Pagina 4 van 4

Re: Telenet WIGO: datalimiet komt er dan toch

Geplaatst: 22 jul 2017, 01:32
door mailracer
Ik heb net een bizarre afrekening gekregen door de omschakeling van Wigo 5 (120 euro) naar de nieuwe Wigo 10 ( ook 120 euro)

Ik moet plots rond de 50 euro meer betalen. De nieuwe Wigo komt zogezegd met een nieuwe afrekening die overzichtelijker zou zijn, alleen is me de eenmalige meerprijs niet duidelijk. Ik zou verwachten dat ik hetzelfde bedrag betaal, morgen eens de facturen naast elkaar leggen. De nieuwe bezit een eenmalig tussenfactuur met allerhande correcties die me nog niet duidelijk zijn. Dus zo overzichtelijk is het niet :nono:

Re: Telenet WIGO: datalimiet komt er dan toch

Geplaatst: 22 jul 2017, 09:36
door Kenniey
Is de facturatieperiode van de nieuwe Wigo niet verschillend?
Zou het feit van een tussenfactuur verklaren

Re: Telenet WIGO: datalimiet komt er dan toch

Geplaatst: 22 jul 2017, 12:43
door mailracer
De periode met de vorige Wigo bestaat uit verschillende abbos, nmlk internet, auteur,huur en Wigo fibernet, alles met variabele periode.
De periode met de nieuwe Wigo is enkel een abbo genaamd wigo 10, dus 120 euro fixed, met nieuwe start periode.

Omdat tijdens de vorige Wigo de periode voor de verschillende packs niet op dezelfde datum start en stopt is er dus in mijn geval een meerprijs van ongeveer 53 euro. Deels omdat de periode van mijn internet gedeelte veel vroeger stopte dan de overige onderdelen van de vorige wigo.

Re: Telenet WIGO: datalimiet komt er dan toch

Geplaatst: 22 jul 2017, 14:54
door redcap
Dus het is duidelijk zo?
Op de eerste pagina van mijn aanrekening staat dit (heb Wigo 120 + Play) en dat lijkt me volledig correct.
Screen Shot 2017-07-22 at 14.53.45.png
Verdere details:
1.png
2.png
3.png
4.png