Het grote Cityconnect topic - Deel1

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Eerst nog eens snel hun netconnect klanten uitmelken :P
tarzan1990
Plus Member
Plus Member
Berichten: 131
Lid geworden op: 07 aug 2005, 19:07
Contacteer:

Andere kunnen het ook proberen :P , ik vind dit gewoon niet eerlijk tov bestaande klanten in het leuvense. Ben trouwens maar een 3 tal maanden klant.


Ik vraag het desnoods 100 maal aan
:-)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Jesus, zie dat ze je eventueel niet meer toelaten ;)
Want 100 keer misbruik maken van hun systeem...
tarzan1990
Plus Member
Plus Member
Berichten: 131
Lid geworden op: 07 aug 2005, 19:07
Contacteer:

Ze hebben geluk dat er geen alternatieven zijn. Een maandje of 2 wachten is nog niet zo erg maar ze moeten weten dat klanten kleine kinderen zijn ...en als je hun speelgoed niet geeft , zijn ze niet tevreden.... :roll:
snakeboots
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 10 dec 2006, 15:45
Locatie: Vottem
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Die cityconnect is dat ook op het Belgacom netwerk? Bij belgacom kom ik namelijk wel in aanmerking voor een ADSL2+ lijn...
Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

snakeboots schreef:Die cityconnect is dat ook op het Belgacom netwerk? Bij belgacom kom ik namelijk wel in aanmerking voor een ADSL2+ lijn...
En hoe weet jij dat? Bieden ze ADSL2+ aan bij Belgacom? Dat moet nieuw zijn zeker ? :)

Neen, Dommel gebruikt eigen apparatuur. Het enige dat van Belgacom is, is de koperdraad naar je huis toe, de last-mile.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Lord Utopia schreef:
snakeboots schreef:Die cityconnect is dat ook op het Belgacom netwerk? Bij belgacom kom ik namelijk wel in aanmerking voor een ADSL2+ lijn...
En hoe weet jij dat? Bieden ze ADSL2+ aan bij Belgacom? Dat moet nieuw zijn zeker ? :)

Neen, Dommel gebruikt eigen apparatuur. Het enige dat van Belgacom is, is de koperdraad naar je huis toe, de last-mile.

Ik denk dat hij bedoelt met belgacom netwerk = turboline netwerk
de cityconnect wordt via bruo gedaan denk ik, correct me if im wrong
@ Snakeboots Verklaar u nader met die adsl2+ van Belgacom .....
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

tarzan1990 schreef:Ze hebben geluk dat er geen alternatieven zijn. Een maandje of 2 wachten is nog niet zo erg maar ze moeten weten dat klanten kleine kinderen zijn ...en als je hun speelgoed niet geeft , zijn ze niet tevreden.... :roll:


E-Leven is een alternatief in het Leuvense :)
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Dommel gebruikt zijn eigen infrastructuur.

Als je al een jaar bij Dommel zit, dan gewoon opzeggen en cityconnect bestellen. Dan ben je geen klant meer XD.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Zijn alle aanvragen voor Cityconnect nu uitgesteld tot 1 jan ? Als ik de check doe op hun site ben ik aansluitbaar maar ik kan niet bestellen.

Ik dacht dat enkel de bestaande klanten moesten wachten tot 1 jan ?
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

VOiD schreef:Zijn alle aanvragen voor Cityconnect nu uitgesteld tot 1 jan ? Als ik de check doe op hun site ben ik aansluitbaar maar ik kan niet bestellen.

Ik dacht dat enkel de bestaande klanten moesten wachten tot 1 jan ?

bel eens naar de helpdesk want het is redelijk onduidelijk.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

VOiD schreef:Zijn alle aanvragen voor Cityconnect nu uitgesteld tot 1 jan ? Als ik de check doe op hun site ben ik aansluitbaar maar ik kan niet bestellen.

Ik dacht dat enkel de bestaande klanten moesten wachten tot 1 jan ?


normaal gezien zou het voor nieuwe klanten mogelijk MOETEN zijn, en als ik op bestellen klik lijkt hier toch te werken zennne.

Lord Utopia schreef:Eerst nog eens snel hun netconnect klanten uitmelken :P

denk dat je het zo niet moet zien, ze concentreren zich gewoon eerst fkes op nieuwe klanten, begrijpelijk hé. misschien moet de hele procedure om klanten over te zetten nog uitgewert worden. naar het schijnt is hun winstmarge op cityconnect veel groter dan op netconnect. dus ook betaal je als klant meer, voor dommel is het niet zo dat ze veel meer aan jou verdienen.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Ze willen eerst al die ex-UPC'ers binnenhalen, dat is ook logisch ;).
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ja precies, zien of het systeem die mensen al aankunnen.

Maar het was eerder als grap bedoeld xenne :P
snakeboots
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 10 dec 2006, 15:45
Locatie: Vottem
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Patje schreef:@ Snakeboots Verklaar u nader met die adsl2+ van Belgacom .....


Ja werk bij Belgacom en heb mijn lijn is getest op digitale TV niet dat ik dat zou willen maar wou eens weten of dat mogelijk was. En het was mogelijk met een ADSL2+ lijn. VDSL is bij mij nog niet mogelijk :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

snakeboots schreef:
Patje schreef:@ Snakeboots Verklaar u nader met die adsl2+ van Belgacom .....


Ja werk bij Belgacom en heb mijn lijn is getest op digitale TV niet dat ik dat zou willen maar wou eens weten of dat mogelijk was. En het was mogelijk met een ADSL2+ lijn. VDSL is bij mij nog niet mogelijk :(



Werken bij belgacom en geabonneerd bij dommel zijt ge niet beschaamd .


grapje :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Afbeelding
snakeboots
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 10 dec 2006, 15:45
Locatie: Vottem
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

yama schreef:Werken bij belgacom en geabonneerd bij dommel zijt ge niet beschaamd .


grapje :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Nee ;). Zit nog altijd op het belgacom netwerk é :P
Afbeelding
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

Wat ik niet goed begrijp is waarom ze een duurder abonnement (Netconnect ) zouden vervangen door een goedkoper abonnement ( Cityconnect )

Daarom denk ik dat het niet ( nooit? ) overal zal beschikbaar worden maar alleen op plaatsen waar er potentiëel veel nieuwe aansluitingen te rapen vallen.
tomg1804
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 12 jun 2007, 20:30

rottekop schreef:Wat ik niet goed begrijp is waarom ze een duurder abonnement (Netconnect ) zouden vervangen door een goedkoper abonnement ( Cityconnect )

Daarom denk ik dat het niet ( nooit? ) overal zal beschikbaar worden maar alleen op plaatsen waar er potentiëel veel nieuwe aansluitingen te rapen vallen.

Daarom dat het ook CITYconnect noemt.
Oftewel vertaald: city = stad.
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

tomg1804 schreef:Daarom dat het ook CITYconnect noemt.
Oftewel vertaald: city = stad.

Zeer verhelderende tussenkomst.

Alsof afstand in een klein landje als België een rol speelt. Je kan hier geen 100 meter stappen of je komt een huis tegen.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

rottekop schreef:
Alsof afstand in een klein landje als België een rol speelt. Je kan hier geen 100 meter stappen of je komt een huis tegen.

Dat is mss wel waar, maar hoe zit het dan met mensen die 4 , 5 , 6 km van de centrale wonen.
afstand speelt wel degelijk een rol als het op internet aankomt qua snelheid
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

rottekop schreef:Alsof afstand in een klein landje als België een rol speelt. Je kan hier geen 100 meter stappen of je komt een huis tegen.


In een stad kan je veel makkelijker je investering in DSLAMs en huurlijnen terug verdienen aangezien het potentieel klanten veel hoger ligt.

Als kleine provider die niet massaal kan adverteren op tv kan je in een boerengat van 5000 inwoners een DSLAM niet rendabel maken, tenzij misschien een kwart van die bevolking naar je abonnement overstapt want je moet tellen in gezinnen, niet in inwoners.

In een stad is dat makkelijker: in Leuven bedien je met 3 DSLAMs (Leuven, Kessel-Lo, Heverlee) een gebied waar meer dan 100 000 bewoners zitten, studenten niet meegerekend. Daar moet je relatief gezien al veel minder % van de gezinnen overtuigen om klant te worden om rendabel te zijn (en gezin mag je ruim nemen: een éénpersoonsgezin is ook een gezin).

Dus ja, het CityConnect model is redelijk goed uitgekiend en ik denk dat Dommel er wel in zal slagen hierdoor nog meer te groeien.
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

Patje schreef:
rottekop schreef:
Alsof afstand in een klein landje als België een rol speelt. Je kan hier geen 100 meter stappen of je komt een huis tegen.

Dat is mss wel waar, maar hoe zit het dan met mensen die 4 , 5 , 6 km van de centrale wonen.
afstand speelt wel degelijk een rol als het op internet aankomt qua snelheid

Akkoord dat er mensen zo ver van een centrale zitten. Maar hoe komt dit? Dan moet het toch zijn dat:

Mogelijkheid 1: BGC heeft hun centrales op een heel slechte plaats gezet ( niet centraal ) want tussen dorpen en gemeenten zal er niet veel meer tussenzitten dan 4 à 5 Km.

Mogelijkheid 2: Woningen worden steeds verder weg van de centrale gebouwd. Wat dan wil zeggen dat BGC geen centrales meer bijplaatst en bijgevolg komen we weer bij Mogelijkheid 1.

Of er zijn nog meer mogelijkheden?
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

deej schreef:
In een stad kan je veel makkelijker je investering in DSLAMs en huurlijnen terug verdienen aangezien het potentieel klanten veel hoger ligt.

Als kleine provider die niet massaal kan adverteren op tv kan je in een boerengat van 5000 inwoners een DSLAM niet rendabel maken, tenzij misschien een kwart van die bevolking naar je abonnement overstapt want je moet tellen in gezinnen, niet in inwoners.

In een stad is dat makkelijker: in Leuven bedien je met 3 DSLAMs (Leuven, Kessel-Lo, Heverlee) een gebied waar meer dan 100 000 bewoners zitten, studenten niet meegerekend. Daar moet je relatief gezien al veel minder % van de gezinnen overtuigen om klant te worden om rendabel te zijn (en gezin mag je ruim nemen: een éénpersoonsgezin is ook een gezin).

Dus ja, het CityConnect model is redelijk goed uitgekiend en ik denk dat Dommel er wel in zal slagen hierdoor nog meer te groeien.


Het huidige klantenbestand hebben zij toch ook verworven zonder reclame?
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

rottekop schreef:
Patje schreef:
rottekop schreef:
Alsof afstand in een klein landje als België een rol speelt. Je kan hier geen 100 meter stappen of je komt een huis tegen.

Dat is mss wel waar, maar hoe zit het dan met mensen die 4 , 5 , 6 km van de centrale wonen.
afstand speelt wel degelijk een rol als het op internet aankomt qua snelheid

Akkoord dat er mensen zo ver van een centrale zitten. Maar hoe komt dit? Dan moet het toch zijn dat:

Mogelijkheid 1: BGC heeft hun centrales op een heel slechte plaats gezet ( niet centraal ) want tussen dorpen en gemeenten zal er niet veel meer tussenzitten dan 4 à 5 Km.

Mogelijkheid 2: Woningen worden steeds verder weg van de centrale gebouwd. Wat dan wil zeggen dat BGC geen centrales meer bijplaatst en bijgevolg komen we weer bij Mogelijkheid 1.

Of er zijn nog meer mogelijkheden?

ja
centrale plaatsen in boerengat is niet rendabel
tomg1804
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 12 jun 2007, 20:30

rottekop schreef:Het huidige klantenbestand hebben zij toch ook verworven zonder reclame?

Ja, maar vraag aan het overgrote deel van de bevolking naar Dommel en de meeste zullen enkel de strips van Dommel de hond kennen, maar niet de internetprovider.

Ik denk dat naarmate hun klantenbestand groeit zij dan ook wel reclame zullen gaan beginnen maken, vooral dan voor hun CityConnect-producten (vanzelfsprekend natuurlijk in de regio's waar het beschikbaar is). Denk ik, he.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

rottekop schreef:Het huidige klantenbestand hebben zij toch ook verworven zonder reclame?


Klopt maar met Netconnect resellen ze het Belgacom aanbod en doen ze beroep op de infrastructuur van Belgacom. Met CityConnect investeren ze zelf in eigen materiaal, een wereld van verschil voor je business plan. Vandaar dat voor CityConnect boeregaten en provinciestadjes niet interessant zijn; te weinig potentiële klanten.
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

Met andere woorden: een deel gebruikers ( eender bij welke ISP ) gaat altijd met brakke en trage lijnen zitten want het is de investering niet waard. :x
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Nee hoor, VDSL2 komt eraan en zal op termijn dezelfde dekking gaan leveren als ADSL. TV is nog iets anders dan Internet hé ;).
Gebruikersavatar
Zerror
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 29 mar 2005, 13:35
Locatie: Herent

Al (veel) mensen hier die Dommel Cityconnect hebben besteld?
Soms mensen van Herent of omgeving?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Zerror schreef:Al (veel) mensen hier die Dommel Cityconnect hebben besteld?
Soms mensen van Herent of omgeving?


Ik heb besteld ... ik woon in Leuven
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

Zerror schreef:Al (veel) mensen hier die Dommel Cityconnect hebben besteld?
Soms mensen van Herent of omgeving?


Hou er rekening mee dat je in Herent aangesloten wordt op de LEX van Leuven (vismarkt). De afstand is dus vaak 5km en hoger.
Gebruikersavatar
Zerror
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 29 mar 2005, 13:35
Locatie: Herent

Ik woon 'vlak' tegen Leuven.
Brut gemeten zit ik op zo'n 3.5 à 4 km. De volledige downloadsnelheid haal ik dus absoluut niet. Maar met zo'n 8-10 Mbit down zou ik al meer dan tevreden zijn.

Het gaat me vooral om de hogere limiet (bijkomend upload die niet meetelt) en de hogere uploadsnelheid.
Ik ga sowieso nog wachten tot ik meer mensen hun 'ervaring' hoor en liefst van een paar mensen uit de buurt, zodat ik weet aan welke snelheden ik me kan verwachten.

Ikzelf woon in Herent, als je van Leuven Herent binnenkomt zegmaar.
De Mechelsesteenweg meteen afslaan en dan een stukje verder de Bijlokstraat volgen. Als ik iemand vind die ook ongeveer in deze 'regio' woont, zou dus zeer handig zijn ivm informatie over de snelheden etc.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Ik heb ook besteld, zit in Herent kant Brusselsesteenweg op ong 3.6km van de centrale.
tarzan1990
Plus Member
Plus Member
Berichten: 131
Lid geworden op: 07 aug 2005, 19:07
Contacteer:

Ik ben van herent maar moet wachten (heb netconnect ) tot begin volgend jaar.
Gebruikersavatar
Epo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 21 nov 2007, 00:12

Ik ben een van de (vele?) ex-UPC klanten en denk uiteraard sterk aan overstappen naar Dommel. Ik heb de hele thread gelezen, maar zit toch nog met een aantal vraagjes:

1. Per 10 December worden alle UPC klanten automatisch overgeschakeld naar Telenet, en tot 31 December kunnen zij gemakkelijk afstand nemen van dat abbonement, correct? Na 1 Januari 2008 is er weer een opzegtijd of hoe zit dat precies? Ik neem aan dat het in ieder geval interessanter zal zijn om zo snel mogelijk over te stappen?

2. Ik zal dan waarschijnlijk ook de Belgacom Discoverylijn nemen, ook al biedt Dommel ook internet aan zonder die lijn, maar dan is het duurder - dus ja :-) Hoe lang duurt het zo ongeveer van internetbestelling van dommel tot activatie van het signaal, installeren modem en surfen? Ik wil niet bijvoorbeeld een week of 2 zonder internet zitten.

3. Ik ben dus ook dringend op zoek naar mensen in Leuven (liefst dan nog uit mijn regio, Tervuursepoort) om reacties over de snelheid te weten te komen. Ik neem aan dat jullie 15nov besteld hebben, maar de verbinding is nog steeds niet actief?

4. Het afzeggen van mijn UPC/Telenet doe ik zeker best nadat mijn Dommel connectie werkt? Maar aangezien dat dus liefst voor 31dec gebeurt heb ik eigenlijk zo heel veel tijd niet meer...

Dank.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

VOiD schreef:Ik heb ook besteld, zit in Herent kant Brusselsesteenweg op ong 3.6km van de centrale.


Ik ben van Heverlee ,afstand tot de centrale is ongeveer 3.5 km .
Welke centrale zou dit dan zijn,weet iemand waar dommel centrales heeft staan voor hun cityconnect formule en of er nog in de toekomst gaan bijkomen ? :roll:
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

fieldoxide schreef:
VOiD schreef:Ik heb ook besteld, zit in Herent kant Brusselsesteenweg op ong 3.6km van de centrale.


Ik ben van Heverlee ,afstand tot de centrale is ongeveer 3.5 km .
Welke centrale zou dit dan zijn,weet iemand waar dommel centrales heeft staan voor hun cityconnect formule en of er nog in de toekomst gaan bijkomen ? :roll:


Vismarkt in Leuven
wimpie3
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 22 dec 2004, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 53 keer

Voor zover ik heb begrepen ga je opnieuw een jaarcontract aan bij Telenet als je de overstap maakt. Dat wil dus zeggen: een JAAR wachten eer je kan overstappen. Dommel is gewoon te laat komen aandraven met hun Cityconnect, helaas...
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

wimpie3 schreef:Voor zover ik heb begrepen ga je opnieuw een jaarcontract aan bij Telenet als je de overstap maakt. Dat wil dus zeggen: een JAAR wachten eer je kan overstappen. Dommel is gewoon te laat komen aandraven met hun Cityconnect, helaas...


Waarom te laat ? Ik ben nog niet omgezet van Chello naar Telenet EN ... Telenet zegt mij nergens in een contract of brief dat ik een OYO aanga wanneer ik overstap. Vanwaar heb je dit ?
Gesloten

Terug naar “Dommel”