Pagina 39 van 39

Re: Generation Connect

Geplaatst: 21 maa 2012, 01:11
door mgo72
2Flip schreef:Ik heb onlangs "gewonnen" met playandgold (geen netwerkcadeau, maar een fysiek cadeau). Ik kreeg eerst een smsje dat ik in de prijzen gevallen was en was daarom eens gaan kijken naar de gold-geschenken en was zeer opgetogen toen ik zag wat er zoal tussen zat (nintendo DS, koffiemachine, hifi,...). Vandaag kreeg ik mijn prijs doorgemailt: 40 fotoprints bij smartphoto.
Ik heb steeds geleerd: "Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken"; maar ik voel me toch een beetje bedrogen aangezien je als nieuwe klant bij smartphoto sowieso 50gratis prints krijgt...
Nu ben ik dus wel benieuwd.
Iemand die al wel iets (dat de moeite was) gewonnen heeft bij playandgold?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Als je eerst inschrijft heb je wellicht 50 + 40, niet?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 21 maa 2012, 01:13
door mgo72
Mobile Viking schreef:Ik ben al een tijdje aan het twijfelen om over te stappen van MV naar GC maar er zijn toch enkele zaken die mij tegenhouden: bij GC geen factuur met prepaid, bij MV wel (ik ben zelfstandig), GC duurder dan MV en geen grace periode (ik hou graag mij budget behoorlijk strak onder controle), bij mij thuis zeer slechte ontvangst met MV, met GC zou dit veel verbeteren maar anderzijds zit ik thuis altijd op het wifi netwerk. Ik wordt niet heel veel gebeld en als ik zelf bel bel ik via VOIP of sip... GC Edge is in feite GPRS in mijn ogen dus das gewoon niet meer van deze tijd, bij MV heb je vrijwel altijd en overal behoorlijke snelheden maar wel niet snel genoeg om te bellen via SIP. Anderzijds zit ik ook dikwijls in de buurlanden dus daar zou GC wel weer van pas komen, het zou zelfs ideaal zijn. Dat zou voor mij in feite de doorslag geven om over te stappen.

Zijn er nog altijd zoveel problemen met de nummerportatie bij Proximus? Mocht ik overstappen dan zou ik ervan balen om enkele dagen afgesloten te zijn.
Wel als je alles belt met VOIP, dan zou ik echt gaan voor GC. OP 3G zijn de gesprekken met OVH en 3CXphone op Iphone 4S, perfect! Waar telenet faalt.
Het geld kan je dan via die MPAY of andere topic dan wel cashen. Samen met je factuur compenseert dit ruimschoots MV denk ik.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 25 maa 2012, 21:52
door silencer
De Hello app werkt niet meer, kun je elders je verbruikte volume raadplegen (realtime)?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 25 maa 2012, 21:59
door FlashBlue
#120# bellen op je gsm toestel. :)
(en #121# voor je belkrediet)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 26 maa 2012, 15:02
door wied
"3g watchdog", gratis via market...

Re: Generation Connect

Geplaatst: 26 maa 2012, 16:07
door Maglor
Of Ice Cream Sandwich op je Android zetten. Zit er standaard in daar. :-)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 26 maa 2012, 17:23
door decat
LBE Privacy Guard heeft ook zo'n functie om een limiet in te stellen.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 26 maa 2012, 17:28
door Ramaht
Werkt nog perfect hier.
'k Zou de app eens deleten en er herinstalleren...

Re: Generation Connect

Geplaatst: 26 maa 2012, 18:45
door Marlboro
silencer schreef:De Hello app werkt niet meer, kun je elders je verbruikte volume raadplegen (realtime)?
Heb het ook voorgehad, gebeurt soms eens, ligt aan proximus, nu werkt het alweer.

Proximusklant naar Generation Connect? Hoe moet dat?

Geplaatst: 19 apr 2012, 12:30
door HANs
Hoi,

Hoe kan je als bestaande proximus klant (abbo) overstappen op een Generation Connect? Blijkbaar zou dit enkel kunnen via een nieuw nummer. Wat indien je je nummer wil behouden?
Zijn bestaande klanten dan verplicht om eerst over te stappen naar bv mobile vikings voor 1 maand en dan terug te keren naar proximus generation connect? Of lukt dit ook niet?

Hoe moet het dan wel?
Alvast bedankt.

[Mod Edit] Post samengevoegd met bestaande topic over "Generation connect"

Re: Proximusklant naar Generation Connect? Hoe moet dat?

Geplaatst: 19 apr 2012, 12:47
door LPS
Als je ingetekend hebt voor een abonnement kan het zijn dat we je een opzeggingsvergoeding vragen in functie van je huidige contract. Onze klantendienst zal bevestigen of dit het geval is of niet.
http://www.generation-connect.be/static ... tions.aspx

Het lijkt mij dus dat het mogelijk is, afhankelijk van je contractduur of jouw bereidheid om een contractverbrekingsvergoeding te betalen.

Re: Proximusklant naar Generation Connect? Hoe moet dat?

Geplaatst: 19 apr 2012, 12:49
door HANs
De contractduur is reeds lang verlopen dus dat is geen probleem. Vraag is enkel hoe kan ik als klant van proximus intekenen op Generation connect met nummberbehoud.

toch bedankt.

Re: Proximusklant naar Generation Connect? Hoe moet dat?

Geplaatst: 19 apr 2012, 13:02
door philippe_d
zie mijn bericht van 8 december: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 00#p408454
Proximus klanten kunnen weldegelijk hun nummer behouden. Dit moet aangevraagd worden via de klantendienst, niet via de website zoals Mobistar- en Base-klanten dat kunnen doen.

We lezen echter her en der (onder meer op jullie site) dat niet alle call center operatoren op de hoogte zijn van het aanbod en dat er wordt geweigerd om klanten over te schakelen. We doen er alles aan om onze collega’s zo snel mogelijk correct te briefen, want dit is niet de bedoeling.
Je kan dus wel degelijk - zonder omweg en met nummerbehoud - overschakelen, maar alleen via de klantendienst (tel 6000)

Re: Proximusklant naar Generation Connect? Hoe moet dat?

Geplaatst: 19 apr 2012, 15:02
door a3ke
HANs schreef:De contractduur is reeds lang verlopen dus dat is geen probleem.
Ik zou tochj maar eens bellen of je niet links of rechts eens een promo hebt gekregen die je stilzwijgend bevestigd hebt met die rekening te betalen ;)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 20 apr 2012, 10:01
door filiep25
Bellen naar 6000 is bij mij niet gelukt. Ze hebben mij doorgewezen naar een Belgacom winkel.
Daar hebben ze mijn abonnement omgezet naar een pay&go.
Eenmaal pay&go kan je overschakelen.
Maar je moet wel wachten tot je een sms gekregen hebt dat je "Generation Connect" bent, alvorens op te laden. Anders krijg je je gratis SMS en GB niet, maar enkel beltegoed.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 15 mei 2012, 10:54
door zappman
Even een vraagje want op 6000 daar zitten volgens mij een bende mongolen bijeen... :bang:
Ik heb al 15jaar een abonnement bij proximus, ik hang NIET meer vast aan opzegvergoedingen of dergelijke. Ik zou willen overschakelen naar 'generation connect' op de klantendienst 6000 was het antwoord op mijn vraag letterlijk: ' Hoe? U heeft een abonnement en u wilt overschakelen naar een pay and go? Ik: 'Ah ja, bellen doe ik niet zoveel maar die 2GB data zie ik wel zitten' operator: 'Ja dan moet u dat met een aangetekend schrijven doen''...
Ik ga subiet naar een Belgacom shop en daar eens horen maar ik vermoed dat ze het me daar ook moeilijk gaan maken en van niks gaan afweten.
Ik ga iig mijn abonnement naar een pay and go laten omzetten en binnen een paar dagen dan maar proberen dit via 6000 naar generation connect te laten omswitchen zoals ik hier op het forum lees...We'll see what happens. En als dat niet lukt dan ga ik ook maar naar Mobile vikings want dat gedoe hier slaagt nergens op

Re: Generation Connect

Geplaatst: 15 mei 2012, 11:08
door xenne
een abonnement moet je ten alle tijde stopzetten volgens de voorwaarden in het contract.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 15 mei 2012, 12:15
door HANs
proximus zou hier beter wat aan doen.

Ik ken persoonlijk 4 collega's die een proximus abbo hadden en naar Generation connect gingen overstappen. Door al het gedoe met het van abbo naar prepaid en dan naar generation connect gedoe wilden ze er niet meer van weten zijn ze alle 4 naar Mobile Vikings gegaan.

Hierdoor is Proximus eigenlijk 4 klanten verloren.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 15 mei 2012, 12:35
door lirec
Ik heb ook altijd mijn bedenkingen als je ziet
-hoe weinig moeite nuts- en telecombedrijven doen om hun klanten tevreden te stellen en zo te behouden
-hoe veel moeite ze doen om nieuwe klanten aan te werven

Het is IMHO bijna altijd "goedkoper" om klanten te behouden dan er werven.
Blijkbaar is het management en sales nog niet tot dat inzicht gekomen.
Of ze worden natuurlijk vooral vergoed op basis van nieuwe contracten, wat ook veel zou verklaren.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 15 mei 2012, 12:45
door zappman
zappman schreef:Even een vraagje want op 6000 daar zitten volgens mij een bende mongolen bijeen... :bang:
Ik heb al 15jaar een abonnement bij proximus, ik hang NIET meer vast aan opzegvergoedingen of dergelijke. Ik zou willen overschakelen naar 'generation connect' op de klantendienst 6000 was het antwoord op mijn vraag letterlijk: ' Hoe? U heeft een abonnement en u wilt overschakelen naar een pay and go? Ik: 'Ah ja, bellen doe ik niet zoveel maar die 2GB data zie ik wel zitten' operator: 'Ja dan moet u dat met een aangetekend schrijven doen''...
Ik ga subiet naar een Belgacom shop en daar eens horen maar ik vermoed dat ze het me daar ook moeilijk gaan maken en van niks gaan afweten.
Ik ga iig mijn abonnement naar een pay and go laten omzetten en binnen een paar dagen dan maar proberen dit via 6000 naar generation connect te laten omswitchen zoals ik hier op het forum lees...We'll see what happens. En als dat niet lukt dan ga ik ook maar naar Mobile vikings want dat gedoe hier slaagt nergens op
Ok ben net terug van de Belgacomshop en heb de papieren voor de overschakeling ingevuld. De vriendelijke jonge dame die mij geholpen heeft had nog nooit van generation connect gehoord. Gelukkig hebben ze daar internet en is ze even naar de site gesurft. Haar reactie: 'Amai das wel veel 2GB data maar gij bent den eerste die erachter komt vragen' Het gedoe van overschakelen abbonement naar pay and go leek haar wel logisch. Nu wachten tot ik nimeer kan bellen en dus 'pay and go' ben en dan naar 6000 bellen. Ik heb wel een vermoeden dat het daar ni zo simpel zal gaan... Maar ja, if it doesnt work, there are allways the vikings :-)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 15 mei 2012, 12:46
door LPS
Als je een keer P&G bent, dan gaat het normaalgezien snel. De eerstvolgende nacht rond 0u zal je overgezet worden.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 16 mei 2012, 13:08
door Proximus
Beste zappman,

We bieden onze excuses aan voor alle verwarring dat er is wat betreft de omschakeling naar Pay&Go Generation Connect.

Indien u uw oproepnummer en of klantenrekening in PB kan doorsturen, dan voer ik de nodige aanpassing naar Pay&Go Generation Connect uit voor u.

Mvg

Eva

Re: Generation Connect

Geplaatst: 16 mei 2012, 16:20
door Dennahz
Er zat toch een beperking aan het aantal gebruikers die zich konden aanmelden? Nou, ik zit al maaanden bij Generation Connect en nog steeds is het limiet dan niet bereikt? Lijkt mij dan toch niet zo'n harde limiet en gewoon een reclamepraatje om mensen te doen aanmelden?

Desalniettemin ben ik een zeer tevreden (en terugkerende! klant). Zat bij Proximus, ben toen naar MV overgestapt en zit nu weer bij Px. De snelheid is stukken beter dan bij MV.... ik upload nu zelfs al m'n foto's en (!) video's direct naar Dropbox via m'n dataverbinding. Zit vrijwel iedere maand tegen het limiet van 2GB aan :-D

Re: Generation Connect

Geplaatst: 22 mei 2012, 00:53
door silencer
Hoeveel betaal je voor data buiten de bundel? 5eur/MB?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 22 mei 2012, 02:04
door jimghw
50 cent/MB, gewoon tijdig herladen hé! :-)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 28 mei 2012, 18:06
door silencer
Hoe kun je de geldigheidsduur van je databundel controleren (vroeger was dat zeer duidelijk via de hello app, maar is nu erg verwarrend) ?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 28 mei 2012, 18:26
door Dima_2005
#120#
OF in de hello app: kijk naar de datum "from", doe er een maand bij et voila!

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 jun 2012, 11:26
door LPS
Op de site staat nu:
...
Je begrijpt waarom we die voorbehouden voor de 10.000 verstokte gebruikers van het mobiele web die er het snelst bij zijn.
Ze hebben de 5 000 nu dus bereikt en trekken hun limiet omhoog.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 jun 2012, 11:35
door xenne
LPS schreef:Op de site staat nu:
...
Je begrijpt waarom we die voorbehouden voor de 10.000 verstokte gebruikers van het mobiele web die er het snelst bij zijn.
Ze hebben de 5 000 nu dus bereikt en trekken hun limiet omhoog.
dank voor de melding :!:
site is weer maar half geupdate echter, onderaan staat nog steeds :

Code: Selecteer alles

Wat is Generation Connect?

Generation Connect is een prepaidkaart met een beperkte uitgave (5000 klanten) waarmee je 3 buitengewone bonussen krijgt ..................;

Re: Generation Connect

Geplaatst: 12 jun 2012, 16:48
door TiTanium
Heb de vergissing van Zorba in het juiste topic geplaatst. En alles wat er op volgde weggenomen ;) Topic opgeruimd en alles netjes op zijn plaats ;)

TiTanium

Re: Generation Connect

Geplaatst: 06 sep 2012, 20:06
door zappman
zappman schreef:
zappman schreef:Even een vraagje want op 6000 daar zitten volgens mij een bende mongolen bijeen... :bang:
Ik heb al 15jaar een abonnement bij proximus, ik hang NIET meer vast aan opzegvergoedingen of dergelijke. Ik zou willen overschakelen naar 'generation connect' op de klantendienst 6000 was het antwoord op mijn vraag letterlijk: ' Hoe? U heeft een abonnement en u wilt overschakelen naar een pay and go? Ik: 'Ah ja, bellen doe ik niet zoveel maar die 2GB data zie ik wel zitten' operator: 'Ja dan moet u dat met een aangetekend schrijven doen''...
Ik ga subiet naar een Belgacom shop en daar eens horen maar ik vermoed dat ze het me daar ook moeilijk gaan maken en van niks gaan afweten.
Ik ga iig mijn abonnement naar een pay and go laten omzetten en binnen een paar dagen dan maar proberen dit via 6000 naar generation connect te laten omswitchen zoals ik hier op het forum lees...We'll see what happens. En als dat niet lukt dan ga ik ook maar naar Mobile vikings want dat gedoe hier slaagt nergens op
Ok ben net terug van de Belgacomshop en heb de papieren voor de overschakeling ingevuld. De vriendelijke jonge dame die mij geholpen heeft had nog nooit van generation connect gehoord. Gelukkig hebben ze daar internet en is ze even naar de site gesurft. Haar reactie: 'Amai das wel veel 2GB data maar gij bent den eerste die erachter komt vragen' Het gedoe van overschakelen abbonement naar pay and go leek haar wel logisch. Nu wachten tot ik nimeer kan bellen en dus 'pay and go' ben en dan naar 6000 bellen. Ik heb wel een vermoeden dat het daar ni zo simpel zal gaan... Maar ja, if it doesnt work, there are allways the vikings :-)
Om nog even feedback te geven sinds we 3 maand verder zijn nu.
Ik ben er ondertussen in geslaagd om van mijn abbonement bij proximus naar generation connect te gaan. Niet echt conventioneel maar tegen alle verwachtingen in 'vrij vlot' :roll:

Nadat ik de aanvraag voor overschakeling naar pay and go, half mei, had ingediend gebeurde er...niets. De jonge dame in de belgacomshop had me verteld dat mijn ontvangst gewoon ging wegvallen en dat ik dan naar 6000 moest bellen. Maar offcourse gebeurde er gewoon niks, nada, noppes. :bang:
Moe gestreden, ik had geen zin om wéér eens te bellen of langs de shop te gaan, heb ik dan maar besloten dat het tijd was om Viking te worden.
De efficiente viking had geen problemen om alles over te zetten en op 1 2 3 was ik mobile viking klant.

Maar helaas, donkere wolken boven vikingland... Namelijk de snelheid is overal beperkt tot 120 kb/s (indien je een H hebt tenminste). Meestal merkt je daar niet veel van tot je eens een filmpje op youtube wil zien of iets wil doen dat een hogere downloadsnelheid nodig heeft :(
Daarom heb ik, na 2 maanden mobile vikings, toch besloten om GC nog eens een kans te geven en heb me dan via de generation connect site, in enkele klikken terug laten overschakelen. Na 1 dag! had ik een nieuw simkaartje in de bus, op de bijgeleverde brief stond dat ik moest wachten tot de verbinding met mijn huidig operator verbroken werd en dan het simkaartje van GC erin moest steken. En wonder boven wonder, het is me gelukt! Speedtest op verschillende plaatsen varieërend van 100kb/s tot 1 Mb/s op de meeste plaatsen 3G, al moet ik zeggen dat in mijn geval de dekking van MV ook goed was.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 sep 2012, 00:14
door Ken
Weet iemand of je ook online kan herladen of het belkrediet dat nog op de kaart staat om te vormen naar data packs? Want het is voor een klein USB powered 3G routertje dat ik dit gebruik, maar om de kaart te herladen of minstens het krediet op te gebruiken moet ik dat telkens uit die router halen...

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 sep 2012, 11:23
door 2Flip
Mag ik vragen hoe je momenteel herlaad (omdat je spreekt van uit je router te halen). Is dit dan via een herlaadkaart?

Hier: http://reload.proximus.be/ESALES/Online ... _Card.html kan je gewoon online herladen (zowel belkrediet als datapacks).
Voor de 20EUR optie moet je wel nog op de Generation Connect-site zijn

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 sep 2012, 14:24
door kurtcockaert
Heb vandaag mijn kaartje in dienst genomen. Veel sneller dan Mobi 3G.
Extra data packetjes kunnen aangekocht worden via codes: 200MB voor 10 Euro: #151# 25MB kost 3 Euro #147#
Via Hello app. kan je perfect beschikbare smsjes en dat + belkrediet in het oog houden.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 sep 2012, 17:26
door silencer
Ken schreef:Weet iemand of je ook online kan herladen of het belkrediet dat nog op de kaart staat om te vormen naar data packs? Want het is voor een klein USB powered 3G routertje dat ik dit gebruik, maar om de kaart te herladen of minstens het krediet op te gebruiken moet ik dat telkens uit die router halen...
Online herladen en af en toe de betaallijn gebruiken (10eur/2GB/maand of herlading), zo doe ik het bij familie (wordt ook voor voip gebruikt icm weepee en ovh).

Re: Generation Connect

Geplaatst: 27 sep 2012, 23:33
door LPS
Ik heb het hier in den draad gelezen maar kan iemand nog eens herhalen of het mogelijk is om voor twintig euro te herladen en nadien door middel van de drie-euro-optie telkens op het eind van je geldigheid de resterende mb's te verlengen? Dus op 1 januari herlaad ik, maar ik verbruik maar honderd mb. Op 25 januari neem ik de optie van drie euro. Heb ik op 26 januari dan 1900 plus 25 mb?

Ik kan het antwoord niet meer vinden...

Re: Generation Connect

Geplaatst: 28 sep 2012, 08:16
door Dafke
kurtcockaert schreef:Heb vandaag mijn kaartje in dienst genomen. Veel sneller dan Mobi 3G.
Extra data packetjes kunnen aangekocht worden via codes: 200MB voor 10 Euro: #151# 25MB kost 3 Euro #147#
Via Hello app. kan je perfect beschikbare smsjes en dat + belkrediet in het oog houden.
Hello Proximus werkt NIET bij Generation Connect! Dit werkt enkel bij Abonnementen..

Re: Generation Connect

Geplaatst: 28 sep 2012, 08:51
door redman
De hello belgacom app daarentegen werkt wel bij generation connect

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Re: Generation Connect

Geplaatst: 28 sep 2012, 11:08
door maxxxke
LPS schreef:Ik heb het hier in den draad gelezen maar kan iemand nog eens herhalen of het mogelijk is om voor twintig euro te herladen en nadien door middel van de drie-euro-optie telkens op het eind van je geldigheid de resterende mb's te verlengen? Dus op 1 januari herlaad ik, maar ik verbruik maar honderd mb. Op 25 januari neem ik de optie van drie euro. Heb ik op 26 januari dan 1900 plus 25 mb?

Ik kan het antwoord niet meer vinden...
Dat zal niet lukken. Die 2 GB vervalt automatisch na 1 maand. Door een extra pack te kopen verleng je de geldigheidsduur niet.
Als je trouwens maar 100mb verbruikt denk ik niet dat Generation connect voor u een goede formule is :-)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 28 sep 2012, 11:15
door LPS
Ok merci, jammer.
Mja, ik was aan het denken zoals bij JIM dat je dan voor eenmaal 20€ plus 3€ per maand kon verlengen en zo een jaar ofzo kon toekomen ;-)