Klopt, je krijgt 3 EUR korting als je een mobiel abo hebt. Het verschil tussen Digi en MV is 5 EUR dus je wint nog 2 EUR/maand. Je hebt meer data bij digi maar mist een aantal andere voordelen.
Ik had 3 abo's dus dat is dan 1 keer 2 EUR en 2 keer 5 EUR, dus 12 EUR/m. Dat komt op jaarbasis overeen met bijna 3 m abo fiber. Trek daar nog een aantal maanden gratis abo via Vikingpunten en ik zit goed, een pak goedkoper dan destijds bij Px fiber en zelfde aantal sims.
Data injectie op komst bij mobile Vikings
- VossyGamer
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 58 keer
- Recent bedankt: 1 keer

Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 19 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Als je blijft voor viking punten dan moet je constant elke maand 5€ aan viking punten verzamelen, maar dan nog heb je 8GB in plaats van 15GB.
En je weet wat viking punten zijn toch? Je moet geld spenderen aan partners . Totaal geen goeie reden om te blijven
En je weet wat viking punten zijn toch? Je moet geld spenderen aan partners . Totaal geen goeie reden om te blijven
internet: Hey! 150/15 - 29€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
-
- Plus Member
- Twitter: ON8SD
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 25 keer
Geen 5 VP'en hé: 2 is genoeg elke maand als je al 3EUR/maand bespaart op je vaste internetverbinding bij MV. En die 2 VP/maand is best wel snel gehaald hoor, uiteraard zonder dingen te kopen speciaal om punten te verzamelen.
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
- Recent bedankt: 7 keer
5 EUR is peanuts, ik heb vaak meer dan 100 EUR aan punten. Als je goede deals doet loopt dat aardig op. Zeker toen Booking er nog bij zat was er echt niets aan om dat te halen. 3 weken op hotel, dat loopt op. Daar komt Colruyt nog bij en dan wat zaken bij Coolblue en Bol. Ook Payconiq doet nu mee.
Ik was er eerst ook wantrouwig over maar het werkt in de praktijk wel lekker.
Je moet geen mobiel abo hebben om toch die punten te halen.
Ik was er eerst ook wantrouwig over maar het werkt in de praktijk wel lekker.
Je moet geen mobiel abo hebben om toch die punten te halen.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 270 keer
- Bedankt: 178 keer
Hoe kun je MV punten verdienen bij de Colruyt?