Re: Franse operator FREE komt naar België???
Geplaatst: 10 jul 2019, 14:07
vergeet het geen enkele operator zal naar belgie komen. Ook free niet
Users United
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/viewtopic.php?t=53018
Het is het probleem van de kip en het ei.heist_175 schreef:Wie zit er eigenlijk nu, vandaag, te wachten op 5G?
Dat providers er geen prioriteit van maken, snap ik geheel: er zijn nauwelijks business cases voor.
https://www.tijd.be/markten-live/live-b ... 62680.htmlfvhbrugge schreef:ach daarom wil Decroo persé een 4e licentie veilen... de kandidaat is dus al gekend
Decroo wist wss meer dan wij toen konden vermoeddenAnalisten: 'Providence/Voo kan het Belgische telecombedrijven moeilijk maken'
Proximus en Telenet behoren vandaag tot de grootste dalers in de Bel20. Dat is mogelijk het gevolg van een bericht in Le Soir over een verkoop van een meerderheidsbelang (50% + 1 aandeel) in de Waalse speler Voo aan de Amerikaanse private equity-groep Providence die grote belangen heeft in de Amerikaanse en Europese telecomsector. Die verkoop - waaraan voorwaarden verbonden zijn - zou al van mei dateren. Orange Belgium en Telenet hadden ook interesse in Voo, en zouden er dus naast grijpen.
ING-analist David Vagman schat de implicaties op de Belgische telecombedrijven als negatief in. 'België krijgt in feite een nieuwe telecomspeler die nog niet over een mobiel netwerk beschikt en die mogelijk interesse heeft om de vierde speler te worden in mobiel', zegt Vagman. 'De telecomregulator BIPT zal tevreden zijn met een outsider als Providence, in plaats van een overname door Telenet of Orange Belgium.'
Degroof Petercam wijst erop dat Providence in Europa al een mooie staat van dienst heeft opgebouwd met Kabel Deutschland in het verleden en met MasMovil nu (Spanje). 'We blijven voorzichtig tegenover Belgische telecomaandelen', zegt analist Stefaan Genoe.
Ik heb hun support een keer gebeld. Ze hebben mij direct en vooral goed geholpen. Als je de prepaid koopt heb je je de keuze tussen éen maand en 2 maanden. Deze opties zijn allebei verlengbaar. Op het einde van de maand krijg ik steeds een email met de melding opgelet als je niet verlengt (optie) zal uw kaart vervallen. Het al of niet komen zal niet van ons afhangen, een appje met gebruik en andere gegevens vind je belangrijk. Dat is begrijpelijk. Langs de andere kant. Als alles bijna onbeperkt is zoals met free ben ik persoonlijk niet zoveel geneigd om te controleren. Ieder zijn ding natuurlijklithion schreef:Een operator als Free hebben we hier misschien wel niet nodig. Die hebben geen app waar je je gebruik kan controleren. Je kan dat enkel zien als je naar hun site surft vanop je telefoon (helft van hun site werkt dat niet) of via een loginpagina inlogt op hun site. Automatisch aanmelden is onmogelijk door een keypad die je moet gebruiken om je gebruikersnaam in te geven. Je heb ook nog steeds niet gevonden hoe je een prepaid van een maand kan verlengen. Het wijzigen van tarief is onmogelijk ofwel betaal je een administratieve kost. Support pagina stelt 0,0 voor. Ze kunnen nog veel leren van bvb een Mobile Vikings naar gebruikersvriendelijkheid.
Bonjour,
Vous avez demandé la résiliation de votre forfait mobile Free sur le
numéro 07 82 27 70 05 et nous vous confirmons sa prise en charge.
N'oubliez pas :
- la résiliation de votre abonnement mobile entraîne la perte
définitive de votre numéro de téléphone,
- une facture Free contenant vos dernières consommations mobiles sera
émise après la résiliation.
Nous restons à votre entière disposition pour tout renseignement
complémentaire, en plus de notre site d'assistance disponible à
l'adresse http://mobile.free.fr/assistance