Skynet leechtruc werkt niet meer ???

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Uit de reacties die ik zie, Belgacom ? :P
Of mss Evonet, daar zie ik helemaal geen klachten :P
whacker
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 nov 2005, 09:51

Heb heel lang Evonet gehad (toen het nog xs4all was en na de naamsverandering ook nog effe) en geen enkele klacht over gehad. Op al die tijd heb ik denk ik 1 keer gehad dat mijn router gedisconnect was (buiten de standaard 36u bazar) maar dat was midden in de nacht. Dan heb ik ook nog eens een probleem gehad met de lijn bij mij thuis en dus enkele keren de helpdesk gecontacteerd. Ze zijn daar erg professioneel en weten waarover ze spreken. (Telenet had ooit mijn telefoonlijn doorgesneden en blijkbaar had die technicus van Belgacom die de lijn terug kwam aansluiten ne slechten dag). Zij hebben toen allerlei testen gedaan en alles leek goed aan hun kant. Zo ben ik er dus dezelfde dag nog op uitgekomen dat die technicus iets misdaan had. Als ik dat probleem had gehad met een paar andere providers dan was het waarschijnlijk nu nog niet opgelost.
Ik ben overgeschakeld naar Belgacom omdat mijn werkgever mijn internet abonnement betaalt (dus die paar euro duurder maakten niet uit) en omdat ik slechte ervaringen met Coditel had (TV in Brussel). Nu zit ik al een tijdje te wachten tot Belgacom TV beschikbaar wordt via andere providers... :oops:
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

whacker schreef:Nu zit ik al een tijdje te wachten tot Belgacom TV beschikbaar wordt via andere providers... :oops:

BelgacomTV zie ik alleen maar aangeboden worden door belgacom zelf en door geen andere provider
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Patje schreef:
whacker schreef:Nu zit ik al een tijdje te wachten tot Belgacom TV beschikbaar wordt via andere providers... :oops:

BelgacomTV zie ik alleen maar aangeboden worden door belgacom zelf en door geen andere provider


dat zal niet gebeuren dat andere providers belgacom tv gaan aanbieden hoor.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Petrikske schreef:Vraag me af welke ISP de beste helpdesk heeft.


Persoonlijk al klant van EDPNet sinds 2002 en voor die paar keer dat ik ze nodig heb gehad waren die altijd heel snel en heel correct. Geen klachten.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Petrikske schreef:Vraag me af welke ISP de beste helpdesk heeft.

Ik vraag me dat ook al zo lang af. Misschien moeten we zeggen "de minst slechte"
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

hollebollegijs schreef:
Patje schreef:
whacker schreef:Nu zit ik al een tijdje te wachten tot Belgacom TV beschikbaar wordt via andere providers... :oops:

BelgacomTV zie ik alleen maar aangeboden worden door belgacom zelf en door geen andere provider


dat zal niet gebeuren dat andere providers belgacom tv gaan aanbieden hoor.


Het is wel spijtig als je bv bij dommel zit , dat je geen Belgacom TV kan verkrijgen. Mijn vader zou direct intekenen voor de Voetbal , maar nu blijft die gewoon bij Prime omdat het veel te duur is al je er ook nog een BGC abo erbij moet nemen.
vasonline
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 25 aug 2007, 14:45
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 18 keer

>Even ernstig: ik vermoed dat een aantal van de userbase crew en van de >top >posters op dit forum zeker ook be.providers volgt. Da's eigenlijk de >voorloper van Userbase, maar ergens in de vroege jaren '90 opgericht, toen

hier is er al eentje ;)
Naar hier overgestapt toen be.scarlet opgedoekt werd...

Groetjes,
Steven
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik heb be.providers altijd veel te chaotisch gevonden :)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”