Pagina 33 van 39
Re: Generation Connect
Geplaatst: 17 jan 2012, 12:36
door selder
Ben ook van een My30 for iPhone (en zelfs later een My45 for iPhone) overgeschakeld naar een Prepaid Generation Connect op m'n iPhone4S.
Dat Proximus 3G netwerk is retesnel, en die "Hello Belgacom" app werkt goed.
Generation Connect is echt wat ik nodig had, ik bel zo goed als nooit, maar stuur wel veel SMSen (hoewel ik nog niet in de buurt van 2000 SMS/maand kom). Wat ik wel veel doe is allerlei internet-related dingen op m'n iPhone... Daarvoor is die 2GB/maand een geschenk uit de hemel. En dat alles voor maar €20 - per-fect!
Re: Generation Connect
Geplaatst: 17 jan 2012, 12:46
door FlashBlue
Off topic : Beeld ik me dat nu in of heb jij een hele tijd niet meer gepost Selder?
On topic : Leuk om te horen dat je ook bij de tevreden overstappers hoort, ik ben nog elke dag amazed door het proximus netwerk. Zoveel sneller dan Base, en stabieler. Zo zouden alle netwerk moeten zijn.
@Marlboro :
http://www.playandgold.be , en je krijgt normaal op je gsm dan sms'jes van proximus per herlading dat je gedaan hebt, waarmee je kan "spelen", gratis sms packs en credit en bla bla

Geen wonderen, maar leuke "attenties" enzo.
Bij GC werkte dit van in het begin niet, maar heb vandaag dan de codes voor al men reeds gedane herladingen gekregen, op beide nummers, dus het is nu blijkbaar wel aangepast voor GC klanten.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 17 jan 2012, 12:59
door krisken
Ik heb anders ook nog geen play and gold smsje gekregen...
Re: Generation Connect
Geplaatst: 17 jan 2012, 13:12
door FlashBlue
Heb je al wel een herlading gedaan ?
Want ik ben niet zeker of de eerste aankoop meetelt... Ik heb er een aantal extra gedaan omdat ik int buitenland zat in december.
En voor elke van die herladingen daarstraks binnen 1minuut tijd een sms gekregen met een code. (In totaal 9€ belwaarde (3x3€) opgeleverd via Pay&Gold)
Re: Generation Connect
Geplaatst: 17 jan 2012, 15:54
door krismeeus
vandaag ook eerste code gekregen...
eerste keer opgeladen op 17 december.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 17 jan 2012, 17:27
door Marlboro
Hier nikske , ik heb 12januari herladen.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 17 jan 2012, 17:28
door decat
Ondertussen twee codes ontvangen maar heb er al eentje kwijtgespeeld.

Re: Generation Connect
Geplaatst: 17 jan 2012, 17:37
door Jordy1990
Ondertussen heb ik al 2 play and gold tickets ontvangen, hebben me "slechts" 5minuten naar alle netwerken en 15 minuten naar Px opgeleverd..
Zouden zij dit doen om te compenseren voor het niet ontvangen van een play and gold bonus na een herlading bij GC in december?
Re: Generation Connect
Geplaatst: 17 jan 2012, 17:39
door decat
Ik heb in totaal twee keer 'herladen'.
De eerste keer bij de aankoop van de kaart en de tweede keer nadat volume erdoor zat.
Ondertussen twee smsen gekregen, daar zal het vermoedelijk bij blijven.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 17 jan 2012, 18:36
door zjazjoe
Hmm heb zowat 3 keer voor 15 EUR opgeladen en ik heb 4 codes gekregen. 2 x 3 EUR en 5 min ATAN and 40 min vast
Re: Generation Connect
Geplaatst: 17 jan 2012, 19:00
door tendonsie
Toffe bonussen toch

Re: Generation Connect
Geplaatst: 17 jan 2012, 23:19
door decat
Ze falen weer oneindig, heb twee codes ontvangen en geen enkel van de twee werkt.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 17 jan 2012, 23:39
door Marlboro
tendonsie schreef:Toffe bonussen toch

Als ge ze tenminste krijgt ja,ts.
Ik heb dan maar eens die sms gestuurd met START (staat op de site). Normaal gezien moet ik nu zeker en vast ingeschreven zijn, ik ben benieuwd of ik deze week of bij mijn volgende herlading dat ook zal krijgen wat jullie vandaag hebben gekregen.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 18 jan 2012, 03:49
door Kitt
Ik heb er ook gekregen vandaag .. 1 tje werkte niet .. de rest wel ...
Re: Generation Connect
Geplaatst: 18 jan 2012, 09:09
door vverbeke
Kan het zijn dat Proximus mijn kaart geblokkeerd heeft omdat ik hem in een laptop gebruik? Met Mobile Vikings nog nooit problemen mee gehad.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 18 jan 2012, 09:32
door FlashBlue
Heb er zelf ook eentje in laptop zitten, net even getest, en ie zei bij eerste connectie "sim rejected by network".
Built in 3G card disablen en terug enablen was echter genoeg om het ding terug online te krijgen, misschien iets veranderd aan de registratie van de GC sims vannacht ofzo, no idea...
Kzou zegge, eens proberen met je 3G modem te disablen/enablen, evt kaart eens even eruit en terug erin, en anders 6000'je bellen?

Re: Generation Connect
Geplaatst: 18 jan 2012, 10:00
door decat
Gisteren twee sms'en gekregen, geen van beide codes werkte.
Vandaag nog eens geprobeerd. 1 code ging, de andere niet.
Na het graven fotoprints gewonnen en we gaan verder om de gegevens in te vullen.
Het scherm is mooi vooraf ingevuld, echter met gegevens van iemand uit Schilde.

Ze lijkt effectief te bestaan, google confirmed it, en t lijkt nog een knappe te zijn.
Alles aangepast en opgeslaan. Op hun site staat dat we voor een niet werkende code met 6000 contact mogen opnemen.
De persoon van hun klantendienst leek me pas wakker of was nog stoned van gisteren, met veel moeite heeft hij alles nagekeken om tot de conclusie te komen dat ik maar 1 sms heb gekregen. Heb er twee in mijn inbox staan maar hij bleef beweren dat er maar 1 werd verstuurd.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 18 jan 2012, 10:12
door vverbeke
@FlashBlue: Inderdaad, efkes gedisabled en 't werkt weer. Thx! Wel vervelend dat je op een laptop geen mogelijkheid hebt uw dataverbruik op te vragen.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 18 jan 2012, 10:13
door LPS
Hier ook drie codes ontvangen. Bij eerste maal proberen werkten er maar 2, opnieuw proberen en derde werkte ook.
Die 15 gratis sms'en zijn wel echt een cadeau bij GenCon

Re: Generation Connect
Geplaatst: 18 jan 2012, 10:32
door Proximus
krisken schreef:Ik heb anders ook nog geen play and gold smsje gekregen...
De Play&Gold-code zal u de eerste dinsdag na uw herlading ontvangen.
Indien u deze niet kreeg, kan u best onze klantendienst bellen op het gratis nummer 6 000 via uw gsm.
mvg,
Eva
Re: Generation Connect
Geplaatst: 18 jan 2012, 12:39
door krisken
Voila, dat is ook weer duidelijk

Tnx Eva!
Re: Generation Connect
Geplaatst: 18 jan 2012, 12:48
door xenne
2Flip schreef:Oké, sinds gisteren mijn GC simkaart in gebruik, en enkele dingen blijken niet te werken:
1) online sms'en (via E-services) geeft steevast de foutmelding: "De sms-blokkeringsdienst werd geactiveerd. Daarom kan u geen sms'en versturen via internet." Terwijl sms'en wel gewoon kan met mijn gsm.
antwoord proximus:
SMS on line is niet beschikbaar voor klanten met een Pay&go; deze dienst wordt enkel aangeboden voor klanten met een abonnement.
Zet ik de blokkeringsdienst (=sms barring) AAN, dan kan ik plots wel online sms'en.
dat werkt inderdaad, maar dan kan je niet meer via gsm sms-en, dus je zal het terug moeten uitzetten
Re: Generation Connect
Geplaatst: 18 jan 2012, 13:17
door 2Flip
@ Xenne: Daar was ik niet van op de hoogte. Vroeger (toen ik ook P&G was), werkte dit wel gewoon.
Nu ja, genoeg applicaties die dit ook kunnen op android.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 18 jan 2012, 13:18
door remus
het was te verwachten:
Zondag kaartje aangevraagd met nummeroverdracht.
Vandaag viel bij de vriendin het netwerk weg en natuurlijk nog geen nieuwe SIM kaart in de bus
Ze is naar een proximus center geweest en daar konden ze geen andere SIM kaart geven omdat de nieuwe SIM kaart al onderweg was

Re: Generation Connect
Geplaatst: 18 jan 2012, 14:00
door krisken
Naar Belgacomcenter gaan, uitleggen, zeggen dat je zelfstandige bent en je je dit niet kan permiteren. Vervolgens gaan ze proberen om je een pay&go kaartje aan te smeren zodat je kan bellen. Dit weiger je want je bent onoproepbaar op je normaal nummer dat al je klanten hebben. En dan plots gaat dat wel...
Re: Generation Connect
Geplaatst: 18 jan 2012, 14:05
door Marlboro
remus schreef:het was te verwachten:
Zondag kaartje aangevraagd met nummeroverdracht.
Vandaag viel bij de vriendin het netwerk weg en natuurlijk nog geen nieuwe SIM kaart in de bus
Ze is naar een proximus center geweest en daar konden ze geen andere SIM kaart geven omdat de nieuwe SIM kaart al onderweg was

Je hebt je te makkelijk laten afschepen, die werknemers bij proximus zijn echt een bende luiaards.
PS; ik heb bericht gehad van proximus over pay&gold; ze hebben een panne gehad die nu opgelost is, het zal nog effe duren eer ik mijn pay&gold dingens krijg.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 18 jan 2012, 14:29
door remus
Ik heb een PM van Eva BGC gehad met een telefoon nummer in, even gebeld en blijkbaar is het kaartje onderweg, vandaag zat het niet bij de post dus zal het voor morgen zijn.
De vriendin is ondertussen bij een andere Proximus center verhaal halen want minstens 24u zonder netwerk kan toch niet de bedoeling zijn.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 18 jan 2012, 14:32
door Marlboro
Eva heeft me ook al gecontacteerd, das zowat de enige die de mensen echt probeert te helpen, das iemand die haar uiterste best doet om de mensen te helpen, ik weet niet in welke mate zij hoe moet ik het zegge, de optie heeft om effectief mensen te helpen

.
Generation Connect
Geplaatst: 19 jan 2012, 00:18
door FidoDido
Heb dinsdag ook de codes gekregen. Vreemd genoeg waren van de 7 codes 6 voor 15€ en slechts 1 voor 25€.
Heb zeker meer dan 1 herlading van 25€ gedaan.
Zal volgende keer nog eens nakijken of de nieuwe code correct is.
Heb nu nog geen zin om 6000 te bellen.
Heeft nog iemand dit voor?
Re: Generation Connect
Geplaatst: 19 jan 2012, 09:39
door Proximus
Marlboro schreef:Eva heeft me ook al gecontacteerd, das zowat de enige die de mensen echt probeert te helpen, das iemand die haar uiterste best doet om de mensen te helpen, ik weet niet in welke mate zij hoe moet ik het zegge, de optie heeft om effectief mensen te helpen

.
Marlboro
Bedankt, ik doe mijn best

Re: Generation Connect
Geplaatst: 19 jan 2012, 10:41
door remus
Deze morgen is de SIM toegekomen, kaartje erin en alles werkt perfect!
Waarom dat ze base (mobile vikings) al vragen voor de nummeroverdracht alvorens de sim vertrokken is blijft me een raadsel

Re: Generation Connect
Geplaatst: 19 jan 2012, 15:55
door Lord Utopia
Zondagavond nummer overgedragen van MV naar Proximus, vandaag zat mijn nieuwe simkaart in de bus. Perfecte overschakeling dus!
Re: Generation Connect
Geplaatst: 19 jan 2012, 23:36
door xenne
en is uw nummer al overgedragen, of heb je nog service van MV? als je pech hebt en de overdracht gaat snel zit je x dagen zonder service... dus zo perfect vind ik dat niet. ze zouden beter doen zoals bij MV, smsje laten sturen om de overdracht effectief in gang te steken NA ontvangst simkaart
Re: Generation Connect
Geplaatst: 20 jan 2012, 04:16
door Lord Utopia
Mijn nummer is overgedragen...
Die twee dagen zonder service, daar ga ik niet dood van.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 20 jan 2012, 10:26
door xenne
élke dag zonder service is er één te veel, mijn gedacht. is het dan niet belangrijk altijd bereikbaar te zijn? dus ik vind dat alles behalve een perfecte overschakeling, maar da's dan weer mijn bescheiden mening. online aangevraagde nummeroverdracht wordt structureel fout aangepakt en als ze dat niet veranderen zal het blijven fout lopen
Re: Generation Connect
Geplaatst: 20 jan 2012, 11:15
door Lord Utopia
Voor mij niet... mensen kunnen mij altijd bereiken via mail, twitter, da's geniet sowieso de voorkeur bij mij. Voor mij is dit een perfecte omschakeling, xenne.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 20 jan 2012, 11:23
door selder
Ik zit momenteel in Eindhoven, Nederland...
Maar precies geen roaming op m'n Generation Connect kaartje... iPhone zegt alleen "No Service". flight mode aan en uitzetten, manueel zoeken naar netwerk, telefoon herstarten, niet helpt.
Moet je die roaming eerst aanvragen aan Proximus? Ze zeggen toch dat je in 28 landen 10MB/maand krijgt? Dan zou ik veronderstellen dat die roaming standaard al aanstaat?
Re: Generation Connect
Geplaatst: 20 jan 2012, 11:27
door FlashBlue
Selder,
Roaming kan je manueel aanzetten via het voicemenu 1911 , maar het is mogelijk dat ook "roaming barring" enabled is, en dat kan je zelf niet uitzetten.
Heb hetzelfde probleem gehad,(
http://www.redefined.be/2011/12/19/the- ... ga-deel-3/ )
Beste wat je kan doen is evt naar de klantendienst bellen (vanaf een ander toestel), +32 (0)78 05 6000 .
Re: Generation Connect
Geplaatst: 20 jan 2012, 11:35
door xenne
Lord Utopia schreef:Voor mij niet... mensen kunnen mij altijd bereiken via mail, twitter, da's geniet sowieso de voorkeur bij mij. Voor mij is dit een perfecte omschakeling, xenne.
good for you...

maar denk dat over het algemeen voor de meeste mensen bereikbaar blijven op gsm toch nog steeds het belangrijkste is
Re: Generation Connect
Geplaatst: 20 jan 2012, 11:36
door Proximus
Marlboro schreef:Ik vroeg me het volgende af;
Bij mv werkt het als volgt; als je wil herladen dan moet je dat bv op de 25 ste doen en moet je dit voor bv 16 uur doen omdat je vorig keer om 16uur hebt herladen.
Ik vraag me af hoe dat zou zitten bij generation connect? Rekent proximus het ook op het uur of rekenen ze meteen altijd tot 24uur?
hoi Marlboro
Bij Proximus geldt de bonus voor Generation Connect tot 24:00 uur.
Mvg,
Eva