Einde in zicht voor de problemen met ADSL2Fit?

Nieuws omtrent telecom
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

rEuTeL_:

http://status.adsl2fit.be

let wel op, je moet aanloggen met de 2de logon die je gekregen hebt. (in mijn geval allesinds)
De eerste was om de connectieaanvraag te checken en wordt niet meer geupdate als de connectie er eenmaal is.
De tweede is de statuspagina waar je ook troubletickets kan aanmaken.

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
kenvn

De 300kbyte snelheid waarvan ik deze morgend enkele uurtjes van kon genieten is weer ineengezakt gelijk ne pudding tot 15kbyte/s :?

Kijk he... Ik vraag mij af wat er zal gebeuren als ik gewoon mijn rekeningen van ADSL2FIT niemeer betaal... gaan ze mijn account afsluiten ? Whoeeeee... ik krijg al schrik. En zolang ze mij niet afsluiten heb ik gratis internet. :eek:
Misschien is dit de meest ideale methode om van mijn contract onderuit te komen... :twisted: MOEWHAHAHA

BTW Als ik zou overschakelen, zou ik XS4ALL nemen denk ik. Wel limiet, maar te goeie snelheden, en ook geen beperking in servertje-draai... 8)

Ciaokes
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

enorm goed plan kenvn, maar ik zou toch eerst de zoekfunctie van het forum gebruiken.

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
goos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 07 apr 2004, 13:42

Dan is de kans groot dat ge nen deurwaarder aan uw deur hebt na verloop van tijd..
goos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 07 apr 2004, 13:42

Styno schreef:rEuTeL_:

http://status.adsl2fit.be

let wel op, je moet aanloggen met de 2de logon die je gekregen hebt. (in mijn geval allesinds)


Wat valt er daar te bekijken?
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

goos,

daar zou nuttige informatie ivm. problemen moeten staan.

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Gast

ik heb een vraag, ik zit nu momenteel met skynet adsl, zou ik ook versatel adsl kunnen nemen zonder mijn skynet abo te moeten stop zetten? zo kan ik schakelen tussen accounts ee
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 mar 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

Styno schreef:let wel op, je moet aanloggen met de 2de logon die je gekregen hebt. (in mijn geval allesinds)
welke 2e logon? :?
Gast

Daarvoor zal er wel eerst een vonnis moeten zijn goos
Ik weet nie waar jullie da halen
Als iemand niet betaald kan men enkel naar de rechtbank gaan tenzij er een formulier van loonafstand is getekend
Eerst moeten er aanmaningen gestuurd worden en zelfs aangetekend en dan kan men naar de rechtbank gaan en hopen dat de rechtbank het verzoek aanvaard want daar staan ook regels op
Een deurwaarder kan zomaar niet een bedrag komen opeisen
Als zelfstandige weet ik waarvoor ik spreek
Voor kleine bedragen weigert men zelfs de aanvraag om procedure te starten
Maar ingeval het aanvaard wordt als u facturen weigert te betalen zal u meestal in ongelijk geplaatst worden tenzij u die facturen geprotesteert hebt met de nodige uitleg waarom naar de opsteller van die bewuste factuur
Dit even ter info want sommigen vertellen hier echt zever zulle zonder na te denken
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Anonymous schreef:ik heb een vraag, ik zit nu momenteel met skynet adsl, zou ik ook versatel adsl kunnen nemen zonder mijn skynet abo te moeten stop zetten? zo kan ik schakelen tussen accounts ee

Nee, want versatel heeft zijn eigen atm-netwerk. Je kan geen skynet abo en versatel abo op dezelfde lijn hebben. Vb skynet en tiscali kan wel.

Cheers
Afbeelding
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

_rEuTeL_ schreef:
Styno schreef:let wel op, je moet aanloggen met de 2de logon die je gekregen hebt. (in mijn geval allesinds)
welke 2e logon? :?


Toch maar eens alle brieven bijeenrapen en nalezen... Als je hem dan niet vind zou ik proberen contact op te nemen met hen.
Op je statuspagina kan je bv. ook de status van je facturen zien. Komt soms wel van pas.

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Kurt

3x Voldaan NEE
leuk he die facturen regeling
steffler
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 mar 2004, 16:17
Locatie: charleroi

dat is tog ongelooflijk

[mod="NuKeM"]Even de link verwijderd. Als je laat blijken dat je deftige commentaar kan geven en een tijdje meedraait op het forum, dan kunnen we dit nog toelaten... maar nu lijkt het zoals al een paar keer werd gezegd op spam. Je kan je site ook in je profiel ingeven trouwens![/mod]
goos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 07 apr 2004, 13:42

steffler schreef:dat is tog ongelooflijk


??

spam op 't forum?
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

kenvn schreef:BTW Als ik zou overschakelen, zou ik XS4ALL nemen denk ik. Wel limiet, maar te goeie snelheden, en ook geen beperking in servertje-draai... 8)


Is dat zo?? Kunt ge op XS4ALL ook servers draaien? Ik dacht dat Webvisie de enige ISP is die particuliere abo's heeft waar ge servers moogt draaien ...
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Terro
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 mar 2004, 10:28

Daarstraks was het nog mooier, rond 16.00 ging ik vanaf mijn werk eens zien of ik thuis mail had (men mag toch servers draaien en daardoor draai ik mijn eigen mailserver + webmail), wat bleek ? Ik kon niet meer connecteren. Dit vond ik al raar vermits mijn dns automatisch geupdate word. Ik ga dus kijken naar de status-pagina met het gedacht dat er ergens upgrades aan het gebeuren waren, maar nee hoor, de volgende melding kreeg ik te zien :

4/05/2004 15:35:37 Geblokkeerd wegens klacht OUTSTANDING INVOICES

Ben ik daar toch wel beginnen vloeken zeker, als dit was voor een openstaande factuur, dan moesten ze wel eens alles nakijken want ik betaal via domiciliering en alle facturen waren betaald, dit had ik gecontroleerd aan mijn bankafschriften terwijl er toch volgens de status-pagina nog 1 factuur open stond. Over die openstaande factuur had ik 14 dagen geleden wel al een TT over aangemaakt en ik moest me geen zorgen maken omdat alles in orde was.

Ikke daarstraks met volle moed naar de helpdesk gebeld voor meer info krijg ik weer dat bandje "Onze helpdesk is geopend van xx:xx tot 17.00 ..." Tiens, 't was ondertussen toch nog maar rond 16:15 ofzo ... Allez, den deze dan maar een TT geopend en terwijl ik die TT aan het schrijven was, werd ik zonder boe of ba terug geactiveerd, maar ben wel curieus welke uitleg ze gaan geven ...
Virus

Faxes your transfer note at a2f. I made today and afterwards was also everything o.k
Terro
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 mar 2004, 10:28

Voor de mensen die ook curieus zouden zijn naar de uitleg van mijn afsluiting, dit is het antwoord op dat TT'ke :

4/05/2004 17:03:29 Support : acct actief

Geen excuses, geen uitleg, niks, nada, nougabolle, dat noem ik gewoon boertig ... :roll:
Gebruikersavatar
stephan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1053
Lid geworden op: 11 jan 2004, 17:06
Locatie: Zürich

goos schreef:
steffler schreef:dat is tog ongelooflijk


??

spam op 't forum?


deze :
steffler schreef:steffler

www.steffler.be.tf


sorry voor het off-topic :)
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Virus schreef:Faxes your transfer note at a2f. I made today and afterwards was also everything o.k


Misschien kan A2F ons dan voortaan ook faxen wanneer er werken en/of andere problemen zijn op hun netwerk. Of moeten enkel de klanten achter hun leverancier aanhollen soms ?
Gast

Terro schreef:Daarstraks was het nog mooier, rond 16.00 ging ik vanaf mijn werk eens zien of ik thuis mail had (men mag toch servers draaien en daardoor draai ik mijn eigen mailserver + webmail), wat bleek ? Ik kon niet meer connecteren. Dit vond ik al raar vermits mijn dns automatisch geupdate word. Ik ga dus kijken naar de status-pagina met het gedacht dat er ergens upgrades aan het gebeuren waren, maar nee hoor, de volgende melding kreeg ik te zien :

4/05/2004 15:35:37 Geblokkeerd wegens klacht OUTSTANDING INVOICES

Ben ik daar toch wel beginnen vloeken zeker, als dit was voor een openstaande factuur, dan moesten ze wel eens alles nakijken want ik betaal via domiciliering en alle facturen waren betaald, dit had ik gecontroleerd aan mijn bankafschriften terwijl er toch volgens de status-pagina nog 1 factuur open stond. Over die openstaande factuur had ik 14 dagen geleden wel al een TT over aangemaakt en ik moest me geen zorgen maken omdat alles in orde was.

Ikke daarstraks met volle moed naar de helpdesk gebeld voor meer info krijg ik weer dat bandje "Onze helpdesk is geopend van xx:xx tot 17.00 ..." Tiens, 't was ondertussen toch nog maar rond 16:15 ofzo ... Allez, den deze dan maar een TT geopend en terwijl ik die TT aan het schrijven was, werd ik zonder boe of ba terug geactiveerd, maar ben wel curieus welke uitleg ze gaan geven ...


Dezelfde shit, alleen gisterenavond geblokkeerd, en vandaag plotseling weer terug actief. Ook bankuittreksels gecontroleerd en 't was overgeschreven.
Ook gebeld naar hun rommel helpdesk en ook bandje.
Arrogante klootzakken zijn het. Ik wou dat ze eens een "goede" review schreven over hun, en liefst nog bij Testaankoop of iets wat de brede massa kan bereiken.
Voor wie nog geen klant is: BLIJF VAN DIE ROMMEL AF EERDAT ZE JULLIE OOK BEZEIKEN
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Ik wou dat ze eens een "goede" review schreven over hun, en liefst nog bij Testaankoop of iets wat de brede massa kan bereiken.


waarop wacht je?
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
vroenkiewoenkie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 feb 2004, 14:41
Locatie: Antwerpen

tsja, inderdaad vervelend als je afgesloten wodt, zeker als het niet je schuld is. Indien je d'r zelf voor iets tussenzit (facturen niet betalen of te laat betalen etc.) kan je natuurlijk alleen maar jezelf aanduiden als schuldige,...
Light in the absence of eyes illuminates nothing
vroenkiewoenkie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 feb 2004, 14:41
Locatie: Antwerpen

De bereikbaarheid van A2F is een ander paar mouwen, blijkbaar hebben ze daar problemen gehad met de nieuwe telefooncentrale, maar nu zou alles weer (zo goed als) naar behoren werken,...

greetz vroenkie
Light in the absence of eyes illuminates nothing
Prince

Nog een leuk nieuwtje dat ik van ADSL2Fit gehoord heb (via trouble ticket) is dat (nu er limieten zijn) ISP Monitor niet meer ondersteund gaat worden.
Krijgt hun statuspagina misschien niet genoeg hits? :troosten:
[Nob]

Prince, ik denk nie dat dat waar is. Technisch gezien kunnen ze hier bijna niet onderuit. (toch niet als ze hun gegevens online willen laten zien en tenzij ze hun gegevens als pictures geven ofzo)

greetz,

Nob
Prince

mijn trouble ticket:
Nadat ik heb gelezen ivm de 40Gb aan volume heb ik 2 nog vraagjes.
1) is dit een downloadvolume, of wordt uploaden er ook bijgeteld?
2) Gaat ADSL2Fit het programma 'ISP Monitor' goed ondersteunen? (ik heb vaak -1 MB aan totaal, soms komt er eens 26000MB of zo op, maar meestal staat het op -1 MB)

Hun antwoord:
1) Up en down worden samen geteld
2) Er zal geen verdere ondersteuning worden gegeven aan het ISP-monitor project
ISP Monitor

Prince schreef:mijn trouble ticket:
Nadat ik heb gelezen ivm de 40Gb aan volume heb ik 2 nog vraagjes.
1) is dit een downloadvolume, of wordt uploaden er ook bijgeteld?
2) Gaat ADSL2Fit het programma 'ISP Monitor' goed ondersteunen? (ik heb vaak -1 MB aan totaal, soms komt er eens 26000MB of zo op, maar meestal staat het op -1 MB)

Hun antwoord:
1) Up en down worden samen geteld
2) Er zal geen verdere ondersteuning worden gegeven aan het ISP-monitor project


Prince als het tekst is bouw ik toch ondersteuning in hoor. Ik vraag me ook af in hoeverre een antwoord van een medewerker betrouwbaar is. Ik vermoed dat ze gewoon geen tijd hebben om de xml-versie aan te passen voor ISP Monitor.
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

het einde dat in zicht zou moeten zijn lijkt steeds verder en verder. De laatste week is de toestand nog slechter geworden. Updates en mail binnenhalen lukt niet meer :(

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 3 kbit/s or 0 kbyte/s
- Upload speed : 421 kbit/s or 53 kbyte/s
Fri May 7 2004 at 08:47:25 UTC+0200
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
Barre
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 okt 2003, 18:25

inderdaad, bij mij wordt het ook eerder slechter dan beter :(
downloads constant tegen 4-5 KB. enige keer dat hij erboven komt is als een andere a2f-user iets upload naar mij, dan heb ik 20-30 KB.
als er tegen 't einde van de maand geen verbetering is zoek ik een manier om mn contract te beindigen, ik kan het niet langer pikken!!!
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Barre schreef:inderdaad, bij mij wordt het ook eerder slechter dan beter :(
downloads constant tegen 4-5 KB. enige keer dat hij erboven komt is als een andere a2f-user iets upload naar mij, dan heb ik 20-30 KB.
als er tegen 't einde van de maand geen verbetering is zoek ik een manier om mn contract te beindigen, ik kan het niet langer pikken!!!


Hmz dus tussen a2f ers gaat het wel goed? en uploads gaan goed volgens de speedtests... dus a2f heeft zelf gewoon te weinig downstream?
Gast

Lap... weeral zo'n opmerking van ga daar liggen... Je koopt BB aan per full Mbit en niet zoveel up en zoveel down...

Ik stel voor dat de mensen van A2F eens een seminarie organiseren over hoe ADSL en het Internet in mekaar zit... Het geratel hier zou waarschijnlijk ineens verstommen en misschien wel serieus in hun voordeel kunnen uitdraaien omdat de ogen van een aantal mensen hier zouden open gaan... (als ze hier natuurlijk de moeite zouden nemen om te luisteren en te komen hé... Want sommigen lijken hier wel echt hardleers en de wijsheid in pacht te hebben)

En ja 't klinkt misschien hard, maar neem't aan van iemand uit "de stiel"
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

@Gast (collega),

Je zal aan de berichtjes op het forum ook al wel gezien hebben dat de helft het zelfs niet WIL begrijpen, laat staan dat ze de moeite willen doen om het te snappen ..

Langs de andere kant ... waarom zouden ze ook ... , zolang er enkele vrijwilligers zijn is dat genoeg denk ik. Moest iedereen er het fijne van afweten dat zou ook niet goed komen.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Ik heb ook de moeite gedaan om met een neutrale instelling de uitleg te krijgen en inderdaad, mijn ogen zijn open gegaan.

Dit houdt natuurlijk niet in dat ik eens gesust ben, maar wel dat ik nu inzie dat Webvisie niet veel aan de huidige problemen kan doen.

De eindgebruiker (met problemen) is natuurlijk wel het uiteindelijke slachtoffer :?
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Ja mannen het is al 10 mei en het is alleen nog erger geworden nu :roll:

Volgens mij komt het hier nooit meer goed met Webvisie :wink:

Het is altijd het einde van de maand als je die mannen moet geloven dat de problemen worden opgelost.

Ik geloof er niks meer van wat die nogal allemaal zeggen van mijn part mogen ze hun 40 GB houden ik geef nog liever 30€ meer uit dat ik toch weet dat ik deftige snelheden haal dan hun 40GB en die snelheden dat ze ons geven :x

Als het hun probleem is of niet dat zal me een worst wezen van mijn part mogen ze failliet gaan ;)
Gast

C-Phest schreef:Ik heb ook de moeite gedaan om met een neutrale instelling de uitleg te krijgen en inderdaad, mijn ogen zijn open gegaan.

Dit houdt natuurlijk niet in dat ik eens gesust ben, maar wel dat ik nu inzie dat Webvisie niet veel aan de huidige problemen kan doen.

De eindgebruiker (met problemen) is natuurlijk wel het uiteindelijke slachtoffer :?


Webvisie kan genoeg doen aan de problemen. Als ze nu ook nog mensen afsluiten en dan verplichten om een nieuw contract te ondertekenen, zijn ze heel goed bezig. Gebruik je verstand, dat zijn gewoon dikke afpersers en arrogante eikels. Als ze zo doen met Scarlet, kan ik goed begrijpen dat Scarlet hen een loer draait.
Sand

Webvisie kan genoeg doen aan de problemen. Als ze nu ook nog mensen afsluiten en dan verplichten om een nieuw contract te ondertekenen, zijn ze heel goed bezig. Gebruik je verstand, dat zijn gewoon dikke afpersers en arrogante eikels. Als ze zo doen met Scarlet, kan ik goed begrijpen dat Scarlet hen een loer draait.



Mensen afsluiten en verplichten nieuw contract te ondertekeken? waardat dan?
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Tja,

De Geruchtenmolen is weer fameus op gang denk ik. Gisteren heb ik bevestiging van a2f gekregen dat de aflsuitingen die gebeurd zijn allemaal stuk voor stuk rechtmatig waren. Hij heeft hier ook gelezen dat er dan mensen beweren dat zij niks verkeerd deden en toch beschuldigd zijn ... dat zou niet kunnen daar de bewijzen niet liegen.

Dat die mensen verplicht worden om een nieuw contract te ondertekenen heb ik geen bevestiging nog ontkenning van gehoord of gezien ...

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Ik heb het gisteren even gevraagd en het is inderdaad zo dat bij inbreuk op illegale dingen men vanaf nu om terug aangesloten te worden het nieuwe contract 'moet' tekenen (met limiet dus).
Wat ik niet heb gevraagd is of dit contract dan opnieuw voor een jaar is...
Volgens mij laten ze dus de keuze, of je tekent het nieuwe contact of ze sluiten je af wegens contractbreuk en dan zal jij ook nog wat moeten betalen. Of het allemaal netjes en legaal is, daar spreek ik mij niet over uit en daar heb ik ook mijn gedacht over. Ik weet alleen dat ze zich met dit soort maatregelen niet sympathiek zullen maken.
NuKeM
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Ik heb wat meer info ondertussen.
Het is geen nieuw contract, 'gewoon' een aanvulling

Hierbij verklaart, ondergetekende xxx , akkoord te gaan met de nieuwe abonnementsvoorwaarden:

Een inbegrepen datavolume van 40 Gigabyte per maand waarbij overgebruik aangerekend zal worden aan €1 per extra gebruikte gigabyte.



Gelezen en goedgekeurd

xxx


Na ondertekening wordt je terug aangesloten.
Ze scheren iedereen ook over dezelfde kam (erge inbreuk of niet)!
NuKeM
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”