Pagina 4 van 5

Geplaatst: 16 nov 2005, 12:08
door Gast
Heb daarnet ook gebeld.
Wou weten of ik als Versatel More klant gratis kon switchen.
Dat was geen probleem.
Moest even de klantendienst van Versatel bellen.
En dat van die maximum 5 euro voor limietoverschrijding ?
Dat is een vergissing op de website mijnheer.
Hoezo ? Kent u de wet op de handelpraktijken dan niet ? Die zegt dat de advertentie deel uitmaakt van een contract.
Daar kan ik u niet op antwoorden mijnheer.
Kunt u me iemand geven die wel kan antwoorden ?
Die is op dit ogenblik bezig op een andere lijn ....

Ik wacht nog even tot ze er zelf uit zijn.

Een advies voor degene die NU wille overschakelen : print de voorwaarden uit waar staat dat de extra 5 euro het maximum is. Dit is een bewijs.

Klik op tarieven en daar staat :

Maandelijks abonnement ADSL : Inbegrepen
Extra volume
(boven 10 GB)

€ 1 per GB tot maximum € 5, nadien gratis

Geplaatst: 16 nov 2005, 12:10
door svenska
Ze gaan het nog lastig krijgen... Aldiegene die al inschreven zijn, zullen zich niet laten doen.

Geplaatst: 16 nov 2005, 12:15
door filipi
Daarjuist die kollega nogmaals gesproken:

hij zag gisteren op VTM een reklamespot over de nieuwe aanbieding

MET UNLIMITED !!!

wie begrijpt het nog?????

heeft er nog iemand dit gezien????

ik blijf bij m'n eerste besluit:

filipi schreef:Mijn voorlopig besluit blijft dat het WEL unlimited is !

Waarom ?

1) Het is gebleken dat de mensen achter de infolijn van deze superaanbieding mensen van Tele 2 zijn...en dus nooit iets kenden van unlimited.
2) verschillende mensen aan de normale infolijn van Versatel (= mensen van Versatel) hebbben mij de afgelopen weken gemeld dat het ZEKER unlimited 4Mbps ging zijn.
3) het staat duidelijk op de site onder 'tarieven' , enkel onder 'technische details' staat het dubbelzinnig...
4) als deze aanbieding geen unlimited zou zijn, is het eigenlijk geen 'doorbrekende superaanbieding' zoals ze beweren, helemaal niet...!

Geplaatst: 16 nov 2005, 12:15
door Gast
tele2 zijn blijkbaar nen hoop zeveraars bij mekaar. meerdere keren bevestigen via de telefoon en de website dat het onbeperkt is na 5€ opleg, en nu terugkrabbelen... dat ze met iemand anders z'n voeten spelen he... :twisted: leugenaars

Geplaatst: 16 nov 2005, 12:18
door alfadude
Tja, eerst een hoop volk laten inschrijven en nadien de voorwaarden veranderen is niet echt een typevoorbeeld van goed zaken doen.
Maar voorlopig staat het nog altijd op de site(als je IE gebruikt).
Screenshot nemen en als nadien de aanbieding toch niet geweldig blijkt te zijn heb je een reden om kosteloos op te zeggen.

Geplaatst: 16 nov 2005, 12:18
door FST
komaan, alles als bewijs maken!

- telefoongesprekken opnemen
- reclamespot op tv opnemen
- site screenshotten
- emails (als dat er is)
- derest...

mischien wa laat voor sommige dings (bv telefon, toen ze gisteren nog over unlim ff peptalk deden)

en dan maar bestellen he ofzo ? :?

Geplaatst: 16 nov 2005, 12:20
door svenska
Maar voorlopig staat het nog altijd op de site(als je IE gebruikt).


Met Firefox zie ik ook nog altijd de voorwaarden hoor, net dezelfde als bij IE

EDIT: Telefoongesprekken opnemen heeft vandaag minder effect, iemand zou dat gisteren moeten hebben gedaan! Niettemin, een gesprek vandaag kan ook al helpen, want daarin erkent men de fouten.

Geplaatst: 16 nov 2005, 12:20
door Gast
in plaats van de particuliere internetmarkt is open te breken in B en met iets nieuws af te komen, heulen ze gewoon mee met telenet/belgacom... tele2 verneukt mssch straks nog always adsl more... en versatel wordt gewoon meegesleurd in de put... 'niksmakend hetzelfde' ja

Geplaatst: 16 nov 2005, 12:24
door Gast
>Webmaster: ik zou dat item van versatel op de startpagina eens updaten met de 'nieuwe voorwaarden' en benadrukken wa voor bedrog da allemaal is;iedereen die nieuw binnenkomt op userbase denkt mssch nog 'eindelijk!', awel bespaar ze die teleurstelling...

Geplaatst: 16 nov 2005, 12:25
door Gast
'k Heb de indruk dat er hier een aantal mensen echt anti-Tele2 zijn. Ik ben ermee akkoord dat e.e.a. momenteel nog onduidelijk is, maar geef ze nu gewoon nog even het voordeel van de twijfel. Binnen dit en enkele dagen is de adsl-oorlog in België misschien begonnen, want als Tele2 dit aanbiedt met unlimited, dan zullen Scarlet One, BGC en Telenet wel moeten volgen als ze niet al hun klanten willen kwijtgeraken...

Geplaatst: 16 nov 2005, 12:29
door Gast
't Kan aan mij liggen, maar kan mij iemand een link bezorgen naar een site van tele2 of versatel waar zowel de downloadsnelheid van 4Mb/s EN de max 5€ extra staan in hetzelfde abonnement?
Volgens mij zijn dat 2 verschillende zaken, en is die max 5€ extra aan een veel lagere snelheid (snelheid ontvangen 512 Kbps met download 250 MB).

Geplaatst: 16 nov 2005, 12:51
door mr_willes
Anonymous schreef:in plaats van de particuliere internetmarkt is open te breken in B en met iets nieuws af te komen, heulen ze gewoon mee met telenet/belgacom... tele2 verneukt mssch straks nog always adsl more... en versatel wordt gewoon meegesleurd in de put... 'niksmakend hetzelfde' ja


Wacht eerst af wat er nu uiteindelijk uit gaat komen, over maximaal enkele dagen zal wel duidelijk zijn wat de aanbieding precies inhoud

>Webmaster: ik zou dat item van versatel op de startpagina eens updaten met de 'nieuwe voorwaarden' en benadrukken wa voor bedrog da allemaal is;iedereen die nieuw binnenkomt op userbase denkt mssch nog 'eindelijk!', awel bespaar ze die teleurstelling...


Nogmaals er is nog niks zeker, zoals het nu op de site staat zou het geen bedrog zijn, dat mensen aan de telefoon niet op de hoogte zijn van de nieuwste producten kom je in elke groot (niet goed georganiseerd) bedrijf tegen

'k Heb de indruk dat er hier een aantal mensen echt anti-Tele2 zijn. Ik ben ermee akkoord dat e.e.a. momenteel nog onduidelijk is, maar geef ze nu gewoon nog even het voordeel van de twijfel. Binnen dit en enkele dagen is de adsl-oorlog in België misschien begonnen, want als Tele2 dit aanbiedt met unlimited, dan zullen Scarlet One, BGC en Telenet wel moeten volgen als ze niet al hun klanten willen kwijtgeraken...


Helemaal met je eens, en ik hoop echt dat dit het startschot word van de adsl-prijzen-oorlog!

't Kan aan mij liggen, maar kan mij iemand een link bezorgen naar een site van tele2 of versatel waar zowel de downloadsnelheid van 4Mb/s EN de max 5€ extra staan in hetzelfde abonnement?
Volgens mij zijn dat 2 verschillende zaken, en is die max 5€ extra aan een veel lagere snelheid (snelheid ontvangen 512 Kbps met download 250 MB).


Dat ligt toch wel aan jou. Op de site van versatel onder ALL-IN staan bovenstaande zaken, klik maar eens vanuit ALL-IN op Technische Details en Tarieven (aan de rechtse kant).

Geplaatst: 16 nov 2005, 12:53
door Teebee
Jongens toch, leren lezen: www.tele2.be en www.versateladsl.be

Op beide staat identiek hetzelfde, en waar zitten jullie je nu druk te maken:

Versatel Always more was identiek hetzelfde, ook max €5 bijbetalen, en daarna gratis, zonder snelheidsbeperking. Waarom schiet iedereen nu ineens wakker ?

De huidige aanbieding bestaat al 1 jaar, enkel vanaf nu wordt de 1mbit verhoogd naar 4 mbit, met identiek dezelfde voorwaarden.

Geplaatst: 16 nov 2005, 13:00
door cptKangaroo
Het stond effectief zo op de site:
boven de 10GB limiet = 1€/1GB tot maximum 5€, daarna onbeperkt! Ook voor het 4Mbit abonnement.

Waarschijnlijk is hun reclame met 'onbeperkt online' hetzelfde smerig truukske dat andere ISPs ook al gebruikt hebben: het slaat op het feit dat ge 24/24uur verbonden zijt met het internet maar heeft niks te maken met de limieten.

Technisch vraagje

Geplaatst: 16 nov 2005, 13:00
door Aki
Ik heb nu al een Draadloze ADSL-modem / router (US Robotics 9106). Deze moet ik dan vervangen door die nieuwe box van Tele2? Is er nog een andere mogelijkheid? Bijvoorbeeld een goedkoop bakje aansluiten op mijn router dat de VOIP afhandelt?

Geplaatst: 16 nov 2005, 13:12
door dietervanb
cptKangaroo schreef:Het stond effectief zo op de site:
boven de 10GB limiet = 1€/1GB tot maximum 5€, daarna onbeperkt! Ook voor het 4Mbit abonnement.

Waarschijnlijk is hun reclame met 'onbeperkt online' hetzelfde smerig truukske dat andere ISPs ook al gebruikt hebben: het slaat op het feit dat ge 24/24uur verbonden zijt met het internet maar heeft niks te maken met de limieten.



Dat is het probleem : aan de telefoon zeggen ze iets anders. Volgens de operator is wat op de webstek staat een "vergissing". Waarom ze het dan nog niet aangepast hebben, dat snap ik niet.

Heeft er iemand nog het 0800 nummer van Versatel ? Heb geen zin om op eigen kosten 10 minuten naar een wachtmuziekje te luisteren.

Even geduld hebben lijkt me het beste

Geplaatst: 16 nov 2005, 13:12
door Phill
Bij de lancering van de Allways ADSL formules van Versatel zijn Telenet en Belgacom iets later ook met aangepaste abonnementen komen aanzetten. Dus vermoedelijk zullen ze hier ook wel op (moeten) reageren.

Dus wat betreft vind ik dat Tele2 met deze lancering alvast de aanzet gegeven heeft om de ADSL markt open te breken net zoals Versatel dat met hun abo's gedaan heeft.

Heb trouwens ook een dergelijk aanbod gekregen van Mobistar, zij het dan wel zonder VOIP telefonie. Er beweegt dus wel e.e.a. op de markt !!

Afwachten zou ik zeggen !

Geplaatst: 16 nov 2005, 13:35
door FST
dietervanb schreef:....
Heeft er iemand nog het 0800 nummer van Versatel ? Heb geen zin om op eigen kosten 10 minuten naar een wachtmuziekje te luisteren.


Ze hebben die blijkbaar weggedaan van de website en veranderd in 02/ !

yep ;) ff gegoogled: 0800 57 777 met als resultaat "versatel, goeiendag, bonjour"

Geplaatst: 16 nov 2005, 13:49
door Gast
nu het all-in pakket vandaag voor de 2de keer op versatel.be en tele2.be staat met de vermelding 'na 5€ gratis' met de verwarring van gisteren in gedachte zou het toch straf zijn moest daar niks van kloppen en het gewoon betalend is na 15GB; da's gewoon bewust verwarring creëren... :eek:

in die zin geloof ik nog wel in het aanbod en hoop ik dat dat dus de waarheid is...

Wacht eerst af wat er nu uiteindelijk uit gaat komen, over maximaal enkele dagen zal wel duidelijk zijn wat de aanbieding precies inhoud


enkele dagen vind ik wel wa veel, tegen vanavond zouden ze het toch wel mogen weten vinnik... ze hebben het tenslotte weken voorbereid

Geplaatst: 16 nov 2005, 13:58
door mr_willes
Anonymous schreef:
Wacht eerst af wat er nu uiteindelijk uit gaat komen, over maximaal enkele dagen zal wel duidelijk zijn wat de aanbieding precies inhoud


enkele dagen vind ik wel wa veel, tegen vanavond zouden ze het toch wel mogen weten vinnik... ze hebben het tenslotte weken voorbereid


Inderdaad ze hebben weken voorbereid, en al zou die voorbereiding goed geweest zijn zou er nu geen enkele discussie zijn over deze aanbieding. Conclusie: ze hebben ze hebben zich niet goed voorbereid!!!

Als je argument dus is dat ze niet goed voorbereid zijn dan zou ik zeker een paar dagen wachten i.p.v. tot vanavond...

Geplaatst: 16 nov 2005, 15:06
door Gast
Net telefoon terug gekregen van tele2 en daar bevestigde de vrouw me dat er idd maar een maximum van 5 euro wordt aangerekend en derna is alles gratis.

Mevrouw heeft met brussel en zweden gebeld om daar meer info te verkijgen dus ik denk dat het er goed uitziet :)

Greetz

Geplaatst: 16 nov 2005, 15:23
door Gast
vraag mij af hoe versatel dat in uitvoering gaat brengen. Ik word nu al, als always more abonnee, dagelijks van 11 uur tot 23 uur gecapt op 20-30 Kb

Geplaatst: 16 nov 2005, 15:37
door Gast
Ik stel voor dat nog een aantal mensen proberen te bellen en effe zien als die info kan kloppen :)

Het ziet er veelbelovend uit !

Greetz

Geplaatst: 16 nov 2005, 16:57
door yoho
Anonymous schreef:vraag mij af hoe versatel dat in uitvoering gaat brengen. Ik word nu al, als always more abonnee, dagelijks van 11 uur tot 23 uur gecapt op 20-30 Kb


Welke bullshit is da !!!! Ben reeds 5 maand klant van adsl always more --> pc staat 24/24 aan --> nog nooit gecapt geweest !!!!!!!!

snelheid steeds stabiel op 115-120 KB/sec ... nooit uitval gehad

Geplaatst: 16 nov 2005, 17:05
door FST
mischien woont hij in druk gebied waar ze geklaagt hebben ?

Geplaatst: 16 nov 2005, 17:21
door svenska
Versatel downtime 16/11/05
Versatel ADSL had deze namiddag even een downtime, maar het probleem was in 2 uurtjes opgelost.
----------------------------------------------------
Ik stel voor dat nog een aantal mensen proberen te bellen en effe zien als die info kan kloppen

Ik heb weer eens moeite gedaan om (voor de 10de keer ofzo) te bellen naar de helpdesk... Ik heb het gesprek opgenomen met men gsm en omgezet naar mp3. (zit wel vol haperingen en foutjes, maar de essentie zit erin)
Klik hier voor de opname
Het kwam er dus op neer dat het bericht vers van de pers was: HET IS UNLIMITED...

Wel raar eh? Gisteren geen limiet, vanmorgen wel, nu weer niet :?
vraag mij af hoe versatel dat in uitvoering gaat brengen. Ik word nu al, als always more abonnee, dagelijks van 11 uur tot 23 uur gecapt op 20-30 Kb

Ik ben nog nooit gecapped geweest... :? En ben al bijna 2 jaar klant.

//edit by meon: hoe bruikbaar de informatie in dat gesprek ook is, het opnemen en publiceren van een telefoongesprek is strafbaar, tenzij je tegenpartij daar mee ingestemd heeft!

//edit by Svekke: Sorry, heb ik niet bij stilgestaan, het was goed bedoeld...

Geplaatst: 16 nov 2005, 17:44
door dietervanb
Nu heb ik weer wel interesse ...
Iets anders : hoe Belgacom opzeggen ?
ZIt al een half uur op hun site te zoeken, maar blijkbaar wordt in alle talen over gezwegen ....
Uiteraard wil ik ook dat ik niet zonder internet kom te zitten.
Als ik bv opzeg binnen 2 maanden en tele2 laat nog wat op zich wachten dan ben ik gezien ....

Geplaatst: 16 nov 2005, 18:01
door svenska
dietervanb schreef:Iets anders : hoe Belgacom opzeggen ?

Dit formulier dowloaden op http://www.tele2.be/nl/tele2-all-in/frame/optez.html

Versatel.be schreef:Hoe zeg ik mijn Belgacom ADSL abonnement op?
De algemene voorwaarden (zie www.belgacom.be) vermelden een minimumduurtijd van 1 jaar te rekenen vanaf de dag van aanvaarding van de aanvraag door Belgacom. Je contract met Belgacom kan je opzeggen na het verstrijken van de minimumduurtijd, op elk moment, mits het respecteren van een vooropzeg van 7 dagen. Om geldig te zijn moet je opzeggen ofwel via een aangetekende brief, ofwel persoonlijk in een Belgacom shop.

Geplaatst: 16 nov 2005, 18:30
door strife
Het volgende is grappig en ik wil eigenlijk wel weten hoe Belgacom erop gaat reageren ...

Dit heb ik terug gevonden op de "all-in" website van Tele2 onder de rubriek "Wat heb ik nodig?":

Mijn woning is NIET uitgerust met de nodige bekabeling (telefoonaansluiting).
Indien je woning niet voorzien is van de nodige bekabeling, moet je je eerst aanmelden bij Belgacom om deze infrastructuur te laten installeren. Een lasser en technicus van Belgacom zullen vervolgens langskomen. Wanneer dit gebeurd is, kan je je aanmelden voor TELE2 All In. Je kan je telefoonnummer behouden of je krijgt een telefoonnummer toegewezen door TELE2.

Belgacom komt het werk doen en tele2 loopt er met de klant vandoor ?
hmm ... Wat zal Belgacom daarop zeggen ?

Strife[/url]

??

Geplaatst: 16 nov 2005, 18:38
door filipi
Ik wil niet nogeens roet in het eten gooien maar het wordt triestiger en triestiger....

gebeld met 02 60 80 800 (normale help van Versatel)

-met de vraag ivm downloadvolume...

10 Gb meneer

-en verder , tot 5 euro extra en unlimited nadien?

1 euro per Gb extra

- dus geen unlimited?

nee meneer

-dus enkel als ik always more zou nemen..?(probeer probeer)

nee, die bestaat niet meer meneer , dan kan je nog de gewone always nemen maar dat is veel trager...

-dus met Versatel bestaat grote volumes downloaden niet meer?

nee meneer


Ik denk dat het tijd wordt dat onze moderator eens even die gasten serieus gaat spreken...of is ie daarmee bezig?

ben benieuwd...

Geplaatst: 16 nov 2005, 18:48
door amyas
ge wordt er godverdemme schizofreen van ! :roll:

Geplaatst: 16 nov 2005, 18:48
door dietervanb
Eigenlijk zit ik nog met veel vragen :
Ik zie box met 4 draadloze adapters. DUs als ik het goed begrijp kan ik nu zowel via mijn PC als mijn laptop draadloos surfen ?
En is geen router en/of modem meer nodig ?
Werkt mijn huidige telefoon nog wel ?
En uiteraard hoe zit dat nu met de limieten ?

Heb dus maar eens naar TELE2 gebeld .... geef uw nummer we bellen u terug
Misschien dat ze ook op dit forum gezien hebben dat er veel ongenoegen bestaat over tegenstrijdige berichten. Ik hoop dat er iemand terug belt die er iets van kent.

Het is ondertussen echter al bijna 7 uur en nog niemand gehoord.

Re: ??

Geplaatst: 16 nov 2005, 19:36
door yoho
filipi schreef:Ik wil niet nogeens roet in het eten gooien maar het wordt triestiger en triestiger....

gebeld met 02 60 80 800 (normale help van Versatel)

-met de vraag ivm downloadvolume...

10 Gb meneer

-en verder , tot 5 euro extra en unlimited nadien?

1 euro per Gb extra

- dus geen unlimited?

nee meneer

-dus enkel als ik always more zou nemen..?(probeer probeer)

nee, die bestaat niet meer meneer , dan kan je nog de gewone always nemen maar dat is veel trager...

-dus met Versatel bestaat grote volumes downloaden niet meer?

nee meneer


Ik denk dat het tijd wordt dat onze moderator eens even die gasten serieus gaat spreken...of is ie daarmee bezig?

ben benieuwd...


Ik heb rond 17u30 ook naar dit nummer 02 60 80 800 (normale help van Versatel) gebeld !! Ikzelf ben reeds 5 maand versatel adsl always more klant (ter info). Ik kreeg een behulpzame dame aan de telefoon. Ik zei dat ik de nieuwsbrief had ontvangen via email over het nieuwe all in pack van tele2. Ik vroeg of mijn huidige more abbo ging blijven bestaan, waarop ze antwoorde voor bestaande klanten wel, maar er worden geen nieuwe adsl more abbo's meer verkocht, omdat de nieuwe all-in formule voor die prijs toch interessanter is was het antwoord. 4mit internet en vaste telefonie voor 39,9€.... Ik zal eens kijken hoeveel uw verbruik is zei de dame: "oei uw verbruik is heel veel momenteel" Waarop ik antwoordde: " ja, dat is de reden dat ik 5 maand geleden van skynet go ben overgestapt naar adsl more van Versatel" Wel zei de dame, indien u meer wenst dan 10GB dan kunt u 1GB voor 1€ bijkopen, tot max 5€ daarna gratis !!!

Ik zit thuis wel met een alarmsysteem en blijkbaar zou dit niet werken met het voip principe, jammer in mijn geval dan toch... Ook faxtoestellen geven problemen, maar men is met een oplossing bezig zei de dame...

Wat die limiet betreft, ik weet het ook niet blijkbaar spreken versatel werknemers de tele2 werknemers tegen ?

Geplaatst: 16 nov 2005, 19:42
door yoho
Wat die limiet betreft welles of nietes?? Misschien willen ze het niet vollop van alle daken roepen, omdat men bang is voor eventuele 24/24h leechers ?

Ik vraag mij trouwens af, indien dit nu werkelijk no limit is of dat de voorwaarden plotseling kunnen veranderen voor bestaande klanten? (bijvoorbeeld als ze de downstream niet meer aankunnen).
In dat geval zou het ook wel dikke shit zijn...

Geplaatst: 16 nov 2005, 19:54
door FST
Wat die limiet betreft welles of nietes?? Misschien willen ze het niet vollop van alle daken roepen, omdat men bang is voor eventuele 24/24h leechers ?


Ik denk ook dat het zoiet is

Ik ga denkik toch bestelle je, der sta nog altij:

Code: Selecteer alles

Extra volume
(boven 10 GB)    

€ 1 per GB tot maximum € 5, nadien gratis

bij de tarieven

als het nu ni zou zijn, nog altij goeiekoper als telenet (internet en telefon), geen andere upload meter, elke maand reset, enz!

----

Belgacom komt het werk doen en tele2 loopt er met de klant vandoor ?
hmm ... Wat zal Belgacom daarop zeggen ?


Ge mut wel betalen voor de graafwerken enzo ze

Geplaatst: 16 nov 2005, 19:56
door filipi
yoho schreef:Wat die limiet betreft welles of nietes?? Misschien willen ze het niet vollop van alle daken roepen, omdat men bang is voor eventuele 24/24h leechers ?


Inderdaad, dat is iets wat ik ook al begon te denken...

Geplaatst: 16 nov 2005, 19:56
door Gast
Ik zit thuis wel met een alarmsysteem en blijkbaar zou dit niet werken met het voip principe, jammer in mijn geval dan toch... Ook faxtoestellen geven problemen, maar men is met een oplossing bezig zei de dame...


wij hebben thuis een alarmcentrale (of iets anders?) , alleen weet ik niet waarom deze niet zou werken want het is eigenlijke een automatische voice toepassing; als het alarm afgaat belt hij rechtstreeks naar onze gsm en speelt gewoon een vooraf ingesproken bericht af... dat is toch hetzelfde als ne klassieke telefoon maar dan automatisch, ni?

nog iet anders... wa verstaan ze onder telefooncentrale ? is da gewoon voor intern naar mekaar te liggen bellen en toestanden? want het enigste wat ik bij ons zie is een bakske met parallell schakelingen (koperen pinnekes) waar dat gewoon meerdere telefoons op één lijn aan gekoppeld zijn...

Geplaatst: 16 nov 2005, 20:02
door FST
Zo'n soort alarm zou normaal gaan, is geen ander signal dan gewoon telefoon gesprek.

Een telefoncentral is zo'n geautomatischeerde intern gedoen, da van u is maar vertakking

Geplaatst: 16 nov 2005, 20:02
door Block
Het is voor alarmsystemen die constant via telefoonkabel gekoppeld zijn aan de dispatching van de bewakingsfirma. De gewone adsl splitter stoort de lijn en kan zelfs het alarm laten afgaan.

Geplaatst: 16 nov 2005, 20:05
door Gast
filipi schreef:
yoho schreef:Wat die limiet betreft welles of nietes?? Misschien willen ze het niet vollop van alle daken roepen, omdat men bang is voor eventuele 24/24h leechers ?


Inderdaad, dat is iets wat ik ook al begon te denken...


is bij mij ook al opgekomen... vond in het begin al raar dat het vrij duidelijk vermeld staat dat het onbeperkt is na 5€; bij versatel always adsl more was het subtieler met voetnoten en was volgens mij de inbegrepen 500MB volume van het abonnement die dienst deed als filter voor de massa
mssch dat ze dat nu proberen met deze verwarring? vrij bizarre methode, want los van hun bedoelingen toch slechte reclame...