Dommel Mobile : 3 euro/maand/simkaart minimum
- bitbite
- Premium Member
- Berichten: 558
- Lid geworden op: 18 dec 2012, 14:01
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 42 keer
Nalv de minimumkost enkele nummers opgezegd, in de 1e helft van oktober bevestiging van het ticket en aparte opzegmail per nummer. En wat vinden we vandaag in onze mailbox? Jawel, een factuur van 3 euro per nummer
-
- Elite Poster
- Berichten: 1017
- Lid geworden op: 24 aug 2012, 11:49
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 84 keer
Hier hetzelfde, gsm nummer al meer dan een jaar weg bij Dommel.
En hun support platform ligt plat, waarschijnlijk in de soep gedraaid door de toevloed van tickets over dit.
Edit: Dan maar een mail naar de administratie verstuurd.
En hun support platform ligt plat, waarschijnlijk in de soep gedraaid door de toevloed van tickets over dit.
Edit: Dan maar een mail naar de administratie verstuurd.
- lacer
- Elite Poster
- Berichten: 2635
- Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Hier lijkt het ok, 1 nummer opgezegd, factuur van 0 €.
Ander nummer daarentegen
Ander nummer daarentegen
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Ik heb hier ook problemen.
- Eerste factuur van 3 euro van Dommel deze maand ontvangen.
- Vorige maand werd mijn nummer naar Jim Mobile overgedragen. Ik ben sinds december niet meer actief op Dommel zijn netwerk.
- Wel is de renew date van mijn mobiel package een maand opgeschoven. Staat nu al op: 2019/02/01 in mijn account
- Op 25 nov had ik nochtans ook een opzeggingsmail naar [email protected] gestuurd (die mail is blijkbaar niet aangekomen of goed verwerkt). Hun mailadres lijkt me ook veranderd te zijn. Staat nu op [email protected] (lees ik zonet op hun website).
Bizar. Ik heb daarnet eens naar Dommel gebeld. Ze hebben een support ticket voor me aangemaakt. Gaan de status van mijn mobiele package op non actief zetten. De man aan de telefoon vertelde me dat JIM Mobile dit aan hen vergeten doorgeven is. Wat is dat nu voor iets (voor een uitspraak) ? Betekent het porteren van mijn nummer naar een andere provider "logischerwijs" ook niet dat men die dienst niet meer moet aanrekenen ? Ze is immers 'technisch' geporteerd ? Of porteert de facturatie ervan niet mee misschien ? JIM Mobile heeft de opzeg van mijn mobiel nummer aan Dommel doorgegeven (dat hebben ze me beloofd en ook geantwoord in hun support mail). En nu komt Dommel zeggen dat JIM Mobile dit nagelaten heeft. Hen hiervan niet op de hoogte heeft gebracht. Wie liegt er in deze ? Handelt kwader trouw of onbekwaam.
Zucht. Waarom kan alles niet gewoon eens vlot (eerlijk en correct) verlopen ? Altijd maar dat proberen en bedriegen. Word ik soms zo moe van. Plopper de plop. Jandorie nog aan toe.
En hoe lang moet ik die 3 euro per maand nu nog betalen ? Weet er iemand dit ? Sinds december maak ik van hun diensten geen gebruik meer. Mijn laatste factuur van november (aan 3 euro) zal ik nog betalen. Maar daarna mag het wel stoppen voor me.
Stuur ik (uit voorzorg) nu al een aangetekend schrijven naar hun ? Dat ik hun in gebreke stel. Vanaf heden (december) geen factuur meer zal betalen. Gezien ze ook geen diensten meer aan me leveren.
Iemand advies ?
Hoe vlot loopt dit verder bij jullie ?
- Eerste factuur van 3 euro van Dommel deze maand ontvangen.
- Vorige maand werd mijn nummer naar Jim Mobile overgedragen. Ik ben sinds december niet meer actief op Dommel zijn netwerk.
- Wel is de renew date van mijn mobiel package een maand opgeschoven. Staat nu al op: 2019/02/01 in mijn account
- Op 25 nov had ik nochtans ook een opzeggingsmail naar [email protected] gestuurd (die mail is blijkbaar niet aangekomen of goed verwerkt). Hun mailadres lijkt me ook veranderd te zijn. Staat nu op [email protected] (lees ik zonet op hun website).
Bizar. Ik heb daarnet eens naar Dommel gebeld. Ze hebben een support ticket voor me aangemaakt. Gaan de status van mijn mobiele package op non actief zetten. De man aan de telefoon vertelde me dat JIM Mobile dit aan hen vergeten doorgeven is. Wat is dat nu voor iets (voor een uitspraak) ? Betekent het porteren van mijn nummer naar een andere provider "logischerwijs" ook niet dat men die dienst niet meer moet aanrekenen ? Ze is immers 'technisch' geporteerd ? Of porteert de facturatie ervan niet mee misschien ? JIM Mobile heeft de opzeg van mijn mobiel nummer aan Dommel doorgegeven (dat hebben ze me beloofd en ook geantwoord in hun support mail). En nu komt Dommel zeggen dat JIM Mobile dit nagelaten heeft. Hen hiervan niet op de hoogte heeft gebracht. Wie liegt er in deze ? Handelt kwader trouw of onbekwaam.
Zucht. Waarom kan alles niet gewoon eens vlot (eerlijk en correct) verlopen ? Altijd maar dat proberen en bedriegen. Word ik soms zo moe van. Plopper de plop. Jandorie nog aan toe.
En hoe lang moet ik die 3 euro per maand nu nog betalen ? Weet er iemand dit ? Sinds december maak ik van hun diensten geen gebruik meer. Mijn laatste factuur van november (aan 3 euro) zal ik nog betalen. Maar daarna mag het wel stoppen voor me.
Stuur ik (uit voorzorg) nu al een aangetekend schrijven naar hun ? Dat ik hun in gebreke stel. Vanaf heden (december) geen factuur meer zal betalen. Gezien ze ook geen diensten meer aan me leveren.
Iemand advies ?
Hoe vlot loopt dit verder bij jullie ?
Laatst gewijzigd door Gent32m 04 dec 2018, 10:31, in totaal 1 gewijzigd.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Forumtroll
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 20 nov 2017, 17:39
- Bedankt: 3 keer
Dommel is een onbetrouwbaar bedrijf. Ze zeggen dat ze goedkoop zijn maar vergelijk eens met hun concurrenten! Ik begrijp dan ook niet waarom dit bedrijf nog niet bankroet is. Alles wat mis kan gaan gaat ook mis! handen af van "dommel.com"!
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
Met aangetekend hun in gebreke te stellen, zet je je wel safe voor verdere misserie. Mijn antwoord is dus 'ja', doenGent32m schreef:
Stuur ik (uit voorzorg) nu al een aangetekend schrijven naar hun ? Dat ik hun in gebreke stel. Vanaf heden (december) geen factuur meer zal betalen. Gezien ze ook geen diensten meer aan me leveren.
Iemand advies ?
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
- Berichten: 1017
- Lid geworden op: 24 aug 2012, 11:49
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 84 keer
Hun ticket systeem werkt niet, ze reageren niet op de mail.
Straks eens bellen, zal leuk worden.
Edit, nu toch bevestiging:
Straks eens bellen, zal leuk worden.
Edit, nu toch bevestiging:
Denken ze nu echt dat ik die 3 euro zal betalen?We have processed your cancellation.
We regret your decision to cancel your service with us. We do hope to welcome you again in the near future as a new customer.
Meanwhile, we need to point out that possible current and future (e.g. telephone charges or early cancellation fees) invoices that are not paid yet, contractually are still due and need to be wired to our bank account.
Laatst gewijzigd door tb0ne 04 dec 2018, 11:56, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1139
- Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
- Locatie: zwijndrecht
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 78 keer
- Contacteer:
Van alle personen die zouden roepen of iets goedkoop of niet is ben jij wel de laatste die ik zou vertrouwen met je zever.satellitetv schreef:bash bash bash
Kan je meer dan alleen maar baseless assumptions smijten en aan providerbashing doen (en liegen met cijfers)?
Ik begrijp dan ook niet waarom jij nog altijd kan posten.
- EotT
- Premium Member
- Berichten: 550
- Lid geworden op: 13 sep 2010, 13:11
- Uitgedeelde bedankjes: 127 keer
- Bedankt: 188 keer
Hier ook 3 euro te betalen, terwijl er geen telefoonnummer meer bij hen is (op de site staat het wel nog als actief).
Enkele jaren geleden hetzelfde voorgehad met een internetabonnement. Toen gewoon geweigerd om te betalen. Ze hebben wel nog enkele keren geprobeerd om me te laten betalen, maar daarna niets meer van gehoord.
Enkele jaren geleden hetzelfde voorgehad met een internetabonnement. Toen gewoon geweigerd om te betalen. Ze hebben wel nog enkele keren geprobeerd om me te laten betalen, maar daarna niets meer van gehoord.
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Het verbruik bij mijn laatste factuur (in november) was 0 euro.
Zou ik die laatste factuur van November nog betalen ? (ik twijfel)
Wil dat gerust nog doen (gezien hun voorwaarden ondertussen gewijzigd zijn en ik misschien zelf eerder had moeten opzeggen)
Wel ben ik niet bereid de facturen erna nog te betalen (van december, januari, ...), gezien ik sinds eind november geen enkele dienst meer bij hen afneem. Mijn mobiel nummer is overgedragen naar JIM Mobile.
Een aangetekend schrijven kost me ook geld.
Hoe lang kunnen ze je dit 'wettelijk' nog blijven factureren ? (hebben ze zelf een poot op om op te staan)
Weet er iemand dit.
Zou ik die laatste factuur van November nog betalen ? (ik twijfel)
Wil dat gerust nog doen (gezien hun voorwaarden ondertussen gewijzigd zijn en ik misschien zelf eerder had moeten opzeggen)
Wel ben ik niet bereid de facturen erna nog te betalen (van december, januari, ...), gezien ik sinds eind november geen enkele dienst meer bij hen afneem. Mijn mobiel nummer is overgedragen naar JIM Mobile.
Een aangetekend schrijven kost me ook geld.
Hoe lang kunnen ze je dit 'wettelijk' nog blijven factureren ? (hebben ze zelf een poot op om op te staan)
Weet er iemand dit.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Plus Member
- Berichten: 220
- Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 3 keer
Hier dezelfde zever... zonet meerdere facturen van 3 euro terwijl we al lang overgestapt zijn naar JIM. Kreeg eerst nog facturen met 0.00 EURO !!!
Echt rotzakkerij... Nooit meegemaakt met andere operatoren !
Echt rotzakkerij... Nooit meegemaakt met andere operatoren !
- lacer
- Elite Poster
- Berichten: 2635
- Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Hier ook van dat
1 nummer overgezet in oktober en bij kostenoverzicht was dit voor november 0 €, het ander nr was iets van 2.09 € btw in.
Nu bij hun afrekening 2,48 € voor de één en 2,48 € voor de andere, dus samen 6 €.
Op mij schrijven voor nummer overdracht lieten ze niks weten.
Overgedragen nr staat ook nog actief zag ik, al werkt het nummer reeds een maand bij Jim mobile
Nog eens een contact formuliertje ingevuld en verzonden. Zal niet veel helpen zeker ?
1 nummer overgezet in oktober en bij kostenoverzicht was dit voor november 0 €, het ander nr was iets van 2.09 € btw in.
Nu bij hun afrekening 2,48 € voor de één en 2,48 € voor de andere, dus samen 6 €.
Op mij schrijven voor nummer overdracht lieten ze niks weten.
Overgedragen nr staat ook nog actief zag ik, al werkt het nummer reeds een maand bij Jim mobile
Nog eens een contact formuliertje ingevuld en verzonden. Zal niet veel helpen zeker ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
- Sinna
- Elite Poster
- Berichten: 2417
- Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
- Twitter: KrSi78
- Locatie: Brugge
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
Deze maand ook de eerster keer de aanronding naar €3 gekregen, mijn vrouw zat met de gesprekskosten sowieso al boven de €3.
Niemand hier lid van Test-Aankoop? Lijkt mij een leuk gevalletje om hen eens te laten uitspitten.
Je zou op den duur bang zijn om je nummer weg te migreren...
Niemand hier lid van Test-Aankoop? Lijkt mij een leuk gevalletje om hen eens te laten uitspitten.
Je zou op den duur bang zijn om je nummer weg te migreren...
Computer(k)nul
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
De Mobiele package is uit mijn account verwijderd. De laatste factuur van 3 euro ook verwijderd. Ik heb geen Dommel producten meer actief noch openstaande facturen staan. Hiermee werd alles correct afgesloten. Dommel bellen werkt beter dan ze mailen (lijkt me).
Staat bij jullie de mobiele package nog vermeld (in de klantentool van Dommel) ?
Staat bij jullie de mobiele package nog vermeld (in de klantentool van Dommel) ?
Laatst gewijzigd door Gent32m 05 dec 2018, 22:11, in totaal 1 gewijzigd.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
- lacer
- Elite Poster
- Berichten: 2635
- Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Wilde bellen, maar al hun lijnen zijn bezet
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
De communicatie per e-mail aangaande de €3 is niet verlopen zoals vermeld in punt 5.2 van de contractuele voorwaarden:
5.2. SCHEDOM NV/SA behoudt zich het recht haar prijzen op elk
ogenblik te wijzigen. De kennisgeving wordt gedaan door middel van een
gewone brief gericht aan het facturatieadres van de klant minstens 1
maand voor het nieuwe tarief in werking treedt. Bij een prijsverhoging
heeft de Klant het recht om onmiddellijk een einde te stellen aan het
lopend contract en dit vanaf de datum waarop de verhoging van kracht
wordt, zonder enige eventuele verbrekingsvergoedingen te moeten
betalen.
Bijgevolg kan iedereen die €3 betwisten.
5.2. SCHEDOM NV/SA behoudt zich het recht haar prijzen op elk
ogenblik te wijzigen. De kennisgeving wordt gedaan door middel van een
gewone brief gericht aan het facturatieadres van de klant minstens 1
maand voor het nieuwe tarief in werking treedt. Bij een prijsverhoging
heeft de Klant het recht om onmiddellijk een einde te stellen aan het
lopend contract en dit vanaf de datum waarop de verhoging van kracht
wordt, zonder enige eventuele verbrekingsvergoedingen te moeten
betalen.
Bijgevolg kan iedereen die €3 betwisten.
-
- Premium Member
- Berichten: 536
- Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 29 keer
Gevraagd om 2 nummers te annuleren, de andere nummers heb ik overgezt naar andere provider. Nu ook een factuur van 2X 3 eur gekregen. Heb uit zekerheid de domiciliering bij mijn bank geblokkeerd, voor de rest trek ik me niets meer aan.
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Orange Flybox
Orange Extra surf card
-
- Plus Member
- Berichten: 213
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 3 keer
Vandaag de laatste van de 3 abonnementen die mijn family had bij dommel overgezet naar JIM mobile. Elke keer is dat goed gegaan. Alleen voor data moet je de nodige instellingen op je gsm uitvoeren (de informatie staat zeer duidelijk op de site van JIM mobile). Er is ook een manier om het automatisch te laten gebeuren, maar ik verkoos de manuele manier. Momenteel zeer tevreden, en blij dat ik geen 3 euro per maand meer moet betalen. Vermits ik bijna alles doe met data, ook telefoneren en berichten (whatsapp), ben ik ook nog eens 2 keer goedkoper af dan bij dommel. Ik betaal nu meer 1 cent per MB, bij dommel kost het 2 cent.