Mobile Vikings
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Iemand die kan zeggen welke IP adressering je krijgt toegewezen? IP range?
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Zaterdag heb ik een presentatie gezien van de website van Mobile Vikings. Meer bepaald van de backend.
Meer info op http://barcampantwerpen.pbwiki.com/
Meer info op http://barcampantwerpen.pbwiki.com/
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Toppie;
Belkrediet
Weet je niet wat je nog over hebt?
Hier is een overzicht:
Beltegoed: € 27.59
SMS: 1000 SMS
Data: 775.8 MB
Geldig tot: 11/04/2009
SMS-waarschuwingen
We kunnen je op de hoogte houden over je kredietbalans op je mobiele telefoon.
Stuur me een SMS wanneer
mijn krediet is onder € 5
er zijn minder dan 100 gratis SMS'jes over
er is minder dan 100 MB gratis data over
mijn SMS/data bundel vervalt binnen 3 dagen

Belkrediet
Weet je niet wat je nog over hebt?
Hier is een overzicht:
Beltegoed: € 27.59
SMS-waarschuwingen
We kunnen je op de hoogte houden over je kredietbalans op je mobiele telefoon.
Stuur me een SMS wanneer
mijn krediet is onder € 5
er zijn minder dan 100 gratis SMS'jes over
er is minder dan 100 MB gratis data over
mijn SMS/data bundel vervalt binnen 3 dagen

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Inderdaad , ook net gezien
Lekker
Ik ben dus nog steeds zeer tevreden ook
PS : Iedereen dat effectief neiuwe Mobile Vikings gebruiker wil worden , msg me voor invite
(k heb al 2 kameraden laten overgaan , k wil op men schermke zien , alle invites uitgedeeld en gebruikt en actief
, zit al aan 2 van de 5
)
Lekker
Ik ben dus nog steeds zeer tevreden ook

PS : Iedereen dat effectief neiuwe Mobile Vikings gebruiker wil worden , msg me voor invite

The eternal and true pessimist 

-
- Elite Poster
- Contacteer:
nee hoor ! (someone correct me if i'm wrong)driesve schreef:Geldt dit ook voor het beltegoed?Marlboro schreef:Beltegoed: € 27.59

-
- Elite Poster
Uw beltegoed blijf je behouden.Je moet er gewoon voor zorgen je binnen de 6maand 1keertje (her)opgeladen hebt,op die manier ben je je geld nooit kwijt tenzij je uiteraard deze na dat de maand is vervallen je die 15euro opbelt of nadien op smstdriesve schreef:Geldt dit ook voor het beltegoed?Marlboro schreef:Beltegoed: € 27.59

Surfen is dus niet aangeraden als je 1gb vervallen is want dan gaat je 15 euro er meteen doorzitten en das vind ik geldverspilling.
Ge kunt ze kussen
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
da's een nieuw gegeven: als je dus vandaag herlaadt heb je 15€ belkrediet, en als je 'niets' opdoet en binnen de 6 maanden terug herlaadt heb je dan 30€ belkrediet ?
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Sja, dat is toch normaal?
Moet je elke keer 15 EUR opladen? Kan je ook niet voor minder opladen?
Moet je elke keer 15 EUR opladen? Kan je ook niet voor minder opladen?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Zeer zeker, spijtig genoeg zit ik nog vast aan mijn contract.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Tov met wireless ja een pak verschil, maar 3g van mobistar/proximus tov de Edge van base , misschien bij heel zware pagina's verschil , maar anders kwasi geen snelheidsverschil hier

Das zo als je zware pagina's laadOfloo schreef:Misschien ligt het aan mijn telefoon maar bij mij gaat het enorm traag, .. is dit bij jullie ook zo? dat paginas extreem lang duren om deze te laden.

Het probleem is die 3g van proximus en mobistar nog niet genoeg op punt staan en daarmee bedoel ik je op heel wat plaatsen nog geen 3g ontvangst hebt.
Voor mij is edge meer dan genoeg en ik kijk ook wat meer naar de portemonee en das dankzij mobile vikings iedere maand 10 euro goedkoper voor mij omdat ik anders altijd 10 euro extra bijbetaalde voor te surfen aan 200mb en nu heb je er gartis bij en heb je 1gb.
Op de plaatsen waar je natuurlijk wel 3g hebt zit je natuurlijk sneller met proximus/mobistar inplaats van base/MV maarja,je moet voor je eigen uitmaken wat je wil he.
Ik vind nog steeds dat een gsm nu niet bepaald dient om er zoals op je grote internet mee te gaan surfen,ik zie dat eerder als een soort van hulpmiddel als je snel eens wat wil bekijken of games op speelt ofzo of eens livestream neemt van de radio ofzo voor de voetbal enz....
Het ligt dus niet aan je telefoon.
Soms gebeurt het bij mij eens het echt geen goesting heeft,dan begin ik eens opnieuw en dan gaat het sneller terug maar bij zware pagina's moet je wat geduld hebben.
Klopt als een bus,das toch een goeie zaak voor u en mij dan?Joe de Mannen schreef:da's een nieuw gegeven: als je dus vandaag herlaadt heb je 15€ belkrediet, en als je 'niets' opdoet en binnen de 6 maanden terug herlaadt heb je dan 30€ belkrediet ?
J.

Ik herlaad sowieso altijd iedere maand aangezien ik surf op mijnen iphone en ik stuur redelijk wat berichtjes iedere maand,bellen doe ik nauwelijks.
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
ik weet niet soms laad hij goolge zelfs met moeite, dat is bij mijn weten toch niet echt een zware pagina, ..schumike schreef:Das zo als je zware pagina's laadOfloo schreef:Misschien ligt het aan mijn telefoon maar bij mij gaat het enorm traag, .. is dit bij jullie ook zo? dat paginas extreem lang duren om deze te laden..
Het probleem is die 3g van proximus en mobistar nog niet genoeg op punt staan en daarmee bedoel ik je op heel wat plaatsen nog geen 3g ontvangst hebt.
Voor mij is edge meer dan genoeg en ik kijk ook wat meer naar de portemonee en das dankzij mobile vikings iedere maand 10 euro goedkoper voor mij omdat ik anders altijd 10 euro extra bijbetaalde voor te surfen aan 200mb en nu heb je er gartis bij en heb je 1gb.
Op de plaatsen waar je natuurlijk wel 3g hebt zit je natuurlijk sneller met proximus/mobistar inplaats van base/MV maarja,je moet voor je eigen uitmaken wat je wil he.
Ik vind nog steeds dat een gsm nu niet bepaald dient om er zoals op je grote internet mee te gaan surfen,ik zie dat eerder als een soort van hulpmiddel als je snel eens wat wil bekijken of games op speelt ofzo of eens livestream neemt van de radio ofzo voor de voetbal enz....
Soms gebeurt het bij mij eens het echt geen goesting heeft,dan begin ik eens opnieuw en dan gaat het sneller terug maar bij zware pagina's moet je wat geduld hebben.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 23 keer
van zodra ze het verkopen met een 3G usb stick; is het niet meer bedoeld om "op ne gsm" te surfen
als je ziet dat je in Nederland bijv al 7,2mbps kunt halen zo.... is het zelfs sneller dan een ADSL verbinding (4mbps)
en dat 4G dacht ik al spreekt over 100mbps?
als je ziet dat je in Nederland bijv al 7,2mbps kunt halen zo.... is het zelfs sneller dan een ADSL verbinding (4mbps)
en dat 4G dacht ik al spreekt over 100mbps?
- Joe de Mannen
- Elite Poster
er is natuurlijk ook http://mobile.google.be, nog meer light dan de gewone google
Laatst gewijzigd door Joe de Mannen 31 maa 2009, 14:16, in totaal 1 gewijzigd.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
er is ook opera miniJoe de Mannen schreef:er is natuurlijk ook http://mobile.google.be, nog meer ligth dan de gewone google
die alles op de servers van opera verkleint & comprimeerd doorstuurt
zeker als sites op 1024x zijn opgemaakt en je schermpje maar 320x400 is

-
- Elite Poster
Hm,dat heb ik eerlijk gezegd niet voor hoor mee m'n iphone en edge die ik heb om google op te laden,die doet dat meer dan voorbeeldig.Max 5-10sec en google verschijnt al bij mij.Ofloo schreef:ik weet niet soms laad hij goolge zelfs met moeite, dat is bij mijn weten toch niet echt een zware pagina, ..schumike schreef:Das zo als je zware pagina's laadOfloo schreef:Misschien ligt het aan mijn telefoon maar bij mij gaat het enorm traag, .. is dit bij jullie ook zo? dat paginas extreem lang duren om deze te laden..
Ook hangt het soms wel af van je bereik ook.
Ge kunt ze kussen
-
- Elite Poster
Heb nu al ondertussen al bijna 1 maand MV en heel tevreden van dus.Int begin eventjes ene probleempje gehad maar das mee alles zo alst begin is maar das ondertussen al opgelost en proximus en mobistar kunnen niet op tegen MV als het op aankomt als je wil smsen en vooral surfen.
Ge kunt ze kussen
Ik ben er na een kleine maand eveneens heel tevreden van. Internet werkt behoorlijk en dat gratis sms'en das wel leuk meegenomen. Ik heb ondertussen één maal herladen en sindsdien blijft de sms teller op 1000 staan. Blijkbaar blijft het vorige tegoed aan sms'en ook nog geldig 

Je moet daarvoor niet speciaal bij de buren gaan, hier in Belgie kan dat ook hoor.skynetbbs schreef:als je ziet dat je in Nederland bijv al 7,2mbps kunt halen zo....
Ik haal bij Proximus mooi 7mbps op mijn HTC TP.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
Inderdaad, Mobistar ook op 7.2Mbps hier.
J.
J.
-
- Elite Poster
Voorlopig allemaalSpecial_K schreef:Ik ben er na een kleine maand eveneens heel tevreden van. Internet werkt behoorlijk en dat gratis sms'en das wel leuk meegenomen. Ik heb ondertussen één maal herladen en sindsdien blijft de sms teller op 1000 staan. Blijkbaar blijft het vorige tegoed aan sms'en ook nog geldig

Ik heb dat aan MV gevraagd en ze hebben mij gezegd ze voor een bepaalde tijd een soort van cadeau zeg maar geven aan de mensen maar dat gaat uiteraard niet blijven duren e.
Ook mensen waarvan ik weet hun maand om is en nog niet herladen hebben en toch nog kunnen verder surfen met hetgeen ze overhebben.

Ook met speciale smsen kan je voorlopig gratis zelfs sturen.
Zoals bv op tmf ofzo als je een song ziet en je dan een berichtje kan sturen van of je het leuk vind of niet enz....Das normaal gezien minimum bv 50 cent en ik kan gratis versturen

Ge kunt ze kussen
- Gerd
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Info via de helplijn : tegen juni misschien mogelijkheid nieuwe sim te ontvangen zodat je deze kan linken aan je bankrekening. Dan kan je weer je rekeningstand opvragen via gsm.
Arch Linux
-
- Elite Poster
Mobile vikings heerst.
Eindelijk eens een provider die z'n klanten niet in de kou laat en niet alleen aan zichzelf denken en de zakken wil vullen.
Proximus gangsters kunnen er nog een puntje aan zuigen want dat zijn de grootste gangsters die er rond lopen.
Ze hebben de meeste klanten proximus dan verwacht je nu net zij alles goedkoper kunnen aanbieden.
MV;schitterend,doe zo verder en base zou ook stilaan 3g introduceren dus dat komt allemaal goed se.
Eindelijk eens een provider die z'n klanten niet in de kou laat en niet alleen aan zichzelf denken en de zakken wil vullen.
Proximus gangsters kunnen er nog een puntje aan zuigen want dat zijn de grootste gangsters die er rond lopen.
Ze hebben de meeste klanten proximus dan verwacht je nu net zij alles goedkoper kunnen aanbieden.
MV;schitterend,doe zo verder en base zou ook stilaan 3g introduceren dus dat komt allemaal goed se.
Ge kunt ze kussen
- cyberbug
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 77 keer
- Contacteer:
@Coop
thanks ik heb invite code * B51K1P van je gebruikt
en enkel zaken op de site nagelezen. en de provide lijkt me inderdaad redelijk klantvriendelijk.
Het enige wat me verontruste is tijd je tijdens de registratie Het kaart nummer van je digitale paspoort dient op te geven (dit bij een firma die zijn inkomsten voor het grootste gedeelte uit reclame zou gaan halen in de toekomst...)
thanks ik heb invite code * B51K1P van je gebruikt

en enkel zaken op de site nagelezen. en de provide lijkt me inderdaad redelijk klantvriendelijk.
Het enige wat me verontruste is tijd je tijdens de registratie Het kaart nummer van je digitale paspoort dient op te geven (dit bij een firma die zijn inkomsten voor het grootste gedeelte uit reclame zou gaan halen in de toekomst...)
Greetz cyberbug

-
- Elite Poster
het is wettellijk verplicht als je ergens een telefoon (prepaid) of bankrekening opent dat m'n een copie heeft van uw identiteitsgegevens...cyberbug schreef: Het enige wat me verontruste is tijd je tijdens de registratie Het kaart nummer van je digitale paspoort dient op te geven (dit bij een firma die zijn inkomsten voor het grootste gedeelte uit reclame zou gaan halen in de toekomst...)
In theorie is dat zelfs verplicht indien je van eender wat een lidmaatschap opneemt. In feite zou het zo zijn dat vanaf het moment dat elke user op userbase lid werd van de VZW userbase iedereen zich kenbaar moet kunnen maken aan ons als zijnde een natuurlijk persoon. In de praktijk word dit trouwens bijna nooit toegepast, mits er geen absolute duidelijkheid is hier rond. Maar de meeste "leden-groepen" waarin wel een zekere vorm van risico tot aansprakelijkheid voorkomt (tuningclubs, discotheken, adult-entertainment, schietclubs, politieke groeperingen, etc). Een tip voor iedereen die actief is binnen een VZW, dring er op aan dat men ten minste dergelijke info bijhoud (ook al lijkt dit een privacy issue, daarvoor dient ieder die gegevens verwerkt van private personen zich kenbaar te maken bij de privacy commissie om in regel te zijn).skynetbbs schreef:het is wettellijk verplicht als je ergens een telefoon (prepaid) of bankrekening opent dat m'n een copie heeft van uw identiteitsgegevens...
- Joe de Mannen
- Elite Poster
Ik denk dat het niet helmaal is zoals hierboven beschreven, je kan 'lid' worden van een vzw maar je kan ook gewoon 'gebruik maken van de diensten van die vzw" zonder lid te zijn. Het zou anders al te gortig worden bij pakweg artsen zonder grenzen of het rode kruis.
J.
J.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 9 keer
Zeer tevreden met Mobile vikings, ik heb een iphone met orblife om live tv te zien. Met pdanet maak ik een wifihotspot van mijn iphone zodat ik met mijn laptop kan surfen, zelfs desktop overnemen met realvnc gaat perfect.
groeten
groeten