Hier alvast een kleine oplijsting voor die sequel, de scriptschrijvers kunnen alvast aan het werk.
Indien niet voldoende materiaal er is ook een 'long version' podcast maar ik zal jullie die 1u12 besparen.
Hier alvast een kleine oplijsting voor die sequel, de scriptschrijvers kunnen alvast aan het werk.
Nee, maar waarschijnlijk wel in het Kremlin.Petrikske schreef: 16 jul 2024, 09:51 Ik vermoed niet dat ze daar een flesje hebben gekraakt om te klinken op het nieuws.
Pussygrabber zal de vrouwen met een stel hersenen denkelijk niet meer kunnen overhalen hé, degene die wel overtuigd zijn daar kan hij dan weer niets fout voor doen.Dizzy schreef: 16 jul 2024, 10:22Ik had gedacht dat hij een vrouw zou kiezen om toch ook daar wat stemmen te winnen
Gelijk een sterk flesje als ontbijt..
Je hebt gelijk betreffende de inner outer perimeter waarbij de outer perimeter onder de verantwoordelijkheid valt van de lokale Politie.ivob schreef: 15 jul 2024, 20:14Helemaal niet vanuit het standpunt van de close protection (in dit geval de verantwoordelijkheid van de secret service).
Op zo'n openlucht evenementen heb je een inner en outer perimeter waarbij de inner perimeter onder verantwoordelijkheid van de close protection valt (die dan nog eens is onderverdeeld in sectoren gaande van de target shield protectors tot de outer sector protection).
Daarvoor ook goed dat hij jong is, tegenover de stokoude Trump en Biden.Petrikske schreef: 16 jul 2024, 12:14 Nee door Vance te kiezen wat electoraal voor Trump de beste keuze zal zijn denk ik dat hij nog meer mensen van de arbeidersklasse naar zich toe kan trekken aangezien Vance in zo'n milieu is opgegroeid
Perfect normale emotionele reactie kort na de feiten.Dizzy schreef: 16 jul 2024, 15:32Nu iemand hem wilde afknallen gaat men ervoor stemmen? Toch vreemde redenering.
Jarenlang haat zaaien en oproer kraaien je kon het als het ware voorspellen dat dit op een gegeven moment ging gebeuren.Dizzy schreef: 16 jul 2024, 15:32Men zegt dat Biden te oud is maar Trump was wel bijna voor Biden de pijp uit. Zoals ik al zei, het kan alle kanten uit. Stel dat een wappie een poging waagt op Biden, gaan ze dan ineens weer voor Biden stemmen?
In N-Korea heeft ie niets bereikt, in Israël evenmin.woutervh schreef: 15 jul 2024, 13:08 Trump is de eerste president in een lange rij onder wiens regeerperiode geen nieuwe oorlog werd gestart. Hij ging zelfs op bezoek in Noord Korea. Ja, hij werkt onconventioneel en gebruikt heel wat ellebogenwerk, maar hij krijgt effectief wel dingen gedaan. (Al is het maar 1/10 van wat hij zegt)
Niet betrokken geraakt in nieuwe oorlogen vind ik toch al een belangrijke? Voor de volledigheid heb ik in bovenstaand lijstje eens de oorlogen bij desbetreffende presidenten gezet, en ik ga er nog vergeten zijn.heist_175 schreef: 17 jul 2024, 08:19 Op extreme polarisatie na, zie ik niet in wat hij gerealiseerd heeft.
En dat is net één van mijn frustraties met de US inderdaad. Die handelen hoofdzakelijk uit eigen belang. Heeft weinig met WMD, democratie, bevrijden, opkomen voor minderheden etc te maken. Enkel waar ze zelf belang bij hebben. Op zich is daar ook niets verkeerd mee, maar zeg dat dan ook zo ipv jouw weg te steken achter één of andere moraal. Luister naar wat ik zeg, maar zie niet naar wat ik doe... En dat is net wat Trump deed. Die bracht alle bagger naar het podium ipv naar een achterkamertje. Nu, ik ben op zich geen Trump fan hoor. Graag iemand jong met verfrissende ideeën (een Bernie Sanders, maar dan 30 jaar jonger bv). Maar kiezende tussen Biden of Trump, zou ik het wel weten.
Voor mij is een oorlog een gewapend conflict.
En waar beweer ik dat ik het ga oplossen? Ik zeg enkel dat niets doen niet zal helpen oftewel exact hetzelfde als wat uw lijstje aantoont.woutervh schreef: 17 jul 2024, 10:05Maar @Dizzy gaat het oplossen door zich er niet bij neer te leggen![]()