Geld van belkrediet naar bank/paypal

Pidgey
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 dec 2011, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 10 keer

Rke schreef:@pidgey: wanneer kunnen we weer bellen naar de 'uitbetaallijn'? :)

Ik had een deal met die kerel van thoorn dat hij de uitbetaling voor Belgen ging verhogen als ik al mijn 'klanten' naar hem doorstuurde. Maar om een of andere reden antwoordt hij niet meer... Gisteren mailde ik hem (na 1 week niks gehoord te hebben) en dan antwoordde hij dat hij aan een systeem aan het werken was maar dat het langer duurde dan gedacht. (en dat hij mij binnenkort meer info hoopt te geven)
Ik heb hem dan nog 2 mails teruggestuurd maar daar antwoordt hij niet op...
Vorige week was het hetzelfde... (ik mail 1x, hij antwoordt dat hij aan systeem werkt en excuseert zich omdat hij was vergeten antwoorden op vorige mail, en daarna antwoordt hij niet meer)

Dusja... Afwachten zeker?
Heeft u belwaarde te veel? Dan kan u dit beltegoed hier omzetten naar! http://betaallijn.be
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Pidgey, ik heb correcte ervaringen met thoorn, wel goede service maar return valt tegen.
raro11
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 mar 2007, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

edit:
Laat maar: Mpay is niet standaard geactiveerd.. Gevonden waar :roll:
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

http://support.nl.proximus.be/app/answers/detail/a_id/14840
https://start.m-banxafe.be/

Is M-banxafe hetzelfde? bij é-services vind ik niets....moet ik via m-banxafe activeren.

heb 6000 gebeld, maar wegens te druk zullen ze me terugbellen.
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

@ satsurfen: neen, mbanxafe = koppeling gsm aan rekening
Mpay activeren doe je (na inloggen) onderaan bij "My Proximus", en dan daar helemaal onderaan "Andere Instellingen" openklappen.
Rechts zie je dan "proximus M-pay instellen" tevoorschijn komen... goed verstopt dus ;)
Afbeelding
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

thx.
zat altijd op é-services belgacom te zoeken....

er staat: "Maximaal maandelijks bedrag van uw Proximus M-Pay-aankopen:"
20 of 25 of 30 € kiezen? best laatste? => heb ik gedaan (voor die kaarten op becharge)
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Best wat meer natuurlijk, kies misschien direct voor 50€ Voor het geval dat je 2x per maand zou willen herladen :angel: (en voor becharge moet je 25€ herladen, dus limiet best op 25€ zetten he, indien je niet van plan bent om meermaals per maand herladen)
Laatst gewijzigd door Dima_2005 op 30 dec 2011, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

en die 0,4 € voor pingping....(staat er los van)

ge moet dus zorgen dat er minstens 25,4 € krediet op uw simkaart staat? :-D
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

satsurfer schreef:thx.
zat altijd op é-services belgacom te zoeken....

er staat: "Maximaal maandelijks bedrag van uw Proximus M-Pay-aankopen:"
20 of 25 of 30 € kiezen? best laatste? => heb ik gedaan (voor die kaarten op becharge)

Zet die limiet gewon op 250€, je komt toch nooit aan zo'n hoog beltegoed.

voor becharge moet je 25€ herladen, dus limiet best op 25€ zetten he, indien je dat niet van plan bent)
Lees alles best nog eens na. 20,15€ om precies te zijn.

Topic close suggestie
simon1991
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 18 keer

silencer schreef:Topic close suggestie

+1
Svetty
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 jan 2009, 12:59
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 11 keer

Ik snap het hier niet helemaal... kan iemand misschien eens verduidelijken?

Ik heb nog zo'n 80 euro op een Proximus Pay&Go kaart staan die ik niet meer gebruik. Kan ik via de hier beschreven methodes (pingping/mpay/...) een gedeelte van dit bedrag naar mijn bankrekening transfereren?

Momenteel heb ik een pingping account die gekoppeld is aan mijn bankrekening, en Mpay is geactiveerd op mijn Proximus Pay & Go nummer.

HELP :-)

Mercie...
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

@Svetty: Dit gaat gewoon niet via MPay, enkel aankopen. Lees topic door, alles staat er in... werkt dit niet dan is het spijtig genoeg verloren

Topic close graag
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

waarom moet dit zo nodig geclosed worden? De meesten zijn pas klant, hebben nooit nog de beschreven procedure doorlopen en evt. problemen tegengekomen.....
schrik dat het zou afgeschaft worden omdat teveel klanten dit proberen? :x
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

@satsurfer: Staat meer dan genoeg informatie in zodat je weet hoe het moet, je moet gewoon tussen de lijntjes lezen en moeite doen om de eerste pagina's erbij te nemen. Zelfs één post staat het in beschreven hoe...
Svetty
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 jan 2009, 12:59
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 11 keer

Tim.Bracquez schreef:Dit gaat gewoon niet via MPay, enkel aankopen. Lees topic door, alles staat er in... werkt dit niet dan is het spijtig genoeg verloren

Ik heb het topic doorgelezen, en het lukte me niet. En aangezien je schrijft 'werkt het niet dan is het spijtig genoeg verloren" ken je blijkbaar ook geen manier die zeker werkt.

Tim.Bracquez schreef:Topic close graag

Waarom?
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Alle vragen die nu gesteld worden zijn hier reeds beantwoord en zijn allemaal geprobeerd.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Svetty
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 jan 2009, 12:59
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 11 keer

Tim.Bracquez schreef: je moet gewoon tussen de lijntjes lezen

Je geeft dus toe dat het niet duidelijk vermeld staat. Ik dacht dat dit forum er was om mensen te helpen, met duidelijke informatie?
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

@Svetty
Is dit niet duidelijk genoeg?
ChelloExtremer schreef: voor Generation Connect geeft elke herlaadbeurt boven de 20eur recht op de bonussen ... dus via http://www.becharge.be/default.aspx?oper=1 kan het misschien nog wel door 25eur te herladen en met PingPing te betalen (25eur is net max toegelaten bij PingPing).

Je kan er zelfs nog 2 terugvinden die dit exact vermelden hoe het moet, je moet gewoon alles doornemen of via pidgey, dit is via bellen exact beschreven hoe het moet.

Het klopt dat er niet staat ga naar ... druk toets x op je GSM etc... Maar is dit echt nodig?
Laatst gewijzigd door Tim.Bracquez op 03 jan 2012, 22:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Svetty
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 jan 2009, 12:59
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 11 keer

Dat is toch geen antwoord op mijn vraag?
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

@Svetty: Pidgey zijn methode staat er ook in. Dus... ? Je kan gewoon via MPay geen geld overmaken naar je rekening zoals er ook in staat.

mathiasmach schreef:http://betaallijn.pidgey.be ;) gebruik ik nu al 6 maanden ;) je krijgt 62% terug :)


Dus
1) MPay -> rekening = gaat niet
2) MPay -> belkrediet + bonus = OK
3) Kaart -> pidgey = OK
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

moet ik zonodig negatief geëvalueerd worden voor een kritisch vraagje :oops:

Kan ik ook zien wij mij neg. geëvalueerd heeft....Oei, da's weer een vraag waar ik het antwoord zou op moeten weten zeker? :-o
Svetty
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 jan 2009, 12:59
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 11 keer

Bedankt. Was toch mooi geweest als je dat al meteen geschreven had...
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Was nog mooier geweest als jij eerst had gelezen...

@satsurfer : niet aantrekken, heeft hij bij iedereen gedaan

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

bedankt Tim voor de constructieve 'opfrissing' :-D
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

Svetty schreef:Bedankt. Was toch mooi geweest als je dat al meteen geschreven had...

Ik lees ook gewoon maar het topic hoor... Ik ben speciaal dit voor jou gaan opzoeken in dit topic. Dus mij moet je niet bedanken maar de andere users.
Svetty
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 jan 2009, 12:59
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 11 keer

krisken schreef:Was nog mooier geweest als jij eerst had gelezen...

Niet iedereen is even intelligent als jullie, helaas...
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Sorry maar dat is écht geen kwestie van intelligentie, wel van doortastendheid (lees: iets wat voorhanden is zelf doornemen zonder dat iemand het kant-en-klaar moet herhalen). Ik vond het ook eerst niet duidelijk, ik heb het 2x herlezen en uiteindelijk blijkt idd alles er duidelijk in te staan. Wsl ben jij uit frustratie nu ineens iedereen een negatieve karma aan het geven, of hoe komt het dat hier de overige forummers ineens negatieve karma krijgen?

Ontopic: weet iemand of het mogelijk is om twee gsmnummers aan 1 pingpingaccount te koppelen?
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

@LPS: 2 nummers kan niet dacht ik.
Pidgey
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 dec 2011, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 10 keer

Hey,

Die man achter Thoorn laat niets meer van zich horen dus ik ben misschien van plan om het over een andere boeg te gooien!

Wat denken jullie van volgend concept:
  • 66% Rendement
  • Uitbetaling vanaf 50 eur
  • Nadat je 50 eur hebt bereikt krijg je het geld in het begin van de tweede maand erna. (bv. je bereikt in januari 50eur, dan krijg je op 2 maart het geld)
  • Ik verdien er niks aan, maar regel ook de betalingen niet meer, dus kan ook geen last v fiscus hebben
  • Donaties zijn wel mogelijk :angel:
Heeft u belwaarde te veel? Dan kan u dit beltegoed hier omzetten naar! http://betaallijn.be
simon1991
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 18 keer

Pidgey,

Heel mooi initiatief hoor, alleen vind ik dat je wel lang moet wachten op je geld en €50 is ook relatief veel geld.
Maar ik snap dat het moeilijk anders kan, daar je zelf lang moet wachten op jouw geld.

Wat als je beslist om er plots mee op te houden, worden de openstaande bedragen dan nog uitbetaald?
Pidgey
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 dec 2011, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 10 keer

simon1991 schreef:Pidgey,

Heel mooi initiatief hoor, alleen vind ik dat je wel lang moet wachten op je geld en €50 is ook relatief veel geld.
Maar ik snap dat het moeilijk anders kan, daar je zelf lang moet wachten op jouw geld.

Wat als je beslist om er plots mee op te houden, worden de openstaande bedragen dan nog uitbetaald?

Ja dat klopt.
Maar het is ofwel dat, ofwel 11% rendement inboeten...
En uiteindelijk maakt het toch niet zoveel uit wanneer je dat geld precies krijgt?

En de openstaande bedragen worden uiteraard uitbetaald! (op 1 februari ongeveer)
Heeft u belwaarde te veel? Dan kan u dit beltegoed hier omzetten naar! http://betaallijn.be
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Aan mij heb je in ieder geval een 'klant'. En een donatie zal er dan ook wel af kunnen. ;-)
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Ik ben ook akkoord, dat zie ik ook zitten. Mss ergens dan ook duidelijk vermelden wanneer we de betaling kunnen verwachten als we als klant de uitbetaling aanvragen?
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
simon1991
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 18 keer

Mij heb je er ook bij als 'klant', straf trouwens dat je dit allemaal doet zonder winst!
Pidgey
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 dec 2011, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 10 keer

LPS schreef:Ik ben ook akkoord, dat zie ik ook zitten. Mss ergens dan ook duidelijk vermelden wanneer we de betaling kunnen verwachten als we als klant de uitbetaling aanvragen?

De uitbetalingen gebeuren automatisch op de eerste van elke maand... (maar je moet dus wel 50eur bereikt hebben in de "vorige vorige" maand :) )

simon1991 schreef:Mij heb je er ook bij als 'klant', straf trouwens dat je dit allemaal doet zonder winst!

Ik krijg normaal gezien (excl. donaties) 1 cent per gesprek.
Dus als jullie 20 euro opbellen, krijg ik 1cent. (0.05%)
Dusjah.. Hopelijk zijn er wat mensen die doneren...
Kheb ook niks te verliezen he... (buiten tijd ntrlk... :) Ik heb nu examens, maar misschien lukt het wel om tussendoor er wat aan te werken...)
Heeft u belwaarde te veel? Dan kan u dit beltegoed hier omzetten naar! http://betaallijn.be
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Zet er ergens duidelijk een "vermoedde dag van uitbetaling" bij, die automatisch wordt berekend. Dat helpt dan wel :). Donaties zijn op zich trouwens ook vormen van inkomsten ;).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Pidgey
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 dec 2011, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 10 keer

Goztow schreef:Zet er ergens duidelijk een "vermoedde dag van uitbetaling" bij, die automatisch wordt berekend. Dat helpt dan wel :). Donaties zijn op zich trouwens ook vormen van inkomsten ;).
Nja dat kan ik niet doen aangezien eigenlijk alles wordt afgehandeld op een externe site. Maar op de voorgrond zit mijn site die communiceert met de API. En uit die API kan ik niet de "vermoede dag van uitbetaling" berekenen :)

Ja donaties zijn een vorm van inkomsten, maar die zullen beperkt blijven.
Als ik bv. maandelijks een stortingske krijg van 50 euro (wrs veel minder mabon) dan gaat daar niemand moeilijk over doen he...
De stortingen naar de klanten worden niet door mij uitgevoerd, dus daar heb ik geen last van.

Tegenover de situatie nu: Nu zou ik maandelijks stortingen van xxxx euro krijgen. (die ik zelf dan doorstort naar de 'klanten')...
Heeft u belwaarde te veel? Dan kan u dit beltegoed hier omzetten naar! http://betaallijn.be
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

50 euro vind ik eigenlijk wel een redelijk hoog bedrag, als je dus elke maand maar 10 euro belwaarde over hebt, dan moet je dus bijna 6 maanden wachten op je centen. Dit vind ik eigenlijk wel heel lang. En niet iedereen heeft 10 euro over elke maand.

Dan is er ook nog geen zekerheid dat je na de 6 maanden wel effectief je centen zal te zien krijgen, sorry maar dat is zo :?
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Dat klopt, maar langs de andere kant krijg je er een mooie return van terug (66%), als je akkoord gaat met de voorwaarden. Als je er niet mee akkoord bent, dan kan je altijd via thoorn.nl gaan, daar zijn de voorwaarden interessanter, uitgezonderd de return (55%). Dus beetje afwegen, elk voordeel heb z'n nadeel en omgekeerd :')
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

dan denk ik dat ik pidgey laat voor wat het is en overschakel naar thoorn.nl
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”