Pagina 37 van 39

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 feb 2012, 15:02
door Jelly
Dat men nog steeds geen aanpassing heeft doorgevoerd wat betreft nummeroverdracht blijft mij verbazen :eek:
Je moet je wel niet afvragen hoeveel klachten hierover al gekomen zijn en nog steeds wil men geen betere methode invoeren.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 feb 2012, 15:16
door Muziekbos
LPS schreef: Het bulkt hier de laatste tijd van de verhalen van mensen die te vroeg afgesloten zijn, mss moeten de toekomstige klanten die mee in rekening nemen bij hun overweging (lijkt het wel). Vreemd dat Proximus dat blijft doen...

(edit typo)
Is het Proximus of is het dat bedrijf in onderaanneming in de buurt van Luik (Graze Hollogne) ?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 feb 2012, 15:18
door philippe_d
Maakt niets uit wie of waarom.
Ieder bedrijf is verantwoordelijk voor wat zijn onderaannemers uitspoken, toch ?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 09 feb 2012, 08:51
door silencer
Kun je met GC eigenlijk online herladen zo zodat de eindgebruiker niets hoeft aan te passen ? (sim kaart in remote router, voor noodgevallen).

Re: Generation Connect

Geplaatst: 09 feb 2012, 14:35
door theduvelking
Wat ik mij afvraag. Ik doe mijn herladen via het proxymenu. Maar dan moet ik €25 kiezen.

Wat als ik 2x €10 na elkaar zou herladen? Of telt dat niet? :roll:

Re: Generation Connect

Geplaatst: 09 feb 2012, 14:39
door Stroper
Telt niet,
je kan alleen exact € 20 betalen via de site van GC. Ook blijken er geen kaarten van € 20 te koop in de winkel

Re: Generation Connect

Geplaatst: 09 feb 2012, 14:44
door silencer
Dus je besteld via die site en het bedrag komt op je gsm nummer (automatisch) ? Via becharge moet je nl. altijd een code ingeven om te herladen.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 09 feb 2012, 17:38
door LPS
Ja via internet komt er dat automatisch op te staan.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 feb 2012, 22:05
door silencer
Werkt internet in het buitenland ? Je neemt dan een andere apn of selecteerd een ander netwerk waarbij een andere apn automatisch wordt geactiveerd ?

Berichtbevestigingen: zijn dit ook gratis aangerekende berichten? Hoe stel je ze in (via sms app?) Nuttig bij proximus (ivm Base)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 feb 2012, 22:09
door ChelloExtremer
neen, gewoon de APN van proxi blijven gebruiken in het buitenland.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 13 feb 2012, 22:35
door decat
Internet in het buitenland werkt perfect, ben nu juist terug van Frankrijk en het internet heeft me nooit in de steek gelaten.
De ondertussen opgespaarde 30MB zijn goed van pas gekomen, heb op een week door regelmatig een paar dingen te checken maar 25MB verstookt, we hadden op het appartement wel wifi waardoor het datagebruik binnen de perken bleef.

Tegen volgend jaar hebben we de volle 100Mb opgespaard. :banana:

Re: Generation Connect

Geplaatst: 14 feb 2012, 12:26
door silencer
De historiek van je oproepen en dataverbruik loopt hier serieus achter (e-services): laatste is van 11/02

Re: Generation Connect

Geplaatst: 14 feb 2012, 13:04
door Michael
Ik ben generation connect geworden... bij de e-services van proximus staat er wel Mobile Internet P&S als tariefplan, is dit normaal? weet iemand hoe ik de hello app aan de praat krijg met een iphone 4?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 14 feb 2012, 13:09
door LPS
Die vermelding van P&S is correct, dat is bij iedereen zo.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 14 feb 2012, 13:12
door Michael
oke, oef, dacht dat het bij mij ook zo een soep ging worden.... Nu nog die Hello! app, zegt' no usage data available'.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 14 feb 2012, 13:18
door ubremoved_539
Michaelv schreef:Nu nog die Hello! app, zegt' no usage data available'.
Je moet ze eerst gebruiken via 3G (even je WIFI disablen), en ze loopt tevens wat achter (binnen enkele uren nogmaals proberen dus).

Re: Generation Connect

Geplaatst: 14 feb 2012, 13:23
door Michael
Al geprobeerd.. Nu met iemand van proximus gebeld, die zegt dat het niet werkt vandaag bij iedereen maar dat ze het vandaag nog gaan maken.. de hello app staat momenteel op non-actief :p

Re: Generation Connect

Geplaatst: 14 feb 2012, 14:24
door ubremoved_539
Ik zie hier toch "18.28%, data retrieved at 14 Feb 2012 14:25" ?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 14 feb 2012, 14:31
door wied
@ Michaelv

heb hier ergens gelezen dat "3g watchdog" gratis app vergelijkbaar is met helo proximus...

Re: Generation Connect

Geplaatst: 14 feb 2012, 15:59
door silencer
r2504 schreef:Ik zie hier toch "18.28%, data retrieved at 14 Feb 2012 14:25" ?
vreemd bij mij is dit nog steeds 11/02 23:45 (wel al 1.1GB verbruikt), heeft daar mss iets mee te maken ?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 15 feb 2012, 17:32
door silencer
Kun je ook mailen naar dienst proximus om dit evt. op te lossen?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 15 feb 2012, 17:50
door LPS
Volgens http://www.gsmwijzer.be/info/klantenservice is dat [email protected]
Evt kan je eva van Belgacom contacteren op Twitter. Of een zogenaamde mail sturen op http://support.nl.belgacom.be/app/ask

Re: Generation Connect

Geplaatst: 16 feb 2012, 01:09
door silencer
Op alle 3 accounts/nr's loopt de Oproep- en herlaadgeschiedenis loopt het 3-4 dagen achter :s

Re: Generation Connect

Geplaatst: 16 feb 2012, 12:16
door silencer
LPS schreef:Volgens http://www.gsmwijzer.be/info/klantenservice is dat [email protected]
Evt kan je eva van Belgacom contacteren op Twitter. Of een zogenaamde mail sturen op http://support.nl.belgacom.be/app/ask
Bedankt, vandaag al antwoord gehad:

een achterstand van 2 of 3 dagen op de Call Check-up is normaal. Daar kan verder niets aan gedaan worden.


Ik log net in, staat nog altijd op 12/02, eigenlijk heb je er niets aan op deze manier.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 16 feb 2012, 13:30
door LPS
(Via welk kanaal heb je dat antwoord zo snel gekregen?)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 16 feb 2012, 13:33
door xenne
kan niets aan gedaan worden? vrij zwak antwoord... concurrentie doet het alvast beter

Re: Generation Connect

Geplaatst: 16 feb 2012, 13:41
door silencer
LPS schreef:(Via welk kanaal heb je dat antwoord zo snel gekregen?)
Mail. Remote inloggen op android toestel kan ook nog altijd (en mijn routers houden ook het verkeer in de gaten).

Blijft proximus he, een log bedrijf, de mensen van helpdesk hebben daar geen inspraak itt bvb MV.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 20 feb 2012, 16:47
door silencer
GC heeft ook 24u disconnects (logs fritzbox) ?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 25 feb 2012, 23:17
door silencer
Tot wanneer is de bundel precies geldig ? tot de 27e volgens hello app, dus de 26e 23u59 is de laatste gratis minuut ? Dus excl de 27e toch?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 25 feb 2012, 23:37
door tendonsie
Het is tot op de minuut nauwkeurig wanneer het start en stop die bonussen.
Dat is toch mijn ervaring.

Generation Connect

Geplaatst: 26 feb 2012, 09:51
door MClaeys
Volgens mij inclusief de 27e. Ik herlaad altijd pas op de dag dat er staat :)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 26 feb 2012, 12:00
door Marlboro
Das idd inclusief de 27 ste dan.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Generation Connect

Geplaatst: 28 feb 2012, 13:11
door decat
Aan de PC waar ik nu op het werk zit is de verbinding weer om te huilen, zelfs op GPRS krijg ik niks gedaan. :-(

Re: Generation Connect

Geplaatst: 28 feb 2012, 15:24
door Marlboro
Ik heb het al gezegd; er is slechts 1 minpunt aan proximus; dat is als je op gprs of edge zit; dan "ben je gezien" en kan je bijna niks doen.
Daar mogen ze toch eens werk van maken bij proximus want dat is echt wel out to date of dat ze op zijn minst de edge snelheden optrekken zoals bij base, daar kan je wel nog heel wat mee doen.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 28 feb 2012, 16:44
door tendonsie
Dat klopt vind ik ook ja.

Edge is supertraag bij Proximus.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 28 feb 2012, 17:11
door Dima_2005
Nog van het weekend geen 3G in "De Spiraal" in Geraadsbergen gehad, maar toch een programma via EDGE kunnen downloaden aan toch een mooie 180kbps (22KB/sec). Ja, het is traag, maar niet tragen dan pak maar BASE...

Re: Generation Connect

Geplaatst: 28 feb 2012, 19:18
door Marlboro
Oh jawel hoor; meestal (niet altijd)is base op edge weldegelijk sneller dan bij proximus.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 28 feb 2012, 19:54
door TiTanium
Als ik bij proximus Edge heb dan doe ik de moeite niet om online te gaan. Zo traag... Dan moet ik toegeven dat ik men Basetoestel van men werk neem ;) Dus vind ik ook dat er inderdaad iets mag gedaan worden aan de "edge" snelheiden bij proximus.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 02 maa 2012, 22:54
door Marlboro
Gsm-dochter Proximus heeft zelfs 5.478.000 klanten (+146.000).

+ 146000 ;). Amaai jongens, das niet niks, zit gc er voor iets tussen? Of toch niet?
Want als dat op 1j ofzo tijd is zoveel mensen bij? Das nog veel straffer dan bv mobile vikings ;).

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Generation Connect

Geplaatst: 16 maa 2012, 14:34
door cyberbozzo
Zou me verwonderen dat die groei te danken is aan GC.
Groei zit volgens mij eerder in business klanten, datagebruik voor gps tracking, machine monitoring, etc, etc.
Op dat vlak staat Proximus zeer sterk, en die toepassingen kennen nog steeds een enorme groei.