Ik zag het eerder als vervanging van Telenet TV, dus 10€ ipv huur digicorder en kabel (24€ samen?)
Met weinig beweging is het beeld vrij goed (Nieuws, Slimste Mens, ...), maar als er wat actie komt dan komen er toch veel blokjes. Kindercartoons, of golvend water.
Op een 48" TV zie je al wat meer detail dan een 7" tablet...
Stievie
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
- Bedankt: 69 keer
Ik heb in januari een jaarabonnement genomen maar heb besloten het niet te verlengen. En wel om volgende redenen:
- Ik heb inmiddels ook gratis Bhaalu, dat biedt me (voor zolang het duurt) meer zenders en verder dezelfde functies
- Android wordt wel erg benadeeld ten voordele van Ios, programma's downloaden (lokaal opslaan voor op kijken op locatie) is bijvoorbeeld nog steeds niet mogelijk op Android
- Het ontbreken van de mogelijkheid om ook op de computer in de browser te kijken
- Slechts 1 simultane stream per abonnement is wel erg karig
Jammer, vond het een leuk product in't begin maar het blijft wat achter bij de beloften en verwachtingen.
- Ik heb inmiddels ook gratis Bhaalu, dat biedt me (voor zolang het duurt) meer zenders en verder dezelfde functies
- Android wordt wel erg benadeeld ten voordele van Ios, programma's downloaden (lokaal opslaan voor op kijken op locatie) is bijvoorbeeld nog steeds niet mogelijk op Android
- Het ontbreken van de mogelijkheid om ook op de computer in de browser te kijken
- Slechts 1 simultane stream per abonnement is wel erg karig
Jammer, vond het een leuk product in't begin maar het blijft wat achter bij de beloften en verwachtingen.
EDPnet VDSL XL (Vectoring zone 2 DLM 100/30)
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP