Pagina 5 van 5

Re: Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !

Geplaatst: 14 nov 2009, 12:47
door destertjes
De klagers zijn ondertussen precies verdwenen bij Dommel,
en de problemen ,wonderlijk genoeg ook.

:curt: Zouden de problemen dan misschien toch de schuld van de klagers geweest zijn ? ? ? :think:

Re: Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !

Geplaatst: 14 nov 2009, 19:16
door silencer
destertjes schreef:De klagers zijn ondertussen precies verdwenen bij Dommel,
en de problemen ,wonderlijk genoeg ook.

:curt: Zouden de problemen dan misschien toch de schuld van de klagers geweest zijn ? ? ? :think:
Mss heeft dommel ze gewoon (tijdig) opgelost.
Dommel is wel professioneler geworden; ze melden hun problemen daarom ook niet meer.

Re: Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !

Geplaatst: 16 nov 2009, 08:34
door Heronic
destertjes schreef:De klagers zijn ondertussen precies verdwenen bij Dommel,
en de problemen ,wonderlijk genoeg ook.

:curt: Zouden de problemen dan misschien toch de schuld van de klagers geweest zijn ? ? ? :think:
Ik heb behoorlijk wat problemen gehad met dommel (homeconnect) in het verleden. Vorige week heb ik een dag een slechte verbinding gehad (normaal surfen onmogelijk). Maar ja en ik heb dit hier ergens al eens vermeld (Als het dan weer goed ik zeg ik het ook!) : Ik ervaar al geruime tijd geen echte problemen meer bij dommel. Onlangs nog eens de helpdesk nodig gehad (info vraag), en deze heeft snel en vlot gereageerd.

Als er geen klagers meer zijn zal dat zijn redenen hebben :-D

Hopelijk blijft het zo!

Re: Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !

Geplaatst: 16 nov 2009, 12:06
door on4bam
Heronic schreef: Als er geen klagers meer zijn zal dat zijn redenen hebben :-D
Yup, ik ben er ook al een jaar weg. Hit them where it hurts. :wink:

Re: Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !

Geplaatst: 11 feb 2010, 09:31
door cougare
Hier er ook al een klein jaar vanaf, maar ze dreigen nog steeds met afsluitkosten !!!

Re: Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !

Geplaatst: 11 feb 2010, 11:28
door ErwinC
Ook al iets van een jaar weg. Heb een heel eerste jaar technische problemen gehad die ze aan mij verweten. Ik heb uiteindelijk iemand van Cisco alles laten nakijken en welke zonder twijfel heeft aangetoond dat het probleem bij Dommel lag.
Na hun daarmee geconfronteerd te hebben, zeiden ze me doodleuk dat ik dan maar op een ander moest gaan. Wat ik heb gedaan.

Re: Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !

Geplaatst: 11 feb 2010, 11:50
door fieldoxide
Ben er ondertussen ook meer dan een jaar vanaf . Niet kwaad voor , heb me het nog geen minuut beklaagd . Het management is daar ook alles behalve klantvriendelijk.

Re: Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !

Geplaatst: 11 feb 2010, 12:13
door coiken
Echt jammer voor alle mensen met slechte ervaringen hier... Zelf ben ik een tijdje klant geweest bij Dommel (nu jammer genoeg niet meer, omwille van niet beschikbaar op nieuw adres) en ik heb zo goed als geen problemen gekend met hen.

Meer nog, voor mij was Dommel de eerste provider waar ik oprecht respect kon voor opbrengen en bij wie ik me niet constant in m'n g*t gep*kt voelde :beerchug:

Re: Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !

Geplaatst: 11 feb 2010, 12:42
door Roygenz
4 jaar dommel gehad, door verhuis heb ik internet moeten verhuizen naar Telenet (geen VDSL & te ver v/d centrale). Ik heb nooit grote problemen ondervonden, en voor de paar keer dat ik heb moeten bellen naar hun helpdesk was ik steeds verder geholpen. Als ik vandaag VDSL zou kunnen krijgen hier zou ik niet twijfelen en terug naar dommel verhuizen denk ik.

Re: Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !

Geplaatst: 11 feb 2010, 13:10
door spacekiek
Ik ben persoonlijk heel tevreden van m'n Speedconnect PLUS (VDSL2) ... heel stabiel, usenet accountje en zeer goeie upload !
Die fibernet is ook wel heel interessant, maar vooral omwille van de 5Mbit upload ... maar de prijs ervan ligt abominabel hoog, dus blijf ik met plezier waar ik nu ben (zeker nu met het upload upgrade'je)

Re: Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !

Geplaatst: 11 feb 2010, 21:54
door BasMSI
Paar maanden geleden was Dommel nog DE provider van Userbase!

Nu ineens mag iedereen tegen stemmen?

Wat voor kromme website is dit?

Toen ik vragen stelde bij Dommel werd ik voor gek versleten!! :bang:

Re: Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !

Geplaatst: 11 feb 2010, 22:30
door Sasuke
BasMSI schreef:Paar maanden geleden was Dommel nog DE provider van Userbase!

Nu ineens mag iedereen tegen stemmen?

Wat voor kromme website is dit?

Toen ik vragen stelde bij Dommel werd ik voor gek versleten!! :bang:
Zeg man, ni zeveren he, we hebben hier genoeg tegen Dommel gesproken en Dommel is nooit DE provider van Userbase geweest, in de verre verste niet zelfs.

grtz,
Sasuke

Re: Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !

Geplaatst: 11 feb 2010, 22:54
door BasMSI
Jawel, Dommel was DE provider....men shoot je bijna dood als je een andere provider durfde te noemen....
Met lord Utopia voorop :lol:

En nu met z'n allen klagen?

Kom op!

Belgacom en Telenet zijn veel slechter in service :banana:

Re: Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !

Geplaatst: 11 feb 2010, 23:32
door Sasuke
Djeez komaan jong, de klaagzang over Dommel heeft hier lang genoeg rondgegaan. Het is tegenwoordig eens rustig en weinig klachten, snap echt niet waar je nu nog mee afkomt :)

grtz,
Sasuke

Re: Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !

Geplaatst: 11 feb 2010, 23:38
door gr4vity
BasMSI schreef:Paar maanden geleden was Dommel nog DE provider van Userbase!

Nu ineens mag iedereen tegen stemmen?
Kijk eens naar de datum van de eerste post in dit topic... amen!
BasMSI schreef:Met lord Utopia voorop :lol:
Helaas pindakaas ga ik dit ook ten gronde ontkrachten want Lord Utopia is (aldus bij mijn weten) nooit klant geweest bij Dommel.

Re: Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !

Geplaatst: 12 feb 2010, 00:16
door patman
Ik ben bijna 4 jaar klant bij Dommel.
Zo goed als nooit problemen me gehad en dus heel tevreden met die.

Maar ...

VDSL activate voor bestaande klanten is €99 + €139 voor een nieuw modem.
Nieuwe klanten krijgen die activatie voor maar €25.

Ga mijn abonnement opzeggen en elders anders gaan. Heel jammer maar ja...
Nu zijn er andere speelers op de markt en als ze niks willen doen voor hun trouwe klanten dan ben ik weg!

Re: Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !

Geplaatst: 08 maa 2010, 21:04
door BasMSI
Ik ben sinds vandaag naar Dommel met VDSL2 en alles wat ze zeiden en deden klopt.
Ook is de snelheid meer dan goed.

Dommel is een prima provider :banana:

Al ga ik wel terug naar Evonet eens ze VDSL2 bieden.

Euh, activatie gratis, maar 50 euro Raw-copper activatie, terwijl ik dat al lang had...neem ik allemaal voor lief.

Re: Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !

Geplaatst: 09 maa 2010, 20:11
door conehead
Al verschillende jaren bij dommel en in al die jaren slechts 4tal keren zonder internet gezeten ...

De overstap naar vdsl niet meegerekend maar dit lag aan de internet aansluiting en na een telefoontje naar de helpdesk stond er hier 2 dagen later toch een technieker ...

Had ook eigenlijk meer negatieve reacties op de poll verwacht

Re: Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !

Geplaatst: 09 maa 2010, 20:36
door Trojan
Ondertussen al iets meer dan 2 jaar klant en nog nooit problemen gehad. Ik heb weliswaar wat moeten aandringen om mijn profiel van 9Mbit naar 12Mbit te laten verhogen, maar dat heeft me hoogtens 5 minuten wachten op een medewerker en nog een uur om het te laten uitvoeren gekost. Voor de rest nooit contact gehad met dommel.

Van wat ik hier lees mogen ze wel wat meer voordelen geven aan hun bestaande klanten, vooral voor de overstap naar speedconnect.

Re: Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !

Geplaatst: 10 maa 2010, 01:11
door silencer
Ik zit al van 2007/04/24 bij Dommel, de prijs is wel opgeslagen (betaalde vroeger 33eur/maand voor adsl tov 39eur/maand vdsl2 nu). Zeer tevreden van in tegenstelling tot BGC (overgeschakeld omwille van het volume (dommel: 50GB) (en de prijs): 33eur tov 60eur maand).

De vdsl2 startkost was wel erg hoog, maar heb het mij nooit beklaagd (en gratis upgrade van snelheid is ook mooi meegenomen).

Re: Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !

Geplaatst: 26 apr 2010, 21:22
door BasMSI
De prijs is hoger, want je moet ofwel Belgacom Telefoonlijn danwel Raw-copper meerekenen!
Waar je dit voor Belgacom xDSL niet hoeft te hebben.

Dus Dommel (en alle andere providers ook) worden ZWAAR benadeeld door Belgacom, want je bent altijd minimaal 13 euro per maand meer kwijt omwille van RC of discovery-lijn.
Waarom de FOD of het BIPT dit monopolie misbruik van Belgacom nog altijd niet aanpakt is mij een raadsel.
Reeds lang klacht tegen Belgacom neergelegd, zonder succes. :bang:

Maar Dommel is een prima provider! :banana:

Re: Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !

Geplaatst: 27 apr 2010, 08:15
door rogelsanchez
Ik ben intussen ook al een tijdje klant bij Dommel (Homeconnect). Ik heb verschillende problemen gehad, maar ik heb telkens moeten vaststellen dat hun technische dienst voortreffelijk werk levert. Na het loggen van een ticket werd ik binnen de 24 uur gecontacteerd door een van hun technische mensen. Dat heb ik van andcere providers nog nooit gehoord, en zeker niet van Telenet, waar ik vroeger klant was. Het ging zelfs zo ver dat op een bepaald moment de technieker mij contacteerde op het moment dat mij het best uitkwam. Ongelooflijk, maar waar! Een dikke pluim voor die mensen!

De internet verbinding geeft weining problemen, maar ondanks verschillende interventies blijft de telefoon regelmatig uitvallen en de kwaliteit is soms heel slecht. Dommel heeft mij nu voorgesteld om over te schakelen naar Netline. Is er iemand die deze omschakeling ook gemaakt heeft? Wat was het resultaat?

Re: Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !

Geplaatst: 01 okt 2010, 14:39
door jaker
Ik ben ook Dommel klant sinds april (Netline). Al wel enkele probleempjes gehad sinds dan: de tweede maand al een aanmaning gekregen voor een factuur die ik wel degelijk betaald had. Dat is na een weekje wachten eindelijk toch goed gekomen (blijkbaar een probleem bij hun facturatiedienst). En de adsl-lijn was niet altijd even stabiel (soms uitval internetverbinding).
Maar in juli heb ik een echt groot probleem gehad. Mijn fritzbox 7113 was namelijk defect geraakt door bliskeminslag via de telefoonlijn (we hebben hier nog luchtlijnen) en dit net voor een weekend. Maandag dan gebeld naar helpdesk, defecte modem moeten terugsturen, tegen vrijdag had ik dan een nieuwe fritzbox. De internetgegevens kon ik zelf ingeven, Voip gegevens niet, wegens ontbreken van het paswoord. De maandag daarop terug gebeld naar de helpdesk want mijn telefoonlijn was nog steeds niet aktief. De helpdesk medewerker zei me dat de gegevens van mijn nieuwe fritzbox (MAC adres) nog niet waren gewijzigd in hun database. Hij zou dit doorgeven aan de systeembeheerders ...
In latere communicaties met de helpdesk heb ik hen verschillende malen gevraagd om mij door te schakelen naar een hoger geplaatst persoon of door te schakelen met de systeembeheerders of mij mijn Voip paswoord te geven. Steeds echter een negatief antwoord op al deze vragen. :bang:
Om een lang verhaal kort te maken : na drie weken heen en weer gebel, heb ik de Ombudsman voor Telecommunicatie ingeschakeld. Enkele uren nadat Dommel mijn officiële klacht via de Ombudsman had ontvangen, werkte mijn telefoon bij wonder terug ... :cop:

Nu heb ik dank zei Userbase (met mijn eeuwige dank aan Sparky), zelf mijn Viop paswoord uit mijn fritzbox kunnen halen. En heb ik die fritzbox er eindelijk tussenuit kunnen gooien en mijn "oude" Philips SNV6520 van Belgacom terug in dienst genomen: geen problemen meer met uitvallende verbindingen en een goede Wifi bereik. :beerchug:

Dus mijn conclusie over Dommel: Goed netwerk (is eigenlijk Belgacom), maar slechte modems, ondermaatse en starre helpdesk en zwakke facturatiedienst.

Ik kwam van Belgacom, maar die was te duur (gebleven), en bezorgde me toch ook regelmatig problemen met facturen die niet helemaal correct waren. Na praktisch elke facturatie klacht, kreeg ik wel telkens een kreditnota, maar het was toch niet prettig dat ik elke factuur zo moest uitpluizen en regelmatig fouten vond. De facturen waren trouwens helemaal niet overzichtelijk ... En dan de wachttijden bij de helpdesk bij Belgacom ... :nono:
Die zijn al voldoende reden om over te schakelen naar een ander provider. Dan is de reactietijd bij Dommel toch veeeel sneller.

Re: Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !

Geplaatst: 02 okt 2010, 03:22
door quistnix
BasMSI schreef:Dus Dommel (en alle andere providers ook) worden ZWAAR benadeeld door Belgacom, want je bent altijd minimaal 13 euro per maand meer kwijt omwille van RC of discovery-lijn.
Ik denk dat je je vergist en Telenet met Belgacom verward. 13 € is de verborgen kost bij Telenet ;-)

Re: Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !

Geplaatst: 02 okt 2010, 09:13
door Muziekbos
quistnix schreef:
BasMSI schreef:Dus Dommel (en alle andere providers ook) worden ZWAAR benadeeld door Belgacom, want je bent altijd minimaal 13 euro per maand meer kwijt omwille van RC of discovery-lijn.
Ik denk dat je je vergist en Telenet met Belgacom verward. 13 € is de verborgen kost bij Telenet ;-)
Hij spreekt over de kost van een disco lijn en u komt af met de kast van de kabel? desinformatie van de Belgacom/proximus/Scarlet stal????????