Pagina 4 van 4

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 11 jan 2018, 12:43
door boonpwnz
Het heeft voor sommige klanten blijkbaar langer geduurd.

bij mij was tv kijken en tv replay geen enkel probleem maar tot gisteren ging het niet om opnames aan te klikken. na lang wachten lukte het dan wel gisteren en verliep het vlekkeloos.

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 11 jan 2018, 13:15
door MClaeys
Lokale opnames zullen niet gewerkt hebben, maar hoe zat het eigenlijk met de cloud opnames tijdens die panne? Kunnen die mensen daar nu naar kijken of zijn die ook mislukt? :)

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 11 jan 2018, 13:23
door stevos
EEn geplande opname van die avond op één is hier mislukt en niet te bekijken...

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 11 jan 2018, 21:53
door denkleine
Was het een opname op je harde schijf of opname op het netwerk?

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 11 jan 2018, 22:00
door Splitter
je kan thuis van die dag niet herbekijken via de 36u terugspoel functie en alsook niet via de opnames.
althans bij mijn moeder kon het toch niet.

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 11 jan 2018, 22:35
door apestaart
Normaal wordt een opname op decoders met harde schijf zoals V4 en V5 niet alleen op de harde schijf opgenomen maar tezelfdertijd ook op de server.
Indien de opname van Thuis verloren gegaan is zowel op de schijf als op de server en ook niet kan bekeken worden via TV Replay dan is er nog maar één mogelijkheid en dat is Thuis bekijken via VRT nu, zowel op de website als via de app maar dan moet men wel over een internet aansluiting beschikken.

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 11 jan 2018, 23:04
door jackho
Proximus kan er ook voor zorgen dat verloren opnames teruggezet worden, je moet er wel om vragen.

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 13 jan 2018, 18:13
door TiTanium
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_even ... 6=eengeste

Datum is bekend :)

We geven je de 2 komende weken meer tv wegens het ongemak van de voorbije dagen. Van 17 tot 31 januari activeren we automatisch en gratis voor alle tv-klanten de kanalen van het Belgisch voetbal, Studio 100 Hits en Movies & Series.

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 13 jan 2018, 18:18
door Splitter
TiTanium schreef:We geven je de 2 komende weken meer tv wegens het ongemak van de voorbije dagen. Van 17 tot 31 januari activeren we automatisch en gratis voor alle tv-klanten de kanalen van het Belgisch voetbal, Studio 100 Hits en Movies & Series.
hmm, movies&series lijkt me wel iets waar ik wat aan kan hebben, afhankelijk van het aanbod...
hoewel ik eigenlijk amper tv kijk dus op dat vlak kan het best zijn dat ik begin februari de tv aanzet en denk "oja... shit"

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 13 jan 2018, 19:23
door jackho
Het schijnt dat ze bij Scarlet als tegemoetkomen een korting zullen geven op de volgende factuur.

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 13 jan 2018, 19:25
door Joe de Mannen
ik heb de vraag naar Scarlet net verstuurd...

J.

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 15 jan 2018, 11:02
door fluppie
Ik krijg vandaag mijn maandelijkse Scarlet factuur,we zullen zien.

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 15 jan 2018, 11:40
door liber!
Hou er rekening mee bij het opnemen in de cloud (nPVR) dat je opname ontoegankelijk wordt als de zender verdwijnt of je je pakket stopzet.

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 15 jan 2018, 22:59
door philippe_d
jackho schreef:Het schijnt dat ze bij Scarlet als tegemoetkomen een korting zullen geven op de volgende factuur.
Wat kost Proximus TV bij Scarlet? 15€ per maand?
2 uurtjes zonder TV = 15€ x 2 / 720 = €0.04 korting op je volgende factuur?
liber! schreef:Hou er rekening mee bij het opnemen in de cloud (nPVR) dat je opname ontoegankelijk wordt als de zender verdwijnt of je je pakket stopzet.
Volgens mij ook lokale opnames als de zender verdwijnt ...

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 15 jan 2018, 23:07
door blaatpraat
Dat voorlaatste even tegenspreken:
Ik heb een tijd "All Entertainment" gehad.
Op 1 van de kanalen die hierin zit, had ik een serie opname gepland.

Ondertussen zit ik al bijna een jaar zonder "All Entertainment", en toch zie ik nog dagdagelijks een opname via nPVR verschijnen.
Zonet getest: ik kan deze nog bekijken.

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 16 jan 2018, 06:57
door cptKangaroo
Proximus TV bij Scarlet(One) staat aangegeven als €13.5/maand.

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 16 jan 2018, 09:10
door jackho
philippe_d schreef:
jackho schreef:Het schijnt dat ze bij Scarlet als tegemoetkomen een korting zullen geven op de volgende factuur.
Wat kost Proximus TV bij Scarlet? 15€ per maand?
2 uurtjes zonder TV = 15€ x 2 / 720 = €0.04 korting op je volgende factuur?
____________________________________________________________________
Ze geven wel € 3 korting dus toch iets meer dan €0.04 korting :wink:

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 17 jan 2018, 08:08
door MClaeys
philippe_d schreef:Volgens mij ook lokale opnames als de zender verdwijnt ...
Oei, dus bij de verhuis van Studio 100 is iedereen bij Telenet ook zijn opnames van die zender kwijt? Dat mensen dat nog pikken op den duur, als vroeger een zender verdween keek je gewoon verder op je DVD's of video's :? (Bij Proximus stelt dat probleem zich al niet meer, de nieuwe decoders is enkel cloud opname helaas). Vooruitgang is toch niet altijd vooruit gaan.

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 17 jan 2018, 11:16
door fluppie
De rekening van Scarlet is hier zoals alle voorgaande,er is geen enkele vermelding v/e vergoeding voor de TV storing hier.

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 17 jan 2018, 18:38
door Joe de Mannen
Zojuist, net na de factuur, een antwoord gekregen van Scarlet:
Beste klant,

Helaas hebben we een ernstige onderbreking van onze dienstverlening gekend. Gelieve ons hiervoor te excuseren.

Deze problemen zijn ondertussen opgelost. Toch willen we je een éénmalige compensatie van 3 euro aanbieden. Dit bedrag zal automatisch van de volgende factuur afgetrokken worden.

Indien je nog een storing ondervindt, raden we je aan om de decoder en/of modem opnieuw op te starten. Dat doe je door de stekker enkele seconden uit het stopcontact te halen en nadien terug aan te koppelen.

Voor verdere vragen, kan je ons telefonisch contacteren op het nummer 02 275 27 27 (openingsuren) of reageren op deze mail.

Wij hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog andere vragen hebt, gelieve op deze e-mail te reageren. Voor dringende vragen, gelieve ons telefonisch te contacteren op het nummer 02 275 27 27 (openingsuren).
Voor een antwoord op de meest gestelde vragen kan je de klok rond terecht op http://www.scarlet.be/help.

Met vriendelijke groeten,
J.

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 17 jan 2018, 19:41
door petrol242
3 euro, met of zonder BTW :)
Geven ze nu in dat bericht mee dat de storingen nog niet helemaal opgelost zijn?

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 18 jan 2018, 11:41
door fluppie
Joe de Mannen,ik zie dat U voor Uw laatste bericht,de vraag aan Scarlet(over een compensatie)gestuurd heeft.Nu vraag ik mij wel af of alleen de mensen die zgz.een vraag voor compensatie aangekaart hebben er ook krijgen,en de andere klanten ...niets??

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 18 jan 2018, 11:45
door Joe de Mannen
Dat weet ik dus niet...

J.

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 18 jan 2018, 12:29
door sdecoster
Rekening ontvangen op woe 10/1 maar niets van korting te zien hier.

Had ook geen compensatie gevraagd overigens. Ik stuur ze nu wel eens een mailtje en hou jullie op de hoogte.

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 18 jan 2018, 13:41
door jackho
Het is niet zo dat Scarlet bij iedere klant een korting toekent, je moet om een compensatie vragen.

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 18 jan 2018, 13:43
door Joe de Mannen
bij mij is de mail ivm de korting ook pas na de factuur gekomen hoor. het zal dus voor de volgende factuur zijn.

J.

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 18 jan 2018, 14:18
door jackho
Dus je hebt er dan niet zelf moeten om vragen?

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 18 jan 2018, 14:40
door Joe de Mannen
Ik heb een vraag geopend om te kijken of er voor 'ons' ook een compensatie inzat, omdat Proximus aan het uitdelen was.

J.

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 18 jan 2018, 16:46
door fluppie
sdecoster schreef:Rekening ontvangen op woe 10/1 maar niets van korting te zien hier.

Had ook geen compensatie gevraagd overigens. Ik stuur ze nu wel eens een mailtje en hou jullie op de hoogte.
Dat bedoel ik inderdaad,bij mij ook geen korting,en ik heb wel de helpdesk gebeld,wel voor een ander vraag,maar er is niets gezegd over een korting.

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 18 jan 2018, 23:41
door MClaeys
Ik heb hen de vraag ook eens gemaild. Ben benieuwd.

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 21 jan 2018, 09:59
door fluppie
Daarnet(van ongeveer 9.15h tot 9.50h)zonder internet en tv,de lampjes op de modem waren uit,of gingen flikkeren,zelf controle en reset brachten geen zoden aan de dijk.,vanaf 11h en dit tot de maandag(22/1) zonder internet en tv.
Ik heb nu net(maandag 22/1) een bericht op mijn gsm gekregen dat ze gaan komen voor een technische interventie,maar internet en tel. werken terug(lampje tel blijft wel rood).

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 21 jan 2018, 10:20
door axs
Hier (regio St truiden 011) geen problemen

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 22 jan 2018, 15:55
door sdecoster
4 dagen geleden bericht naar Scarlet gestuurd. Vandaag (na weekend) antwoord. Ik weet niet of ze dit naar alle klanten gaan sturen maar vermoedelijk enkel naar de klanten die er specifiek naar vragen. Ik stuurde mijn vraag om compensatie naar [email protected] trouwens.
Ben benieuwd of die 3 euro er volgende maand zal afgetrokken zijn. Dat verdient een paar :beerchug:


Beste klant,

Helaas hebben we een ernstige onderbreking van onze dienstverlening gekend. Gelieve ons hiervoor te excuseren.

Deze problemen zijn ondertussen opgelost. Toch willen we je een éénmalige compensatie van 3 euro aanbieden. Dit bedrag zal automatisch van de volgende factuur afgetrokken worden.

Voor verdere vragen, kan je ons telefonisch contacteren op het nummer 02 275 27 27 (openingsuren) of reageren op deze mail.

Wij hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog andere vragen hebt, gelieve op deze e-mail te reageren. Voor dringende vragen, gelieve ons telefonisch te contacteren op het nummer 02 275 27 27 (openingsuren).
Voor een antwoord op de meest gestelde vragen kan je de klok rond terecht op http://www.scarlet.be/help.

Met vriendelijke groeten,

(naam vd medewerker)
Scarlet klantendienst

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 23 jan 2018, 11:16
door MClaeys
Hier vorige week gestuurd maar nog geen antwoord gekregen. Nuja, als het van de factuur af gaat is het ook ok.

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 23 jan 2018, 21:57
door Patje
Vanavond al de hele tijd haperingen op TV , krijg dan melding op het scherm onverwacht probleem om dan na een minuut weer verder te gaan..... ?!

Re: proximus TV is down.

Geplaatst: 24 jan 2018, 14:27
door fluppie
Mijn problemen zijn opgelost,er was blijkbaar iets aan de hand met de centrale waar ik op aangesloten ben,(ik heb een andere lijn gekregen,blijkbaar gaat dat)) bovendien is er hier ook een kabel vervangen.
Vrijdag ook nog Scarlet aan de lijn gehad,die hebben gewoon gevraagd of alles nu wel in orde was.
Meteen ook gevraagd naar een compensatie,en die is mij ook toegezegd(via tel.) men wist nog wel niet hoeveel korting er ging zijn,het zou wel gaan om een eenmalig bedrag die volgende keer van de factuur zou gaan,er zou vooral gekeken worden hoelang men klant is,hoeveel betalingen men gemist heeft(de eerste keer niet of te laat betaald,of een tweede factuur gekregen) en de problemen die men de laatste tijd ondervonden heeft.