murdock447 schreef:En nu wellicht weer miserie omdat ik niet lovend ben over de moderators zeker
De moderatoren hier hebben geen lange tenen hoor, we kunnen kritiek verdragen.
Maar voor opmerkingen, vragen en suggesties over de werking van het Forum is er een
apart Forumonderdeel.
Geen nood om hiervoor andere topics te "vervuilen"
murdock447 schreef:Dat is mijn volgende ergernis op dit forum, in het verleden heb ik reeds een aantal keren op dergelijke wijze gereageerd maar het enige gevolg dat ik kreeg was een hoop bullshit van de moderators dat dit niet in het topic thuishoorde en dreiging om mij te blokken vandaar mijn bericht onder dit topic!!
Hiervoor hebben we Forumregels.
Discussies over de prijzen horen niet thuis in het "Te Koop Forum". Wat wel toegelaten is, zijn:
- - de topic starter bepaalt zelf de voorwaarden (min. prijs, meeneemprijs, duur, ...)
- uitleg vragen aan de topic starter over het aangeboden object (kleur, geheugen, garantie, verzending, ...)
- biedingen die aan de voorwaarden van de bieding voldoen.
- topic starter mag de post max. 3 keer "bumpen"
Alle andere posts of discussies zijn off-topic en worden verwijderd.
woutervh schreef:Is dan toch nog gewoon aan de koper wat hij er mee doet? Vragen staat vrij. Niemand verbiedt de geïnteresseerde van het nieuw in de winkel te kopen.
Dat vinden wij ook, vandaar de Forum regels.
Op e-bay of 2dehands.be kan je toch ook geen discussies beginnen of commentaar leveren (zonder een bod te doen) ?