Geplaatst: 14 feb 2008, 16:04
ik denk echt niet dat de klachten alleen van ceurrrix komen
Users United
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/viewtopic.php?t=17514
Wat een mentaliteit ...ketter schreef: Denk je nu echt dat Sandra en Bart daar van onder de indruk zullen zijn. Droom dan maar lekker verder dan.
Hun zijn de zaakvoerders van Dommel en als je niet tevreden bent ga je maar ergens anders een login zoeken.Ik vraag me trouwens al enige tijd af waarom je dit nog niet gedaan hebt ?
Ik denk dat er veel klachten zijn van Cityconnectersbmantra schreef:ik denk echt niet dat de klachten alleen van ceurrrix komen
ditCh heb ik s....t geroepen ?? Nee dus.ditCh schreef:Wat een mentaliteit ...ketter schreef: Denk je nu echt dat Sandra en Bart daar van onder de indruk zullen zijn. Droom dan maar lekker verder dan.
Hun zijn de zaakvoerders van Dommel en als je niet tevreden bent ga je maar ergens anders een login zoeken.Ik vraag me trouwens al enige tijd af waarom je dit nog niet gedaan hebt ?
Stoere praat ...ketter schreef: ditCh heb ik s....t geroepen ?? Nee dus.
ik ga geen 85 euro betalen om 3 maanden zonder internet te hebben gezeten, dan zullen ze toch met een schadevergoeding mogen afkomen ofzo. Soit, ik denk eerlijk gezegd niet dat ze het tegen half 1 vanavond opgelost krijgen.L-army schreef:Ik blijf erbij; als je niet content bent bij een provider, er zijn genoeg andere die staan te springen om jou als klant te nemen
LOL, Toen ik in 1995 bij Globe een internet abo nam was het doodnormaal dat bij regenweer er regelmatig disconnects waren. De modem was Vfast (28.800) die nadat de 28.800 standaards gezet waren nog maar tegen 14.400 connecteerde.L-army schreef:Je bent early adopter of je bent het niet. Het is hard, maar er valt niets aan te doen. Moest dit 10 jaar geleden gebeurt zijn, dan vond je dit 100% normaal