Pagina 5 van 27
Geplaatst: 22 aug 2008, 01:01
door Sasuke
Heb even de handleiding gelezen en de Gigaset SX762 reageert als een gewone TCP/IP printserver. Dus zoals ik al zei, gewoon toevoegen als lokale printer op een TCP Printerport.
Microsoft uitleg:
http://support.microsoft.com/default.as ... -US;814586 (is voor Windows 2000, maar is quasi zelfde voor XP & Vista)
Nederlandse uitleg:
http://www.online-tech-tips.com/windows ... etwork/nl/ (vanaf stap3)
Als IP adres neem je het IP adres van de Siemens box (192.168.2.1 dus)
Grtz,
Sasuke
Geplaatst: 22 aug 2008, 01:58
door Yargo
Ik heb de guide gevolgd zoals in de tutorials, alleen werkt het nog altijd niet. Er komt niets uit de printer en bij status staat er: Fout - Afdrukken.
Geplaatst: 22 aug 2008, 09:28
door Yogi
vraagske, weet er iemand welke telefoon geschikt is met de Siemens router voor nummerweergave?? want op onze belgacom telefoons gaat dat blijkbaar niet
Geplaatst: 22 aug 2008, 12:43
door Zelete
Ik heb een Gigaset AS150, werkt perfect hier.
Geplaatst: 22 aug 2008, 21:28
door broli
En zo is dit week voorbij en geen activatie brief
. Dat is dus exact 4 weken al sinds contract werd gemaild en ik al op crm kon. Komaan dommel jullie kunnen het, verzend die brief al die daar grijs is van de stof.
Geplaatst: 22 aug 2008, 21:35
door THDBASED
En je weet dat die brief bij Dommel ligt? Vooraleer die bij jou thuis komt moet die eerst nog via "De post"
Geplaatst: 22 aug 2008, 23:40
door broli
Nu ook niet overdrijven hé. Op welk manier probeer je hier dommel te rechtvaardige want ik zie het niet. Remember, 4 weeks not 4 days.
Geplaatst: 22 aug 2008, 23:43
door Lord Utopia
broli schreef:Nu ook niet overdrijven hé. Op welk manier probeer je hier dommel te rechtvaardige want ik zie het niet. Remember, 4 weeks not 4 days.
Je hebt gelijk, die brief mocht eigenlijk al aangekomen zijn. Nu vraag ik mij af, waarom hebben sommige mensen hun brief na een paar dagen al en anderen niet, zelfs in meestal dezelfde situaties.
Geplaatst: 23 aug 2008, 00:27
door hyperbart
Yogi schreef:vraagske, weet er iemand welke telefoon geschikt is met de Siemens router voor nummerweergave?? want op onze belgacom telefoons gaat dat blijkbaar niet
Ik heb een Gigaset AS140 en die bolt perfect, samen met een siemens Gigaset 200 (echt heel basis-toestellen) en die geven nummers weer.
De as140 geeft zelfs met een flikkerend envelopje een lijstje weer van gemiste oproepen.
Wat ik wel niet krijg is (wat je bij telenet wel hebt, althans ik zag het op mijn werk als jobstudent in PC winkel, en dat was gewoon een optie), de naamweergave, ik krijg alleenmaar een nummer, geen naam...
Geplaatst: 23 aug 2008, 00:52
door THDBASED
broli schreef:Nu ook niet overdrijven hé. Op welk manier probeer je hier dommel te rechtvaardige want ik zie het niet. Remember, 4 weeks not 4 days.
Ik rechtvaardig niemand ik probeer u te helpen. 4 weken of 4 dagen maakt dat dan uit als uw brief verloren is gegaan bij de Post?
Geplaatst: 23 aug 2008, 07:25
door Yogi
hyperbart schreef:Yogi schreef:vraagske, weet er iemand welke telefoon geschikt is met de Siemens router voor nummerweergave?? want op onze belgacom telefoons gaat dat blijkbaar niet
Ik heb een Gigaset AS140 en die bolt perfect, samen met een siemens Gigaset 200 (echt heel basis-toestellen) en die geven nummers weer.
De as140 geeft zelfs met een flikkerend envelopje een lijstje weer van gemiste oproepen.
Wat ik wel niet krijg is (wat je bij telenet wel hebt, althans ik zag het op mijn werk als jobstudent in PC winkel, en dat was gewoon een optie), de naamweergave, ik krijg alleenmaar een nummer, geen naam...
ja men belgacom telefoons displayen rare nummers (zo soms goed, soms een - enz ertussen), ook geen namen meer.
Daarom wil ik nu een (siemens) telefoon die wel VOLLEDIG de SX762 ondersteunt en juist de nummers met namen, weergeeft!
Ik zag op de site de Gigaset E450 , die zou compatible zijn met Skype en VOIP routers... zou deze dan iets zijn?
Geplaatst: 23 aug 2008, 09:41
door kawe
ik heb 2 belgacom telefoons.
op de ene "TWIST 316" (al zeker 5-6 jaar oud) heb ik wel nummer- en naamweergave
op de andere "MAESTRO 2060" niet, enkele "OPROEP" (die is nog geen 2 jaar oud) bij Belgacom werkte wel alles op dit toestel (kon er zelfs SMS mee ontvangen)
ik denk wel, voor naamweergave,dat je in je register, de namen moet koppelen aan de nieuwe nummers, er wordt nam een nummer doorgestuurd die begint met 32xxxxxxxx en de meeste mensen hebben in hun register enkel de nummers ingevoerd beginnend met het zonenummer 09xxxx of zoiets.(ik heb die toch allemaal moeten veranderen)
zou het misschien geen goed idee zijn om eens een nieuw topic te starten waarin men kan aangeven welk telefoontoestel wel nummer- en naamweergave doet.
Geplaatst: 23 aug 2008, 10:53
door Yogi
kawe schreef:ik heb 2 belgacom telefoons.
op de ene "TWIST 316" (al zeker 5-6 jaar oud) heb ik wel nummer- en naamweergave
op de andere "MAESTRO 2060" niet, enkele "OPROEP" (die is nog geen 2 jaar oud) bij Belgacom werkte wel alles op dit toestel (kon er zelfs SMS mee ontvangen)
ik denk wel, voor naamweergave,dat je in je register, de namen moet koppelen aan de nieuwe nummers, er wordt nam een nummer doorgestuurd die begint met 32xxxxxxxx en de meeste mensen hebben in hun register enkel de nummers ingevoerd beginnend met het zonenummer 09xxxx of zoiets.(ik heb die toch allemaal moeten veranderen)
zou het misschien geen goed idee zijn om eens een nieuw topic te starten waarin men kan aangeven welk telefoontoestel wel nummer- en naamweergave doet.
Thx voor de tip, voor mijn gsm werkt het alvast ^^
Geplaatst: 23 aug 2008, 14:02
door broli
Ondertussen heb ik dus twee proformas eentje voor Netconnect voor 15/09-15/10 en eentje voor Homeconnect 08/09-08/10. Ik zei nog een week geleden (wat een maand op voorhand is) aan de telefoon dat dit men laatse netconnect periode zou zijn. "Ja ja dat komt automatisch in orde, maar als er toch een factuur komt bel dan even." Waarom heb ik een vermoeden dat ze dit gaan forceren als opzeg kosten voor een maand die ik niet zal gebruiken ( dat is als ik de activatie brief binnen de 3 weken zal krijgen
)
Geplaatst: 23 aug 2008, 16:25
door Tommyboy3
Eindelijk wat nieuws over de support.
Geachte,
Hartelijk dank voor uw e-mail! We wensen ons hierbij te verontschuldigen voor het uitblijven van een tijdige reply. Omwille van de toenemende aanvragen via e-mail en telefoon, waren we jammer genoeg niet in de mogelijkheid onze klanten en correspondenten de respons te bezorgen die zij verdienen. We wensen te benadrukken dat de nodige acties zijn ondernomen om de achterstand bij te werken en dat er actief aan een hoger service level wordt gewerkt. We danken u alvast voor uw vertrouwen en begrip hiervoor!
Een snelheidscheck kan u bij ons telefonisch aanvragen tijdens kantooruren op het nummer 070 224 305.
Geplaatst: 23 aug 2008, 18:07
door Zuttasoxx
ow een veronschuldiging :d.. Wel beter laat dan nooit zeker?..
Wat bedoelen ze met de snelheidscheck?
Geplaatst: 23 aug 2008, 18:16
door Lord Utopia
Zuttasoxx schreef:ow een veronschuldiging :d.. Wel beter laat dan nooit zeker?..
Wat bedoelen ze met de snelheidscheck?
Waarschijnlijk hoeveel je zou kunnen halen op een afstand x.
Geplaatst: 23 aug 2008, 18:42
door Zuttasoxx
Zo de afstandscheck dus
Ow btw zijn er al homeconnecters die op 12 mbit profiel staan?.. Aangezien er netconnecters zijn die hun speedpacket kunnen bestellen
Geplaatst: 23 aug 2008, 20:43
door Tommyboy3
Zuttasoxx schreef:ow een veronschuldiging :d.. Wel beter laat dan nooit zeker?..
Wat bedoelen ze met de snelheidscheck?
Ja er stonden een maand geleden 2 snelheidscheks op. De ene zei dat ik max 12 mbs ging halen en de andere 4 mbs.
Geplaatst: 24 aug 2008, 10:54
door lcars8467
Tommyboy3 schreef:Eindelijk wat nieuws over de support.
Geachte,
Hartelijk dank voor uw e-mail! We wensen ons hierbij te verontschuldigen voor het uitblijven van een tijdige reply. Omwille van de toenemende aanvragen via e-mail en telefoon, waren we jammer genoeg niet in de mogelijkheid onze klanten en correspondenten de respons te bezorgen die zij verdienen. We wensen te benadrukken dat de nodige acties zijn ondernomen om de achterstand bij te werken en dat er actief aan een hoger service level wordt gewerkt. We danken u alvast voor uw vertrouwen en begrip hiervoor!
Een snelheidscheck kan u bij ons telefonisch aanvragen tijdens kantooruren op het nummer 070 224 305.
Idd, gisteren ook mail aangekregen ivm het overnemen van men telenetnummer. Ze zijn eindelijk precies een inhaalbeweging aan het maken.
Hopelijk doen ze dit ook voor de mensen die van netconnect naar homeconnect willen gaan want tot op heden (1maand) nog altijd geen activatie en de helpdesk zegt dat ze volop bezig zijn met alles manueel om te zetten.
telefonie dommel
Geplaatst: 24 aug 2008, 13:20
door Tomola
Hoi allemaal
Mijn eerste post omdat ik toch ergens mijn zegje wilde doen.
En dat doe je het beste bij lotgenoten
Ik heb dus ook sinds 2 weken homeconnect, maar zoals zo vele geen telefonie.
Wat in onze situatie wel erg vervelend is (ben 4 dagen geleden papa geworden).
En dus hebben we talloze geboortekaartjes de deur uit gedaan met daarop ons telefoonnummer van thuis....
En bellen/emailen reageren ze ook simpel weg niet op ....een standaard e-mail over de progressie van de reparatie is toch niet teveel gevraagt dacht ik.
NEE!!! dacht Dommel wat we wel sturen is alvast de rekening!!!
Ik ga erdan ook maar vanuit dat dat een rekening is voor de volgende maand, aangezien de eerste maand + aansluitkosten betaald zijn samen met de gigaset.
Ik heb ze dus laten weten dat ze die rekening ergens in mogen duwen(op een iets nettere manier natuurlijk)
Weet iemand hier wat er precie fout is bij dommel en wat de vorderingen zijn??
alvast bedankt voor de feedback.
Geplaatst: 24 aug 2008, 16:17
door broli
Het probleem is dat ze onderbemand zijn maar zoals vorige posts aantonen zijn ze een inhaalbeweging aan het maken.
Btw kan je meer specifieker zijn met je probleem. Heb je een temp adsl account of een originele?
Geplaatst: 24 aug 2008, 18:02
door Tomola
geen idee wat het verschil is tussen temp of originele.
Maar ik heb het gigaset aangeschaft en een jaar contract ondertekend.
Ik ga er dan vanuit dat ik het originele heb aangeschaft.
Alles werkt maar mijn telefoon ligt er al vanaf 6 augustus uit....
En ik heb niet het idee dat ze dat iets interesseert
Geplaatst: 24 aug 2008, 18:37
door Tomola
bij mij uit de muur komt trouwens een gewone RJ11 stekker , de standaard telefoon connector met 4 draden.
om hem om te vormen naar een RJ45 heb ik een verlengstukje op de ene kant gezet, en in de andere gaat dan de meegeleverde kabel met de RJ11 aan de ene kant en de RJ45 aan de andere kant.
Ik hoop dat dat geen invloed heeft op de verbinding.
Ik zou liever de RJ11 vervangen voor de RJ45 zodat hij er rechtstreeks op kan, maar ik weet de volgorde van de draden niet.
Het gaat om de kleuren : wit , paars , lichtblauw , donkerblauw
Geplaatst: 24 aug 2008, 19:20
door MStichel
Mag ik vragen waarom deze omgevormd moet worden naar een RJ45 ? Heeft die gigaset enkel RJ45 input-aansluiting dan voor hoofdkabel ?
/EDIT
HIER (in de gebruiksaanwijzing) staat op pagina 20/21 een overzicht van de aansluitingen achteraan, ik lees dat er een ADSL aansluiting is voor de DSL-aansluiting van de splitter een een analoge ingang voor het aansluiten van de telefoonaansluiting op de splitter , wil dit zeggen dat er toch een splitter nodig is??
Deze vraag toch even vermelden vermits ik binnenkort ook overstap op Dommel Homeconnect en van een Telenet internetlijn kom in combinatie met eenn Belgacom Classic Telefoonlijn ... splitter nodig of niet ?
Geplaatst: 24 aug 2008, 20:25
door broli
Je kan dit zien denk ik door in je modem in te loggen. Als het account "temp" bevat dan verander je het liefst zelf met de gegevens die je zijn opgestuurd. Mss zullen ze daarna VOIP ook activeren.
Geplaatst: 25 aug 2008, 10:32
door Tomola
MStichel schreef:Mag ik vragen waarom deze omgevormd moet worden naar een RJ45 ? Heeft die gigaset enkel RJ45 input-aansluiting dan voor hoofdkabel ?
/EDIT
HIER (in de gebruiksaanwijzing) staat op pagina 20/21 een overzicht van de aansluitingen achteraan, ik lees dat er een ADSL aansluiting is voor de DSL-aansluiting van de splitter een een analoge ingang voor het aansluiten van de telefoonaansluiting op de splitter , wil dit zeggen dat er toch een splitter nodig is??
Deze vraag toch even vermelden vermits ik binnenkort ook overstap op Dommel Homeconnect en van een Telenet internetlijn kom in combinatie met eenn Belgacom Classic Telefoonlijn ... splitter nodig of niet ?
naar mijn idee is dat een adsl
uitgang en geen ingang....
Geplaatst: 25 aug 2008, 10:41
door Tomola
broli schreef:Je kan dit zien denk ik door in je modem in te loggen. Als het account "temp" bevat dan verander je het liefst zelf met de gegevens die je zijn opgestuurd. Mss zullen ze daarna VOIP ook activeren.
Ik kan nergens "TEMP" vinden in geen één menu.....
Geplaatst: 25 aug 2008, 11:15
door MStichel
Tomola schreef:MStichel schreef:Mag ik vragen waarom deze omgevormd moet worden naar een RJ45 ? Heeft die gigaset enkel RJ45 input-aansluiting dan voor hoofdkabel ?
/EDIT
HIER (in de gebruiksaanwijzing) staat op pagina 20/21 een overzicht van de aansluitingen achteraan, ik lees dat er een ADSL aansluiting is voor de DSL-aansluiting van de splitter een een analoge ingang voor het aansluiten van de telefoonaansluiting op de splitter , wil dit zeggen dat er toch een splitter nodig is??
Deze vraag toch even vermelden vermits ik binnenkort ook overstap op Dommel Homeconnect en van een Telenet internetlijn kom in combinatie met eenn Belgacom Classic Telefoonlijn ... splitter nodig of niet ?
naar mijn idee is dat een adsl
uitgang en geen ingang....
Duidelijk niet want in de handleiding (zie bovenstaande post) tonen ze duidelijk hoe je de beide kabels die uit de splitter komen (en dus onrechtstreeks 'uit de muur' komen) in deze twee poorten moet steken en zodus zijn het Ingangen !!! (correct me if i'm wrong
:o )
Geplaatst: 25 aug 2008, 12:23
door BBB
MStichel schreef:Tomola schreef:MStichel schreef:Mag ik vragen waarom deze omgevormd moet worden naar een RJ45 ? Heeft die gigaset enkel RJ45 input-aansluiting dan voor hoofdkabel ?
/EDIT
HIER (in de gebruiksaanwijzing) staat op pagina 20/21 een overzicht van de aansluitingen achteraan, ik lees dat er een ADSL aansluiting is voor de DSL-aansluiting van de splitter een een analoge ingang voor het aansluiten van de telefoonaansluiting op de splitter , wil dit zeggen dat er toch een splitter nodig is??
Deze vraag toch even vermelden vermits ik binnenkort ook overstap op Dommel Homeconnect en van een Telenet internetlijn kom in combinatie met eenn Belgacom Classic Telefoonlijn ... splitter nodig of niet ?
naar mijn idee is dat een adsl
uitgang en geen ingang....
Duidelijk niet want in de handleiding (zie bovenstaande post) tonen ze duidelijk hoe je de beide kabels die uit de splitter komen (en dus onrechtstreeks 'uit de muur' komen) in deze twee poorten moet steken en zodus zijn het Ingangen !!! (correct me if i'm wrong
:o )
Ik persoonlijk vind het nogal nutteloos om te discussiëren dat het nu een uit-/ingang is, het is een ADSL-aansluiting. (het is alleszins niet vergelijkbaar met een analoge audio in/out, waar er wel degelijk een verschil is tussen uit-/ingang)
Om terug te komen op de uiteindelijke vraag (als ik mij niet vergis):
Voor homeconnect is er geen splitter nodig (als je telefonie van homeconnect neemt). Een splitter is alleen nodig als er ook nog een telefoon actief is op de lijn. (M.a.w. een telefoon die rechtstreeks op het aansluitpunt wordt aangesloten en niet via de router)
Geplaatst: 25 aug 2008, 12:43
door MStichel
BBB schreef:Ik persoonlijk vind het nogal nutteloos om te discussiëren dat het nu een uit-/ingang is, het is een ADSL-aansluiting. (het is alleszins niet vergelijkbaar met een analoge audio in/out, waar er wel degelijk een verschil is tussen uit-/ingang)
Om terug te komen op de uiteindelijke vraag (als ik mij niet vergis):
Voor homeconnect is er geen splitter nodig (als je telefonie van homeconnect neemt). Een splitter is alleen nodig als er ook nog een telefoon actief is op de lijn. (M.a.w. een telefoon die rechtstreeks op het aansluitpunt wordt aangesloten en niet via de router)
ok bedankt meer hoefde ik eigenlijk niet te weten
Geplaatst: 25 aug 2008, 12:51
door Tomola
MStichel schreef:Tomola schreef:MStichel schreef:Mag ik vragen waarom deze omgevormd moet worden naar een RJ45 ? Heeft die gigaset enkel RJ45 input-aansluiting dan voor hoofdkabel ?
/EDIT
HIER (in de gebruiksaanwijzing) staat op pagina 20/21 een overzicht van de aansluitingen achteraan, ik lees dat er een ADSL aansluiting is voor de DSL-aansluiting van de splitter een een analoge ingang voor het aansluiten van de telefoonaansluiting op de splitter , wil dit zeggen dat er toch een splitter nodig is??
Deze vraag toch even vermelden vermits ik binnenkort ook overstap op Dommel Homeconnect en van een Telenet internetlijn kom in combinatie met eenn Belgacom Classic Telefoonlijn ... splitter nodig of niet ?
naar mijn idee is dat een adsl
uitgang en geen ingang....
Duidelijk niet want in de handleiding (zie bovenstaande post) tonen ze duidelijk hoe je de beide kabels die uit de splitter komen (en dus onrechtstreeks 'uit de muur' komen) in deze twee poorten moet steken en zodus zijn het Ingangen !!! (correct me if i'm wrong
:o )
De adsl in/uitgang die erop zit is trouwens RJ45 alleen de 2 uitgangen om een telefoon op aan te sluiten zijn RJ11...
dus, ja de kabel in de meterkast moet of een RJ45 connector heben of hij moet omgevormdt worden.
Geplaatst: 25 aug 2008, 18:13
door Fluppeke
Tomola,
Wat meer info graag
Kan je uitgaande oproepen maken?
Is het lampje voip actief?
Zoja probeer eens een telefoon rechtstreeks op je gigaset te hangen als test.
Zoneen heeft dommel het voip gedeelte nog niet geconfigureerd. Kijk eens na of je nog temp gegevens in je modem hebt zitten. Als volgt:
Je gaat naar tablad geavanceerde instellingen (kan ook via wizard wrs maar dat kan ik niet goed uitleggen). Je klikt links internet -> internetverbinding. Bij gebruikersnaam zou je je 'news login gevolgd door @schedom' meoten zien zoals op je activatiebrief .. en geen gebruikersnaam die 'temp' bevat
Je kan je gegevens manueel invoeren (heb ik gedaan aangezien de homeconnect software mijn modem weigerde te configureren)
Internet-provider: Anders
Protocol: PPPoE
Gebruikersnaam: staat op je dommel activatiebrief onder de naam 'news login' . En moet worden ingevoerd als volgt dslxxxxx@SCHEDOM (waarbij je xxxxx moet vervangen door je eigen login natuurlijk)
Passwoord: overnemen van de activatiebrief van dommel 'news paswoord'
Lijnmodus: automatic
Encapsulation: LCC
QoS class: UBR
VPI / VCI 8/35
Je kan met 'testinsellingen' kijken of je online kan. Wanneer je met je definitieve gebruikersnaam online gaat zou dommel je voip moeten configureren binnen de 4 uur. Zoniet zal je hen weer eens moeten contacteren vrees ik.
Proficiat trouwens met het vaderschap
Geplaatst: 25 aug 2008, 22:53
door Tomola
Fluppeke schreef:Tomola,
Wat meer info graag
Kan je uitgaande oproepen maken?
Is het lampje voip actief?
Zoja probeer eens een telefoon rechtstreeks op je gigaset te hangen als test.
Zoneen heeft dommel het voip gedeelte nog niet geconfigureerd. Kijk eens na of je nog temp gegevens in je modem hebt zitten. Als volgt:
Je gaat naar tablad geavanceerde instellingen (kan ook via wizard wrs maar dat kan ik niet goed uitleggen). Je klikt links internet -> internetverbinding. Bij gebruikersnaam zou je je 'news login gevolgd door @schedom' meoten zien zoals op je activatiebrief .. en geen gebruikersnaam die 'temp' bevat
Je kan je gegevens manueel invoeren (heb ik gedaan aangezien de homeconnect software mijn modem weigerde te configureren)
Internet-provider: Anders
Protocol: PPPoE
Gebruikersnaam: staat op je dommel activatiebrief onder de naam 'news login' . En moet worden ingevoerd als volgt dslxxxxx@SCHEDOM (waarbij je xxxxx moet vervangen door je eigen login natuurlijk)
Passwoord: overnemen van de activatiebrief van dommel 'news paswoord'
Lijnmodus: automatic
Encapsulation: LCC
QoS class: UBR
VPI / VCI 8/35
Je kan met 'testinsellingen' kijken of je online kan. Wanneer je met je definitieve gebruikersnaam online gaat zou dommel je voip moeten configureren binnen de 4 uur. Zoniet zal je hen weer eens moeten contacteren vrees ik.
Proficiat trouwens met het vaderschap
Dank je Fluppeke, vandaar de late responds iedere keer, 'k heb er druk mee
En ook bedankt voor de reply, dat geldt voor iedereen ;p
ik heb gedaan wat je hebt gezegd maar ik heb wel internet.
Ik heb ook geen temp, ik heb als gebruikersnaam ingevuld wat ze me toehebben gestuurd.
Ik heb totaal geen telofonie, nie uitgaat of inkomend
Ook brandt het voip lampje niet.
En er hangt een telefoon rechstreeks aan m'n modem, en die werkt dus niet.
er is nog niks geconfigureerd bij voip...
Moet ik uberhaupt iets configureren bij Voip?
alvast bedankt
Geplaatst: 25 aug 2008, 22:58
door Tomola
Uuhmm...
Ik had Voip uit gezet....
(vraag me niet waarom)
Dat kan natuurlijk ook de configuratie belemmeren van Dommel?...
Geplaatst: 25 aug 2008, 23:08
door Fluppeke
Het is de bedoeling dat dommel dat vanop afstand doet. Maar blijkbaar loopt het daar soms mis. Er zal niets anders opzitten dan dommel helpdesk in te lichten en om een oplossing vragen.
Ik weet namelijk niet hoe dommel hiervoor eigenlijk te werk gaat.
Je kan misschien eens proberen om je homeconnectsoftware te herinnstalleren zodat je weer je activatiecode moet ingeven.
Geplaatst: 26 aug 2008, 01:32
door broli
Yep mss het heleboel opnieuw instellen. Verwijder homelink software installeer nieuwste versie
HIER. Trek alles uit je modem behalve net snoer en houd knopje op onderkant 10s ingedrukt. En probeer dan de homelink wizard weer te draaien.
Geplaatst: 26 aug 2008, 09:17
door Tomola
broli schreef:Yep mss het heleboel opnieuw instellen. Verwijder homelink software installeer nieuwste versie
HIER. Trek alles uit je modem behalve net snoer en houd knopje op onderkant 10s ingedrukt. En probeer dan de homelink wizard weer te draaien.
heb ik gedaan, maar als ik de software verwijder en opnieuw installeer en ik start het op dan kan ik niet opnieuw activeren.
Ik word meteen doorverwezen naar mijn accountinstellingen, door mijn inloggegevens in te vullen....
Maar goed ik heb alles gereset alles staat nu standaard ik heb alleen mijn login en wachtwaaord in gevuldt bij voip settings..
ik wacht nu wel af..
hmm ff nog snel een vraagje, ook hadden ze 12Mbps belooft.. en het hoogste wat ik haal is 3.8Mbps...
gaat dat nog ooit naar de 12 en voor het einde van het jaar naar 24Mbps?
of zit ik gewoon 600KM van de centrale?
Bedankt voor jullie hulp tot zover
Geplaatst: 26 aug 2008, 10:13
door Yogi
als je nu geen 4,6 Mbit haalt (490KB/s download) ga je met de snelheidsverhoging ook niet sneller gaan.
enkel wanneer je nu aan 4,6Mbit komt is er een kans dat je hoger kan (niet zeker).
Geplaatst: 26 aug 2008, 11:16
door Tomola
als ik van usenet download haal ik een snelheid van 480KB/s
maar day is omgerekent 480/1024 = 0,46875 X 8 = 3.75Mbps..