Of mss Evonet, daar zie ik helemaal geen klachten

BelgacomTV zie ik alleen maar aangeboden worden door belgacom zelf en door geen andere providerwhacker schreef:Nu zit ik al een tijdje te wachten tot Belgacom TV beschikbaar wordt via andere providers...
dat zal niet gebeuren dat andere providers belgacom tv gaan aanbieden hoor.Patje schreef:BelgacomTV zie ik alleen maar aangeboden worden door belgacom zelf en door geen andere providerwhacker schreef:Nu zit ik al een tijdje te wachten tot Belgacom TV beschikbaar wordt via andere providers...
Persoonlijk al klant van EDPNet sinds 2002 en voor die paar keer dat ik ze nodig heb gehad waren die altijd heel snel en heel correct. Geen klachten.Petrikske schreef:Vraag me af welke ISP de beste helpdesk heeft.
Ik vraag me dat ook al zo lang af. Misschien moeten we zeggen "de minst slechte"Petrikske schreef:Vraag me af welke ISP de beste helpdesk heeft.
Het is wel spijtig als je bv bij dommel zit , dat je geen Belgacom TV kan verkrijgen. Mijn vader zou direct intekenen voor de Voetbal , maar nu blijft die gewoon bij Prime omdat het veel te duur is al je er ook nog een BGC abo erbij moet nemen.hollebollegijs schreef:dat zal niet gebeuren dat andere providers belgacom tv gaan aanbieden hoor.Patje schreef:BelgacomTV zie ik alleen maar aangeboden worden door belgacom zelf en door geen andere providerwhacker schreef:Nu zit ik al een tijdje te wachten tot Belgacom TV beschikbaar wordt via andere providers...