Falingen : Tijd voor rekeningen te sluiten bij Fortis
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
De meeste brokers bieden dit soort diensten aan maar je kan de data ook vinden op Euronext:
http://www.euronext.com/tools/datacentr ... ndexCompo=
http://www.euronext.com/tools/datacentr ... ndexCompo=
- Bijlagen
-
- TradeDetails.JPG
- (56.81 KiB) 31 keer gedownload
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 3 keer
Een aanrader zijn ook de aandelen van BAM zitten bij de favorieten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 49 keer
Hier kan me de live stream volgen over de stemming van het reddingsplan in de USA
Klik hier om de stream te openen
En nu maar hopen op goed nieuws.
Alhoewel hopen is niet nodig want die stemming word toch goed
Klik hier om de stream te openen
En nu maar hopen op goed nieuws.
Alhoewel hopen is niet nodig want die stemming word toch goed
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 3 keer
Als dat plan wordt goedgekeurd, mùorgen vroeg opstaan en aandelen kopen zou ik zeggen, wat in Amerika plaatsvindt, heeft weerslag op de Europese beurzen, wel wat later, maar komt er hoe dan ook...
-
- Elite Poster
idd morgen ook bijkopen maar niet aan de openingskoers hoor.Matthias_VL schreef:Als dat plan wordt goedgekeurd, mùorgen vroeg opstaan en aandelen kopen zou ik zeggen, wat in Amerika plaatsvindt, heeft weerslag op de Europese beurzen, wel wat later, maar komt er hoe dan ook...
eerst even een half uurtje wachten of tot 10u wachten tot iedereen zijn winst weer heeft gepakt tussen 9 en 9.30 en dan pas beginnen kopen.
natuurlijk als de openingskoers gelijk begint te stijgen ipv eerst wat te dalen zoals de laatste 2 dagen dan moet je gelijk aankopen eh.
-
- Elite Poster
En het is er door het reddingsplan is goedgekeurd.
Op dit moment gaan evenwel de aziatische beurzen wel in het rood zelfs met dit goede nieuws.
Het zal afwachten worden hoe die gaan sluiten en hoe de europese beurzen gaan reageren.
Op dit moment gaan evenwel de aziatische beurzen wel in het rood zelfs met dit goede nieuws.
Het zal afwachten worden hoe die gaan sluiten en hoe de europese beurzen gaan reageren.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
het voorstel werd maandagavond nog afgewezen en dat had een positieve invloed op onze beurs, dus 't is afwachten wat er vandaag gebeurd, een heel grote stijging verwacht ik niet echt. volgens mij was maandag de dag om aandelen te kopen, de bodemkoersen zijn dan bereikt
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
wel op dit moment fortis op 5.51€ per aandeel hoor.xenne schreef:het voorstel werd maandagavond nog afgewezen en dat had een positieve invloed op onze beurs, dus 't is afwachten wat er vandaag gebeurd, een heel grote stijging verwacht ik niet echt. volgens mij was maandag de dag om aandelen te kopen, de bodemkoersen zijn dan bereikt
stijging met 12.20%
ik doe goede zaken nu.
oh en btw ik heb nog eens voor 1000 bijgekocht om 9.20h voor 5.09€ per aandeel.
dus ook daar doe ik goede zaken al.
- xenne
- Elite Poster
mooi. maar ik kocht de mijne aan 3,65 kunnen we spreken van een gouden zaak? kan mijn jaar goedmaken, laat ze maar stijgen
-
- Elite Poster
tjah das beter dan ikxenne schreef:mooi. maar ik kocht de mijne aan 3,65 kunnen we spreken van een gouden zaak? kan mijn jaar goedmaken
1ste keer aan 4.62
2de keer aan 4.01
3de keer aan 5.09
al bij toch niet slecht.
als ik op tijd was geweest dan had ik ze ook nog kunnen kopen aan 3.70 ofzo maar was op dat moment niet thuis en had ook geen toegang tot internet waar ik zat dus heb ik ze gekocht aan 4.01 die dag.
Al bij al gaat alles zoals gepland.....nu is het wel weer afwachten wat de stemming gaat geven in de usa over het reddingsplan deze nacht of morgennacht.
Want nog altijd moet daar de kamer ook nog beslissen.
- xenne
- Elite Poster
Fortis zat daarnet tegen de 6, maar is nu weer wat beginnen zakken
-
- Elite Poster
dati s ondertussen toch al weer 45 minuten geleden hoor.xenne schreef:Fortis zat daarnet tegen de 6, maar is nu weer wat beginnen zakken
reden dat het nu weer blijft hange op 5.74 is dat er veel winst genomen hebben op 5.94.
realtime stats zijn wel leuk en dan nog gratis ook
- xenne
- Elite Poster
een gedeelte zal ik wel verkopen als ze rond de 7 gaan, hopelijk op redelijk korte termijn. maar ga zeker een deel opsparen voor de echt betere tijden
-
- Elite Poster
slimme zet.....dat is wat ik ook ga doen.
de eerste 2 buyins verkopen rond de 6.50 a 7 euro.
de derde buyin laten staan en op de lange termijn gaan.
al wat van de eerste 2 buyins komt zet ik dan weer terug bij mijn gewone veilige aandelen waar ik al 9 jaar mijn centjes mee verdien.
al wat van de eerste 2 buyins komt zet ik dan weer terug bij mijn gewone veilige aandelen waar ik al 9 jaar mijn centjes mee verdien.
verdikke, had geprobeerd aan 4.3 en da lukte net niet meer.. dagske later aan 4.7 en da lukte ook net niet meer... ik geef het op. Boven de 5.5 gaat het op korte termijn niet meer zo rendabel zijn denk ik. Toch niet voor het bedrag dat ik er wil insteken. Iemand die een gokje wilt wagen wat de koers gaat staan eind volgende week?
Please help, looking for a way to get rich and fast
-
- Elite Poster
tegen eind volgende week verwacht ik ongeveer een stabiele koers van rond de 6.80 €BungaMan schreef:verdikke, had geprobeerd aan 4.3 en da lukte net niet meer.. dagske later aan 4.7 en da lukte ook net niet meer... ik geef het op. Boven de 5.5 gaat het op korte termijn niet meer zo rendabel zijn denk ik. Toch niet voor het bedrag dat ik er wil insteken. Iemand die een gokje wilt wagen wat de koers gaat staan eind volgende week?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Shortselling op bank artikels is verboden. Let op !Opus schreef:slimme zet.....dat is wat ik ook ga doen.
- xenne
- Elite Poster
dit heeft niets te maken met shortsellingljd schreef:Shortselling op bank artikels is verboden. Let op !Opus schreef:slimme zet.....dat is wat ik ook ga doen.
- xenne
- Elite Poster
ik ben iets minder positief. op zo'n korte termijn verwacht ik nog geen stabiele koers, zal sterk blijven schommelen, ik zie eerder schommelingen ts 5 à 6,5Opus schreef:tegen eind volgende week verwacht ik ongeveer een stabiele koers van rond de 6.80 €BungaMan schreef:verdikke, had geprobeerd aan 4.3 en da lukte net niet meer.. dagske later aan 4.7 en da lukte ook net niet meer... ik geef het op. Boven de 5.5 gaat het op korte termijn niet meer zo rendabel zijn denk ik. Toch niet voor het bedrag dat ik er wil insteken. Iemand die een gokje wilt wagen wat de koers gaat staan eind volgende week?
-
- Elite Poster
xenne heeft gelijk ......dit heeft niet met shortselling te makenxenne schreef:dit heeft niets te maken met shortsellingljd schreef:Shortselling op bank artikels is verboden. Let op !Opus schreef:slimme zet.....dat is wat ik ook ga doen.
-
- Elite Poster
Daar ben ik ook tevreden mee hoor, zolang het boven de 5.50 blijft volgende week is alles goed.xenne schreef:ik ben iets minder positief. op zo'n korte termijn verwacht ik nog geen stabiele koers, zal sterk blijven schommelen, ik zie eerder schommelingen ts 5 à 6,5Opus schreef:tegen eind volgende week verwacht ik ongeveer een stabiele koers van rond de 6.80 €BungaMan schreef:verdikke, had geprobeerd aan 4.3 en da lukte net niet meer.. dagske later aan 4.7 en da lukte ook net niet meer... ik geef het op. Boven de 5.5 gaat het op korte termijn niet meer zo rendabel zijn denk ik. Toch niet voor het bedrag dat ik er wil insteken. Iemand die een gokje wilt wagen wat de koers gaat staan eind volgende week?
-
- Premium Member
idem: het zal nog wel een eindje schommelen: veel mensen die hun winst pakken + ook nog niet echt vertrouwen enz. Er is geen enkele aanwijzig tot stabilisatie van bankaandelenkoersen.xenne schreef:ik ben iets minder positief. op zo'n korte termijn verwacht ik nog geen stabiele koers, zal sterk blijven schommelen, ik zie eerder schommelingen ts 5 à 6,5Opus schreef:tegen eind volgende week verwacht ik ongeveer een stabiele koers van rond de 6.80 €BungaMan schreef:verdikke, had geprobeerd aan 4.3 en da lukte net niet meer.. dagske later aan 4.7 en da lukte ook net niet meer... ik geef het op. Boven de 5.5 gaat het op korte termijn niet meer zo rendabel zijn denk ik. Toch niet voor het bedrag dat ik er wil insteken. Iemand die een gokje wilt wagen wat de koers gaat staan eind volgende week?
-
- Elite Poster
Wel na de superstart van deze ochtend moet ik wel toegeven dat ik een beetje teleurgesteld ben als ik zie wat voor een duik het aandeel weer heeft genomen in de namiddagsessie
had wel verwacht dat het ging dalen wat het ging te snel naar boven maar dat het zover weer zou zakken had ik niet gedacht.
ik had gedacht vandaag ergens rond de 5.50 te hangen (het kan nog altijd natuurlijk we moeten nog 1 uur gaan)
had wel verwacht dat het ging dalen wat het ging te snel naar boven maar dat het zover weer zou zakken had ik niet gedacht.
ik had gedacht vandaag ergens rond de 5.50 te hangen (het kan nog altijd natuurlijk we moeten nog 1 uur gaan)
- xenne
- Elite Poster
misschien heeft de uitspraak van leterme er iets mee te maken + het nieuws dat de Europese Centrale Bank de rente niet wil verlagen. Bel 20 had op bepaald moment meer dan 4% winst, we gaan afsluiten met één procentje winst
-
- Elite Poster
Bon we zijn gesloten op 5.46 € / aandeel.
ik zat er dan uiteindelijk toch niet ver naast dat we rond de 5.50 € zouden sluiten
dus morgenvroeg met de opening smijt ik alles buiten als het nog wat stijgt en dan koop ik morgen middag als het weer gezakt ik weer volle bak aan.
300 aandelen verkopen dus en dan weer ongeveer 340 aankopen voor de prijs die ik krijg van die 300.
Op deze manier krijg je nog meer rendement op je geld / aandelen.
je koopt ze dan wel iets duurder aan dan ervoor maar je hebt meer andelen in return in totaal dus ook meer geld bij stijging en verkoop later.
ik zat er dan uiteindelijk toch niet ver naast dat we rond de 5.50 € zouden sluiten
dus morgenvroeg met de opening smijt ik alles buiten als het nog wat stijgt en dan koop ik morgen middag als het weer gezakt ik weer volle bak aan.
300 aandelen verkopen dus en dan weer ongeveer 340 aankopen voor de prijs die ik krijg van die 300.
je koopt ze dan wel iets duurder aan dan ervoor maar je hebt meer andelen in return in totaal dus ook meer geld bij stijging en verkoop later.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
SHORTSELLING IS VERBODENOpus schreef:Bon we zijn gesloten op 5.46 € / aandeel.
Dit op alle bankaandelen.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 092008_013
- xenne
- Elite Poster
shortselling is een techniek waarbij je aandelen verkoopt die je niet hebt (door ze te lenen van een broker) en ze daarna inkoopt aan een lagere prijs.
gewoon aandelen kopen en verkopen binnen een korte tijdspanne mag natuurlijk wél
gewoon aandelen kopen en verkopen binnen een korte tijdspanne mag natuurlijk wél
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik wil er sommigen toch op wijzen dat Fortis nu nog in het nieuws komt met slecht nieuws,alleen niemand kijkt ernaar.
Ben benieuwd hoelang deze stijging nog kan duren met dit nieuws.
-Fotis raakt ABM Amro niet kwijt.
-Minister Bos uit nerderland beweerd dat er iets niet juist is met de boekhouding.
-Hoe zit het nu met Ping An??
Ben benieuwd hoelang deze stijging nog kan duren met dit nieuws.
-Fotis raakt ABM Amro niet kwijt.
-Minister Bos uit nerderland beweerd dat er iets niet juist is met de boekhouding.
-Hoe zit het nu met Ping An??
-
- Elite Poster
Tja en u kent precies veel van de beurs ehljd schreef:SHORTSELLING IS VERBODENOpus schreef:Bon we zijn gesloten op 5.46 € / aandeel.
Dit op alle bankaandelen.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 092008_013
Wat ik hier doe en vele anderen met mij is NIET shortselling.
Ik mag 1000x per dag aandelen kopen en verkopen en terug kopen en verkopen.
Zolang ik maar altijd direkt geld betaal voor de aandelen is er niets shortselling aan.
Luister maar eens naar wat xenne zegt....daar komt shortselling op neer.
dan heb je ook nog naked shortselling ect.
Maar nogmaals wat ik doe is NIET shortselling.
Dus ipv te roepen op ga eerst eens wat boeken lezen over het hoe en wat van de beurs.
ik doe dit tenslotte al langer dan vandaag eh
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Xenne heeft gelijk,''schortseling' is volledig iets anders.
Ik denk,als u als partikulier,10 keer per dag aan& verkooporders doorgeeft op de beurs, (gelijk voor wat aandeel) u de belastigen mag verwachten hoor.
Ik denk,als u als partikulier,10 keer per dag aan& verkooporders doorgeeft op de beurs, (gelijk voor wat aandeel) u de belastigen mag verwachten hoor.
- Jan_B
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Als je dat voor eigen rekening doet, met normale bedragen en niet systematisch elke dag, dan denk ik dat er geen vuiltje aan de lucht is.fluppie schreef:Xenne heeft gelijk,''schortseling' is volledig iets anders.
Hier se, ik hoop dat hiermee een beetje duidelijk is welke vuiltjes er in de lucht kunnen hangen
Belasting op aandelen?
Vincent Van Quickenborne, heeft blijkbaar vragen gesteld hierover. En het antwoord van de minister van financieen staat er ook in. De laatste zin van het antwoord is wel grappig (hoe verlos ik mij van lastige vragen).
Het komt er een beetje op neer dat ge zelf uw aangifte moet doen als ge speculeert en/of als ge daar het grootste deel van uw inkomsten mee binnenhaalt. Wat speculeren is is niet strikt bepaald en de belastingen halen niet rechstreeks de gegevens binnen van wie transacties uitvoert en daar hoeveel mee verdient.
Als ge daar goed mee begint te verdienen dan gaan uw uitgaven ook stijgen natuurlijk. En dat kunnen ze bij de belastingen wel zien. Ik denk wel dat ze bepaalde controles uitvoeren om te zien of iemand 'zwart' geld uitgeeft. In dit geval is het eigenlijk 'grijs' geld maar het zou door die controles wel zichtbaar kunnen worden.
Belasting op aandelen?
Vincent Van Quickenborne, heeft blijkbaar vragen gesteld hierover. En het antwoord van de minister van financieen staat er ook in. De laatste zin van het antwoord is wel grappig (hoe verlos ik mij van lastige vragen).
Het komt er een beetje op neer dat ge zelf uw aangifte moet doen als ge speculeert en/of als ge daar het grootste deel van uw inkomsten mee binnenhaalt. Wat speculeren is is niet strikt bepaald en de belastingen halen niet rechstreeks de gegevens binnen van wie transacties uitvoert en daar hoeveel mee verdient.
Als ge daar goed mee begint te verdienen dan gaan uw uitgaven ook stijgen natuurlijk. En dat kunnen ze bij de belastingen wel zien. Ik denk wel dat ze bepaalde controles uitvoeren om te zien of iemand 'zwart' geld uitgeeft. In dit geval is het eigenlijk 'grijs' geld maar het zou door die controles wel zichtbaar kunnen worden.
Please help, looking for a way to get rich and fast
-
- Elite Poster
9 jaar op de beurs nu en nog altijd geen 1 frank / eurocent belasting op mijn winsten betaald hoor.fluppie schreef:Xenne heeft gelijk,''schortseling' is volledig iets anders.
let wel op dit is enkel op aandelen.
moment dat je al de andere dingen gaat doen die je kan doen met de beurs / bank betaal je wel belastingen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Benelux bereikt nieuwe deal rond Fortis
De Benelux-landen hebben een nieuwe deal bereikt rond Fortis. Dat vernam de redactie van De Tijd.
Daarover zou na discrete onderhandelingen tijdens de laatste 48u een politiek akkoord zijn bereikt. Premier Yves Leterme geeft meer uitleg om 17u30 op een persconferentie op zijn kabinet.
Eerder op de dag is er in de grootste discretie crisisoverleg geweest over het Fortis-dossier. Naar verluidt waren de Nederlanders niet meer tevreden met het akkoord van vorig weekend over de bank-verzekeraar. Ze waren volgens onze informatie ontevreden over het lot van ABN AMRO.
Om 17u30 persconferentie Leterme over opvolging financiële crisis.
Bron: De Tijd
De Benelux-landen hebben een nieuwe deal bereikt rond Fortis. Dat vernam de redactie van De Tijd.
Daarover zou na discrete onderhandelingen tijdens de laatste 48u een politiek akkoord zijn bereikt. Premier Yves Leterme geeft meer uitleg om 17u30 op een persconferentie op zijn kabinet.
Eerder op de dag is er in de grootste discretie crisisoverleg geweest over het Fortis-dossier. Naar verluidt waren de Nederlanders niet meer tevreden met het akkoord van vorig weekend over de bank-verzekeraar. Ze waren volgens onze informatie ontevreden over het lot van ABN AMRO.
Om 17u30 persconferentie Leterme over opvolging financiële crisis.
Bron: De Tijd