Vraag i.v.m. limiet verhoging 1 juli
-
- Plus Member
ja mensen, ik wist niet dat er nog zo veel ongeduldigaards rondliepen in de wereld Zelfs mijne meme van 80 jaar die in het hospitaal ligt met vreselijke pijn zaagt zelfs zo hard ni
Ze hebben het beloofd en dat zal er wel komen en zoals eerder hier al gezegd: anders ga je maar terug naar skynet of telenet
OT: wooohooo, ik mag de 9de pagina inleiden mss zitten we morgen al aan 10
Ze hebben het beloofd en dat zal er wel komen en zoals eerder hier al gezegd: anders ga je maar terug naar skynet of telenet
OT: wooohooo, ik mag de 9de pagina inleiden mss zitten we morgen al aan 10
- brooklyn
- Elite Poster
is ook nog niet aangepast hier, maat ja swat ik kwam deze maand ruimschoots toe , wat een luxe die limiet bij dommel youtube,vrtnieuws, music channels etc.... zonder ook, maar te vrezen voor smallband.....uhhh mediumband
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
- DarthDavy
- Premium Member
- Contacteer:
Nope, Telenet was ook een paar dagen te laat met hun upgrade.Draco888 schreef:Ga dan terug naar BGC of Telenet he, als ze daar zeggen dat ge 2 gig extra krijgt op de maand, dan zijt ge zeker dat ze die ook effectief geven op de aangekondigde dag.sail0rbe schreef:'t weekend is om en nog steeds geen 75GB.
1/7/2007 is 1/7/2007 punt uit, als dat mogelijk was hadden ze der beter 1/8/2007 van gemaakt. Belofte maakt schuld.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Laten we de upgrade maar vallen en laten we het een samenvoegen van de up en download noemenDarthDavy schreef:Nope, Telenet was ook een paar dagen te laat met hun upgrade.Draco888 schreef:Ga dan terug naar BGC of Telenet he, als ze daar zeggen dat ge 2 gig extra krijgt op de maand, dan zijt ge zeker dat ze die ook effectief geven op de aangekondigde dag.sail0rbe schreef:'t weekend is om en nog steeds geen 75GB.
1/7/2007 is 1/7/2007 punt uit, als dat mogelijk was hadden ze der beter 1/8/2007 van gemaakt. Belofte maakt schuld.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
upgrade is een te groot woord dat je bij Telenet niet echt kan gebruiken?ljd schreef:Laten we de upgrade maar vallen en laten we het een samenvoegen van de up en download noemenDarthDavy schreef:Nope, Telenet was ook een paar dagen te laat met hun upgrade.Draco888 schreef:Ga dan terug naar BGC of Telenet he, als ze daar zeggen dat ge 2 gig extra krijgt op de maand, dan zijt ge zeker dat ze die ook effectief geven op de aangekondigde dag.sail0rbe schreef:'t weekend is om en nog steeds geen 75GB.
-
- Premium Member
total traffic downloaded in broadband: 1.27 gb
(traffic downloaded between 01.00 and 13.00 is only counted for 50%)
remaining in broadband: 73.73 gb
next counter reset : 02/08/2007 (days remaining: 24)
--> vanonderen staat er nog een optie, waarschijnlijk om vaste packs als basisvolume te kopen of zo.
remaining in broadband: 73.73 gb
next counter reset : 02/08/2007 (days remaining: 24)
--> vanonderen staat er nog een optie, waarschijnlijk om vaste packs als basisvolume te kopen of zo.
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
net gecheckt, bij mij is het geactiveerd:
total traffic downloaded in broadband: 34.46 gb
remaining in broadband: 40.54 gb
next counter reset : 20/07/2007 (days remaining: 11)
En dit dus terwijl ik nog geen counter reset heb gehad.
danku dommel
total traffic downloaded in broadband: 34.46 gb
remaining in broadband: 40.54 gb
next counter reset : 20/07/2007 (days remaining: 11)
En dit dus terwijl ik nog geen counter reset heb gehad.
danku dommel
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 3 keer
die optie is blijkbaar om een limiet in te stellen voor hoelang je op breedband wil surfen van 75GB tot 400GB kwestie van uw budget te regelen zeker?
please read and agree to the information below
do you want to increase the traffic at fullspeed for the current accountperiod?
the extra traffic is not free of charge, the charges mentioned on our website will apply!
please enter below the amount in gigabytes you want to set as a maximum limit that you will be able to download in broadband:
Tis ook bij mij in orde!:
Met boostpack dus 85gb - ik kan dus echt zorgeloos surfen/downloaden, thanks Dommel!
Code: Selecteer alles
total traffic downloaded in broadband: 41.11 gb
remaining in broadband: 43.89 gb
next counter reset : 14/07/2007 (days remaining: 5)
- DarthDavy
- Premium Member
- Contacteer:
Wat is dat extra data transfer ding???
Die optie is er pas bijgekomen nu de aanpassingen naar 75GB is gebeurd.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
DarthDavy schreef:Wat is dat extra data transfer ding???
kUmbro schreef:die optie is blijkbaar om een limiet in te stellen voor hoelang je op breedband wil surfen van 75GB tot 400GB kwestie van uw budget te regelen zeker?please read and agree to the information below
the extra traffic is not free of charge, the charges mentioned on our website will apply!
please enter below the amount in gigabytes you want to set as a maximum limit that you will be able to download in broadband:
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 3 keer
een uitbreiding van optie b) (breedband tot 100GB, dan op mediumband)DarthDavy schreef:Wat is dat extra data transfer ding???
[img][...][/img]
kUmbro schreef:die optie is blijkbaar om een limiet in te stellen voor hoelang je op breedband wil surfen van 75GB tot 400GB kwestie van uw budget te regelen zeker?please read and agree to the information below
Fantastisch he!
Maar hoe zit dat nu met de nieuwsgroepen, is het 50GB dat we erop mogen verbruiken of onze volledige 75GB?
Kheb persoonlijk het boostpack en had reeds ondervonden dat de +10GB die erbij hoorde NIET met de nieuwsgroepen functioneerde.
Of vergis ik me?
Maar hoe zit dat nu met de nieuwsgroepen, is het 50GB dat we erop mogen verbruiken of onze volledige 75GB?
Kheb persoonlijk het boostpack en had reeds ondervonden dat de +10GB die erbij hoorde NIET met de nieuwsgroepen functioneerde.
Of vergis ik me?
Toch wel hoor, ik heb tot 60Gb vlot gebruik gemaakt van de Dommel newsserver. Ze hebben mij terug op breedband gezet met nog 25Gb limiet, ik zal vanavond laten weten of de Dommel newsserver mij weer toelaatS|N schreef:Fantastisch he!
Of vergis ik me?
status : the adsl signal is installed and operational
type : mediumband
ip-address : 83.101.*.*
dsl traffic counter v2.0
total traffic downloaded in broadband: 50.33 gb
remaining in broadband: 24.67 gb
Dedju, 't wil weer eens lukken dat het bij mij nie van de eerste keer fatsoenlijk werkt. Ik blijf op mediumband terwijl ik nog bijna 25 GB broadband limiet over heb. Uit- en inloggen of modem resetten maakt niets uit....
type : mediumband
ip-address : 83.101.*.*
dsl traffic counter v2.0
total traffic downloaded in broadband: 50.33 gb
remaining in broadband: 24.67 gb
Dedju, 't wil weer eens lukken dat het bij mij nie van de eerste keer fatsoenlijk werkt. Ik blijf op mediumband terwijl ik nog bijna 25 GB broadband limiet over heb. Uit- en inloggen of modem resetten maakt niets uit....
Laatst gewijzigd door Perkele 09 jul 2007, 15:14, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 27 keer
Ik denk dat de overschakelijk van broadband op mediumband nog altijd als je 50gb gedownload hebt? Heb je je modem al eens proberen te resetten? Anders eens bellen/mailen naar Dommel...
[Edit]
Ik keek net op de site en het is nog altijd niet aangepast.
[Edit]
Ik keek net op de site en het is nog altijd niet aangepast.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
zelfde hier...Perkele schreef:Ik blijf op mediumband terwijl ik nog bijna 25 GB broadband limiet over heb. Uit- en inloggen of modem resetten maakt niets uit....
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
ik heb net met Dommel gebeld: de implementatie is blijkbaar nog bezig, waardoor als je op mediumband zit de omschakeling naar breedband nog even op zich kan laten wachten. (een weekje of zo volgens de helpdesker)
ben hier niet over te spreken
Ook 85 GB hier
DANK U DOMMEL!!
Beter laat dan nooit
Al moet ik toegeven dat ze ook naar de klanten toe hun datum moeten volgen dat als ze iets invoeren.
DANK U DOMMEL!!
Beter laat dan nooit
Al moet ik toegeven dat ze ook naar de klanten toe hun datum moeten volgen dat als ze iets invoeren.
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
F*cking hell. Dat krijg ik niet op
(mja, misschien toch wel, maar niet elke maand )
(mja, misschien toch wel, maar niet elke maand )
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- brooklyn
- Elite Poster
staat op 85 Giga nu
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
-
- Plus Member
sjieke dinges
wel een klein vraagje: ik gebruik isp-monitor om mijn verbruik in de gaten te houden, maar mijn limiet blijft op 50GB staan, zijn er nog mensen die dit hebben?
wel een klein vraagje: ik gebruik isp-monitor om mijn verbruik in de gaten te houden, maar mijn limiet blijft op 50GB staan, zijn er nog mensen die dit hebben?
De volledige 75GB op newsserver downloaden gaat perfect.S|N schreef:Fantastisch he!
Of vergis ik me?
bestel gewoon bij hebben wij ook gedaan,wordt toch niet gefactureerd.sail0rbe schreef:ik heb net met Dommel gebeld: de implementatie is blijkbaar nog bezig, waardoor als je op mediumband zit de omschakeling naar breedband nog even op zich kan laten wachten. (een weekje of zo volgens de helpdesker)
ja dat komt omdat er wss aanpassingen gedaan zijn aan de site die ispmonitor niet verwerkt.kabouter007 schreef:sjieke dinges
-
- Plus Member
oke, dan weet ik toch dat het niet aan mij ligt
Bedankt Dommel voor het extra.
Wat een verschil zeg tegen Belgacow ....150 gb/12gb...
Zou zeggen tegen de skynetters....wordt je het nu nog niet gewaar dat ze jullie leegzuigen???
Geef de boel daar op en word DOMMELAAR.
Wat een verschil zeg tegen Belgacow ....150 gb/12gb...
Zou zeggen tegen de skynetters....wordt je het nu nog niet gewaar dat ze jullie leegzuigen???
Geef de boel daar op en word DOMMELAAR.