ik heb nu skynet go sinds gisteren en de snelheden zijn erg goed.
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 3408 kbit/s or 426 kbyte/s
- Upload speed : 412 kbit/s or 52 kbyte/s
Tue Apr 5 2005 at 09:01:42 UTC+0200
Alleen stomme limiet valt tegen maar das nie erg.IK haal gwn de laatste dag van de maand gewoon veel af.Een vreind van mij haalt +- 50 gig af in 36 uur zodat hij voor 39.95€ +- 60 gig afhaalt!
Probleem adsl2fit
Nog mensen dat niet zijn afgesloten en toch GEEN fax hebben gestuurd of EDPNET op de hoogte hebben gebracht dat ze NIET overschakelen?
Ja, wij zijn hier ook nog niet afgesloten ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Dan kan je misschien toch eens contact opnemen met edpnet en vragen hoe het zit, ze hebben X aantal users een gratie gegeven en nu is het misschien aan jou om eerlijk te zijn en ofwel edpnet te bedanken, ofwel een abbo bij hen aan te gaan.The_Borg schreef:Ja, wij zijn hier ook nog niet afgesloten :)
- EDPnet
- ISP Official
- Berichten: 363
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
- Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Dan is die klaarblijkelijk niet aangekomen waar hij moest. Als je je fax even opnieuw verstuurt naar het rechtstreekse nr. 03 265 67 01, dan is je account morgenochtend gereactiveerd.Sand schreef:voor mij geen gratie, en had zelfs fax op vrijdag 15u doorverzonden
internet, fiber & telephony
Ik had mijn fax op de dag zelf gestuurd en werd toch afgesloten. Maar dat is niet verwonderlijk als je plots 1000-den (toch?) faxberichten krijgt...
Na een mailtje met de helpdesk was ik a.s.a.p. weer aangesloten!
Gelukkig dat ze meer responsief zijn dan ADSL2FIT want ik zit thans aan de andere kant van de wereld met een 9 uur tijdsverschil. Op zo'n moment moet je het hebben van een goede helpdesk!!!
Veel dank aan EDPnet![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Na een mailtje met de helpdesk was ik a.s.a.p. weer aangesloten!
Gelukkig dat ze meer responsief zijn dan ADSL2FIT want ik zit thans aan de andere kant van de wereld met een 9 uur tijdsverschil. Op zo'n moment moet je het hebben van een goede helpdesk!!!
Veel dank aan EDPnet
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Wat maakt het dan uit of je hier internet hebt of nietgast schreef:ik zit thans aan de andere kant van de wereld met een 9 uur tijdsverschil
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Verdorie... ik wist niet dat de post zo traag was... die brief is waarschijnlijk al een dik jaar geleden op de bus gegaanZMD schreef:Vandaag eindelijk een brief van A2F gekregen dat ze gestopt zijn![]()
![]()
![]()
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Wel, twee opmerkingen:r2504 schreef:Wat maakt het dan uit of je hier internet hebt of nietgast schreef:ik zit thans aan de andere kant van de wereld met een 9 uur tijdsverschil
1) zonder de internet verbinding kan niet bij mijn gegevens thuis
2) met 9 uur tijdsverschil is het niet makkelijk om iets "tijdens de kantooruren" te regelen
Mja,
Ik had ook enkele problemen maar dat lag aan a2f en niet aan EDPnet, het formulier dat te downloaden was hier op userbase heb ik doorgefaxt naar het nummer op het formulier (was een a2f nummer), en van maandag tot woensdag was ik weg dus kon ik onmogelijk weten of ik afgesloten was ja of nee...
Toen ik woensdagavond terugkwam was mijn internet dus weg & heb ik donderdag meteen naar EDPnet gebeld, hier zeiden ze me dat sommige faxformulieren niet zijn doorgekomen via a2f en hebben ze me een ander faxnummer gegeven en heb ik het nieuwe formulier dat ik Woensdag in de bus had gekregen van a2f (met de bevestiging dat ze gestopt waren & dat ik @A2F moest vervangen door @EDPNET ... ook niets te vroeg trouwens) doorgefaxt naar dat nummer en nog geen half uur later zat ik terug op het internet met mijn EDPNET-account.
Niets dan goede kritiek op hun support dus
Ik had ook enkele problemen maar dat lag aan a2f en niet aan EDPnet, het formulier dat te downloaden was hier op userbase heb ik doorgefaxt naar het nummer op het formulier (was een a2f nummer), en van maandag tot woensdag was ik weg dus kon ik onmogelijk weten of ik afgesloten was ja of nee...
Toen ik woensdagavond terugkwam was mijn internet dus weg & heb ik donderdag meteen naar EDPnet gebeld, hier zeiden ze me dat sommige faxformulieren niet zijn doorgekomen via a2f en hebben ze me een ander faxnummer gegeven en heb ik het nieuwe formulier dat ik Woensdag in de bus had gekregen van a2f (met de bevestiging dat ze gestopt waren & dat ik @A2F moest vervangen door @EDPNET ... ook niets te vroeg trouwens) doorgefaxt naar dat nummer en nog geen half uur later zat ik terug op het internet met mijn EDPNET-account.
Niets dan goede kritiek op hun support dus
vraagje ivm ISP monitor, op de site kan ik inloggen (EDPnet) en mijn verbruik correct zien. Maar met ISP monitor lukt dit niet.
Kent iemand de oplossing, of is dit omdat het een onbekend A2Fachtig EDPnet abbo is?
Kent iemand de oplossing, of is dit omdat het een onbekend A2Fachtig EDPnet abbo is?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1538
- Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
- Locatie: Gent
- Bedankt: 5 keer
Sorry had het al verwijderd want het lukt hier ook. (ik had gewoon een klein foutje in mijn login).
Dus ge gebruikt uw login voor uw ADSL verbinding zonder @EDPNET
PS: Bij mij werkt de counter pas van vandaag. (gelukkig rustig geweest)
Dus ge gebruikt uw login voor uw ADSL verbinding zonder @EDPNET
PS: Bij mij werkt de counter pas van vandaag. (gelukkig rustig geweest)
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
EDPnet wordt niet ondersteund door ISPmonitor.Anonymous schreef:vraagje ivm ISP monitor, op de site kan ik inloggen (EDPnet) en mijn verbruik correct zien. Maar met ISP monitor lukt dit niet.
Kent iemand de oplossing, of is dit omdat het een onbekend A2Fachtig EDPnet abbo is?
Ja, contract overgezet naar edpnet, nu nog de omzetting naar unlimited maken.
"Sommige faxen naar A2F niet doorgespeeld aan edpnet"
Tot op het einde verschrikkelijk slordig
.
"Sommige faxen naar A2F niet doorgespeeld aan edpnet"
Tot op het einde verschrikkelijk slordig
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Dat was dus mijn probleem ook ja:)...tis nu wel opgelost.The_Borg schreef:Tot op het einde verschrikkelijk slordig.
Btw, ik zit met die meter op EDPnet.be nog altijd op 0% ... Ik log gwn in met "mijnaccount@EDPNET" en mijn login ... dat werkt maar dan wil ik inloggen bij "My EDPnet" en dat lukt niet, ik heb ookal geprobeert de @EDPNET weg te halen zoals hierboven iemand zei maar het lukt nog steeds niet...iemand een idee wat ik kan doen? (buiten naar edpnet te bellen en het te regelen?)
Ik meen mij te herinneren dat de 'My EDPNet' gebruikersnaam/paswoord niet dezelfde is dan de ADSL connectie login/pass ...
normaal krijg je een email van edpnet van zodra je account helemaal in orde is ... daar staan alle login gegevens op (incl de usernames/passwords voor al je email pop3 accounts)
Ik zou eigenlijk niet weten wat voor info ik kan opvragen in My EDPNet ...
trafiek is toch genoeg?
normaal krijg je een email van edpnet van zodra je account helemaal in orde is ... daar staan alle login gegevens op (incl de usernames/passwords voor al je email pop3 accounts)
Ik zou eigenlijk niet weten wat voor info ik kan opvragen in My EDPNet ...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)