Pagina 5 van 14
Geplaatst: 03 okt 2008, 14:01
door FullHD
14u01. Nog steeds niets.
Geplaatst: 03 okt 2008, 14:15
door broli
Dommel laat me aan mezelf denken. School werk altijd op het laatste moment afmaken. Het verschil is dat niemand mij daarvoor betaalt.
Geplaatst: 03 okt 2008, 14:31
door droopy
broli schreef:Dommel laat me aan mezelf denken. School werk altijd op het laatste moment afmaken. Het verschil is dat niemand mij daarvoor betaalt.
en een slecht rapport voorleggen om te tekenen net voor je weg moet zodat ze er niet kunnen over zagen... vrijdag net nadat de lijnen van de helpdesk sluiten...
Geplaatst: 03 okt 2008, 14:47
door Cocoony
Eigenlijk wel grappig om te zien hoe iedereen hier op hete kolen zit.
Euh, als ik heel eerlijk ben: ik zit hier ook af te tellen, hoor

Geplaatst: 03 okt 2008, 14:56
door grox
na 15 f*** minuten nam die helpdesk es op
a) die update word pas vanavond gedaan
b) iedereen die op een 12mb profiel zat (zoals ik) is gedowngrade naar 4,6

en pas int najar word dit weer gefixt
Geplaatst: 03 okt 2008, 15:02
door droopy
euh enkel voor homeconnect 12mbit of gewoon iedereen? Dus ook die die betaald hebben voor hun 12mbit?
Geplaatst: 03 okt 2008, 15:03
door grox
droopy schreef:euh enkel voor homeconnect 12mbit of gewoon iedereen? Dus ook die die betaald hebben voor hun 12mbit?
de cityconnecters bedoel je?
nee enkel de homeconnecters
Geplaatst: 03 okt 2008, 15:06
door FullHD
grox schreef:iedereen die op een 12mb profiel zat (zoals ik) is gedowngrade naar 4,6

en pas int najar word dit weer gefixt
ROFL
Sorry. Kon het effe niet laten.
Waar is dat nu weer goed voor???
Geplaatst: 03 okt 2008, 15:09
door woete
FullHD schreef:grox schreef:iedereen die op een 12mb profiel zat (zoals ik) is gedowngrade naar 4,6

en pas int najar word dit weer gefixt
ROFL
Sorry. Kon het effe niet laten.
Waar is dat nu weer goed voor???
Geld opsparen natuurlijk, zo moeten ze geen duurdere adsl lijnen afhuren van Belgacom. 't Zijn gewoon SMEERLAPPEN KLOOTZAKKEN ASSHOLES! Allemaal zo doorzichtig al hun om ter goedkoopste techniekjes.
Geplaatst: 03 okt 2008, 15:19
door droopy

OMG ik laat het schelden over aan de anderen. Of zoals er hier enkelen zeggen. Geduld hebben, niet tevlug reageren,... 'k denk dat als ze dit doen wel een heel goeie uitleg gaan moeten geven. Maar of ze dit gaan doen (de uitleg geven hé)....
Geplaatst: 03 okt 2008, 16:28
door ketter
woete schreef:FullHD schreef:grox schreef:iedereen die op een 12mb profiel zat (zoals ik) is gedowngrade naar 4,6

en pas int najar word dit weer gefixt
ROFL
Sorry. Kon het effe niet laten.
Waar is dat nu weer goed voor???
Geld opsparen natuurlijk, zo moeten ze geen duurdere adsl lijnen afhuren van Belgacom. 't Zijn gewoon SMEERLAPPEN KLOOTZAKKEN ASSHOLES! Allemaal zo doorzichtig al hun om ter goedkoopste techniekjes.
woete ben jij niet zelf een smeerlapke ? Hoe kan U nu de echte reden weten waarom ze dit eventueel zouden doen ? NEE jij weet dat niet dus hou u commentaar dan maar voor jezelf.

woete of denk je mischien dat Dommel 100% afhangt van Belgacom.
Droom dan maar lekker verder.
Geplaatst: 03 okt 2008, 16:33
door Grumpy
16:32 en nog steeds niets.
Hier toch niet.
Groeten Grumpy.

Geplaatst: 03 okt 2008, 16:34
door FredWP
Grumpy schreef:16:32 en nog steeds niets.
Hier toch niet.
Groeten Grumpy.

16:34 en nog steeds niets.
Wie doet 16:35?
PS: Heb toch geduld :/. Als het er is, is het er, als het er niet is, is het er niet, je moet niet blijven posten om de zoveel uur dat het er nog steeds niet is. Wie weet stellen ze het weer uit en dan krijgen we weer 10 topics en 100de posts er over.
Geplaatst: 03 okt 2008, 16:35
door broli
Om hoe laat sluit de helpdesk van dommel?
Geplaatst: 03 okt 2008, 16:37
door FredWP
broli schreef:Om hoe laat sluit de helpdesk van dommel?
http://www.dommel.com/nl/contact/index.php?cust=home
telefoon + fax =
+32 (0)11 / 920 000 (werkdagen 09u - 18u)
Geplaatst: 03 okt 2008, 16:41
door broli
^ Bedankt voor de bijgevoegde link ter belediging.
Geplaatst: 03 okt 2008, 16:44
door FredWP
broli schreef:^ Bedankt voor de bijgevoegde link ter belediging.
Graag gedaan.
Geplaatst: 03 okt 2008, 16:45
door Maglor
broli schreef:^ Bedankt voor de bijgevoegde link ter belediging.
LOL, 'begeleiding' zeker?
Geplaatst: 03 okt 2008, 17:02
door Toxeh
Op een vrijdag avond een update doen.. Met wat tegenslag zit heel hun homeconnect clienteel een heel weekend zonder internet en er is geen kat bereikbaar...
Succes jongens.
Geplaatst: 03 okt 2008, 17:03
door Zambo
Geplaatst: 03 okt 2008, 17:19
door ketter
Zambo het zou wel geen slecht idee zijn om dit ergens in de nacht te doen.
Geplaatst: 03 okt 2008, 17:29
door JanY
Ik gok eerder op 1u00.
Vanaf dan zijn het happy hours voor Dommel

Geplaatst: 03 okt 2008, 17:30
door tjahhh
lijkt mij ook verstandiger om dit in de avond/nacht te doen.
Het liefst eigenlijk op een moment wanneer er zo min mogelijk gebruik word gemaakt van de telefoon.
Hierdoor minder personen die er hinder van hebben, als er storingen zijn.
Maar nu tijdens deze update verwacht ik weinig storingen.
Misschien dat er problemen onstaan doordat iedereen tegelijk wijzigingen gaat doorvoeren.
Ten tweede zal er in het weekend echt wel aan storingen gewerkt worden als merendeel van de klanten er last van heeft.(mag ik toch wel vanuit gaan als je als isp & telecom operator bedrijf runt).
Geplaatst: 03 okt 2008, 17:34
door broli
Niks nacht! wat zeggen jullie hier allemaal. Het was ten laatste vrijdag remember? Ze moeten als zich genoeg schamen dat het niet alleen een week voorbij is sinds hun eerste belofte maar dan ook nog is op het laatste dag zelf de update pushen.
Geplaatst: 03 okt 2008, 17:37
door frado
het enige verschil dat ik merk is dat de nieuwsserver nu helemaal weer weg is^^ . Een minuutje geleden ging het nog, nu is ie weg:(
Geplaatst: 03 okt 2008, 17:37
door woete
tjahhh schreef:lijkt mij ook verstandiger om dit in de avond/nacht te doen.
Het liefst eigenlijk op een moment wanneer er zo min mogelijk gebruik word gemaakt van de telefoon.
Hierdoor minder personen die er hinder van hebben, als er storingen zijn.
Maar nu tijdens deze update verwacht ik weinig storingen.
Misschien dat er problemen onstaan doordat iedereen tegelijk wijzigingen gaat doorvoeren.
Ten tweede zal er in het weekend echt wel aan storingen gewerkt worden als merendeel van de klanten er last van heeft.(mag ik toch wel vanuit gaan als je als isp & telecom operator bedrijf runt).
wablief ? waarom zou er storing zijn bij overschakeling?
er is al HELE week storing ! dan mag ik veronderstellen dat alle overschakelingen al wel gebeurd zijn zeker?
Geplaatst: 03 okt 2008, 18:01
door FredWP
Waarschijnlijk zal het rond mindernacht gebeuren (aangezien nieuws altijd rond die tijd gepost wordt op hun news panel).
Geplaatst: 03 okt 2008, 18:02
door klooooon
dommel verkoopt gewoon zever in pakskes !!
Geplaatst: 03 okt 2008, 18:03
door staartmees
[quote="broli"]Niks nacht! wat zeggen jullie hier allemaal. Het was [b]ten laatste[/b] vrijdag remember? Ze moeten als zich genoeg schamen dat het niet alleen een week voorbij is sinds hun eerste belofte maar dan ook nog is op het laatste dag zelf de update pushen.[/quote]
Het is nog zeker 6u vrijdag. Daarbij je kan toch beter even wachten op een goedwerkende update dan een crappy versie?
Geplaatst: 03 okt 2008, 18:33
door broli
Ik wil EEN update. Zoals ik ergens anders zei; Liever iets dan niets. Ik denk niet dat deze extra tijd dommel zou helpen in mij een bugvrije software te geven.
Geplaatst: 03 okt 2008, 18:40
door ThaMan
idd 18.30u en kan nog steeds nie bellen of opgebeld worden...
begint me op dit moemnt wel wat te irriteren, indien het morgen nog is dan klopt er toch iets niet denk ik.
Geplaatst: 03 okt 2008, 18:41
door stevenp008
Nog steeds niets dus.
Ben echt eens benieuwd dat er veel gaat veranderen.
ga eerst trainen en dan vanavond om 11u nog wel eens zien want ga toch nog niet voor direct zijn.
Geplaatst: 03 okt 2008, 19:09
door Jimmypop
Nog niks

Geplaatst: 03 okt 2008, 19:18
door SniFManS
Blijf nu toch eens kalm gasten , wat jullie hier doen gaat niets veranderen aan de zaak hoor .
Ik zit ook te wachten tot ik de nieuwe setup kan downloaden . Heb eergisteren een backup moeten terug zetten en heb momenteel geen dommel geinstalleerd om met de bedoeling de nieuwe in 1 keer te installeren.
Geplaatst: 03 okt 2008, 19:19
door tjahhh
ik heb vandaag echt al nergens meer last van, afgelopen week wel constant.
Kan gewoon bellen en gebeld worden.
Bankterminal werkt ook weer naar behoren, pinnen/bankcontact gaat weer snel.
Dus ik heb het idee dat de nieuwe switch wel nodig was...
Geplaatst: 03 okt 2008, 19:22
door Tomola
heb net gebeld vanwege andere problemen,
de man daar zei "de update komt vanavond, dus als je morgen vroeg inlogged op homelink dan zal hij gaan updaten"
met andere woorden, het wordt zo laat dat je dat vanavond niet meer gaat zien....
Geplaatst: 03 okt 2008, 19:38
door haelters
Sniffie schreef:Ik zit ook te wachten tot ik de nieuwe setup kan downloaden .
Waarschijnlijk een domme vraag, maar waar zal ik deze nieuwe versie kunnen downloaden ?
Thanks
Geplaatst: 03 okt 2008, 19:45
door Grumpy
haelters schreef:Sniffie schreef:Ik zit ook te wachten tot ik de nieuwe setup kan downloaden .
Waarschijnlijk een domme vraag, maar waar zal ik deze nieuwe versie kunnen downloaden ?
Thanks
Van domme vragen krijg je domme antwoorden.
Dit gaat volledig automatisch.
Groetjes van een geduldig mannetje.
Grumpy.

Geplaatst: 03 okt 2008, 19:45
door Marcoos
haelters schreef:Sniffie schreef:Ik zit ook te wachten tot ik de nieuwe setup kan downloaden .
Waarschijnlijk een domme vraag, maar waar zal ik deze nieuwe versie kunnen downloaden ?
Thanks
Inderdaad een domme vraag

, maar no offence, zoals al meerdere keren is gezegd in verscheidene topics komt de update automatisch binnen zodra je de homelink software opstart.
Edit: ik zie dat Grumpy me al voor was
Geplaatst: 03 okt 2008, 19:48
door haelters
Grumpy schreef:Van domme vragen krijg je domme antwoorden.
Dit gaat volledig automatisch.
Groetjes van een geduldig mannetje.
Grumpy.

No stress here, maar ik vroeg me gewoon af wat ik moet doen als ik mijn installatie cd kwijt ben ... hoe kan ik dat programma dan nog installeren ?
Ik had mijn vraag idd beter moeten stellen: waar kan ik dat programma downloaden....