Dommel Homeconnect - Internet en telefoon in één

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Rogue
Premium Member
Premium Member
Berichten: 652
Lid geworden op: 29 jan 2008, 23:41

UPS is alleen maar nuttig voor zeer korte stroompannes, trouwens
Afbeelding
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Rogue schreef:UPS is alleen maar nuttig voor zeer korte stroompannes, trouwens


yip is waar... maar... een UPS die voor 500watt dient kan een 'siemens' modem toch wel ff 'levend' houden.. ;)

stroompannen is meestal een uurtje ofzo denk ik? Is toch lang genoeg om te klagen dat stroom uitligt..



UPS kost inderdaad extra geld... Maarja bij telenet heb je juist hetzelfde aan de hand.. (ik heb een ups aan mijn kabel splitter, en telefoon modem hangen.)
dendielie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 21 apr 2008, 17:57

We hebben ons pakket juist ontvangen en nu zijn de contracten verstuurd.Er zat geen splitter in het pakket bij en telefonie gaat via voip dus ik neem aan dat je er geen nodig hebt?
Tommyboy3
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 02 apr 2007, 09:01

Nee , je hebt inderdaad geen splitter meer nodig.
Hou ons zeker op de hoogte over je pakekt. :-)
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Hey,

Weet iemand hoeveel dagen er tussen het versturen van de documenten en het effectief actief zijn van de lijn zitten ?

Ik verhuis binnenkort en tis om te weten wanneer ik alles moet gaan installeren.

Thanks!
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

hm ben ik de enige die niets vind over annex m ivm deze gigaset siemens modem(router)?
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer





dude.. lees wat ik schrijf IVM GIGASET SIEMENS, dus die bij het homeconnect abo zit.. of deze 3mbits upload aan kan of niet..
Rogue
Premium Member
Premium Member
Berichten: 652
Lid geworden op: 29 jan 2008, 23:41

hm ben ik de enige die niets vind over annex m ivm deze gigaset siemens modem(router)?


Waar moest ik die informatie dan achterhalen? ik heb namelijk geen glazen bol om te zien wat jij bedoelt als je je vraag niet deftig stelt.

Dus ik geef jou informatie over annex m. Moest je nou gevraagd hebben "weet iemand of die gigaset siemens, die bij het homeconnect abo zit, 3Mbits upload aankan of niet ivm annex m" had je vast een heel ander antwoord gekregen.

Helaas niet van mij dus. Je moet iig het homeconnect abo niet vergelijken met het cityconnect-aanbod, aangezien deze twee verschillende infrastructuren gebruiken(namelijk respectievelijk de DSLAMS van turboline(bgc) & die van dommel).
Laatst gewijzigd door Rogue op 13 mei 2008, 17:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

icekiller2k6 schreef:hm ben ik de enige die niets vind over annex m ivm deze gigaset siemens modem(router)?




ok lees is ff 'ivm' .. dus inverband met..

en hoezo heeft dit NIETS te maken met cityconnect? als je in leuven woont krijg je 24mbits down & 3mbits upload (check dommel site..)

dus dan mag ik er toch vanuitgaan dat de modem 3mbit ondersteunt..?

en niet zo grof doen aub... en geef gewoon uw fout toe.
Rogue
Premium Member
Premium Member
Berichten: 652
Lid geworden op: 29 jan 2008, 23:41

icekiller2k6 schreef:ok lees is ff 'ivm' .. dus inverband met..

niet slim gaan doen hé :roll:
icekiller2k6 schreef:en hoezo heeft dit NIETS te maken met cityconnect? als je in leuven woont krijg je 24mbits down & 3mbits upload (check dommel site..)

Woon je in leuven dan? Ik neem aan dat dommel je dan wel op hun DSLAMS zullen zetten ja. Dit kon ik ook niet zien in mijn glazen bol, helaas.

Strikt genomen is het cityconnect-abo alleen beschikbaar in een aantal (groot)steden, en wordt er hier gebruik gemaakt van de DSLAMS die dommel zelf heeft bekostigd.

Homeconnect wordt echter binnenkort uitgerold over het ADSL2+-netwerk van BGC, waar ik dacht dat je op duidde.
icekiller2k6 schreef:dus dan mag ik er toch vanuitgaan dat de modem 3mbit ondersteunt..?

en niet zo grof doen aub... en geef gewoon uw fout toe.

Als je nou effectief op die links van me had geklikt had je gelezen:
The data rates can be as high as 24 Mbit/s downstream and 3.5 Mbit/s upstream depending on the distance from the DSLAM to the customer's home.

Wanneer je modem dus annex m ondersteund, kan je dus aannemen van wel, ja.

Het zou echter wel leuk zijn van een beetje een positieve houding te hebben tov(ja pak de van dale nog maar eens ja) de mensen die je proberen te helpen.
Afbeelding
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Rogue schreef:
icekiller2k6 schreef:ok lees is ff 'ivm' .. dus inverband met..

niet slim gaan doen hé :roll:
icekiller2k6 schreef:en hoezo heeft dit NIETS te maken met cityconnect? als je in leuven woont krijg je 24mbits down & 3mbits upload (check dommel site..)

Woon je in leuven dan? Ik neem aan dat dommel je dan wel op hun DSLAMS zullen zetten ja. Dit kon ik ook niet zien in mijn glazen bol, helaas.

Strikt genomen is het cityconnect-abo alleen beschikbaar in een aantal (groot)steden, en wordt er hier gebruik gemaakt van de DSLAMS die dommel zelf heeft bekostigd.

Homeconnect wordt echter binnenkort uitgerold over het ADSL2+-netwerk van BGC, waar ik dacht dat je op duidde.
icekiller2k6 schreef:dus dan mag ik er toch vanuitgaan dat de modem 3mbit ondersteunt..?

en niet zo grof doen aub... en geef gewoon uw fout toe.

Als je nou effectief op die links van me had geklikt had je gelezen:
The data rates can be as high as 24 Mbit/s downstream and 3.5 Mbit/s upstream depending on the distance from the DSLAM to the customer's home.

Wanneer je modem dus annex m ondersteund, kan je dus aannemen van wel, ja.

Het zou echter wel leuk zijn van een beetje een positieve houding te hebben tov(ja pak de van dale nog maar eens ja) de mensen die je proberen te helpen.


Dank u dank u dank u... nu even serieus..

Was helemaal niet schofterig bedoelt ;) Maar u deed alsof ik 'geen moeite' doe..

Ik weet dat annex m 3mbits aan kan.


Ik vraag dit: Zou de Gigaset siemens router/voip/modem die Dommel verkoopt 3mbits aan kunnen zodat het compatibel is met hun DSLAMS?
Of zijn deze gewoon 1 mbits waardoor de download snelheid hoger is?

Ik woon in Hasselt centrum.. ADSL2+ zal waarschijnlijk in 'juli' (vermoed pas in september) beschikbaar zijn.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Die Siemens zal meest waarschijnlijk gewoon auto-negotiating zijn. Wat wil zeggen dat het zowel A als M aankan.
Rogue
Premium Member
Premium Member
Berichten: 652
Lid geworden op: 29 jan 2008, 23:41

icekiller2k6 schreef:Was helemaal niet schofterig bedoelt ;) Maar u deed alsof ik 'geen moeite' doe..

Ik weet dat annex m 3mbits aan kan.

Ik dacht dan ook oprecht dat dat je vraag was :)

icekiller2k6 schreef:Ik vraag dit: Zou de Gigaset siemens router/voip/modem die Dommel verkoopt 3mbits aan kunnen zodat het compatibel is met hun DSLAMS?
Of zijn deze gewoon 1 mbits waardoor de download snelheid hoger is?

Ik woon in Hasselt centrum.. ADSL2+ zal waarschijnlijk in 'juli' (vermoed pas in september) beschikbaar zijn.


Om je vraag te beantwoorden... ik vrees eigenlijk van niet. Ik vind namelijk alleen het Annex A(POTS) & het Annex B(ISDN) toestel terug. Misschien dat dit met een firmware-update op te lossen is. Nu is het wel de vraag welke sync je gaat krijgen met homeconnect...(of ga je cityconnect nemen? :x)

Misschien eens vragen van welk toestel de huidige cityconnecters gebruik maken.

edit: schaamte
Laatst gewijzigd door Rogue op 13 mei 2008, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Annex A(POTS) & het Annex B(ISDN) hebben volgens mij niets te maken met de ADSL2+ standaarden Annex A en Annex M. POTS & ISDN slaan op het type lijn (analoog of ISDN). De ADSL2+ standaarden slaan (onder andere) de maximaal te halen snelheden :
ITU G.992.5 ADSL2+ 24 Mbit/s (download) 1.3 Mbit/s (upload)
ITU G.992.5 Annex M ADSL2+ 24 Mbit/s (download) 3.5 Mbit/s (upload)
Rogue
Premium Member
Premium Member
Berichten: 652
Lid geworden op: 29 jan 2008, 23:41

Uzzi schreef:Annex A(POTS) & het Annex B(ISDN) hebben volgens mij niets te maken met de ADSL2+ standaarden Annex A en Annex M.


zover was ik op weg naar huis ook :), blijft het feit dat er bij deze siemens gigaset sx762 alleen ADSL2+ wordt aangegeven & dus niet ADSL2+M( http://gigaset.siemens.com/shc/0,1935,h ... ml#content )
Afbeelding
logion
Plus Member
Plus Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 27 nov 2007, 18:20
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Best eens vragen aan iemand die die modem dus heeft staan, maar uit volgende datasheet voor de Siemens Gigaset SX762 haal ik :
ITU G.992.5 Annex A (ADSL2+),
ITU G.992.3 Annex A (ADSL2),
ITU G.992.3 Annex L (reach extended mode ADSL2),
ITU G.992.5 Annex L (reach extended mode ADSL2+),
ITU G.992.1 Annex A (G.dmt)

Voor 3mbps moet je zoeken naar "ITU G.992.5 Annex M" wat ik dus niet zie staan
Het dichtst in de buurt komt "ITU G.992.5 Annex L" : 1mbit/s upload; ik vrees er voor dus.

Valt eigenlijk wel tegen , toch geen homeconnect overwegen hier dan. Geef mij dan maar Cityconnect.
edit: twijfel wel nog wat die "ITU G.992.5 Annex A" is, google vertelt mij dat sommige modems die dit zouden ondersteunen 3mbit/s upstream halen.(link, link²)
In hoeverre het een aanvaarde standaarde is lijkt een ander paar mouwen, ITU G.992.5 Annex A lijkt op een verzamelnaam voor annex L en annex M. Bah
Tommyboy3
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 02 apr 2007, 09:01

Ik snap niet echt goed wat jullie nu allemaal schrijven.
Kan de Siemens router van Homeconnect geen adsl2+ aan of wat bedoelen jullie ,

Mvg Tom :-)
Rogue
Premium Member
Premium Member
Berichten: 652
Lid geworden op: 29 jan 2008, 23:41

Jawel, ma we zijn nie zeker dat ie ook kan uploaden aan 3.5Mbit/s :) (allez 3.0Mbit int geval van cityconnect)
Afbeelding
logion
Plus Member
Plus Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 27 nov 2007, 18:20
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Nja ge kunt maar proberen voor zoveel mogelijk te gaan.
Voorspellen van 'maar 3mbit/s upstream da haalt ge nooit' is giswerk aangezien er te veel onbekende factoren zijn.
Zolang hem meer dan 1mbit/s upstream haalt is er sprake van een voordeel :)
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Rogue schreef:Jawel, ma we zijn nie zeker dat ie ook kan uploaden aan 3.5Mbit/s :) (allez 3.0Mbit int geval van cityconnect)


fieldoxide en Marie-Anne zouden dat ondertussen moeten kunnen zeggen.
Rogue
Premium Member
Premium Member
Berichten: 652
Lid geworden op: 29 jan 2008, 23:41

Daar gaat het hem om, dat ie misschien "maar" aan 1Mbit/s kan uploaden. Wat voor mijzelf overigens prima is. Ik heb fieldoxide even een pm gedaan, die heeft zo'n ding :)

edit: deej was me voor
Afbeelding
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Hallo mensen ,
hieronder vinden jullie mijn synchronistatiewaarden van zowel de down als upload.

Afbeelding
Rogue
Premium Member
Premium Member
Berichten: 652
Lid geworden op: 29 jan 2008, 23:41

Hmm en dus nog binnen de 1.3Mbit van ITU G.992.5 ...
Afbeelding
logion
Plus Member
Plus Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 27 nov 2007, 18:20
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Zou je eventueel ook eens uw lijnwaarden(attenuation, SNR) en afstand tot de centrale(indien je die kent) willen posten?
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

logion schreef:Zou je eventueel ook eens uw lijnwaarden(attenuation, SNR) en afstand tot de centrale(indien je die kent) willen posten?


bij zijn woonplaats staat dit:
Heverlee(op 2800 m v/d centrale)

dus 8mbits is conform met http://m.blog.hu/pi/pilu/image/internod ... stance.jpg
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

logion schreef:Zou je eventueel ook eens uw lijnwaarden(attenuation, SNR) en afstand tot de centrale(indien je die kent) willen posten?


Als je wil doe ik dat vanavond , heb ze reeds een aantal keren gepost .
sikk
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 31 mar 2008, 01:17
Contacteer:

Juist naar dommel gebeld ivm tijdsduur van de activatie...
Ik heb vorige zaterdag mijn ondertekende facturen (registratie) doorgestuurd. De helpdesk zei dat dit toch wel zeker 1 à 2 weken kan duren, omdat ze het druk hebben op het moment.

De activatie krijg je via mail aan.
Afwachten dan maar :lol:
Rogue
Premium Member
Premium Member
Berichten: 652
Lid geworden op: 29 jan 2008, 23:41

Ik neem aan dat je je eerste proforma factuur aangekregen & betaald hebt?
Afbeelding
sikk
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 31 mar 2008, 01:17
Contacteer:

Rogue schreef:Ik neem aan dat je je eerste proforma factuur aangekregen & betaald hebt?

Het factuur heb ik nog niet aangekregen en ik denk dat ik dit niet zal aankrijgen... aangezien de rekening van de eerste maand in die 129€ verekend zit van je Router. :wink:
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Voor de mensen die iets wouden weten over de gigaset modem..

DMZ is instelbaar, porten forwarden... WPA2-psk of personal (ook WPA en WEP). MAc filtering mogelijk..;.

FTP server kun je er ook opdraaien (via usb poort aan de achterkant hd aansluiten..)

USB printer aansluiting gaat uiteraad ook...
glenner05
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 17 mei 2008, 09:03
Locatie: Schoten
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

hallo iedereen, mijn eerste post hier... ik heb de stap gezet en telenet buiten gegooid en een homeconnect contract doorgemaild. de siemens gigaset heb ik al en nu is het wachten... vraag me af hoe lang het gaat duren vooraleer ik kan 'dommelen'. er zal wss een technieker moeten langskomen omdat de belgacom kabel terug in dienst moet enzo... zal wss iets van weken zijn. Anyhow.. ik zal mijn ervaringingen hiermee en met homeconnect met jullie delen... En nu maar hopen dat ik ook kan profiteren van de gratis snelheids upgrade naar 9MBit in Schoten (dacht dat dit maar 85 % van de adsl aansluiting was?). Stel nu dat het nog niet mogelijk is en op 4Mbit blijf hangen, krijg ik dan toch de verhoging van het datalimiet naar 200GB?
Wat de Siemens betreft, het ding is idd volledig in te stellen naar keuze. Je kan zelfs vele dingen vanop afstand beheren via de tellijn, zoals WLan in of uitschakelen en nog dingen die met telefonie te maken hebben, zoals doorschakelen enzovoort.
Misschien interessant voor anderen, ik ben technieker bij een beveiligingsbedrijf en plaats oa alarminstallaties. Nu kanik zelf eens testen in hoeverre het alarm kan werken met dit VOIP gedoe. Meldkamers en andere digitale doormelding, vergeet het wss, maar analoge spraakkiezers zoals ik heb zouden in theorie toch moeten werken. Zodra ik het uitgeprobeerd heb laat ik het weten...
Tommyboy3
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 02 apr 2007, 09:01

Er moet toch geen Belgacom installateur komen ? Want je bent niet meer afhankelijk van Belgacom ;)
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Glenner05,u heeft thuis ws geen active vaste tel?? wel,dan gaan de mannen van BC komen kijken of er vroeger een aansluiting was bij BC.
Eigenlijk zoeken ze dat stukje kabel die uit de muur bij u naar binnen komt.Als het zo is dat dit stuk te kort (de technieker van TN heeft die waarschijnlijk afgeknipt) is moeten ze er nog een stuk'aanlassen'.
Dit is geen gewoon lassen,u mag gerust zijn,het enige wat ze gebruiken zijn kleine buisjes en een tang,en wat kleefband.
Daarna kunnen ze.via de laptop die ze bij hebben,(en soms ook hun GSM)de lijn aktiveren,met wat geluk is het in een keer gedaan( soms 2 keer hoor).Ik weet niet of u dan al subiet op het internet kan,omdat ik bij Scarlet ben,bij mij moest er nog een Scarlet tech. aan te pas komen,maar daarna liep alles prima.
Succes alvast,laat eens weten hoe het verlopen is.
glenner05
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 17 mei 2008, 09:03
Locatie: Schoten
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

fluppie schreef:Glenner05,u heeft thuis ws geen active vaste tel?? wel,dan gaan de mannen van BC komen kijken of er vroeger een aansluiting was bij BC.
Eigenlijk zoeken ze dat stukje kabel die uit de muur bij u naar binnen komt.Als het zo is dat dit stuk te kort (de technieker van TN heeft die waarschijnlijk afgeknipt) is moeten ze er nog een stuk'aanlassen'.
Dit is geen gewoon lassen,u mag gerust zijn,het enige wat ze gebruiken zijn kleine buisjes en een tang,en wat kleefband.
Daarna kunnen ze.via de laptop die ze bij hebben,(en soms ook hun GSM)de lijn aktiveren,met wat geluk is het in een keer gedaan( soms 2 keer hoor).Ik weet niet of u dan al subiet op het internet kan,omdat ik bij Scarlet ben,bij mij moest er nog een Scarlet tech. aan te pas komen,maar daarna liep alles prima.
Succes alvast,laat eens weten hoe het verlopen is.


dat is idd de reden waarom er een BC technieker moet komen, voor mijn part moet hij niet komen, ik heb alle kabels al gelegd een gesoldeerd waar nodig, ik moet regelmatig belgacom hun rommel fatsoeneren en aansluiten ivm mijn werk... Zou mss tijd besparen ivm de activatie van de lijn als die technieker niet moet komen. Aan de andere kant, als er achteraf iets met de verbinding is kunnen ze weer zeggen dat het aan mij ligt ofzo, dus ik laat die man gewoon maar komen, kost toch niets. Ben benieuwd wanneer. Heb één vergissing begaan, en dat is dat ik telenet vorige week al opgezegd heb. Dus met een beetje pech zit ik binnenkort zonder internet!! Opzeg van 30 dagen bij telenet, hoop dat het genoeg is :-)
Gebruikersavatar
regeri
Pro Member
Pro Member
Berichten: 414
Lid geworden op: 30 okt 2006, 14:04
Locatie: Riemst
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

ik ben echt aan het twijfelen om over te stappen,heb nu netconnect plus en daarbij een belgacom telefoonformule ,ik geloof happy time int.,vanwege het feit dat mijn ouders in Nederland wonen.
Ik gebruik best wat downloadvolume,als ik overstap naar homeconnect bel ik ook nog goedkoop,is mijn internet goedkoper en mijn volume blijft op 200 gb.
Als ik bij netconnect plus blijf gaat hoogstwaarschijnlijk mijn volume omhoog(download) mijn snelheid gaat hoger worden,geloof 12 mbit/sec maar de prijs is al 63 eurootjes.
Geloof wel dat ik voor beiden een nieuw adsl2+ modem moet aanschaffen daar mijn netopia router,cayman. deze snelheid niet aankan.

Wie heeft tips of zegt"ja maar ge kunt beter dat en dat pakken"alles is welkom :lol: :lol:
Live life to the Max
FuNnYf
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 mei 2008, 20:38
Locatie: Opglabbeek

Ik ben meer info gaan vragen bij Dommel over de Homeconnect box,
deze zou binnenkort ook te koop zijn in de Mediamarkt en Carrefour.
Ik heb momenteel telefoon en ADSL bij Belgacom. ADSL zou automatisch stopgezet worden, telefoon moet ik zelf stopzetten, best nadat Dommel actief is. Overschakelen zou normaal 5 werkdagen duren, maar aangezien het momenteel druk is 10. Ook zou er 'n technieker langskomen om 'n paar draadjes om te wisselen.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

technieker is toch niet nodig als je alreeds BGC lijn hebt? Ofwel?
Zou wel handig zijn moest de carrefour dit beginnen verkopen.. Mss verlaagt de prijs dan ook een beetje?
glenner05
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 17 mei 2008, 09:03
Locatie: Schoten
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

frado schreef:technieker is toch niet nodig als je alreeds BGC lijn hebt? Ofwel?
Zou wel handig zijn moest de carrefour dit beginnen verkopen.. Mss verlaagt de prijs dan ook een beetje?


in theorie is technieker niet nodig nee... maar als ze hem perse willen langststuren, het is toch gratis en zo ben je zeker dat alles in orde is met je lijn....
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

ben net ff langs dommel geweest.. hun modem ondersteunt dus 3mbits upload.. (de siemens..)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”