Porter licht de prijsverhoging van begin volgend jaar toe

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Vandaag plots per e-mail de vraag gekregen om deel te nemen aan een enquete van Telenet!
Beste xxxxxxx,

Bij Telenet vinden we de mening van onze klanten heel belangrijk. Elke dag willen we de allerbeste producten en dienstverlening aanbieden: het snelste internet, een unieke tv-ervaring, een uitstekend mobiel netwerk. En uiteraard staan we ook voor jou klaar met de juiste hulp, wanneer je die nodig hebt. Maar hoe beleef jij dit nu zelf?

Jouw mening telt!

Vertel ons wat jij vindt over Telenet en waar het beter kan, zo kunnen we je in de toekomst nog beter helpen. Met enkele minuten van je tijd, zet je ons een heel eind op weg. Alvast bedankt!
Typische lijst hoe tevreden we zijn over hun internet, telefonie, mobiele telefonie, tv, of we hun zouden aanraden/afraden aan kennissen/familie etc etc etc.
De laatste vraag is letterlijk : wat vind u van de prijs/kwaliteitverhouding van Telenet. Zouden ze de bui reeds voelen hangen? Laten we hopen!
Bedankt voor je eerlijke mening over Telenet. We leren dat we nog heel wat beter kunnen doen en bekijken nu hoe we met jouw feedback aan de slag kunnen, want klantentevredenheid is en blijft onze topprioriteit. Dag na dag!

Vriendelijke groeten,

Benedikte Paulissen
Verantwoordelijke Klantenrelatie
Wel mevrouw Paulissen : begin met prijsdalingen, je maakt er je echt alleen maar populairder mee :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
frimout
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 okt 2015, 14:25

Ik zelf heb een basic shake, basic internet en digitale TV. Zojuist eens gekeken wat ik ga betalen, 1.68 euro meer. Wat mij wel opvalt, nu krijg ik nog 0,96 euro korting voor de shake, vanaf 14/2 hou jullie vast, 0,24 euro. Denk dat ik volgende prijsstijging ga moeten bijbetalen omdat ik een shake heb :lol:
thai2000
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 31 mei 2012, 17:04
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 3 keer

al jaren tevreden ( met ups and downs ) telenet klant.
Was vroeger bij Belgacom ... waren toen de goedkoopste en vooral de traagste.
Ik betaal bij telenet misschien iets meer dan bij Proximus maar ik krijg wel een supersnel en perfect werkend netwerk.
Digitale tv met haarscherpe beelden ..

Is deze prijsstijging terecht .. Ik vind van NIET ...
Ze zeggen dat het dataverbruik jaarlijks verdubbeld ... We kunnen meer data gebruiken als we bijbetalen.
En onbeperkt downloaden is onbeperkt en niet na 500 GB met de vinger gewezen worden dat men teveel verbruikt heeft.
dragonflo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 734
Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 22 keer

krisken schreef: Zouden ze de bui reeds voelen hangen? Laten we hopen!
Nee, net na een prijs verhoging gaan polsen wat mensen van jouw diensten vinden, kan een verkeerd beeld geven. Alhoewel als iedereen nu goede cijfers geeft op de prijs-kwaliteit verhouding dan is er nog wel wat ruimte om de prijs op te drijven. :lol:

Lijkt me meer op een uitlaatklep voor de klant. Je mag jouw mening eens geven en je krijgt de illusie dat je inspraak krijgt.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

thai2000 schreef:Ze zeggen dat het dataverbruik jaarlijks verdubbeld ...
Het is gewoon een eenvoudige stok om mee te slaan... ze moeten gewoon een excuus hebben zodat een meerderheid het slikt.

Feit blijft dat je je product innoveert met de winsten die je maakt... en niet door tweemaal langs de kassa te passeren :nono:
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Het dataverbruik verdubbelt elke 18 maand, maar hun abonnementen niet :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Als Telenet Play promoot,en het data verbruik niet aanrekend aan de klanten die Play hebben,maar dit spreid over alle Telenet klanten dan kan ik meegaan in het verhaal.
Sinister
Premium Member
Premium Member
Berichten: 584
Lid geworden op: 30 jun 2015, 10:49
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 39 keer

Modbreak:
offtopic/niet relevant
2 dt fouten in 1 zin is wel knap [emoji846]
Laatst gewijzigd door TiTanium 08 jan 2016, 19:33, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Zie modbreak.
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 120 keer

fluppie schreef:Telenet is van plan zijn profesionele klanten te laten weten dat de analoge tv afgeschaft word.
We hebben inderdaad een mail gekregen dat multi-analoog (bjv. 10 televisies op een school) afgeschaft wordt.
Gewoon enkelvoudig analoog, daar heb ik nog niets van gekregen.

Ondertussen al één multi-analoog abonnement opgezegd, wellicht volgen er nog...
De scholen gebruiken die analoge televisie toch al lange tijd niet meer!
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Muziekbos schreef:
fluppie schreef: Ik vraag mij trouwens af,als een klant bijv. een Whop heeft,en hij neemt daar Play bij,of de data dan ook allemaal aangerekend word,op dezelfde manier als bijv. een Whop en Netflix.
Neen, dat gebeurt niet. Play is van Telenet en dat wordt niet aangerekend bij het volume. Dit noemt men dus oneerlijke concurrentie ... en onze politiekers keken er naar en heften nog eens hun glas met Meneer Porter.
Het video on demand aanbod van Telenet verbruikt geen/nauwelijks internet data. De UTP-kabel wordt enkel gebruikt om het programma aan te vragen. Vervolgens wordt dit programma uitgezonden op een frequentie op de coaxkabel, waar de tuner van jouw Digibox/Digicorder dan op afstemt. Netflix gaat uiteraard wel over je internetverbinding.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

fluppie schreef:Telenet is van plan zijn profesionele klanten te laten weten dat de analoge tv afgeschaft word.
Dit werd 3 weken geleden al gemeld in deze topic
fvhbrugge schreef:We hebben inderdaad een mail gekregen dat multi-analoog (bjv. 10 televisies op een school) afgeschaft wordt.
Gewoon enkelvoudig analoog, daar heb ik nog niets van gekregen.
Ondertussen al één multi-analoog abonnement opgezegd, wellicht volgen er nog...
De scholen gebruiken die analoge televisie toch al lange tijd niet meer!
Gelieve de discussie over afschaffen analoge Tv verder te zetten in de bestaande topic ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

@Telenet: Om 19u start onze #VraagMaarRaak over de prijsaanpassing. Een vraag? Stel ze vanavond live: https://t.co/tZHw37jflw https://t.co/OVIpgagscf
Gebruikersavatar
beele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 07 feb 2010, 12:27
Twitter: MrBeele
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

De echt goeie vragen hebben ze mooi ontweken of echt totale onzin uitgekraamd.

kaarsenbril
Pro Member
Pro Member
Berichten: 346
Lid geworden op: 16 jun 2012, 18:48
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 43 keer

Wat een klucht,

kan al mijn ongenoegen niet meer ventileren, is al dicht na een klein halfuurtje. Opgezet spel ....
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

beele schreef:De echt goeie vragen hebben ze mooi ontweken of echt totale onzin uitgekraamd.

Valt het te berbekijken? Ik krijg daar maar niets gestart...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

beele schreef:De echt goeie vragen hebben ze mooi ontweken of echt totale onzin uitgekraamd.

Ik krijg een pancarte met "Even geduld. We beginnen eraan om 19u" ?
BertG3
userbase crew
userbase crew
Berichten: 1740
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 167 keer

Heb het net via die link herbekeken.
Gebruikersavatar
beele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 07 feb 2010, 12:27
Twitter: MrBeele
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Nu hebben ze de video op prive gezet... :?
lucdec
Premium Member
Premium Member
Berichten: 594
Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 58 keer

Terug te bekijken

https://www.youtube.com/watch?v=YU036UPYFI0&t=5270


je moet wel naar het einde scrollen
Gebruikersavatar
beele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 07 feb 2010, 12:27
Twitter: MrBeele
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Ze hebben iets met de timing gedaan, waardoor de timecode niet meer klopt in de link

De link speelt meteen vanaf het juiste tijdstip normaal:
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

Vandaag mail gekregen van Telenet dat in ons specifieke geval (enkel digitale tv) er €0.45 per maand bij komt. De uitleg was toch dat ze meer kosten hebben door het hogere dataverbruik, dacht ik? Wij hebben dus geen internet van Telenet, waarom moeten wij dan ook meer betalen? Stelletje afzetters..
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

Reacties zijn uitgeschakeld voor deze video.
Ze zijn toch zo voorspelbaar. 8)
Afbeelding
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

De vraagmaarraak sessie heeft maar 12 minuten geduurd of wat? Lachwekkend snel voorbij, toch?
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

beele schreef:Ze hebben iets met de timing gedaan, waardoor de timecode niet meer klopt in de link

De link speelt meteen vanaf het juiste tijdstip normaal:
Telenet beweert dat dit een compilatievideo is, ik denk dat ze het toch mis hebben.
warpozio
Pro Member
Pro Member
Berichten: 369
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:23
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 18 keer

Er waren maar 2 vragen :)
1/Waarom gaat de prijs van onze (internet/tv/telefoon) omhoog?
antwoord: de prijs van uwen (internet/tv/telefoon) gaat weer omhoog omdat er zoveel gedownload wordt.
2/Waarom gaat de prijs omhoog, maar verandert er niets aan de specificaties?
antwoord: de prijs gaat omhoog samen met de inflatie. De inflatie steeg 0.5%, dus uw factuur stijg ongeveer 5€.
BertG3
userbase crew
userbase crew
Berichten: 1740
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 167 keer

jnsvr schreef:
beele schreef:Ze hebben iets met de timing gedaan, waardoor de timecode niet meer klopt in de link

De link speelt meteen vanaf het juiste tijdstip normaal:
Telenet beweert dat dit een compilatievideo is, ik denk dat ze het toch mis hebben.
De video doen ze beginnen vanaf 1h40 :-D zo moesten ze niet knippen :bang:
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik ben geen Telenet klant,maar ik had nog een goede vraag (die ze dus niet moeten beantwoorden).
Zal Telenet nadat Mobistar op de kabel is,prijzen naar beneden bijstellen?? tot nu toe heeft Telenet eigenlijk nooit naar de soortgenoten gekeken en eigenlijk nooit iets van zijn prijs afgedaan.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

fluppie schreef:Ik ben geen Telenet klant,maar ik had nog een goede vraag (die ze dus niet moeten beantwoorden).
Zal Telenet nadat Mobistar op de kabel is,prijzen naar beneden bijstellen?? tot nu toe heeft Telenet eigenlijk nooit naar de soortgenoten gekeken en eigenlijk nooit iets van zijn prijs afgedaan.
Betwijfel het. De tarieven van Mobistar zullen naar mijn vermoeden geen verlaging teweegbrengen aan de tarieven van Telenet. Zij blijven hun OTT behouden die Mobistar niet zal hebben (Yelo, Triiing, Play etc).
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

jnsvr schreef:Zij blijven hun OTT behouden die Mobistar niet zal hebben (Yelo, Triiing, Play etc).
En hoeveel mensen gebruiken dit of willen het eventueel links laten liggen voor een goedkopere prijs ? Of TN z'n prijzen laat zakken heeft puur met aantallen te maken... als Mobistar op termijn met 20, 30,40, ... procent van TN z'n marktaandeel weg is zullen de prijzen wel zakken.... Yelo of niet.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

r2504 schreef:
jnsvr schreef:Zij blijven hun OTT behouden die Mobistar niet zal hebben (Yelo, Triiing, Play etc).
En hoeveel mensen gebruiken dit of willen het eventueel links laten liggen voor een goedkopere prijs ? Of TN z'n prijzen laat zakken heeft puur met aantallen te maken... als Mobistar op termijn met 20, 30,40, ... procent van TN z'n marktaandeel weg is zullen de prijzen wel zakken.... Yelo of niet.
Begrijp me niet verkeerd, ik maak zelf ook alleen maar gebruik van vast internet van Telenet en de rest boeit me niets.
Als Mobistar een goed aanbod lanceert voor internet-pnly zal ik ook overstappen naar hen (mits het minstens zo goed(koop) is).

Zolang de personen op het netwerk van Telenet zit, of dat nu bij Mobistar is of niet, zullen zij er aan verdienen en blijven ze vast aan wat ze nu hebben.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Naar de beleggers toe moet TN zorgen voor meer klanten en meer omzet per klant... beide lukken niet als klanten naar Mobistar gaan.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

juist, en er dreigt nog een ander gevaar. Namelijk vanwege de lineaire kijkers welke tot een uitstervend ras behoren (letterlijk EN figuurlijk gesproken dan)...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Je mag van die video zeggen wat je wil, maar ik vind het idee wel leuk zo een vraagmaarraak sessie. Als je dat goed aanpakt kan je een groot aantal klanten bereiken.

Wat die wachtpagina 1u40minuten staat te doen is me een raadsel? Misschien omdat de mensen eerst zolang op wachtmuziek worden gezet vooraleer iemand de telefoon afpakt? :lol: :lol:
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 15 keer

wied schreef:juist, en er dreigt nog een ander gevaar. Namelijk vanwege de lineaire kijkers welke tot een uitstervend ras behoren (letterlijk EN figuurlijk gesproken dan)...
Daarom hebben ze diensten als Play en shakes waardoor het maar 5 euro verschil is en je de televisie er dan toch wel bij neemt. Whoppa is 75 euro met internet, televisie en telefonie. Neem je alleen dat internet dan kost dat 70 euro.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Het is zelfs nog erger dan dat:

Internet Fiber 200: € 70,79
Freephone Europe: € 21,70
Kabeltelevisie: € 16,00

Whoppa (= alles samen): € 67,24 !!

Als je een HD Digicorder wil huren komt er uiteraard nog € 8,70 bij, maar dat is absoluut niet verplicht. Je kan evengoed een CI+ module, HD Digibox en/of HD Digicorder aankopen, zowel nieuw (€ 69 / € 99 / € 249) als tweedehands, en dan hoef je niet eeuwig huur te betalen.

Iemand die enkel Internet Fiber 200 wenst kan er dus beter een vaste lijn en tv-abonnement bij nemen (en misschien nooit gebruiken), want anders is het duurder! Zo'n absurde prijszetting kan volgens mij enkel worden bedacht door Telenet.
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 83 keer

Ik denk dat dit te vergelijken is met de zaak van het meisje dat een kopje warm water + halve citroen bestelde en hier 2 pond voor moest betalen en toen ging klagen, de uitbater van de zaak gaf hierop een lange uitleg dat hij eigenlijk verlies maakte als hij de kost van de ober meerekende want deze was +- 5 minuten bezig met de bestelling.

Ik denk dat je met internet fiber 200 betaalt voor "het netwerk", een whoppa pak maakt eigenlijk evenveel gebruik van "het netwerk" dus vandaar dat de prijzen gelijk zijn vermoed ik. ( voor tv + telefoon heb je niet veel bandwidth voor nodig )
Voor Telenet zijn de kosten gelijk, alleen zit er bij whoppa de decoder maar hoeveel kost die voor hun? 75 euro? Niets in vergelijking met wat zij zeggen te investeren in hun netwerk.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Zo'n absurde prijszetting kan volgens mij enkel worden bedacht door Telenet.

en dat mogen zij omdat onze overheden dit toestaan...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Premium Member
Premium Member
Berichten: 724
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 90 keer

Aandeelhouders zien op het einde van het jaar liever 1 miljoen triple play klanten ipv 1 miljoen internet only klanten. En dit is de ideale manier om klanten naar 3p te zetten. Meer logica moet ge er niet achter zoeken.

Bovendien is de kans groter dat die 3p klanten op langere termijn meer geld opdoen (eens bellen overdag met de vaste lijn, ken je beller, een film huren, play/play more, enz.) en langer trouw blijven dan 1p klanten.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

lanadekat schreef:Ik denk dat
Waarom denken mensen toch zo hard... TN maakt winst en kan prima z'n netwerkupgrade hiervan betalen.

In plaats ervan kiezen ze ervoor die winst door te sluizen (voor een groot deel naar de moedermaatschappij) en de klanten nogmaals langs de kassa te laten passeren.

Je hoeft dus helemaal niet te denken... dit gaat puur alléén over nog meer geld (niet over volumes, netwerken, ...).
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”