
Je moet je wel niet afvragen hoeveel klachten hierover al gekomen zijn en nog steeds wil men geen betere methode invoeren.
Is het Proximus of is het dat bedrijf in onderaanneming in de buurt van Luik (Graze Hollogne) ?LPS schreef: Het bulkt hier de laatste tijd van de verhalen van mensen die te vroeg afgesloten zijn, mss moeten de toekomstige klanten die mee in rekening nemen bij hun overweging (lijkt het wel). Vreemd dat Proximus dat blijft doen...
(edit typo)
Je moet ze eerst gebruiken via 3G (even je WIFI disablen), en ze loopt tevens wat achter (binnen enkele uren nogmaals proberen dus).Michaelv schreef:Nu nog die Hello! app, zegt' no usage data available'.
vreemd bij mij is dit nog steeds 11/02 23:45 (wel al 1.1GB verbruikt), heeft daar mss iets mee te maken ?r2504 schreef:Ik zie hier toch "18.28%, data retrieved at 14 Feb 2012 14:25" ?
Bedankt, vandaag al antwoord gehad:LPS schreef:Volgens http://www.gsmwijzer.be/info/klantenservice is dat [email protected]
Evt kan je eva van Belgacom contacteren op Twitter. Of een zogenaamde mail sturen op http://support.nl.belgacom.be/app/ask
Mail. Remote inloggen op android toestel kan ook nog altijd (en mijn routers houden ook het verkeer in de gaten).LPS schreef:(Via welk kanaal heb je dat antwoord zo snel gekregen?)