Coronavirus (Covid-19) outbreak [afgesplitst]

Niet-technische onderwerpen of technisch-gerelateerde onderwerpen waar maatschappelijk debat over bestaat. Lees de extra regels in de sticky, aub!
Plaats reactie
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1728
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 22 keer

Als denk ik België zou ophouden met boostervaccins te geven, zal dat maar een druppel zijn op de hete plaat van de arme landen waar er geen geld is voor vaccins. Toch ?

Het is zo'n beetje zoals met ons prestigieus klimaatplan. Zolang de Chinezen, Brazilianen, Russen e.d. à volonté co2 de lucht blijven inblazen, zal onze grote (of té kleine, naargelang hoe je het bekijkt) inspanning globaal zo goed als niks uitmaken, tenzij voor onze gemoedsrust.
Laatst gewijzigd door phil48 op 05 nov 2021, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Wotere
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 27 okt 2021, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Zoals gewoonlijk zal de politiek weer te laat en te laks reageren om het dan op ‘de mensen’ hun gedrag af te wentelen
Ordon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1573
Lid geworden op: 27 apr 2019, 06:52
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 70 keer

petrol242 schreef:Heb je eigenlijk wel ergens begrepen dat de inzet voorkomen is en niet genezen?
Aha, ja, voorkomen (de besmetting) ... daar hebben velen nog niet over nagedacht. :lol:
Een stap die ze in hun hersenkronkels op de één of andere wijze overslaan.
Nochtans erg essentieel me dunkt.
Afin, voor hen is voorkomen: vaccineren.
Vaccineren: dat is ook "voorkomen" natuurlijk na dat het eerste "voorkomen" (besmetting) niet "voorkomen" kon worden. 8)
Het zal je maar overkomen. :lol:
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 271 keer

phil48 schreef: Zolang de Chinezen, Brazilianen, Russen e.d. à volonté co2 de lucht blijven inblazen, zal onze grote (of té kleine, naargelang hoe je het bekijkt) inspanning globaal zo goed als niks uitmaken, tenzij voor onze gemoedsrust.
En wij doen dat niet? Ik weet dat het off-topic is, en wil gerust daar op een andere plek een boompje over opzetten.

Even uit mijn realiteit. Een stoom methaan reformer produceert op een gegeven moment 80 000 nM3/u waterstof en zo'n 12 000 nM3/u koolstofmonoxide en heeft daar ongeveer een kleine 400MW per uur aan aardgas voor nodig. Ruwweg 25 000 nM3/u aan aardgas. Ter vergelijking een gemiddeld gezin verbruikt zo'n 200Nm3 per jaar! Maar om het verhaal wat verder te zetten, productie staat los naar de fakkel omdat de benodigde gratis emissierechten voor het volgende jaar niet gehaald zijn. Jawel het perverse ETS systeem. Zullen we nog eens praten over CO2 die naar de vogeltjes gaat?
Wotere
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 27 okt 2021, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

petrol242 schreef:productie staat los naar de fakkel omdat de benodigde gratis emissierechten voor het volgende jaar niet gehaald zijn. Jawel het perverse ETS systeem.
Hoe werkt dat systeem?
als fakkel meer opbrengt dan commerciële productie ?!
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Kunnen we klimaatdiscussie in een andere topic verderzetten aub
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 271 keer

Sorry u4b. Ik weet dat het off topic was :smash2:

Los daarvan denk ik niet dat we 'de wereld' iets te leren hebben. Zullen we het dan misschien hebben over het open breken van patenten op covid-19 vaccins?
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1728
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 22 keer

petrol242 schreef:Sorry u4b. Ik weet dat het off topic was :smash2:
Sorry petrol - was mijn schuld. :wink:
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

duizend schreef: @ iceke
Lees mijn post nog eens, je verdraait zoals gewoonlijk compleet mijn woorden.
Treinen hebben een maximum lengte, als deze bereikt is en de trein zit toch bomvol, kan je alleen je gedrag nog aanpassen, niet instappen en wachten op de volgende …
?? hoe kan ik in hemelsnaam je woorden verdraaien als ik er niet eens op reageer ??
ik vond je analogie een goeie, niet meer of minder, we gaan die nog veel gebruiken :angel:
Treinen hebben helemaal geen maximum lengte, je hangt er meer wagons aan, je propt er meer volk in, je laat ze sneller rijden, je laat er meer rijden per uur, maar je kan ze dus ook laten ontsporen...Weet je nog vorige zomer in Oostende ? 2 treinen meer op zondag en er was geen probleem... Je kan dan de bedenking maken, zonder conducteurs geen treinen, maar blijkbaar hebben die wel tijd om kaartjes te gaan knippen in't cultureel centrum(vaccinatie centrum)...daar was ineens geen tekort aan personeel.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Je kan op basis van eerder geposte research al terugvinden dat je innate immune system minder goed werkt na de vax, maar ondertussen zijn er ook studies die waarschuwen voor het ondermijnen van je adaptief immuunsysteem, o.a. de capaciteit van je lichaam om DNA schade te herstellen!

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34696485/
Here, by using an in vitro cell line, we report that the SARS-CoV-2 spike protein significantly inhibits DNA damage repair, which is required for effective V(D)J recombination in adaptive immunity. Mechanistically, we found that the spike protein localizes in the nucleus and inhibits DNA damage repair by impeding key DNA repair protein BRCA1 and 53BP1 recruitment to the damage site. Our findings reveal a potential molecular mechanism by which the spike protein might impede adaptive immunity and underscore the potential side effects of full-length spike-based vaccines.
Ik vind het pushen van verdere vaccinatierondes met alweer de expressie van dezelfde spike via mRNA gentech, roekeloos en dom. Meer onderzoek is nodig. Over de bijwerkingen is het steeds angstvallig stil in de mainstream media.

Kankerverwekkendheid werd niet onderzocht:
https://www.ema.europa.eu/en/documents/ ... ion_nl.pdf
21 Dec 2020 — Er is geen onderzoek naar genotoxiciteit of carcinogeniciteit uitgevoerd
Ze zouden dat beter doen, en per direct stoppen met het experiment.

In de USA zijn er out of the blue veel meer ziekenhuisopnames, zelfs zonder covid - zij lopen enkele maanden voor op ons vaccinatieschema:

https://khn.org/news/article/hospital-e ... -patients/
Ordon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1573
Lid geworden op: 27 apr 2019, 06:52
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 70 keer

SARS-CoV-2 zelf heeft toch ook dat "spike protein".
What's the difference?

De studie gaat zelfs over mensen die Covid-19 hebben gekregen...
Heeft niks met dat vaccin te maken zelfs.
Maar beschrijft wel een aantal zaken van mensen die Covid-19 hebben gehad.
Gevaccineerd of niet staat er zo direct niet bij. :angel:

Afin, we zijn met SARS-CoV-2 nog niet klaar: dat is duidelijk.
Clinical studies have indicated that patients with severe COVID-19 exhibit delayed and weak adaptive immune responses; however, the mechanism by which SARS-CoV-2 impedes adaptive immunity remains unclear.
Ik was aan het denken of ik nu "debunked" er zou bijschrijven? :think:

Edit:
ub4b schreef:In de USA zijn er out of the blue veel meer ziekenhuisopnames, zelfs zonder covid - zij lopen enkele maanden voor op ons vaccinatieschema:
Wegens uitgestelde behandeling tijdens de periode dat de ziekenhuizen vol lagen met Covid-19 patiënten.
En nu is hun aandoening ernstiger geworden.
Staat letterlijk in dat artikel.

Ik ben aan het denken of ik er nu weeral "debunked" zou bijschrijven? :think:
Months of treatment delays have exacerbated chronic conditions and worsened symptoms. Doctors and nurses say the severity of illness ranges widely and includes abdominal pain, respiratory problems, blood clots, heart conditions and suicide attempts, among other conditions.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Ordon schreef:SARS-CoV-2 zelf heeft toch ook dat "spike protein".
What's the difference?

De studie gaat zelfs over mensen die Covid-19 hebben gekregen...
Heeft niks met dat vaccin te maken zelfs.
Om de spike tot in je lichaam te krijgen, krijg je ofwel corona, of laat je je prikken. De huidige vaccins lokken de expressie van de spike uit. Vandaar toch een serieuze waarschuwing:
Our findings reveal a potential molecular mechanism by which the spike protein might impede adaptive immunity and underscore the potential side effects of full-length spike-based vaccines.
Ordon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1573
Lid geworden op: 27 apr 2019, 06:52
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 70 keer

In vitro schreef je toch hé. :wink:

Ook al iets gevonden van een vaccin in vivo in dat artikel? 8)
Nope, I guess.

En die woorden "potential" en "might" en "potential" staan daar ook niet voor niks hé.

~~~~~~~~~≃
Oeps.
Straks misschien iemand die komt roepen dat ik nu weer "warm blaas". :lol:
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3395
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 95 keer

ub4b schreef:Je kan op basis van eerder geposte research al terugvinden dat je innate immune system minder goed werkt na de vax, maar ondertussen zijn er ook studies die waarschuwen voor het ondermijnen van je adaptief immuunsysteem, o.a. de capaciteit van je lichaam om DNA schade te herstellen!
de onzin dat vaccins ons dna onherroepelijk veranderen, beschadigen ...

https://www.eoswetenschap.eu/gezondheid ... onavaccins
eos zal wel mee in eht complot zitten

jammer is natuurlijk dat je dit soort onzin overmorgen, een pagina of 5 verder, gewoon zult herhalen
Ordon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1573
Lid geworden op: 27 apr 2019, 06:52
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 70 keer

1207 schreef:jammer is natuurlijk dat je dit soort onzin overmorgen, een pagina of 5 verder, gewoon zult herhalen
Die truc kennen er hier nog een aantal.
Is al een paar honderd pagina's lang aan de gang... :angel:
Ganser epistels soms, blijven hameren, blijven herhalen.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

1207 schreef: de onzin dat vaccins ons dna onherroepelijk veranderen, beschadigen ...

https://www.eoswetenschap.eu/gezondheid ... onavaccins
eos zal wel mee in eht complot zitten
zwak om een artikel van bijna een jaar te quoten, de wetenschap staat niet stil

de spike kan wel degelijk voor DNA schade zorgen, omdat het het herstelmechanisme lamlegt:

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34696485/

en rarara wat maken de huidige vaccins aan: massa's van die spike eiwitten zelfs op plaatsen waar je het niet wil
Gebruikersavatar
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 900
Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 35 keer

1207 schreef: https://www.eoswetenschap.eu/gezondheid ... onavaccins
eos zal wel mee in eht complot zitten
Uitgeverij DPG Media? Niet een echt onafhankelijk blad dus.
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Vandaag in DS een artikel "Ongevaccineerden belasten intensieve zorg onevenredig zwaar" over het overtal ongevaccineerden en een ander "Komt een antivaxer bij de dokter" met de mening van Ignaas Devisch (Ugent).
Meer dan honderd mensen waren de voorbije twee weken waarschijnlijk niet op intensieve zorg beland als ­alle volwassenen zich hadden ­laten vaccineren tegen covid-19. Nieuwe cijfers ­tonen dat niet-gevaccineerden veel vaker door covid-19 op intensieve zorg belanden. Voor een 18- tot 64-jarige niet-gevaccineerde ligt de kans op IC-opname maar liefst veertien keer hoger dan voor een gevaccineerde leeftijdsgenoot. Bij een 65- tot 84-jarige is de kans vier keer ­hoger.
Men vergelijkt ook met andere regio's waar de vaccinatiegraad lager is, daar is het aandeel ongevaccineerden nog hoger ook al vormen ze ook daar een minderheid.
Ongevaccineerden.png
(218.42 KiB) Nog niet gedownload
Ik deel trouwens volledig de mening van Devisch. Iedereen heeft uiteraard recht op zorg maar voorrang geven aan mensen die bewust preventie weigerden terwijl andere zorg moet uitgesteld worden is niet houdbaar. Ook zijn besluit is dat uiteindelijk het toch tot verplichting komt en dat men beter van in het begin daarmee gewerkt was ipv de zaak zo lang uit de hand te laten lopen.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

iceke schreef:
duizend schreef: @ iceke
Lees mijn post nog eens, je verdraait zoals gewoonlijk compleet mijn woorden.
Treinen hebben een maximum lengte, als deze bereikt is en de trein zit toch bomvol, kan je alleen je gedrag nog aanpassen, niet instappen en wachten op de volgende …
?? hoe kan ik in hemelsnaam je woorden verdraaien als ik er niet eens op reageer ??
ik vond je analogie een goeie, niet meer of minder, we gaan die nog veel gebruiken :angel:
Treinen hebben helemaal geen maximum lengte, je hangt er meer wagons aan, je propt er meer volk in, je laat ze sneller rijden, je laat er meer rijden per uur, maar je kan ze dus ook laten ontsporen...
Treinen hebben wel zeker een maximum lengte, Google maar eens :bang:
Je propt er meer volk in, gaat recht tegen je eigen betoog in en helpt de Corona bescherming niet vooruit.
Meer treinen per uur helpt ook niet, iedereen gevaccineerd of niet stapt op de eerste propvolle trein, eerst lezen voordat je reageert …
Sneller rijden helpt ook niet om de trein minder vol te maken.
Ik denk dat je zelf helemaal ontspoord bent :lol:

Ondertussen wordt met elk cijfer dat gepubliceerd wordt, het steeds maar duidelijker dat de niet gevaccineerden ons compleet blijven gijzelen.

Niet gevaccineerden raken veel sneller besmet, geven een besmetting veel sneller door, en er liggen onevenredig veel ongevaccineerden in het ziekenhuis en de intensieve zorg.
Allemaal klaar en duidelijk te zien in de gepubliceerde cijfers voor wie wiskunde kent uiteraard.
Toen er nog geen cijfers waren over de verhouding gevaccineerd/niet gevaccineerd waren de grote complotdenkers er van overtuigd dat de cijfers bewust achtergehouden werden …

Hoog tijd voor een vaccinatie verplichting dus.

De zelfverklaarde forumvirologen zullen van bovenstaande weer willen maken dat iedereen vaccineren alle problemen oplost, maar dat staat er dus helemaal niet tussen. :angel: :lol: :lol:
Ordon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1573
Lid geworden op: 27 apr 2019, 06:52
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 70 keer

Forumvirologen: dat zijn die mensen die het viraal gaan van berichten op fora opsporen en de gebruikelijke mechanismen in kaart brengen. 8)
Heeft ten gronde helemaal niks te maken met SARS-CoV-2 en Covid-19.
Of wil je die term misbruiken, en er een andere betekenis aan geven, om de één of andere reden? :-)
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3395
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 95 keer

timmermc schreef: Uitgeverij DPG Media? Niet een echt onafhankelijk blad dus.
zoals elke uitgeverij die meningen verkondigt die de jouwe niet zijn?
we noteren, EOS en DPG zitten in het complot en verkopen leugens wat de vaccins betreft
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

1207 schreef:
timmermc schreef: Uitgeverij DPG Media? Niet een echt onafhankelijk blad dus.
zoals elke uitgeverij die meningen verkondigt die de jouwe niet zijn?
we noteren, EOS en DPG zitten in het complot en verkopen leugens wat de vaccins betreft

Wat heeft dat met complot te maken ? Er vloeit een hoop (zeg maar berg) geld van de staat naar DPG
https://www.ftm.nl/tag/depersgroep

https://businessam.be/papieren-kranten- ... -regering/
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

De corona dictatuur "wij mogen alles" politie is een feit in Mechelen:

https://www.facebook.com/JuliaMechelen

quote van https://reactnieuws.net/2021/11/05/oogg ... len-sloot/
Lees en huiver...
Bericht uit Mechelen.
Herinneren jullie het restaurant Julia in Mechelen dat sinds kort privé evenementen organiseert?
Dit bericht is rechtstreeks van de eigenaar:
"Tweede morning after" - Julia is gesloten! 5 x zijn ze sinds 3 november met een buitenproportionele politiemacht bij Julia binnengevallen. De eerste maal om zogezegd te sensibiliseren in opdracht van de Mechelse burgervader Alex Vandersmissen. Dat het zo potsierlijk buitenproportioneel was zegt veel over zijn visie en affiniteit met een autoritaire controlestaat. "Hoe ging dat in zijn werk?":vraagt u...de eerste maal zonder aanbellen, zonder kloppen en dus zonder toestemming terwijl de zaak nog niet open was gewoon binnengestapt (hou er rekening mee dat wij hier gedomicilieerd zijn en dat het gebouw buiten openingstijden dus privé is) ZONDER HUISZOEKING. Ik word "gesensibiliseerd" (lees gemanipuleerd, bedreigd en geïntimideerd). Op 3 november om 17u50, net voor start eerste evenement komt er een persoon aan de deur. Ik herken hem, ondanks zijn mondmasker als een van sensibilisanten. "Als je doorgaat dadelijk, komen we binnenvallen (intimidatie, provocatie, manipulatie, dreigementen) Hij blijft voor de deur staan en spreekt ALLE voorbijgangers aan (lees potentiële deelnemers aan het evenement). Hij intimideert en dreigt met boetes als men bij ons zou binnengaan. 4 deelnemers haken daaropvolgend af uit angst. Ik begin hem te filmen tijdens zijn actie en hij druipt aanstonds af. De camera blijft nu actief op het portaal gericht. Hij keert niet meer terug. Om 19u40 vallen ze binnen met een buitenproportionele botinnekesmacht. Ze legitimeren zich niet behalve door te wijzen naar hun mooie bovenarmband (ahum...waar kennen we dit van?)
Ondanks mijn initieel verzet en vraag naar een huiszoeking (prive-evenement!!) Wordt dit geweigerd met de totalitaire woorden:"Niet nodig, wij mogen alles!) Ze duwen me, met de vuist op mijn borstkas weg uit de deuropening. Ze banen zich een weg naar de zitruimte waar 16 gasten aanwezig zijn. Ze legitimeren zich niet en eisen van alle deelnemers hun CST en ID. Sommigen verzetten zich, wijzen op het karakter van de bijeenkomst en op hun rechten. De houding van de "botinnekes" wordt driester. Deelnemers worden bedreigd, gemanipuleerd en geïntimideerd (boetes, arrestatie,...). Iedereen gaat uiteindelijk - logisch - overstag. Ik blijf me verzetten, zeker als ze een verklaring en ID vragen van mijn Pluszoon (minderjarig 17). Ik verzet me en zeg dat dit niet zonder voorafgaandelijke toestemming van de ouders mag. "Wij mogen alles!" De volgende actie betreden ze het werkgedeelte van mijn keuken. Mijn echtgenote wijst hen op het verbod conform de haccp. "Wij mogen alles", mijn vrouw herhaalt...hij treedt terug...nog wat over en weer gediscussieerd. Volgende actie is het opeisen van een uitdraai van de GKS (witte kassa). Dit kan niet zonder afsluit dag. Mijn echtgenote zegt meermaals dat het niet lukt. Ze dreigen de kassa in beslag te nemen...(lees: zonder huiszoeking - privé-evenement). Ze verlaten uiteindelijk de zaak en blijven nog minstens een kwartier buiten aan de zaak ronddraaien. De economische schade is enorm!!! Dit is nog maar het relaas van de eerste inval! Tweede dag: namiddag komt de inval- leidende rechercheur een brief (lees juridische tekst - dreigen met sluiting) brengen van onze burgervader Alex Vandersmissen en een bestuurlijk verslag van de inval van gisteren. We beslissen even op adem te komen en wijselijk de dreigbrief van Vandersmissen ter harte te nemen. We sluiten Julia en bellen alle deelnemers af. 's Avonds (deuren dicht, lichten gedoofd, Julia is overduidelijk gesloten en ik sta voor mijn gezin te koken in de keuken van Julia. De botinnekesmacht staat weer voor de deur (Jaja, 7 breedgeschouderde, in kogelvrije vesten getooide heersers) Ik doe open en ze dringen binnen (ZONDER HUISZOEKING!!! JULIA IS VISUEEL DUIDELIJK GESLOTEN - EN DUS PRIVE) Ze banen zich een weg naar achter, tot in de tuin, de toiletten...WAAR ZITTEN ZE!? WAAR GAAN WE ZE VINDEN!? De toon is buitengewoon spottend en de sommige heren hebben een provocatieve glimlach en houding. Ze vinden niks. (Ahnee, we zijn gesloten...) Ze eisen de deelnemerslijst van het evenement van de tweede dag. Ik weiger en reageer geagiteerd. Het geeft lang genoeg geduurd enn eis dat ze mijn rechten respecteren en mijn woning verlaten...dit wordt op hoongelach onthaald, ik krijg nog een zachte duw van een achterkomend schoudertje en ze verlaten mijn privé) LEES, HUIVER EN WEEN...dit is België, dit is Vivaldi...
De politie uw vriend, what's next - gedwongen vaccinatie met een pistool tegen uw hoofd, want zij mogen alles ...
Uw burgerrechten zijn één grote illusie dus.
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 op 06 nov 2021, 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
680x0
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 04 dec 2015, 22:00
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 9 keer

En ondertussen explodeert het aantal opnames van volledig gevaccineerden in alle ziekenhuizen.

In sommige ziekenhuizen liggen zelfs enkel nog volledig gevaccineerde covid patiënten.

Logisch dat men plots geen bedden meer vrij wil houden.

Gewone zorg uitstellen om gevaccineerden op te moeten vangen past uiteraard niet in de propaganda.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Straffe taal, en dat zonder enige bron te vermelden!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Mannekes, mannekes toch, Vermassen heeft gezegd dat hij Corona geen voorkeursbehandeling meer wil geven, dat is helemaal iets anders dan niet gevaccineerde geen (voorkeurs)behandeling geven.
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1728
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 22 keer

680x0 schreef:En ondertussen explodeert het aantal opnames van volledig gevaccineerden in alle ziekenhuizen.

In sommige ziekenhuizen liggen zelfs enkel nog volledig gevaccineerde covid patiënten.

Logisch dat men plots geen bedden meer vrij wil houden.

Gewone zorg uitstellen om gevaccineerden op te moeten vangen past uiteraard niet in de propaganda.

Ben je ze allemaal persoonlijk langs geweest dat je dit zo expliciet kunt zeggen ???

Of komt dat van de zo verfoeide media, dat je je bron niet durft vermelden ???

Oeps, gisteren zag ik een autobus voorbij vliegen, ik dacht nog - wat raar :-)

Bron: mijn droom
willde
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 09 dec 2020, 14:11
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

"Het ontaarden van het vrijheidsdiscours in een egocentrische kreet is ontstellend. Het is tragisch hoe het vrijheidsideaal heeft geleid tot een weigering van verantwoordelijkheid. De vrijheid om niét samen te werken, om niét gevaccineerd te worden, om democratische spelregels aan de laars te lappen. De samenleving wordt niet langer beschouwd als de zorg voor de ander, maar als een jungle waarin iedereen zijn zin mag doen." S. Hertmans
680x0
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 04 dec 2015, 22:00
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 9 keer

phil48 schreef:
680x0 schreef:En ondertussen explodeert het aantal opnames van volledig gevaccineerden in alle ziekenhuizen.

In sommige ziekenhuizen liggen zelfs enkel nog volledig gevaccineerde covid patiënten.

Logisch dat men plots geen bedden meer vrij wil houden.

Gewone zorg uitstellen om gevaccineerden op te moeten vangen past uiteraard niet in de propaganda.

Ben je ze allemaal persoonlijk langs geweest dat je dit zo expliciet kunt zeggen ???

Of komt dat van de zo verfoeide media, dat je je bron niet durft vermelden ???

Oeps, gisteren zag ik een autobus voorbij vliegen, ik dacht nog - wat raar :-)

Bron: mijn droom
Allemaal gevaccineerden
“Het profiel van de intensieve patiënten bij ons?”, aldus Deckers. “Het zijn nu allemaal gevaccineerden met doorbraakinfecties. Relatief jonge mensen van 55 tot 60 jaar, redelijk wat met immuunproblemen. Maar we zien toch ook verschillende zwaar zieke jongere mensen, van 30 tot 35 jaar. De vraag is dus of de vaccins nog zo goed werken.”


https://m.gva.be/cnt/dmf20211105_97146276

Of vanaf 0:50

https://atv.be/nieuws/gza-ziekenhuizen- ... ten-128526
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 271 keer

Oops...
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Coronacijfers in Knokke-Heist blijven stijgen, dus verbiedt burgemeester alle binnenactiviteiten: “Reguliere zorg in ziekenhuis komt ernstig in gevaar”

Als dat geen genoeg alarmsignalen zijn dan weet ik het ook niet meer. Knokke-Heist was ook de eerste die nog voor de eerste lockdown maatregelen had aangekondigd.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Ze doen het uiteraard wel na de herfstvakantie en niet ervoor, want aan het toerisme denken ze ook.

En de grootste indoor-activiteiten waarvan we weten dat ze ook de meeste besmettingen genereren, die beginnen daar maandag gewoon weer om 8u30 of 9u (naargelang).
Laatst gewijzigd door CCatalyst op 06 nov 2021, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Uiteindelijk is er nog geen enkele gemeente die ingegrepen heeft dus kan je het ook zeggen voor alle andere kustgemeenten :roll:
Beter iets doen dan niks. Ik denk ook niet dat een burgemeester zomaar scholen via een burgemeesterbesluit kan sluiten :roll:

+ de besmettingen lagen 2 weken geleden toen de scholen nog open waren 4 keer zo laag als nu dus :nono:
Het aantal besmettingen in Knokke-Heist steeg deze week naar 122 nieuwe gevallen. In vergelijking met twee weken geleden is dat bijna een viervoudiging.
Laatst gewijzigd door boonpwnz op 06 nov 2021, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

boonpwnz schreef:Uiteindelijk is er nog geen enkele gemeente die ingegrepen heeft dus kan je het ook zeggen voor alle andere kustgemeenten :roll:
Ik denk dat we moeten opletten dat we niet weer afglijden naar de "all work no play" pseudo-lockdown van vorige winter, de donkerste in de recente geschiedenis. Wat die burgemeester doet is daar wel weer een aanzet toe. De mensen houden zo'n pseudo-lockdown echter niet lang vol. Zie de cijfers van vorige winter: die zakten nooit onder een hoog niveau en gaven uiteindelijk aanleiding tot de derde golf.

De originele lockdown - die van maart 2020 - scholen/kantoren dicht en ontspanning toelaten in buitenlucht, is veel beter verteerbaar en levert wel goede resultaten op.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Catalyst
Ik weet dat Knokke-Heist dit op 12 maart 2020 ook deed eerst ingrijpen voor dat federale overheid ingreep. Daar was toen ook geen scholen/werk sluiting want ik denk dat een burgemeester niet bevoegd is voor zo een soort beslissingen en dat dat in overleg met de gouverneur moet gebeuren.
Mijn boodschap is schiet niet op de verkeerde en schiet op de Vlaamse en Federale overheid die deze wantoestanden toelaat :bang:
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

boonpwnz schreef:Daar was toen ook geen scholen/werk sluiting want ik denk dat een burgemeester niet bevoegd is voor zo een soort beslissingen
Jawel, zo'n beslissingen mogen op gemeentelijk niveau genomen worden, een burgemeester mag een school of werkplaats in zijn gemeente sluiten omwille van veiligheidsredenen, en dat wordt ruim geinterpreteerd. Vilvoorde en Wommelgem hebben dat bijvoorbeeld al gedaan.
boonpwnz schreef:Mijn boodschap is schiet niet op de verkeerde en schiet op de Vlaamse en Federale overheid die deze wantoestanden toelaat :bang:
Dat klopt.
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1728
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 22 keer

Dus de burgemeester van Knokke-Heist moet de scholen sluiten omdat door de toestroom van de toeristen het aantal besmettingen tijdens de vakantie x4 is gegaan?

Slim plan.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

iceke schreef:Mannekes, mannekes toch, Vermassen heeft gezegd dat hij Corona geen voorkeursbehandeling meer wil geven, dat is helemaal iets anders dan niet gevaccineerde geen (voorkeurs)behandeling geven.
Hetzelfde pik ik op uit het interview van ATV, daar gaan ze een gereserveerd covid bed aan iemand anders geven als er dringende hulp nodig is.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

680x0 schreef:
Allemaal gevaccineerden
“Het profiel van de intensieve patiënten bij ons?”, aldus Deckers. “Het zijn nu allemaal gevaccineerden met doorbraakinfecties. Relatief jonge mensen van 55 tot 60 jaar, redelijk wat met immuunproblemen. Maar we zien toch ook verschillende zwaar zieke jongere mensen, van 30 tot 35 jaar. De vraag is dus of de vaccins nog zo goed werken.”

https://m.gva.be/cnt/dmf20211105_97146276

Of vanaf 0:50

https://atv.be/nieuws/gza-ziekenhuizen- ... ten-128526
Vanmorgen ook gezien, op RTV stond er ook video maar werd ondertussen verwijderd. :lol:
Hieronder een lijstje van een 70 tal atleten / sporters die de voorbije 5 maanden een hartaanval hebben gehad.
Heb ze nog niet allemaal kunnen controlere, de paar die werden Gegoogled waren in ieder geval makkelijk terug te vinden.
Nothing to see, all is fine.


4.6.21, Italië, 29 jaar oud
Italië: de 29-jarige ex-prof Giuseppe Perrino zakt in elkaar en sterft tijdens een liefdadigheidswedstrijd voor zijn overleden broer.

7.6.21, Duitsland 38 jaar
Professioneel tafeltennisser Michael Schneider overlijdt plotseling en onverwacht.

12.6.21, Denemarken, leeftijd 29
Voetballer Christian Eriksen zakt levenloos in elkaar tijdens een EK-wedstrijd – hij kan worden gereanimeerd, maar heeft voor de rest van zijn leven een pacemaker nodig.

22.6.21, Hongarije, 18 jaar oud
Voetballer Viktor Marcell Hegedüs overlijdt tijdens warming up voor training in Hongarije.

14.07.21, Nederland, 31 jaar
Olympisch schaatskampioene Kjelt Nuis ernstig ziek na vaccinatie, opgenomen in ziekenhuis met hartproblemen.

16.07.21, Egypte
Voetballer Imad Bayumi overleed tijdens een vriendschappelijke wedstrijd in Egypte.

22.07.21, Duitsland, 36 jaar oud
Op 22 juli ontmoetten SV Olympia Schlanstedt en Germania uit Kroppenstedt elkaar. Tijdens de wedstrijd zakte Schlanstedt’s speler Nicky Dalibor in elkaar en moest op het veld worden gereanimeerd.

23.07.21, Duitsland, 27 jaar oud
Tim B. van SV Hamberge (Sleeswijk-Holstein) zakt in elkaar en overlijdt na zijn terugkeer van een voetbaltoernooi.

24.07.21, Duitsland
Een speler van TuS Hoberge-Uerentrup (Bielefeld) zakt op het veld in elkaar met een hartstilstand.

31.07.21, Nederland, 19 jaar oud
De 19-jarige handbalspeelster Whitnée Abriska is vlak voor een vlucht aan een hartstilstand overleden.

02.08.21, België, 18 jaar oud
Rune Coghe (18) van Eendracht Hoglede (België) krijgt hartaanval tijdens wedstrijd

02.08.21, Oostenrijk, 18 jaar oud
Kroniek: 18-jarige naamloze speler in Burgenland (Oostenrijk) zakt in elkaar op het veld en kan gered worden dankzij tussenkomst helikopter.

06.08.21, Duitsland
District competitie speler van SpVgg. Oelde II moet gereanimeerd worden door zijn tegenstander.

14.08.21, België, 37 jaar oud
De voormalige Franse profvoetballer Franck Berrier, slechts 37 jaar oud, stierf aan verschillende hartaanvallen tijdens het tennissen.

15.08.21 Duitsland
Keeperstrainer van SV Niederpöring krijgt hartaanval na training.

16.08.21 Frankrijk 24 jaar
Bordeaux professional Samuel Kalu krijgt een hartstilstand tijdens een Ligue 1 wedstrijd.

18.08.21 België 25 jaar oud
Belgisch voetballer Jente Van Genechten (25) krijgt hartstilstand in de beginfase van een bekerwedstrijd.

21.08.21, Turkije, 31 jaar oud
Fabrice N’Sakala (31) van Besiktas Istanbul zakt zonder tussenkomst van de tegenstander op het veld in elkaar en moet naar het ziekenhuis worden gebracht

22.08.21, Italië, 29 jaar oud
Pedro Obiang van Italiaanse eerste divisie club Sassuolo Calcio opgenomen in ziekenhuis met myocarditis na Covid vaccinatie.

22.08.21, Venezuela, 30 jaar oud
Venezolaans nationaal kampioene marathon Alexaida Guedez sterft aan een hartaanval tijdens een 5.000 meter wedstrijd.

24.08.21, Luxemburg, 29 jaar oud
José dos Reis, een speler van Rood Zwart Pfaffenthal (Luxemburg) zakt op het veld in elkaar en moet worden gereanimeerd.

29.08.21, Duitsland
In de C-Liga Dillenburg (Midden-Hessen), zakt een speler van Hirzenhain in elkaar en de wedstrijd wordt gestaakt.

05.09.21, Frankrijk, 16 jaar oud
Diego Ferchaud (16 jaar) van ASPTT Caen krijgt een hartstilstand tijdens een competitiewedstrijd onder 18 jaar in Saint-Lô.

06.09.21, Oostenrijk
ASV Baden (Neder-Oostenrijk) speler zakt op het veld in elkaar en moet gereanimeerd worden.

06.09.21, Italië, 16 jaar oud
16-jarige naamloze voetballer in Bergamo krijgt hartstilstand

06.09.21, België, 27 jaar oud
Belgisch amateurvoetballer Jens De Smet (27) uit Maldegem krijgt hartaanval tijdens wedstrijd en overlijdt in ziekenhuis.

06.09.21, Italië, 13 jaar oud
13-jarige voetballer van de club Janus Nova uit Saccolongo (Italië) zakt op het veld in elkaar met hartstilstand

07.09.21,Groot Brittannië, 17 jaar oud
17-jarige voetballer Dylan Rich overlijdt aan een dubbele hartaanval tijdens een wedstrijd in Engeland.

09.09.21, Duitsland
Speler van Birati Club Münster ondergaat Eriksen lot in Kreisliga tegen FC Nordkirchen II: instorting met hartstilstand. Wedstrijd is gestaakt

10.09.21, Duitsland, 24 jaar oud
BFC Chemie Leipzig’s Lucas Surek (24) is gediagnosticeerd met myocarditis.

11.09.21, Frankrijk, 49 jaar oud
Ain/Frankrijk: Frédéric Lartillot bezwijkt aan een hartaanval in de kleedkamer na een vriendschappelijke wedstrijd.

11.09.21, Italië, 45 jaar oud
Andrea Astolfi, sportdirecteur van Calcio Orsago (Italië) krijgt een fulminante hartaanval nadat hij van training is teruggekeerd en overlijdt op 45-jarige leeftijd zonder enige voorafgaande ziekte

11.09.21, Denemarken, 22 jaar oud
Abou Ali (22) krijgt hartstilstand tijdens wedstrijd in tweede divisie in Denemarken

11.09.21, Nederland, 19 jaar oud
IJshockeyer Sebastiaan Bos is plotseling en onverwacht overleden.

13.09.21, Duitsland
Anil Usta van VfB Schwelm (Ennepetal) zakt op het veld in elkaar met hartproblemen

13.09.21, Frankrijk 33 jaar
Dimitri Liénard van FC Strasbourg bezwijkt aan hartklachten tijdens een Ligue 1 wedstrijd.

14.09.21, USA 37 jaar
Ex-NFL pro Parys Haralson overlijdt plotseling en onverwachts op 37 jarige leeftijd.

18.09.21, Duitsland 25 jaar
Kingsley Coman (25) van FC Bayern München ondergaat hartoperatie na hartritmestoornis.

18.09.21, Canada 25 jaar
De Canadese universiteitsvoetballer Francis Perron stierf kort na een wedstrijd.

19.09.21, Frankrijk 19 jaar
19-jarige voetballer van FC Nantes krijgt hartstilstand tijdens training

19.09.21, Duitsland
Volleybaltrainer Dirk Splisteser van SG Traktor Divitz zakt dood in elkaar aan de zijlijn van de wedstrijd

21.09.21, Augsburg
Assistent-scheidsrechter van een Kreisliga Augsburg wedstrijd in Emersacker, zakt in elkaar met hartproblemen

21.09.21, Duitsland
Tijdens de WK-kwalificatiewedstrijd voor vrouwen tussen Duitsland en Servië in Chemnitz moet de Engelse grensrechter Helen Byrne met hartklachten van het veld gedragen worden

27.09.21, Duitsland
Wedstrijd gestaakt wegens hartstilstand van de scheidsrechter in een wedstrijd gespeeld door Lauber SV (district Donauwörth)

27.09.21, Italië, 20 jaar oud
Jonge ruiter krijgt een hartaanval na het einde van een toernooi.

28.09.21, Duitsland, 17 jaar oud
17-jarige voetballer van JSG Hoher Hagen moet worden gereanimeerd tijdens een wedstrijd in Hannoversch Münden

28.09.21, Italië, 53 jaar oud
53-jarige voetbaltrainer Antonello Campus zakt dood in elkaar tijdens training met zijn jeugdteam op Sicilië

28.09.21, USA, 16 jaar oud
Twee keer gevaccineerde tiener zakt in elkaar tijdens het voetballen en sterft korte tijd later.

29.09.21, Duitsland
Teammanager Dietmar Gladow uit Thalheim (Bitterfeld) krijgt fatale hartaanval voor wedstrijd

29.09.21, VERENIGDE STATEN
Een middelbare school voetbalspeler stortte in tijdens de training en overleed in het ziekenhuis.

30.09.21, Duitsland
Een speler is in elkaar gezakt tijdens de Kreisliga A 2 wedstrijd tussen SV Hoßkirch en TSV Sigmaringendorf. Hij kreeg een hartstilstand en moest gereanimeerd worden.

1.10.21, Duitsland, 15 jaar oud
Jeugdkeeper Bruno Stein van FC An der Fahner Höhe in Gräfentonna, Thüringen, is op 15-jarige leeftijd overleden.

3.10.21, Oostenrijk, 64 jaar oud
Ex-doelman coach en meest recent talent scout Ernst Scherr is plotseling en onverwacht overleden.

4.10.21, Duitsland, 42 jaar oud
Alexander Siegfried van VfB Moschendorf is plotseling en onverwachts in elkaar gezakt en overleden.

7.10.21, Italië, 17 jaar oud
Een 17-jarige atlete uit Colverde krijgt een hartstilstand tijdens de training.

8.10.21, Frankrijk, 49 jaar oud
SC Massay speler krijgt fatale hartaanval tijdens wedstrijd.

9.10.21, Mexico
Caddie Alberto Olguin zakt dood in elkaar op de golfbaan na een hartaanval. Het is vermoedelijk de tweede dergelijke dood in korte tijd.

9.10.21, Engeland, 29 jaar.
Shrewsbury prof-spits Ryan Bowman moet na een half uur spelen met extreme hartproblemen het veld verlaten en met een defibrillator worden behandeld.

10.10.21, Italië, 18 jaar.
Voetballer valt plotseling flauw op het veld, wordt gereanimeerd door teamgenoten.

10.10.21, Frankrijk, 40 jaar oud
Na de warming-up, krijgt een Saint James speler een hartaanval.

10.10.21, Italië, 59 jaar oud
Een lange afstandsloper uit Biella sterft aan een hartstilstand tijdens een wedstrijd.

10.10.2021, Duitsland
In de Westfalenliga dameswedstrijd tussen Wacker Mecklenbeck en Fortuna Freudenberg zakt een speelster kort voor het einde van de wedstrijd in elkaar zonder dat de tegenstander ingrijpt.

12.10.21 Duitsland, 25 jaar
Doelman van HC TuRa Bergkamen, Lukas Bommer, overlijdt plotseling en onverwacht.

13.10.21, Mexico, 16 jaar oud
Student Hector Manuel Mendoza sterft aan een hartaanval tijdens training.

14.10.21, Brazilië, 18 jaar oud
De jonge profvoetballer Fellipe de Jesus Moreira krijgt een dubbele hartaanval en vecht voor zijn leven.

14.10.21, Italië, 27 jaar oud
Meervoudig wielerkampioen Gianni Moscon moet geopereerd worden aan ernstige hartritmestoornissen.

14.10.21, Italië, 53 jaar oud
Een AH voetballer krijgt een hartaanval tijdens de training.

15.10.21, USA, 14 jaar oud
De 14-jarige voetbalster Ava Azzopardi is op het veld in elkaar gestort en vecht nu voor haar leven in een kunstmatige coma.

16.10.21, Frankrijk, 54 jaar oud
AH-speler Christophe Ramassamy is tijdens een wedstrijd aan een hartaanval overleden.

17.10.21, Frankrijk, 41 jaar oud
Een voetballer zakte op het veld in elkaar en stierf, blijkbaar door een hartstilstand.

27.10.21, Oostenrijk, 26 jaar oud
De Ghanees Raphael Dwamena is ingestort met ernstige hartproblemen. Hij droeg al een defibrillator voor het incident.

28.10.21, Duitsland, 48 jaar oud
Hertha BSC co-trainer Selim Levent overlijdt plotseling en onverwacht tijdens vakantie.

28.10.21, USA, 12 jaar oud
De 12-jarige Jayson Kidd zakte tijdens basketbaltraining in elkaar en overleed later.

30.10.21, Spanje, 33 jaar oud
FC Barcelona sterspits Sergio Agüero moest tijdens een wedstrijd worden gewisseld wegens hartproblemen. Hij is nu in het ziekenhuis voor tests.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

decat schreef: Vanmorgen ook gezien, op RTV stond er ook video maar werd ondertussen verwijderd. :lol:
Hieronder een lijstje van een 70 tal atleten / sporters die de voorbije 5 maanden een hartaanval hebben gehad.
Heb ze nog niet allemaal kunnen controlere, de paar die werden Gegoogled waren in ieder geval makkelijk terug te vinden.
Nothing to see, all is fine.
https://www.nytimes.com/2021/10/09/heal ... ation.html
https://www.nature.com/articles/d41586-021-02740-y

Men blijft beweren dat het risico extreem laag is (bvb nature "one in 50,000" en de studie vermeld in het NY times artikel spreekt over "nearly 11 of every 100,000 males" ), maar waarom krijgen dan zoveel topsporters te kampen met hartproblemen?

Het verband ook maar durven suggereren is blijkbaar het grootste taboe, en dan krijg je dit niveau:

"Het is echt zo raar.”
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/10/07 ... wedstrijd/

"“Dat een gezonde jongeman zo plots en vroeg sterft, is niet te vatten."
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210906_93026997

Ze sterven altijd een mysterieuze onbegrijpelijke dood ...
Plaats reactie

Terug naar “Maatschappelijke uitdagingen / discussies (niet technisch)”