Heel leuk allemaal, in theorie, maar je stelt het alweer voor alsof verliezen een voordeel isCCatalyst schreef:Vergeet niet dat een en ander maar tijdelijk is. De Republikeinen zijn goed gepositioneerd (en hebben niet veel nodig) om de Senaat binnen 2 jaar al terug te winnen, net zoals ze bij Obama deden. Als ik zie waar opa zijn handtekening allemaal al onder gezet heeft vandaag, is hij heel goed bezig met Georgia en co te motiveren om hun Republikeinse senatoren terug te zetten.Dizzy schreef:Trump nam het niet op tegen zichzelf maar tegen sleepy Joe, de man die al slapend miljoenen stemmen meer haalde dan hem. Hij snoepte ook nog enkele staten af van de republikeinen en nam de senaat over. Ik dacht niet dat iemand die onzin over ik heb de verkiezingen gewonnen echt geloofde maar blijkbaar: we have a winner!![]()
Verder hebben de Republikeinen aandeel gewonnen in het Huis en in veel staten zelf, in het bijzonder hebben ze veel meer "redistricting" macht dan de Democraten nu de nieuwe census zal uitkomen. Dat wil zeggen dat ze ook in het Huis hun toekomst veiliger kunnen gaan stellen.
En tenslotte is dit nu het moment voor de Republikeinen om zich te herbronnen en een nieuwe figuur naar voren te schuiven, terwijl ze rustig kunnen toekijken hoe AOC en co gaan beginnen morren omdat het allemaal te traag gaat, en hoe ook Biden geconfronteerd gaat worden met corona- en andere zaken die niet gaan lopen zoals het gepland was, want zonder gemeenschappelijke vijand zal de infighting bij de Democraten gewoon weer verder gaan. November 2022 komt snel.

Alé, drink dan eentje op de overliezing