Pagina 31 van 39

Re: Generation Connect

Geplaatst: 29 dec 2011, 15:57
door nickz
Je ziet dat Proximus toch nog om haar klanten geeft he! Pech voor de mensen die uit colère al terug naar Mobile Vikings zijn gegaan en nu terug op dat prehistorisch netwerk zitten :-D

Ik heb gedurende de 1 jaar en 3 maanden dat ik bij Mobile Vikings was NOOIT een compensatie gekregen voor de vele netwerkstoringen...

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Generation Connect

Geplaatst: 29 dec 2011, 16:03
door pufpufpuf
Hoe werkt die e-services eigenlijk?

Is dit normaal dit portaal van mij, op data usage komt er niks...
Moet ik hiervoor eens bellen?

http://users.telenet.be/puf/upload/prox1.png
http://users.telenet.be/puf/upload/prox2.PNG
http://users.telenet.be/puf/upload/prox3.png

Generation Connect

Geplaatst: 29 dec 2011, 16:15
door FidoDido
Hier ook net 20€ met bonus ontvangen. Een mooi gebaar van Proximus voor de vertraging en 2 dagen zonder gsm.

Thanks Proximus!

Re: Generation Connect

Geplaatst: 29 dec 2011, 16:21
door Kitt
Ik heb gewoon een sms ontvangen dat ik weer 2GB data heb en 2000 smsen .. geldig tot 28/01/2012 opv 19/01/2012 ...
Maar nog geen 20 euro bonus krediet :(

Re: Generation Connect

Geplaatst: 29 dec 2011, 16:24
door LPS
Bij mij zat er tussen de twee sms'en een halfuurtje :')

Re: Generation Connect

Geplaatst: 29 dec 2011, 16:45
door Kitt
Lol je hebt gelijk .. ondertussen weer SMS .. en 20 euro promo krediet ..

Re: Generation Connect

Geplaatst: 29 dec 2011, 16:47
door ToMiKoN
Ik heb ook een gratis herlading gekregen van Proximus (twv € 20) mooi zo! Ik heb 1 dag zonder bereik gezeten omdat ik vroeger was overgeschakeld dan de kaart was geleverd.

De sms'en om dit te melden kwamen ook met +- half uur verschil aan.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 29 dec 2011, 16:49
door Converted
@pufpufpuf beste is om je in te schrijven op proximus.be, en daar dan ook de e-services gebruiken.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Generation Connect

Geplaatst: 29 dec 2011, 16:51
door fiestaboyke
Wss is deze vraag al eens gesteld geweest maar heb geen zin om 59blz te lezen om m'n antwoord te weten :P

-Hoe herlaad ik? Gewoon een pay en Go kaartje aanschaffen van 20€ of hoe zit dat?
-Krijg ik de 2Gb en 10Mb data als ik herlaad, of als ik BINNEN DE MAAND van de laatste herlading herlaad?


Mvg Tommy

Proximus-info: beste klant, je hebt nu 2 Re: Generation Con

Geplaatst: 29 dec 2011, 16:51
door xenne
Proximus-info: beste klant, je hebt nu 2000 sms'en en 2048 MB geldig in Belgie tot 29/01/12. Je hebt ook 20 MB voor Europa.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Generation Connect

Geplaatst: 29 dec 2011, 16:56
door Converted
fiestaboyke schreef:Wss is deze vraag al eens gesteld geweest maar heb geen zin om 59blz te lezen om m'n antwoord te weten :P

-Hoe herlaad ik? Gewoon een pay en Go kaartje aanschaffen van 20€ of hoe zit dat?
-Krijg ik de 2Gb en 10Mb data als ik herlaad, of als ik BINNEN DE MAAND van de laatste herlading herlaad?


Mvg Tommy


Herladen voor €20 is enkel mogelijk op de generation-connect.be website. Indien je meer of minder dan €20 herlaad, kan je dit via de bekende kanalen doen.
Op je 2de vraag niet direct een antwoord... Maar ik vermoed bij elke herlading, ben niet zeker.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Generation Connect

Geplaatst: 29 dec 2011, 17:00
door nickz
@fiestaboyke: Wist je dat er hier bovenaan een functie is om dit topic te doorzoeken? En wist je dat jouw vraag ook mooi beantwoord wordt op http://www.generation-connect.be?

Herladen voor € 20 enkel via die website. Via de andere kanalen enkel vanaf € 25 (om opnieuw bonussen te krijgen).
Het is niet nodig om binnen de maand te herladen, maar na een maand zijn alle bonussen (behalve 10MB dataroaming) natuurlijk wel vervallen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Generation Connect

Geplaatst: 29 dec 2011, 17:15
door Brammm
pufpufpuf schreef:ja maar ik kreegn nog een apart bericht voor die 20euro... :) nuja wel mooie geste van Proximus maar khad ze toch liever gezien als een gratis herlaadbeurt die we konden activeren op het eind van deze maand, nu zit ik gewoon één maand met 40 euro...

De belWaarde stapelt gewoon op ,

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Generation Connect

Geplaatst: 29 dec 2011, 17:17
door Kitt
Ja en nee ... ze gaan eerst je normale belwaarde opsouperen ... voor ze aan dat promo krediet beginnen ..

Het wordt dus niet gewoon samen geteld helaas ..

Ik heb bijvoorbeeld 18,55 gewoon krediet en 20 euro promo krediet ..
Kan dus niks kopen van 25 euro via MPAY ... max 18 euro + de fee van de sms ...
Dus eigenlijk beetje misleidend .. voor je effectief aan die 20 euro begint moet je "normaal" krediet op zijn ....
Maar een gegeven paard mag je natuurlijk nie in de bek kijken :-)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 29 dec 2011, 17:53
door nickz
Zeg mensen, wees nu eens gewoon blij dat je dat gekregen hebt :-D
Natuurlijk gaan ze je geen betalingen laten doen met dit krediet, anders zou het hen een beetje veel kosten he!

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Generation Connect

Geplaatst: 29 dec 2011, 17:59
door fiestaboyke
nickz schreef:@fiestaboyke: Wist je dat er hier bovenaan een functie is om dit topic te doorzoeken? En wist je dat jouw vraag ook mooi beantwoord wordt op http://www.generation-connect.be?

Herladen voor € 20 enkel via die website. Via de andere kanalen enkel vanaf € 25 (om opnieuw bonussen te krijgen).
Het is niet nodig om binnen de maand te herladen, maar na een maand zijn alle bonussen (behalve 10MB dataroaming) natuurlijk wel vervallen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

[Afbeelding Post made via mobile device ]



Nee, dat wist ik niet. Anders had ik dat wel gedaan he :lol: Mercikes

Generation Connect

Geplaatst: 29 dec 2011, 23:30
door FidoDido
Kitt schreef:Ja en nee ... ze gaan eerst je normale belwaarde opsouperen ... voor ze aan dat promo krediet beginnen ..

Het wordt dus niet gewoon samen geteld helaas ..

Ik heb bijvoorbeeld 18,55 gewoon krediet en 20 euro promo krediet ..
Kan dus niks kopen van 25 euro via MPAY ... max 18 euro + de fee van de sms ...
Dus eigenlijk beetje misleidend .. voor je effectief aan die 20 euro begint moet je "normaal" krediet op zijn ....
Maar een gegeven paard mag je natuurlijk nie in de bek kijken :-)


Ben je daar zeker van Kitt? Ik heb nl ondertussen 19,51€ bonus krediet en nog meer dan 16€ gewoon krediet. Er lijkt me dus wel geld van het bonus krediet te gaan ook al heb je nog gewoon krediet.

In deze volgorde lijkt het me ook logischer. 1 bonus, daarna gewoon.

Toch?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 29 dec 2011, 23:32
door redman
Sim kaart op tijd geleverd en overdracht nummer ook ok, toch 20 euro belkrediet voor niet voorgekomen problemen, thanks proximus

Re: Generation Connect

Geplaatst: 30 dec 2011, 02:14
door Kitt
FidoDido schreef:
Kitt schreef:Ja en nee ... ze gaan eerst je normale belwaarde opsouperen ... voor ze aan dat promo krediet beginnen ..

Het wordt dus niet gewoon samen geteld helaas ..

Ik heb bijvoorbeeld 18,55 gewoon krediet en 20 euro promo krediet ..
Kan dus niks kopen van 25 euro via MPAY ... max 18 euro + de fee van de sms ...
Dus eigenlijk beetje misleidend .. voor je effectief aan die 20 euro begint moet je "normaal" krediet op zijn ....
Maar een gegeven paard mag je natuurlijk nie in de bek kijken :-)


Ben je daar zeker van Kitt? Ik heb nl ondertussen 19,51€ bonus krediet en nog meer dan 16€ gewoon krediet. Er lijkt me dus wel geld van het bonus krediet te gaan ook al heb je nog gewoon krediet.

In deze volgorde lijkt het me ook logischer. 1 bonus, daarna gewoon.

Toch?


Klopt je hebt gelijk ... als je belt gaat het inderdaad eerst van dat bonus krediet af ... heb het daarjuist even getest .
Maar naar een betaalsms pakt hij het van je normaal krediet ...

Re: Generation Connect

Geplaatst: 30 dec 2011, 09:49
door 2Flip
Iemand een idee hoelang dat promo-krediet geldig is?
Als het bv maar 1 maand geldig zou zijn, wordt dit dan ook verlengt als je herlaad?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 30 dec 2011, 12:35
door fiestaboyke
Je krijgt gewoon 2Gb als je herlaad, NIET bij op je resterende datakrediet .... Wel is het zo bij de 10 MB dataroaming, daar wordt het resterende krediet overgedragen tot een maximum van 100MB.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 30 dec 2011, 12:42
door 2Flip
@ fiestaboyke: Als dat een antwoord was op mijn vraag, dan heb je me denk ik niet goed begrepen.
Met "promo-krediet" bedoelde ik de 20euro die we "cadeau" hebben gekregen ;)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 30 dec 2011, 12:46
door tendonsie
Ik ben wel blij dat ze me gratis herlading gaven, ter excuses dat het zolang duurde.

Dit is een mooi compensatie die je niet meteen had verwacht.
Meestal steken die aandeelhouders en bazen gewoon de poen in zak,
en nu toch es een vergoeding :P

Maar was ook wel ontevredenheid bij mensen die zonder telefoon zaten,
ik had geluk, dat ze me pas afsluiten één uurtje voor men kaartje toekwam :)

Al bij al, goeie verbinding nu tov Mobile Vikings!

Re: Generation Connect

Geplaatst: 30 dec 2011, 13:11
door nickz
2Flip schreef:Iemand een idee hoelang dat promo-krediet geldig is?

Als ik op mijn iPhone in de Hello! Belgacom app kijk, staat daar onder "Mijn krediet": "Promotie verkregen bij het kiezen van Proximus" - "Valid until: 29/12/2012".
Ik veronderstel dus 1 jaar :-)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 30 dec 2011, 19:07
door wds900
wds900 schreef:9 december besteld en gisteren ook maar eens naar de E-shop gebeld en de microsim zou gisteren nog verstuurd worden.

Vandaag teruggebeld of het al verstuurd was en bleek de nummeroverdracht niet gelukt te zijn vanwege een foute combinatie van telefoonnummer en simkaartnummer of onbekend nummer bij Base. Na alles overlopen te hebben bleek alle informatie wel correct en zou de aanvraag opnieuw behandeld worden met de extra vermelding van "Mobile Vikings" en m'n geboortedatum ^^


Een kleine update: 27/12 microsim ontvangen, maar de nummeroverdracht bleef uit. Na vele telefoontjes en enkele faxen ben ik naar een Belgacom center gestapt om in mijn plaats naar de klantendienst te bellen. Er werd eveneens gemeld dat er iets misgelopen was, maar wisten ook niet wat. Er werd op een zogenaamde "lijst" gekeken of mijn aanvraag er tussen stond en dat bleek het geval te zijn. Zonder mijn bevestiging werd de aanvraag geannuleerd en zal mijn geld teruggestort worden :? Dit bleek de enige oplossing en zal dus een nieuwe aanvraag moeten indienen.

Ik vind het bijzonder jammer dat er verder niet gecommuniceerd wordt wat er nu juist misgelopen is en dat ze verder geen acties ondernemen! Als alles op zijn pootjes staat zal ik nogmaals een aanvraag indienen.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 31 dec 2011, 18:47
door silencer
ivm herladen:
Herlaad via #121*2584107017241# en druk op de toets om te bellen.

Kan het ook anders (via sms/...) ? Nogal omslachtig.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 01 jan 2012, 09:01
door silencer
Je hebt geen toegang tot de historieken
Momenteel heb je geen toegang tot de historieken om de hieronder vermelde reden. Wil je verder surfen? Klik dan gewoon op de knop "OK".

Voorwaarden om toegang te krijgen tot de historieken:
Omwille van technische redenen buiten onze wil om is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen.

Generation Connect

Geplaatst: 01 jan 2012, 09:56
door FidoDido
silencer schreef:ivm herladen:
Herlaad via #121*2584107017241# en druk op de toets om te bellen.

Kan het ook anders (via sms/...) ? Nogal omslachtig.


Persoonlijk vind ik het overtypen van de herlaad-code ook nogal omslachtig. Een app met scanning qr zou misschien een alternatief zijn?

Andere ideekes?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 01 jan 2012, 12:04
door Converted
M-banxafe?

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Generation Connect

Geplaatst: 01 jan 2012, 13:03
door cyberbozzo
Na wat zoeken op Google en hier op het forum ben ik dus te weten gekomen dat bij Pay & Go de doorschakelingen niet te beheren zijn (doorschakelingen bij GSM zijn dus meestal naar voice mail, zoals in dit geval ook).

Gebeld naar de klantendienst:
- Tijd van doorschakeling bij geen antwoord is NIET te wijzigen (nu 15 seconden).
Ofwel:
- Er mee leren leven
- Ofwel voicemail compleet uitschakelen (maar dan krijg je ook geen voicemail bij buiten bereik van het netwerk of indien telefoon uitgeschakeld is).

Dan hebben ze mij abo proberen aansmeren (om mijn probleem op te lossen). Bij abo kan je de doorschakelen wel in detail beheren.
Ik natuurlijk niet geïnteresseerd.
Operator raadde me volgende aan:
- Automatisch herladen nog niet beschikbaar voor Generation Connect, maar dit zou de komende maanden komen vertelde men mij.
- Indien ik automatisch herladen zou instellen, wordt ik gezien als een abo-klant en kan ik dus bijgevolg mijn doorschakelingen tot in detail beheren.

Pffft, dit is echt wel een groot nadeel aan Proxi.
Mijn Android phone begint pas te rinkelen na de eerste rinkeltoon van de oproeper, in praktijk heb ik dus slechts een 12 tal seconden de tijd om mijn tel op te nemen.

Ik zie niet echt een oplossing voor dit probleem, tenzij voicemail definitief desactiveren.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 01 jan 2012, 13:17
door Muziekbos
Voice mail staat al jaren gewoon uitgeschakeld. Ben anders altijd te laat om op te nemen en de beller is altijd geld kwijt ter waarde van de eerste bel minuut die aangerekend wordt (heb een hekel aan het sponsoren van die telecom bedrijven met hun mega-dure tarieven - hun ceo's graaien veel te veel geld op de kap van de klant)
Alle berichten beluisteren is ook tijdrovend en als het belangrijk is zal de beller wel terug contact opnemen, neemt een hoop stress weg. Voordeel van een uitgeschakelde voice mail is dat de telefoon veel langer overgaat, je hebt veel meer tijd om op te nemen.
Bij het aangaan van een abonnement of herlaadkaart is het al of niet kunnen uitschakelen van de voice mail een criteria in mijn beslissing om wel of geen klant te worden. Hoe mooi hun aanbod soms ook kan zijn.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 01 jan 2012, 13:23
door cyberbozzo
Dat voicemail deactiveren een hoop stress wegneemt, daar moet ik je volledig in gelijk geven.

Mensen zijn gewoon en eisen dat je je GSM opneemt.
Bij overschakeling naar GC heb ik aantal uur zonder GSM gezeten, kreeg een sms van iemand dat hij zich echt wel zorgen maakt: 'zelfs geen voicemail!!'. LOL, GSM brengt eigenlijk een hoop stress mee in een mensenleven :-)
Maar dit is hier natuurlijk compleet OT :)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 01 jan 2012, 13:27
door nickz
Inderdaad, voicemail is een uitvinding om de beller altijd te laten betalen, ook als hij de persoon die hij wil spreken niet aan de lijn heeft gekregen. Negen op tien keer wordt er toch niets (nuttigs) ingesproken op een voicemail, dus bij mij staat hij ook uitgeschakeld. Als je geen bereik hebt of je gsm staat uit, dan krijgt de beller hier gratis een melding van.

cyberbozzo schreef:Indien ik automatisch herladen zou instellen, wordt ik gezien als een abo-klant en kan ik dus bijgevolg mijn doorschakelingen tot in detail beheren.

Volgens mij is dit niet waar. Ik heb vroeger nog Pay&Go Automatic Reload gehad (met contract), en je blijft op hetzelfde systeem als gewone Pay&Go klanten, d.w.z. vaste doorschakelingen, geen signaal 2de oproep en geen voicemail die je zelf opbelt bij nieuwe berichten (in tegenstelling tot het systeem voor abonnees).

Re: Generation Connect

Geplaatst: 01 jan 2012, 16:54
door vverbeke
Nog mensen die problemen hebben om hun gsmnummer te koppelen aan hun e-services account? Ik krijg de sms met de code en geraak tot in het venster dat ik moet aanvinken dat ik de algemene voorwaarden accepteer, daarna krijg ik een foutmelding:

"An error has appeared"

Generation Connect

Geplaatst: 01 jan 2012, 17:13
door FidoDido
vverbeke schreef:Nog mensen die problemen hebben om hun gsmnummer te koppelen aan hun e-services account? Ik krijg de sms met de code en geraak tot in het venster dat ik moet aanvinken dat ik de algemene voorwaarden accepteer, daarna krijg ik een foutmelding:

"An error has appeared"


Heb op 2 kaarten dezelfde foutmelding gekregen.
Echter bleek het wel in orde.

Gewoon even terug naar proximus hoofdscherm gaan en inloggen. Je account zal wel werken.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 03 jan 2012, 00:23
door Brammm
Hallo,

Heeft mischien iemand een idee wat dit kan zijn?
ik kwam in nederland , en toen begon mijn iphone te zoeken naar een netwerk ..
toen kwam er een ander netwerk maar geen streepjes .. dus geen bereik ?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 03 jan 2012, 00:42
door nickz
Ik kreeg helemaal geen netwerk in het buitenland ("geen service" op iPhone). Heb hiervoor naar de klantendienst moeten bellen (6000), blijkbaar stond er een roaming-blokkering op mijn nummer.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 03 jan 2012, 09:11
door vverbeke
FidoDido schreef:Heb op 2 kaarten dezelfde foutmelding gekregen.
Echter bleek het wel in orde.


Hier niet, dan maar Proximus eens contacteren :-(

Re: Generation Connect

Geplaatst: 03 jan 2012, 11:41
door krismeeus
Heeft er misschien iemand een e-mail adres van proximus waar ik met klachten tercht kan?

alvast bedankt

Re: Generation Connect

Geplaatst: 03 jan 2012, 12:03
door nickz
Dat gaat niet via e-mail. Je kan een fax sturen naar 0800 22 112.
Je kan evt. ook een (aangetekende) brief sturen naar volgend adres:

Belgacom Mobile N.V.
Koning Albert II-laan 27
1030 Brussel