Waarom loopt het zo fout bij Telenet de laatste tijd?
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Het is het gevolg van zoveel mogelijk eruit persen en er zo weinig mogelijk in steken. Service is van geen belang meer en van de concurrentie moet men ook al niet te bang zijn. Dat zorgt voor een lakse houding bij een bedrijf wat op termijn wel tot dit soort rampen moet leiden.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 211 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik hoor vooral heel veel blabla... Ze hebben een nieuw IT systeem dat volledig in de soep draait en blijkbaar kunnen medewerkers er ook geen weg mee want ze moeten extra opleidingen voorzien en al 160+ man bij aangenomen. Men zou zich dan toch beginnen afvragen wat het nut is van dat "nieuw IT systeem"...
Dus nu hebben we de uitleg gehoord van de verantwoordelijke van de klantendienst. Heel benieuwd naar de uitleg van de gewone medewerker
Dus nu hebben we de uitleg gehoord van de verantwoordelijke van de klantendienst. Heel benieuwd naar de uitleg van de gewone medewerker

-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
- Bedankt: 105 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Oracle cloud - het wil maar het kan soms niet. Eenvoudige zoekfunctie is vb soms traag in gebruik. (Eigen ervaring).
Mobile Vikings Fiber 1000/500
MobileVikings mobile
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Ventura via OpenCore
OVH - vaste telefoon
MobileVikings mobile
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Ventura via OpenCore
OVH - vaste telefoon
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 140 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Deze uitleg komt neer op dat alle klanten nu de extra kosten moeten dekken van de fouten/gebreken/slechte beslissingen van Telenet...Telenet kondigde recent nog aan dat vanaf 5 juni de tarieven met 6 procent verhoogd zullen worden. Volgens de woordvoerster dient de indexering om de gestegen kosten van het bedrijf door te voeren. “Klanten die meerdere dagen zonder diensten zaten, werden uiteraard gecompenseerd. Dat is nog steeds onze filosofie”
- Dizzy
- Elite Poster
Dat van die opleidingen is al onzin want als je alles verandert weet je toch dat dat opleiding zal vergen. De nieuwe toepassing is brak en onvoldoende getest en nu zitten ze met de gebakken peren, alhoewel vooral de klanten. De kosten van de compensaties zullen ze wel oplossen met weer een prijsverhoging door de inflatie natuurlijk.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 598 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Idd, outsourced naar India, met de nodige communicatiestoornissen/verschillende tijdszones erbij. De immer terugkerende parabel van de IT sinds InfoSys. Dat + het feit dat het gros van de software-opleidingen in India niet zo goed zijn waardoor "engineers" niet weten hoe ze iets moeten aanpakken, zij die wel excelleren verkassen meestal snel naar de veel beter betaalde jobs in de VS (waar ze weliswaar uitgeperst worden, want als ze ontslagen worden wordt hun visa ingetrokken en moeten ze terug naar India).
Maar ja, het zal op papier wel de goedkoopste geweest zijn.
Oracle Cloud is m.i. ook het probleem niet, dat is niet het beste maar ook niet het slechtste (wel het duurste?

-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 241 keer
- Bedankt: 757 keer
Mmm, dat gaat uiteraard niet werken, want de modem krijgt pas een IP van zijn lokale DHCP server als hij ingeplugd is.koenraaddeconinck schreef: 04 mei 2023, 09:42 om eens te zoeken welk IP- adres van de modems matcht met dat van mijn ouders
Serienummer of mac-adres daarentegen kan werken.
Klopt. Het is niet jouw taak als klant om de juiste procedure op te zoeken en te kennen, dat is hun taak.koenraaddeconinck schreef: 04 mei 2023, 09:42 Hij vroeg me op de juiste policy te volgen. Heb geantwoord dat als ik met mijn auto naar de garage ga voor reparatie, ik ook niet aan mijn garagist zeg wat hij moet doen en hoe omdat daarvoor juist mensen met kennis van zaken - zoals TN- medewerkers - bestaan. Ik hoef die policies bij verhuis niet te kennen toch? Ik kan me alleen maar informeren en doen wat men mij vraagt / adviseert.
Dat soort commentaren ruikt nog naar overheidsinstanties of de staatsbedrijven van vroeger (bv RTT), waar je als klant vaak verplicht werd om zelf je weg te zoeken in hun papiermolen.
-
- Elite Poster
Hopelijk zet de media exposure wat extra druk op de ketel, ik heb enkele aanpassingen in wacht staan die ik gewoon niet durf uit te voeren gezien de risico's. Gelukkig stat Telenet nog op de beurs (voor hoelang nog?) zodat de aandeelhouders ook hun stem kunnen laten horen nu ze op de hoogte zijn.
Maar tegelijk is mijn aanvoelen dat het meeste pas na de zomer uitgeklaard zal zijn...
Maar tegelijk is mijn aanvoelen dat het meeste pas na de zomer uitgeklaard zal zijn...
- Ptoeneigh
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 584 keer
Tweakers bericht er ook over. Wat een reputatieschade.. en ondertussen de prijzen maar blijven verhogen..
https://tweakers.net/nieuws/209436/soft ... chten.html
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
- Bedankt: 68 keer
Ik weet niet of het waar is,maar op de radio(VRT NWS) kwam ook aan het licht dat Telenet alle klanten nu net een brief hebben gestuurd, onderwerp was een nieuwe prijsverhoging.
Kvind dat nu wel een hele slechte com. op zo een moment.Waarvan ik toch schrik is dat er blijkbaar klanten zijn die al weken klachten hebben allerhande sommige ook over de facturen die dingen aanrekenen die men helemaal niet afneemt.
Kvind dat nu wel een hele slechte com. op zo een moment.Waarvan ik toch schrik is dat er blijkbaar klanten zijn die al weken klachten hebben allerhande sommige ook over de facturen die dingen aanrekenen die men helemaal niet afneemt.
Laatst gewijzigd door fluppie 06 mei 2023, 11:57, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 275 keer
- Bedankt: 141 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Donderdag tel. gekregen van klantendienst (maar klacht bij ombudsdienst was al binnen):
- een kwartier lang excuses met de waarheid: "hier zijn eens te meer zware fouten gemaakt", aldus de TN medewerker in kwestie met allemaal redenen waar ik geen boodschap aan heb. Mij interesseert gewoon dat ik krijg wat ik vraag en waarvoor ik betaal en dat ik ik TN correct betaal voor de services die ze aanbieden. Punt.
- 100€ compensatie gekregen.Ook
- benadrukt dat ze met een structureel probleem zitten, dag nadien bevestigd door krantenartikel.
Finaal hebben mijn ouders sedert vrijdag een digibox (geen -corder want daarvoor moet ik zelf naar de TN winkel lopen ...) en vast telefonie. Voor hen is terugkijk TV voldoende en ze hebben besloten het hier bij te laten. Dus strictu sensu nog niet wat ik gevraagd heb maar bon ... Ze kunnen op hun leeftijd ook niet zo goed met die dingen overweg. Ze noemen dat 'de bluts met de buil nemen', zeker?
Heb ook aan de dame in kwestie gezegd dat ze vlug op de 'schuif af' zullen zitten als PX hier passeert met fiber maar daar is het niet zo veel beter, denk ik.
Komen we weer bij het feit dat het duopolie een probleem is waardoor deze kapitaalkrachtige mastodonten zich alles kunnen permitteren.
Financieel bestraffen van door de ombudsdienst gegrond verklaarde klachten, een oplossing om deze mesthoop eens uit te kuisen?
- een kwartier lang excuses met de waarheid: "hier zijn eens te meer zware fouten gemaakt", aldus de TN medewerker in kwestie met allemaal redenen waar ik geen boodschap aan heb. Mij interesseert gewoon dat ik krijg wat ik vraag en waarvoor ik betaal en dat ik ik TN correct betaal voor de services die ze aanbieden. Punt.
- 100€ compensatie gekregen.Ook
- benadrukt dat ze met een structureel probleem zitten, dag nadien bevestigd door krantenartikel.
Finaal hebben mijn ouders sedert vrijdag een digibox (geen -corder want daarvoor moet ik zelf naar de TN winkel lopen ...) en vast telefonie. Voor hen is terugkijk TV voldoende en ze hebben besloten het hier bij te laten. Dus strictu sensu nog niet wat ik gevraagd heb maar bon ... Ze kunnen op hun leeftijd ook niet zo goed met die dingen overweg. Ze noemen dat 'de bluts met de buil nemen', zeker?
Heb ook aan de dame in kwestie gezegd dat ze vlug op de 'schuif af' zullen zitten als PX hier passeert met fiber maar daar is het niet zo veel beter, denk ik.
Komen we weer bij het feit dat het duopolie een probleem is waardoor deze kapitaalkrachtige mastodonten zich alles kunnen permitteren.
Financieel bestraffen van door de ombudsdienst gegrond verklaarde klachten, een oplossing om deze mesthoop eens uit te kuisen?
-
- Elite Poster
fluppie schreef: 06 mei 2023, 11:53 Telenet alle klanten nu net een brief hebben gestuurd, onderwerp was een nieuwe prijsverhoging.
Hier ook in de bus paar dagen geleden, terwijl ik de OneUP al opgezegd had

Even ingescand en attached:
-
- Elite Poster
Het word mij nu wel heel duidelijk dat Telenet die brief(zoals hierboven) heeft verstuurd,terwijl ze al tot boven hun hoofd in de problemen zaten,en iedereen bij Telenet zich daar heel goed van bewust was heeft de dienst comm. er mss. niet aan gedacht dat dit een ultra slecht singnaal is naar de klanten,en vooral dan de mensen die op dat ogenblik al volledig in de problemen zitten?? niet eerst de problemen,maar een hogere factuur. Ik zou het intresant vinden daar eens een vraag over te stellen bij Telenet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 372 keer
- Bedankt: 156 keer
Nu ben je excuses aan het zoeken om niet te moeten veranderen.koenraaddeconinck schreef: 06 mei 2023, 11:59

Telenet heeft dit gewoon slecht aangepakt en voorbereid, dit doen ze echt niet opzettelijk omdat ze dit zich kunnen permitteren.
En dat heb je natuurlijk een onderbemande helpdesk (want wie wilt er vandaag nog op de helpdesk zitten?) en dan krijg je een puinhoop.
Zal meer concurrentie dergelijke problemen oplossen? uiteraard niet, zeker niet met een helpdesk in roemenie.
Mastodonten hebben gewoon méér klanten, en meer klanten betekend ook méér klachten als het eens grondig fout loopt zoals nu.

Het is door de hoge inflatie dat ze genoodzaakt zijn om hun prijzen te verhogen.fluppie schreef: 06 mei 2023, 12:55 Het word mij nu wel heel duidelijk dat Telenet die brief(zoals hierboven) heeft verstuurd,terwijl ze al tot boven hun hoofd in de problemen zaten,en iedereen bij Telenet zich daar heel goed van bewust was heeft de dienst comm. er mss. niet aan gedacht dat dit een ultra slecht singnaal is naar de klanten,en vooral dan de mensen die op dat ogenblik al volledig in de problemen zitten?? niet eerst de problemen,maar een hogere factuur. Ik zou het intresant vinden daar eens een vraag over te stellen bij Telenet.
Niet omdat ze van zichzelf vinden dat ze een uitstekende service verlenen en dat ze zichzelf een loonsverhoging gunnen.

het is ongelukkig, maar het is niet zo dat de loonindexering van het personneel wordt teruggedraaid hierom

-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 29 keer
Bijna 60% van de aandelen zijn in handen van Liberty Global (en ze hebben een bod lopen op de rest van de aandelen).CCatalyst schreef: 05 mei 2023, 17:49 Gelukkig stat Telenet nog op de beurs (voor hoelang nog?) zodat de aandeelhouders ook hun stem kunnen laten horen nu ze op de hoogte zijn.
Je kan uiteraard altijd vragen hierover stellen op de algemene vergadering, en daar zal men netjes op antwoorden (of niet). Maar voor de rest kan je hier als (kleine) aandeelhouder niets mee. En er zijn ook geen vragen over gesteld op de laatste algemene vergadering van 26 april, kan je nalezen in het verslag: https://investors.telenet.be/static-fil ... 14f0dbc29e
-
- Elite Poster
De slechte timing, voor Telenet dan, was niet die brief, maar de aandacht in de media. Toen dat begon, was de brief al verzonden. Pech voor hen dus. Daarvoor was het gros van de klanten, waaronder de massa die al jaren dezelfde formule aanhoudt, helemaal niet op de hoogte. Het is natuurlijk mogelijk dat de aandacht in de media (on)rechtstreeks het gevolg is van die brief.fluppie schreef: 06 mei 2023, 12:55 en vooral dan de mensen die op dat ogenblik al volledig in de problemen zitten?? niet eerst de problemen,maar een hogere factuur. Ik zou het intresant vinden daar eens een vraag over te stellen bij Telenet.
En ook de aandeelhouder was wellicht niet op de hoogte. Het is niet omdat je aandeelhouder bent, dat je ook Telenet klant bent. Maar je hebt zeker gelijk dat het weinig zal uitmaken, het zet weer wat extra druk op de ketel omdat IR de antwoorden rechtstreeks bij de bevoegde personen zal halen, maar that's it.Taaner242 schreef: 06 mei 2023, 15:50 En er zijn ook geen vragen over gesteld op de laatste algemene vergadering van 26 april, kan je nalezen in het verslag
-
- Elite Poster
Tot nu toe heeft Telenet altijd zijn klanten bij zich kunnen houden,ondanks de vele prijsverhogingen (Telenet is de duurste ,maar snelste provider) men heeft dus al wat ervaring in zo een toestanden zullen de Telenet klanten deze problemen terug met de mantel der liefde bedekken??
Wat die brief betreft,Telenet heeft al meer dan een maand grote problemen (VRT Radio) het is dus niet zo dat de problemen maar begonnen zijn toen die brief was vertrokken.
Wat die brief betreft,Telenet heeft al meer dan een maand grote problemen (VRT Radio) het is dus niet zo dat de problemen maar begonnen zijn toen die brief was vertrokken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 364 keer
- Bedankt: 118 keer
Zolang mensen niet overschakelen op glasvezel zoals FIberklaar of andere die meerdere ISP's toelaten zal er weinig concurrentie zijn en zullen de prijzen blijven stijgen.
Vele zeggen ik heb al 1Gigabit bij Telenet en die hebben ook al Fiber (FTTC niet FTTH) waarom zou ik dan nog glasvezel laten installeren.
Ik zie dat ook als voor de toekomst om je meer keuzemogelijkheid te geven.
Ik ben zelf wel aan het wachten tot Fiberklaar bij ons start. Volgende maand weten we als minstens 20% kiest voor Fiberklaar in onze gemeente en dan kijken wat de planning is
Vele zeggen ik heb al 1Gigabit bij Telenet en die hebben ook al Fiber (FTTC niet FTTH) waarom zou ik dan nog glasvezel laten installeren.
Ik zie dat ook als voor de toekomst om je meer keuzemogelijkheid te geven.
Ik ben zelf wel aan het wachten tot Fiberklaar bij ons start. Volgende maand weten we als minstens 20% kiest voor Fiberklaar in onze gemeente en dan kijken wat de planning is
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Microsoft Surface Pro 8
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 8 keer
In mijn appartementsgebouw zijn schotels niet toegelaten, dus TV Vlaanderen of Starlink valt af.
Er is een klassieke koperaansluiting, maar dat is al een oude, bovendien lijkt me de snelheid dan de beperkende factor (haal regelmatig flinke games binnen en dat moet toch een beetje vooruit gaan).
De gemeente en de syndicus horen het in Keulen donderen als je over glasvezel begint. Voor zover ik weet zijn er geen aanbieders bezig om hier glasvezel uit te rollen.
Goed, dan hebben we coax. Er zijn bij mijn weten twee opties, geel en oranje.
Ik heb al twee keer een poging gedaan om van geel naar oranje te gaan. 1ste keer (aantal jaar geleden): bestelling geplaatst. Nooit meer wat van gehoord. 2de keer (vorig jaar): technieker van oranje is langsgeweest, alles aangesloten, modem raakte niet geprovisioneerd... Ja meneer, ik ga een ticket aanmaken, meestal is dan na 15 minuten in orde. Ik had geen gebruik gemaakt van easy switch, dus had nog diensten van geel. Klantendienst van oranje: lange wachttijden. Had je iemand aan de lijn, was het altijd de verkeerde dienst en werd je doorverbonden, meerdere keren tijdens een gesprek. Na dagen (hoezo 15 min) wachten op de provisionering en barslechte ervaring met de klantendienst, alles weer ingepakt en overstap geannuleerd.
Waar moet ik dan naartoe?
Er is een klassieke koperaansluiting, maar dat is al een oude, bovendien lijkt me de snelheid dan de beperkende factor (haal regelmatig flinke games binnen en dat moet toch een beetje vooruit gaan).
De gemeente en de syndicus horen het in Keulen donderen als je over glasvezel begint. Voor zover ik weet zijn er geen aanbieders bezig om hier glasvezel uit te rollen.
Goed, dan hebben we coax. Er zijn bij mijn weten twee opties, geel en oranje.
Ik heb al twee keer een poging gedaan om van geel naar oranje te gaan. 1ste keer (aantal jaar geleden): bestelling geplaatst. Nooit meer wat van gehoord. 2de keer (vorig jaar): technieker van oranje is langsgeweest, alles aangesloten, modem raakte niet geprovisioneerd... Ja meneer, ik ga een ticket aanmaken, meestal is dan na 15 minuten in orde. Ik had geen gebruik gemaakt van easy switch, dus had nog diensten van geel. Klantendienst van oranje: lange wachttijden. Had je iemand aan de lijn, was het altijd de verkeerde dienst en werd je doorverbonden, meerdere keren tijdens een gesprek. Na dagen (hoezo 15 min) wachten op de provisionering en barslechte ervaring met de klantendienst, alles weer ingepakt en overstap geannuleerd.
Waar moet ik dan naartoe?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 364 keer
- Bedankt: 118 keer
Inderdaad mijn punt.
Begrijp ook niet dat de overheid zich niet meer bemoeid hiermee.
Zou prioritair moeten zijn, Vlaanderen bengelt onderaan in Europa met glasvezel, veel Oost-europeese landen en de baltische staten staan bovenaan.
Vlaanderen heeft te lang vertrouwd op DSL en COAX omdat dat jaren geleden nog goed was voor breedband.
Men zou het moeten toejuichen dat er bedrijven zijn die een glasvezelkabel willen leggen. Dan heb je op korte tijd overal glasvezel liggen.
Dan zouden ze ook moeten verplichten dat alle ISP's daarop aangesloten kunnen worden.
Niet elk bedrijf zijn eigen glasvezelkabel of niet mee willen doen met een ander bedrijf dat al een glasvezelkabel heeft liggen.
Dat is contra productief, duurder en zorg voor minder concurrentie.
Begrijp ook niet dat de overheid zich niet meer bemoeid hiermee.
Zou prioritair moeten zijn, Vlaanderen bengelt onderaan in Europa met glasvezel, veel Oost-europeese landen en de baltische staten staan bovenaan.
Vlaanderen heeft te lang vertrouwd op DSL en COAX omdat dat jaren geleden nog goed was voor breedband.
Men zou het moeten toejuichen dat er bedrijven zijn die een glasvezelkabel willen leggen. Dan heb je op korte tijd overal glasvezel liggen.
Dan zouden ze ook moeten verplichten dat alle ISP's daarop aangesloten kunnen worden.
Niet elk bedrijf zijn eigen glasvezelkabel of niet mee willen doen met een ander bedrijf dat al een glasvezelkabel heeft liggen.
Dat is contra productief, duurder en zorg voor minder concurrentie.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Microsoft Surface Pro 8
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Microsoft Surface Pro 8
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 372 keer
- Bedankt: 156 keer
Alle providers kunnen op fiberklaar aangesloten worden, ook Telenet.
Dat sommige niet willen, is hun eigen keus.
Maar fiberklaar is nog altijd een commercieel bedrijf dat moet winst maken, fiber in gans Belgie leggen doen ze alleen omdat het gaat opbrengen ook. Het gaat om miljardeninvesteringen om bij iedereen gratis fiber binnen te trekken, maar dat moet op termijn wel terugbetaald worden.
Verwacht maar niet dat de prijzen gaan zakken, misschien wel in Euro/GB of euro/Gbps maar niet in absolute maandprijs.
Dat sommige niet willen, is hun eigen keus.
Maar fiberklaar is nog altijd een commercieel bedrijf dat moet winst maken, fiber in gans Belgie leggen doen ze alleen omdat het gaat opbrengen ook. Het gaat om miljardeninvesteringen om bij iedereen gratis fiber binnen te trekken, maar dat moet op termijn wel terugbetaald worden.
Verwacht maar niet dat de prijzen gaan zakken, misschien wel in Euro/GB of euro/Gbps maar niet in absolute maandprijs.
-
- Elite Poster
Kon gisteren, in een zeldzaam weekend dat Mijn Telenet niet onbeschikbaar was door "verbeteringswerken", nog een en ander doen in Mijn Telenet. Vandaag word ik er constant uitgesmeten en moet ik opnieuw inloggen. Zinloos om verder te proberen. Zal voor morgen zijn (of dinsdag) want in het weekend kijkt daar niemand naartoe uiteraard.
Je gebruikt beter deze topic als referentie ipv de VRT. 2 maanden geleden postte iemand hier (in de tweede post van de topic) dat ze al 6 weken problemen hebben. Je mag er dus eigenlijk vanuit gaan dat het al sinds begin dit jaar is, en het is nog zeker niet gedaan...fluppie schreef: 07 mei 2023, 09:37 Wat die brief betreft,Telenet heeft al meer dan een maand grote problemen (VRT Radio) het is dus niet zo dat de problemen maar begonnen zijn toen die brief was vertrokken.
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 241 keer
- Bedankt: 757 keer
Ik heb iirc op netweters gelezen dat wat "mijn telenet" betreft, en de moeilijkheden met router settings te saven, de problemen volgens sommigen zich al voordoen sinds november ofzo.
- Data technicus
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 110 keer
Nu loopt het precies helemaal fout. Werken aan de app en erin zetten dat de werken tot 31/12 duren. En met emails zouden er ook problemen zijn.
- Dizzy
- Elite Poster
Fiber aanleggen zou (te) duur zijn maar wat wil je als je iedere aanbieder zijn eigen netwerk laat aanleggen? In andere landen en streken met een veel lagere bevolkingsdichtheid kan het wel. 1 fibernetwerk met daarop een aanbod van iedereen die wil aanbieden biedt de beste concurrentie en aanbod voor klanten maar willen we dat wel in België vraag ik me dan af.
Een ander punt is het constant bezuinigen en uitbesteden van basistaken tot het op een dag in elkaar stuikt, bij telenet is die dag aangebroken.
Een ander punt is het constant bezuinigen en uitbesteden van basistaken tot het op een dag in elkaar stuikt, bij telenet is die dag aangebroken.
-
- Elite Poster
-
- Elite Poster
Er zijn veel mensen (Klanten) die wel kwaad zijn,beseffende dat de problemen nog niet zijn opgelost(het ergste van de hele zaak),en men eenzaam aan de top staat wat de hoogte v/d factuur betreft,dit iets wat vele mensen in hun hoofd samen zullen voegen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 745 keer
- Bedankt: 312 keer
- Recent bedankt: 12 keer
Er zullen ook heel veel mensen zijn die geen reden tot klagen hebben. Technisch noch hoogte factuur.
Het is nu niet zo dat Telenet het enige bedrijf in Vlaanderen is dat zijn prijzen (stelselmatig) verhoogt.
Maar klanten die geen tot weinig redenen hebben tot klagen noch willen meegaan in de groepsdruk tot eenzijdig gejuich over één bedrijf/ eenzijdig geklaag hoor je uiteraard niet zo vaak.
Het is nu niet zo dat Telenet het enige bedrijf in Vlaanderen is dat zijn prijzen (stelselmatig) verhoogt.
Maar klanten die geen tot weinig redenen hebben tot klagen noch willen meegaan in de groepsdruk tot eenzijdig gejuich over één bedrijf/ eenzijdig geklaag hoor je uiteraard niet zo vaak.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
- Dizzy
- Elite Poster
Dat is inderdaad zo dat je tevreden mensen niet hoort maar anderzijds hebben mensen die wel degelijk last hebben geen boodschap aan het feit dat anderen geen problemen hebben. Zeker omdat Telenet de gewoonte heeft om zeer regelmatig de prijzen te verhogen terwijl deze in België al niet laag zijn, speel een rol.
Wie een hoge prijs vraagt mag zich verwachten aan eisen die ook hoger liggen als het om service gaat. Kortom, Telenet geeft een deel van zijn klanten de indruk dat ze geen rekening met hun problemen houden. Als een bedrijf niet luistert naar de klanten moeten ze ook niet opkijken dat deze op termijn elders gaan.
Wie een hoge prijs vraagt mag zich verwachten aan eisen die ook hoger liggen als het om service gaat. Kortom, Telenet geeft een deel van zijn klanten de indruk dat ze geen rekening met hun problemen houden. Als een bedrijf niet luistert naar de klanten moeten ze ook niet opkijken dat deze op termijn elders gaan.
- Dizzy
- Elite Poster
Klopt, ik ging ook onmiddellijk naar Telenet gaan zodra ze goedkoper waren, ben nooit moeten gaan 
Dat is ook de deal die Apple geeft, je betaalt een hogere prijs maar je krijgt wel kwaliteit "it just works" is een goed verkoopsargument als ik de financiën van Apple bekijk.

Dat is ook de deal die Apple geeft, je betaalt een hogere prijs maar je krijgt wel kwaliteit "it just works" is een goed verkoopsargument als ik de financiën van Apple bekijk.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 145 keer
En voor diegenen die denken dat ze het beter kunnen: ik zag net op LinkedIn dat Telenet op zoek is naar een Pega Lead System Architect. Als je hier goed in bent heb je momenteel een sterke onderhandelingspositie