vanaf 22juli max 12

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

ceurrrix schreef:Zullen we nu bij Edpnet,ook al D(r)ommelse toestanden gaan tegenkomen ? ? :help: :funny:


Besmettingsgevaar net zoals in de financiele sector :lol: :lol: :lol: Het wordt een domino-effect :lol: :lol: :lol:
gobber
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 30 dec 2006, 17:44
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

ceurrrix schreef:
buiten het feit,dat er een nieuwe onaangekondigde (gewoonlijk sturen ze een emailtje) ?????? dubbele maand ??????? (8/10 tot 8/11 en 8/11 tot 8/12 ) + activatiekost factuur ,bij " Mijn Edpnet" te zien is :evil:

Toevallig is de periode Dyn6 van 6/10 tot 6/11 al wel betaald.

Zullen we nu bij Edpnet,ook al D(r)ommelse toestanden gaan tegenkomen ? ? :help: :funny:


Was in mijn geval ook , 2 facturen en een creditnota erbij ivm
samenlopen max6 en max 12 bedrag van creditnota gewoon aftrekken
van 1 van de facturen (had te maken met afsluiten max6 en aktiveren
max 12
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Die kredietnota zijn ze 'ffen vergeten,maar daar maak ik me ,Edpnet kennende weinig zorgen over (voorlopig toch :wink: ).
Hun automaat kan wel ( Dommel indachtig) kredietnota's maken :P

:banana: Maar moeten betalen voor een Dyn12 = 60GB/maand + 12 mbps

:nana: verder moeten doen met de 60GB/maand + 6 mbps van een Dyn 6,

en ondertussen m'n geduld moeten botvieren op hunne Dyn 24
daar kunnen ze mij niet blij mee maken :mrgreen: :angel:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Wordt bij het overschakelen van een Dyn6 naar Dyn12 dan ook van centrale veranderd sind dit niet meer via scarlet netwerk gaat? De huidige 'scarlet centrale' waar ik mee verbonden ben is 2500m en de 'belgacom centrale' zou slechts op 1000 meter liggen. Ik neem aan dat je dan ook enkele voordelen verliest (terug disconnect, misschien poorten geblokkeerd)?
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Geen update hierover?
murda
Plus Member
Plus Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 22 jun 2006, 20:23

Pff ze zouden hun 12mbit profiel ook FUP moeten maken. Dan zie ik nog een reden om over te schakelen van mijn 6mbit profiel.
Veel vernieuwing heeft edpnet de laatste 2 jaar niet gedaan buiten een verdubbeling van de datalimiet.

Ik vind dat alternatieve providers momenteel een beter all in one of internet pakket hebben.
Als tegen het eind van het jaar niks verandert aan de 6mbit en 12mbit profielen ga ik overschakelen naar een andere provider.

Enig marktconform product van edpnet is de 24mbit maar dat verhaaltje is dun gezaaid in België...
Doe iets nuttig en vul het topic aan :p http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=26&t=22374
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

murda schreef:Pff ze zouden hun 12mbit profiel ook FUP moeten maken. Dan zie ik nog een reden om over te schakelen van mijn 6mbit profiel.
Veel vernieuwing heeft edpnet de laatste 2 jaar niet gedaan buiten een verdubbeling van de datalimiet.

Ik vind dat alternatieve providers momenteel een beter all in one of internet pakket hebben.
Als tegen het eind van het jaar niks verandert aan de 6mbit en 12mbit profielen ga ik overschakelen naar een andere provider.

Enig marktconform product van edpnet is de 24mbit maar dat verhaaltje is dun gezaaid in België...

Zelfs het 24Mb-product is veel te duur, 39,95 voor dat product
Cityconnectplus is 34,99 EUR voor ongelimiteerd, Scarlet 19,95/24,95... dusja.
murda
Plus Member
Plus Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 22 jun 2006, 20:23

Lord Utopia schreef:
murda schreef:Pff ze zouden hun 12mbit profiel ook FUP moeten maken. Dan zie ik nog een reden om over te schakelen van mijn 6mbit profiel.
Veel vernieuwing heeft edpnet de laatste 2 jaar niet gedaan buiten een verdubbeling van de datalimiet.

Ik vind dat alternatieve providers momenteel een beter all in one of internet pakket hebben.
Als tegen het eind van het jaar niks verandert aan de 6mbit en 12mbit profielen ga ik overschakelen naar een andere provider.

Enig marktconform product van edpnet is de 24mbit maar dat verhaaltje is dun gezaaid in België...

Zelfs het 24Mb-product is veel te duur, 39,95 voor dat product
Cityconnectplus is 34,99 EUR voor ongelimiteerd, Scarlet 19,95/24,95... dusja.


Mja het is in heel België dun bezaaid het adsl2+ gebeuren. Tegen dat ik adsl2+ kan krijgen heeft telenet misschien al 60mbit :p
Doe iets nuttig en vul het topic aan :p http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=26&t=22374
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

murda schreef:Mja het is in heel België dun bezaaid het adsl2+ gebeuren. Tegen dat ik adsl2+ kan krijgen heeft telenet misschien al 60mbit :p

Yeps dat is juist, daarom ben ik een paar maand terug _ overgestapt naar Telenet !
bij ons is er geen adsl2+ en geen Vdsl ... dus waarom zou ik nog langer wachten, terwijl ze net op de proppen kwamen met hun Shakes :-D
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”