Heb er vorig weekeinde ook een ontvangen, net op dezelfde plaats aan Top Interieur. Oké ik geef volledig lijn fout toe en ga daar niet over zeuren.boulder schreef:Wetten en regels moeten voor iedereen gelden, ook voor de Overheid, ook voor de politie.
Ik erger mij dood als ik netjes 50 rijd waar dat hoort, en dan een politiecombi daar zelf zijn voeten zie aan vegen, of aan het flitsen op een echte pakplaats (voorbeeld : rond punt Izegem = 70, afrit Top Interieur = direct 50 per uur, en dan staan ze direct aan die meubelzaak te flitsen, goed wetende dat de meeste mensen nog aan het afremmen zijn van 70 naar 50).
Maar als er dan regeltjes zijn waar zij (de Staat, de Politie, ...) zich moeten aan houden, dan is dat plots niet meer nodig.
Ik merk trouwens dat het antidateren van brieven steeds vaker gebeurt, en doordat er geen poststempels meer opstaan, sta je als 'klant' zeer zwak, waardoor je bijkomende boetes riskeert zonder dat je daar ook maar iets kon aan doen.
Maar ik begrijp er nu helemaal niks meer van hoe dat zit hoor met die betaaldatum?
Iemand die kan helpen om dit te verklaren?
1. Geflitst op een kleine 400m van mijn werk. Precies aan het stukje dat het van 70 plots naar 50 gaat. (18/04/2018)
2. Datum op brief en P.V. staat op 11-05-2018
3. Brief ontvangen op 18 mei, maar omwille van Pinksterenweekend en omdat de brief tussen enkele andere papieren was geraakt pas gisteren geopend. 3 dagen na de uiterste vervaldatum volgens DE BRIEF 21-05-18
4. Wil alsnog proberen om deze boete te betalen via www.verkeersboetes.be maar deze geeft als vervaldatum 06-05-2018????
Hoe kan dit nu in hemelsnaam? Dit is mijn eerste flitsboete ooit, maar dit lijkt me toch niet zomaar te kunnen dat mijn boete reeds 6 dagen voor het opsturen betaald moest zijn?
Betaal ik dit best z.s.m. of contact opnemen?

Sent from my WAS-LX1A using Tapatalk