Telenet verdubbelt snelheid

Nieuws omtrent telecom
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Phuncz schreef:De vraag is nog maar waar hij die snelheid gaat merken. Ik ken bijzonder weinig voorzieningen die zelfs 1MB/sec halen, om nog maar te zwijgen van 2MB.
Jan met de Pet gaat juist geen fuk merken, enkel dat zoontje lief sneller door het limiet zit dan normaal.

waar haal je die 1 en 2MB eigenlijk uit ? :eek:
:lol:
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

patje schreef:
Phuncz schreef:De vraag is nog maar waar hij die snelheid gaat merken. Ik ken bijzonder weinig voorzieningen die zelfs 1MB/sec halen, om nog maar te zwijgen van 2MB.
Jan met de Pet gaat juist geen fuk merken, enkel dat zoontje lief sneller door het limiet zit dan normaal.

waar haal je die 1 en 2MB eigenlijk uit ? :eek:
:lol:


Met 10 Mbps haal je ongeveer 1MB/sec. Met 20Mbps haal je zo'n 2MB/sec ('t zou iets meer moeten zijn maar afgerond...)


Phuncz schreef:De vraag is nog maar waar hij die snelheid gaat merken. Ik ken bijzonder weinig voorzieningen die zelfs 1MB/sec halen, om nog maar te zwijgen van 2MB.

Jan met de Pet gaat juist geen fuk merken, enkel dat zoontje lief sneller door het limiet zit dan normaal.


Je gaat het zeker wel merken hoor.. als je met een gans gezin tegelijk bandbreedte intensieve applicaties draait. De vraag is alleen of je dan nog wel toekomt met je upstream. En hoe vaak gans het gezin tegelijk die dingen zal doen tegenover na elkaar wat meer binnenhalen.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Ach ben nu mee :-) kon ff niet goed volgen, lol :wink:
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
witte!
Pro Member
Pro Member
Berichten: 228
Lid geworden op: 23 okt 2004, 15:10

Phuncz schreef:De vraag is nog maar waar hij die snelheid gaat merken. Ik ken bijzonder weinig voorzieningen die zelfs 1MB/sec halen, om nog maar te zwijgen van 2MB.

Jan met de Pet gaat juist geen fuk merken, enkel dat zoontje lief sneller door het limiet zit dan normaal.


De meeste webhosting wordt tegenwoordig toch wel gehost op minimum 10mbit uplink.
In Nederland is tegenwoordig zelfs het meeste al allemaal 100mbit uplink.

Voor de rest zal je je 10mbit ook makkelijk halen op

Usenet, FTP, Users pagina's van Telenet zelf, ...

Hoe meer bandbreedte hoe meer downloads je te gelijk kan doen dus dat is ook ideaal.
Maja we mogen niet veel downloaden :roll:
Gebruikersavatar
Kemblin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 okt 2003, 16:47
Locatie: Schoten (Antwerpen)
Bedankt: 2 keer

witte! schreef:
Phuncz schreef:De vraag is nog maar waar hij die snelheid gaat merken. Ik ken bijzonder weinig voorzieningen die zelfs 1MB/sec halen, om nog maar te zwijgen van 2MB.

Jan met de Pet gaat juist geen fuk merken, enkel dat zoontje lief sneller door het limiet zit dan normaal.


De meeste webhosting wordt tegenwoordig toch wel gehost op minimum 10mbit uplink.
In Nederland is tegenwoordig zelfs het meeste al allemaal 100mbit uplink.

Voor de rest zal je je 10mbit ook makkelijk halen op

Usenet, FTP, Users pagina's van Telenet zelf, ...

Hoe meer bandbreedte hoe meer downloads je te gelijk kan doen dus dat is ook ideaal.
Maja we mogen niet veel downloaden :roll:


volgens mij ga je nog zelden hosts vinden met een 10mbit uplink, 100mbit is standaart en 1gbit komt sterk op
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Euh ja, 5 gebruikers met 20Mbit tegelijk en die 100Mbit server ligt op zijn knieën. It doesn't work that way... Veel sites die tegenwoordig knippen op 100KB/sec voor file downloads (demo's etc.) En voor kleine files (tot 5MB) ga je echt niet een groot verschil merken tussen 10Mbit of 20Mbit.

Ja ok, bandbreedte voor heel het gezin is groter, DOWNSTREAM. Upstream is nog steeds best schraal voor zo'n lijn. Als zoontje games speelt of dochtertje met de webcam bezig is, kan de rest van het gezin kin kloppen. Ik ben ook benieuwd wat er overblijft van de downloadsnelheid bij 50% en 100% gebruik van die 512Kbit per seconde upload.
Gebruikersavatar
Kemblin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 okt 2003, 16:47
Locatie: Schoten (Antwerpen)
Bedankt: 2 keer

idd groot gelijk, bestanden van 3gb uploaden is geen doen tegen 384kbit/s, ik kan er van meespreken :/
witte!
Pro Member
Pro Member
Berichten: 228
Lid geworden op: 23 okt 2004, 15:10

Phuncz schreef:Euh ja, 5 gebruikers met 20Mbit tegelijk en die 100Mbit server ligt op zijn knieën. It doesn't work that way... Veel sites die tegenwoordig knippen op 100KB/sec voor file downloads (demo's etc.) En voor kleine files (tot 5MB) ga je echt niet een groot verschil merken tussen 10Mbit of 20Mbit.


Sinds in Nederland ADSL2 opgekomen is zijn ze daar overal aant overschakelen richting gbit.
This alleen België dat achterloopt.
In Frankrijk zijn ze ook al langer bezig met ADSL2 en glasvezel.

Phuncz schreef:Ja ok, bandbreedte voor heel het gezin is groter, DOWNSTREAM. Upstream is nog steeds best schraal voor zo'n lijn. Als zoontje games speelt of dochtertje met de webcam bezig is, kan de rest van het gezin kin kloppen. Ik ben ook benieuwd wat er overblijft van de downloadsnelheid bij 50% en 100% gebruik van die 512Kbit per seconde upload.


Je wilt niet weten hoeveel dat die klein mannen met de Xbox en PS2 online gamen.
Uuuuren per dag.
Gevolg continue smallband..
Ik hoor het meer en meer.

Nieuwe Xbox 360 kan je gratis demo's downloaden van de MS servers deze demo's zijn minimaal 400mb groot.
Die mannen die zien dan die reclame van die nieuwe games en demo's en die downloaden direct een stuk of 20 demo's jah das pijnlijk voor de meter he..
Gevolg weer smallband..
Weer extra volume bij kopen, meter berekent volume van laatste 30dage jah das continue int rood he..
spiderke
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 sep 2004, 16:17
Locatie: Belgium
Contacteer:

Wat zitten al die Telenet fans nu te zagen op belgacom dat ze niet volgen met de download limiet. Bij skynet kan je al jaren meer dan 10gig de maand binnen halen zo lang je je connectie niet verbreekt eens je over de 10gig bent. En mits je dan toch zo'n goeie downloader bent dat je niet toe komt met 10gig haal er dan op 36h maar zoveel uit als je maar kan.
En ik denk wel dat je dan meer kan halen dan die extra 2gig die telenet nu gaat geven.
En anders ga je gewoon naar een ander provider of betaal je meer voor een adsl plus account heb je 30gig als ik me niet vergis.
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

EDPNet ADSL Flexi Go

Download: 3328 kbps
Upload: 384 kbps
Trafiek: max 50GB/maand
Prijs: €29.95/maand tot €42.20/maand naargelang het verbruik.

Doe daar 10€ bovenop en ge hebt het volgende:
Download: 4096 kbps
Upload: 512 kbps

Doe daar nog eens 10€ bovenop en ge hebt:
Download: 6144 kbps
Upload: 640 kbps
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Phuncz schreef:EDPNet ADSL Flexi Go

Download: 3328 kbps
Upload: 384 kbps
Trafiek: max 50GB/maand
Prijs: €29.95/maand tot €42.20/maand naargelang het verbruik.



Trafiek: 1 GB/maand*
* Per begonnen extra GB trafiek wordt €0,25 incl. BTW / €0,21 excl BTW gefactureerd met maximum tot 50 GB trafiek. Bij overschrijding van 50 GB trafiek, ontvangt u een waarschuwingsmail en komt u op smalband terecht (na voorafgaandelijke waarschuwing via mail).
50 GB - 1 GB = 49 GB extra => 49 * 0.25 = € 12,25

Nu moet je dit eens kijken:

EDPnet Plus 4096/512
Trafiek: 1 GB/maand*
Prijs: €39.95/maand + 12,25 = €52.2


Abonnement Belgacom ADSL Go 39,95 EUR/maand* 10GB/maand
Abonnement Belgacom ADSL Plus 54,95 EUR/maand* 30 GB/maand

MAAR nu komt het:
Je disconnect na 9,9GB te hebben getransfereerd. Daarna download je 36h aan één stuk door tegen 4.096.000/8 = 512 KB, uit ondervinding weten we allemaal dat adsl tegen een max van rond de 430 KB/s zit.

430 * 3600 seconden = +- 1,5 GB
1,5 * 36 = +- 54 GB

Conclusie:
ADSL GO €39,95 en +- 64GB waarna je op smallband vliegt.
ADSL PLUS €54,95 en +- 84GB waarna je op smallband vliegt.

Wie de GO pakt, en €5 extra betaald voor een volumepakje komt uit op:
9,9 + 54 + 4,9 + 54 = +- 123 GB voor de luttele prijs van €44,95

Geef ons (Degene die meer willen downloaden, en zowiezo volumepacks kopen) een abonnement van €50, met een limiet van 100 GB. Wij blij met de 100GB, en zij blij omdat we op deze manier 23GB minder verbruiken, en nog eens €5 extra betalen.
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Euh ja, en die vlieger gaat niet meer op als ze eens wat doen aan het probleem. En dan zit jij leuk een jaar aan Belgakrom vast. Tevens betekent het ook dat je vrijwel altijd de laatste dag van de maand 50GB moet verbruiken. Een trucje is niet hetzelfde als een voorziening.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Phuncz schreef:Euh ja, en die vlieger gaat niet meer op als ze eens wat doen aan het probleem. En dan zit jij leuk een jaar aan Belgakrom vast. Tevens betekent het ook dat je vrijwel altijd de laatste dag van de maand 50GB moet verbruiken. Een trucje is niet hetzelfde als een voorziening.


Agree. Teebee vergelijkt normaal gebruik met truukskes. Da's hetzelfde als een overklokte AMD tegen een normaal geklokte Intel uitspelen en dan zeggen "ja maar AMD overklokt makkelijker".
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Waarom je downloads spreiden ? Neem een dagje vrij, download alles, koop een volumepakje en kom de rest van de maand toe met 5GB. Er zijn zelfs mensen die om de 5 dagen deze truc uithalen, maar zolang ze extra bijbetalen liggen ze er blijkbaar niet van wakker.

Ik wil gewoon maar aantonen dat je met het GO abo toch nog goedkoper af bent, dan als je 50 GB op een ander krijgt, zonder de kans op volumepakjes.
Dus, als ik skynet zou zijn, zou ik de volumpakken terug afschaffen, een Abo. van 10 / 30 / 50 / 100 / 150 GB creeren, en er nog winst op maken. Elk volumepack kan je 5 + 54 = +- 59 GB opleveren, dus waarom niet gewoon in stappen van €5 de prijs verhogen per abonnement ?
Er zijn veel mensen die voor 100GB/maand gerust > €50 willen neertellen, aangezien er toch geen beter alternatief is.
En zwijg van die limietloze alternatieven, want een succes is het niet. Overal problemen. Tele2/Versatel heeft hun staart ook al heel snel ingetrokken. Iedereen klaagt al dat de snelheden naar onderen zijn gegaan.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Teebee schreef:Ik wil gewoon maar aantonen dat je met het GO abo toch nog goedkoper af bent, dan als je 50 GB op een ander krijgt, zonder de kans op volumepakjes.


Mits truuken. Eens Skynet deze truuk afzet ben je plots veel duurder af. Dus je vergelijkt nog altijd appelen en peren.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

volgens mij gaat er juist niks gebeuren omdat belgacom weet dat:

- meeste adsl klanten 1 jaar vastzitten
- adsl klanten wel degelijk weten dat de kabel niet constant 20mbit haalt
- het aandeel van belgacom zakt niet :p dus...
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Ofloo schreef:- het aandeel van belgacom zakt niet :p dus...


Ja en dat aandeel wordt alleen gewaardeerd op basis van het aandeel ADSL klanten hé :roll:.
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Klanten verwachten volgens mij wel degelijk dat de lijn altijd 20Mbit is, ook al is dat in praktijk bijna onmogelijk haalbaar. Maar ik geloof er wel in dat er geen knijt gebeurd omdat zoals Ofloo al aanhaalt, klanten zitten een jaar vast bij Skynet (bij bijna elke provider) maar ze weten ook dat een Belg niet snel actie neemt maar alleen klaagt. Dus te lui om van lijn te veranderen.
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

klanten die altijd 20Mbit verwachten weten over het algemeen niet wat 20Mbit wilt zeggen (buiten dat het de snelheid aanduid) en weten nog minder hoe ze dat kunnen meten.

En hoe zou je zelf zijn om al de moeite van overschakelen te doen voor een prutserige 2 GB meer? Dat doet je eerder nog eens nadenken om naar alle breedband aanbiedingen te kijken dan enkel naar telenet. Ale, bij mij toch.
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Snelheid meten is simpel, hoe hoger hoe beter. Het limiet daarintegen is een ander fenomeen, dat is niet zo belangrijk en de strikte limieten zijn toch gemeengoed in België. De klant kan moeilijk klagen over de te lage capaciteit als heel België niet veel keuze heeft. "30GB, zoveel plaats heb ik nog niet eens op mijn hardeschijf", zeggen ze dan. En een verkoper gaat ze echt niet proberen te overtuigen dat de klant moet vechten voor een hoger limiet.

Altijd naar de modale Belg kijken, wij hoogverbruikers vertegenwoordigen toch maar enkele procenten van de internetters.
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Wel leuk dat je nog sneller op je limiet komt.
Beetje irreel als je de snelheid met de datalimiet vergelijkt.
Gast

Het zijn grote leugenaars. In hun FAQ staat dat mono en Expressnet hetzelfde zijn (op 1 IP meer en 2 mailboxen meer na) maar ze zwijgen in alle talen dat expressnet 5000 down heeft en mono maar 4000

Verder moet je zelf de upload op 192 zetten. Ik kan inbeelden hoeveel mensen er dat niet weten en nog op 128 staan.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Braincell schreef:Wel leuk dat je nog sneller op je limiet komt.


Omdat het sneller gaat wil dit niet zeggen dat je meer moet downloaden... het laat enkel toe de dingen in een kortere tijd te downloaden. Ik moet met een Ferrari toch ook niet meer kilometers rijden dan met een 2PK ?

Anonymous schreef:maar ze zwijgen in alle talen dat expressnet 5000 down heeft en mono maar 4000


Mono is eveneens 5 Mbps downstream... men heeft alléén niet de moeite gedaan de marketing brochure (want het is puur dat... de snelheid heeft namelijk altijd > 5 Mbps geweest) aan te passen van de niet meer beschikbare produkten.

Anonymous schreef:Verder moet je zelf de upload op 192 zetten. Ik kan inbeelden hoeveel mensen er dat niet weten en nog op 128 staan.


Dit heeft in een mail gestaan van TN... ik veronderstel dat iedereen kan lezen.
Gebruikersavatar
Kemblin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 okt 2003, 16:47
Locatie: Schoten (Antwerpen)
Bedankt: 2 keer

r2504 schreef:
Anonymous schreef:Verder moet je zelf de upload op 192 zetten. Ik kan inbeelden hoeveel mensen er dat niet weten en nog op 128 staan.


Dit heeft in een mail gestaan van TN... ik veronderstel dat iedereen kan lezen.


ik veronderstel dat niet iedereen weet wat upload betekent :?
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

@ r2504

Jou vergelijk gaat niet bepaald op met die ferari...

Hoeveel mensen van de gewone downloaden er niet muziek en soms een filmpje, soms zelfs torrents.

Indien je 20Mbps zou dichtrekken kan je 1uur 15min downloaden...
Is toch niet echt in verhouding geef toe...

Ik las hier op Userbase bij suggestie's om providers te gaan vergelijken op basis van de gemiddelde snelheid die houd rekening met het limiet en aan hoeveel kbps je max mag downloaden gedurende heel die maand...

is bitterweinig!
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Kemblin schreef:ik veronderstel dat niet iedereen weet wat upload betekent :?

Dat weet ook bijlange niet iedereen. Hoeveel mensen denken dat de webcam zélf de oorzaak is dat de andere het zo stotterend krijgt te zien...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

prodata schreef:Hoeveel mensen van de gewone downloaden er niet muziek en soms een filmpje, soms zelfs torrents.


Tja, wie illegale dingen doet moet maar op de blaren zitten wat mij betreft. Ook met men Ferari kan ik veel sneller rijden en is het aan mij om hem op een verantwoorde manier te gebruiken.

Ik zie vandaag de dag echter veel pubers gewoon onverantwoord en constant plankgas rijden om maar te rijden, en de meest gekke dingen verzinnen om dergelijk gedrag te rechtvaardigen.
Buster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 23 jul 2004, 13:47
Locatie: Tessenderlo
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

r2504 schreef:
prodata schreef:Hoeveel mensen van de gewone downloaden er niet muziek en soms een filmpje, soms zelfs torrents.


Tja, wie illegale dingen doet moet maar op de blaren zitten wat mij betreft.


Ach zo illegaal is het downloaden van films & muziek niet eens, zolang je maar geen releases verkoopt... in sommige landen wil men het al gewoon legaal maken(dacht ik dan toch gelezen te hebben), vermits belgie altijd enkele jaren achterloopt op de rest zal het hier ook wel eens gebeuren in de toekomst.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Buster schreef:Ach zo illegaal is het downloaden van films & muziek niet eens, zolang je maar geen releases verkoopt...


Dat jij je geweten op die manier wil sussen is jou probleem !

Nu wat mij betreft doet iedereen wat hij wil... ook ik rijd wel eens te rap met de wagen en vind dat ook niet erg, maar als ik geflitst word draag ik ook de gevolgen (net zoals iemand zou moeten doen als hij beduidend meer volume nodig heeft als meer dan 90% van de normale gebruikers).

Nu we wijken weer stevig af van de essentie van de originele post.
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

laat ons wel eerlijk blijven,

Indien er geen illigale contect zou zijn zou het internet niet zo populair zijn...g
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

voilà, ene die het toch weet alsof we naar al die legale porno sites en zever gaan kijken.. of wees nu eerlijk kan jij soms meer dan een uur spenderen op zoals www.skynet.be wat daar ook de bedoeling van zou zijn..
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Back On topic aub

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

r2504 schreef:
Braincell schreef:Wel leuk dat je nog sneller op je limiet komt.


Omdat het sneller gaat wil dit niet zeggen dat je meer moet downloaden... het laat enkel toe de dingen in een kortere tijd te downloaden. Ik moet met een Ferrari toch ook niet meer kilometers rijden dan met een 2PK ?



Laten we uw 2PK vervangen door een smartje :).
Als ge twee personen elk 10liter barandstof geeft, de een met een Smart en een met een Ferrari, wie zal het langst rond rijden?
Gast

r2504 schreef:Mono is eveneens 5 Mbps downstream... men heeft alléén niet de moeite gedaan de marketing brochure (want het is puur dat... de snelheid heeft namelijk altijd > 5 Mbps geweest) aan te passen van de niet meer beschikbare produkten.

Log dan maar eens in op C@fe, het programma voor resellers van telenet, daar staat wel degelijk bij mono 4000 ingevuld en bij expressnet 5000
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Anonymous schreef:
r2504 schreef:Mono is eveneens 5 Mbps downstream... men heeft alléén niet de moeite gedaan de marketing brochure (want het is puur dat... de snelheid heeft namelijk altijd > 5 Mbps geweest) aan te passen van de niet meer beschikbare produkten.

Log dan maar eens in op C@fe, het programma voor resellers van telenet, daar staat wel degelijk bij mono 4000 ingevuld en bij expressnet 5000


En lees nu nog eens mijn quote :!:
rds
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 31 dec 2005, 01:02
Locatie: Brecht

Dat is geen marketingsfolderke, daar kan je bij elke klant zien welke opties hij heeft genomen, mailadressen, webruimte en dus ook snelheden.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Was net in een ander folderke aan 't kijken van telenet en ik kreeg opeens zin om wat te miereneuken :twisted:
Zoek de fout (heb een kleine aanwijzing gegeven) :P

Afbeelding
Bijlagen
telenet.JPG
(95.83 KiB) 47 keer gedownload
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

rds schreef:Dat is geen marketingsfolderke, daar kan je bij elke klant zien welke opties hij heeft genomen, mailadressen, webruimte en dus ook snelheden.


I don't care... er is geen verschil in snelheid tussen Mono en ExpressNet... en heeft er ook nooit geweest.
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

r2504 schreef:
rds schreef:Dat is geen marketingsfolderke, daar kan je bij elke klant zien welke opties hij heeft genomen, mailadressen, webruimte en dus ook snelheden.


I don't care... er is geen verschil in snelheid tussen Mono en ExpressNet... en heeft er ook nooit geweest.


Behalve dat mensen met ExpressNet die wel via EuroDocsis gaan normaal gezien een stabielere snelheid zouden moeten hebben dan Mono abo's met oud modem
Mr Green

Uiteindelijk wilt Telenet alleen zoveel mogelijk geld uit uw zakken kloppen.
Los van Ferrari's & Smarten :wink: Wat nut heeft het een sportwagen te hebben die 250Km/uur kan rijden terwijl de snelweg maar 100Km lang is :?
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”