Telenet en Skynet gaan nieuwsgroepen verwijderen

Nieuws omtrent telecom
mm2
Pro Member
Pro Member

En wat is de volgende stap ? IRC afsluiten ? Want daar vind je ook muziek op. En dan FTP. En dan het WWW beperken tot een 10-tal sites van eigen winkel ? En dan de mailbox verkleinen tot 1 MB want anders kan je langs daar ook nog MP3's uitwisselen :roll:
[The Cleaner]
Member
Member

mm2 schreef:En wat is de volgende stap ? IRC afsluiten ? Want daar vind je ook muziek op. En dan FTP. En dan het WWW beperken tot een 10-tal sites van eigen winkel ? En dan de mailbox verkleinen tot 1 MB want anders kan je langs daar ook nog MP3's uitwisselen :roll:

vergeet vooral niet het afschaffen van lanparty's :roll:
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster

misschien in een straat wonen zonder buren, je kan altijd delen met je buren
:???:
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

mm2 schreef:En wat is de volgende stap ? IRC afsluiten ? Want daar vind je ook muziek op. En dan FTP. En dan het WWW beperken tot een 10-tal sites van eigen winkel ? En dan de mailbox verkleinen tot 1 MB want anders kan je langs daar ook nog MP3's uitwisselen :roll:

Men heeft de nieuwsservers niet afgeschaft... men heeft er enkel de illegale content afgehaald.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

r2504 schreef:Men heeft de nieuwsservers niet afgeschaft... men heeft er enkel de illegale content afgehaald.

Correctie, sommige providers hebben de toegang tot sommige groepen afgesloten.
De illegale content is nergens afgehaald.
If you can't beat them, confuse them.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

CueBoy schreef:
r2504 schreef:Men heeft de nieuwsservers niet afgeschaft... men heeft er enkel de illegale content afgehaald.

Correctie, sommige providers hebben de toegang tot sommige groepen afgesloten.
De illegale content is nergens afgehaald.

De content kan men er ook niet afhalen... maar als de groep voor 99,99% volzit met die spullen is het resultaat haast hetzelfde.
KK
Elite Poster
Elite Poster

Lang leve de payservers :lol:
Trouwens, het verwijderen van groepen heeft weinig zin... Er zijn genoeg ongebruikte groepen naar waar men kan 'verhuizen'.
Gert

ik krijg geen mail terug van grabit waardoor je gratis onbeperkt kan zoeken wie kan mij helpen met een account stuur een mailtje naar XXX dank je wel

//Edit by meon: wie hier support wilt, moet hier maar komen kijken, anders heeft niemand anders iets aan het antwoord dat jij zou krijgen.
Begel

Usenext werkt echt fantastisch. Niet duur en ongeloofelijk veel te downloaden. Via http://www.usenext.be kun je met het geinstalleerde programma makkelijk zoeken in usenet.
Gast

Begel schreef:Usenext werkt echt fantastisch. Niet duur en ongeloofelijk veel te downloaden. Via http://www.usenext.be kun je met het geinstalleerde programma makkelijk zoeken in usenet.

Heb je dan nog een newsreader nodig om alles binnen te halen?

chris
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster

Anonymous schreef:
Begel schreef:Usenext werkt echt fantastisch. Niet duur en ongeloofelijk veel te downloaden. Via http://www.usenext.be kun je met het geinstalleerde programma makkelijk zoeken in usenet.

Heb je dan nog een newsreader nodig om alles binnen te halen?

chris

newsleecher
grabit
newsbin pro
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

Anonymous schreef:http://www.geendatalimiet.be/

Userbase.be wordt gespammed ! :x
amyas
Starter Plus
Starter Plus

CueBoy schreef:Userbase.be wordt gespammed ! :x

door u?
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

amyas schreef:
CueBoy schreef:Userbase.be wordt gespammed ! :x

door u?

Is dit jouw bijdrage tot dit topic ? Mag ik je proficiat wensen ?

Het is je misschien nog niet opgevallen maar dit topic gaat over het verwijderen van nieuwsgroepen op de nieuwsservers.
Of er nu datalimieten zijn of niet, gaat daar niks aan veranderen hoor.

Voor de rest vinden mensen (u ook ?) het nodig om die URL meermaals - te pas en te onpas - te posten op dit forum, en dat is het enige wat ik probeer duidelijk te maken. Zonder persoonlijk te worden, denk ik dat jij dit niet snapt, ttz. dat maak ik op uit jouw antwoord.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Ik denk dat die al verwijdert zijn, als ik het goed voor heb is dit een oud topic.
Gast

Wat ik vreemd vind is dat ik blijkbaar bij mijn provider geen last heb van die blokkering van welbepaalde nieuwsgroepen...
MeYeR
Member
Member

Anonymous schreef:Wat ik vreemd vind is dat ik blijkbaar bij mijn provider geen last heb van die blokkering van welbepaalde nieuwsgroepen...

In de beginpost gaat het over Telenet & Skynet. Dus als je bij een andere provider zit kan dit best zijn.
[Intel Core 2 Duo E8400 | Gigabyte GA-P35C-DS3R | ATi Radeon HD 4800 512 MB | Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 4096MB CL4 | 1.8 TB HD intern / 500 GB HD extern | Windows Vista | Tele2]
Frolic

Ik overweeg ernstig om over te schakelen van Skynet naar Telenet. Ten eerste is de downloadsnelheid veel hoger bij telenet en download je 's nachts aan de helft van de prijs (je mag 's nachts bij telenet dubbel zoveel binnenhalen, het wordt maar enkel afgehouden van je downloadlimiet). Verder werden bij Skynet niet enkel de muziek- nieuwsgroepen verwijderd, ook enkele veel gebruikte newsgroepen zoals alt.binaries.nl en alt.binaries.boneless. Laat dit nu net de nieuwsgroepen zijn met de meest leuke dingen voor België en Nederland. Bij Telenet staan ze er wel nog.
Verder verdenk ik Skynet ervan systematisch in ALLE nieuwsgroepen te saboteren zodat niets nog geheel kan worden gedownload (bijna alles is incomplete). De retentie (tijd dat iets beschikbaar is op de nieuwsgroepen) is bij Skynet belachelijk kort. Soms is het na een paar uurtjes alweer verdwenen. De enige manier om nog iets deftig binnen te halen is via een payserver, die kost je dan wel zo'n 7 a 12 Euro per maand extra. In ruil krijg je dan wel ALLE nieuwsgroepen, met een behoorlijke retentie (soms tot 30 dagen)
Ik was een tevreden Skynet gebruiker maar niet lang meer en ik hoop velen met mij. Eigelijk zijn het stommerikken want ze boycotten hun eigen business, hebben daardoor minder transmisie... en dus minder inkomsten.
MacE501
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

Vergeet boneless maar bij Telenet hoor...
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Overstappen van BGC naar telenet zou ik niet doen . De retentie is ook belachelijk laag , saboteren zullen ze ook wel doen ( hier is een post na enkele uren zo incomplete , dat zelfs met par files geen herstelling mogelijk is ) .

Beste wat je kan doen is overstappen naar edpnet , dubbele limiet van TN, ook nachtsurfen , kun je tot 40 gig gaan voor basis abbo , met 6 mbit down en 640 kbit up , en dit voor 11 € minder dan TN. Al neem je met dit abbo een payserver , dan maak je nog winst :lol: .
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

Bij newsbin.telenet.be heb je a.b.nl ook niet hoor...
TaranQ
Starter Plus
Starter Plus

Bij de hele bevolking systematisch de trommelvliezen en stembanden verwijderen, dat is enige echte oplossing...
Verder zal ik maar geen commentaar geven op deze belachelijke maatregelen....
TaranQ
Starter Plus
Starter Plus

Heb begrepen dat alle binaries weg zijn bij Skynet??
Ben blij dat ik daar alvast weg ben, stelletje monopolie mongolen.
Zit nu bij Mobistar, daar is grootste gedeelte wel nog aanwezig, maar de snelheid (en service!!) is bagger....
verdickt
Premium Member
Premium Member

waar maken jullie je toch steeds druk om, voor een paar dollars heb je een
degelijke newsserver waar je onbeperkt kan downloaden met een heel goede retentie.
Coop
Premium Member
Premium Member

ga naar dommel mensen, kun je nu voor 50 gieg van giga server (de betere payserver) gebruik maken, en binnenkort met nachtsurfen zelfs voor 80 gieg.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”