Wifi gevaarlijk ?

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Nog iets interessant, vooral voor ub4b.

http://journals.plos.org/plosone/articl ... ne.0129496
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

ik heb het niet helemaal gelezen (veels te veel sciency voor dit uur van de dag) maar...
Thirty-one healthy females participated. All subjects were measured twice: on one of the two days the mobile phone was attached to the ear, the other day to the chest.
- te weinig mensen, te gender-specific, te weinig metingen (dus: niet genoeg om representatief/uitsluitend te zijn)
In this single-blind, cross-over design, assessments in the sham phone condition were conducted directly preceding and following the mobile phone exposure.
ahum? seriously? heb ik het goed dat ze de echte en placebo telefoons vlak na elkaar uittesten? ook ni bepaald ideaal?
Significant radiation effects were found for the alpha, slowbeta, fastbeta, and gamma bands.
The results support the notion that EEG alterations are associated with mobile phone usage and that the effect is dependent on site of placement.
sja... straling is dus slecht :) net zoals zoveel dingen, maar de vraag is hoe (en of) schadelijk het is en wat de gevolgen (op lange termijn kunnen) zijn...

ben iig niet bepaald onder de indruk van de condities van het onderzoek, maar altijd leuk als men onderzoek voert naar nuttige dingen,
ipv dingen zoals "Study shows beneficial effect of electric fans in extreme heat and humidity" (http://time.com/4026473/ridiculous-science-studies/)
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

Splitter schreef: sja... straling is dus slecht :) net zoals zoveel dingen, maar de vraag is hoe (en of) schadelijk het is en wat de gevolgen (op lange termijn kunnen) zijn...
Is dat zo? Is straling slecht?
Welke straling is dan slecht? En misschien is er ook wel bepaalde straling goed...!?
Misschien staan velen er niet bij stil, maar het hoeft niet altijd slecht te zijn.
Misschien ontstaat er in de cellen van ons lichaam een soort van 'regeneratie'?
We leven met het idee dat de grote 'onbekend factor' altijd slecht moet zijn, maar mogelijk is dat niet zo.

Iedereen weet dat 'slecht' en 'goed' vaak staat of valt met 'hoeveelheid'.

Mijn gedacht is dat het echt vaak tussen de 'oortjes' zit.
Splitter
Elite Poster
Elite Poster

sylvester: in mijn vorige post doel ik dus op de straling die ze gemeten hadden in dat onderzoek - zijnde de straling veroorzaakt door 3G.
en ik denk dat ik wel mag veralgemenen naar "straling is slecht" gezien er geen kat rekening gaat houden met de hoeveelheid of de frequentie,
althans niet gebaseerd op welke combinatie gezond zou kunnen zijn...

ik wil je gerust gelijk geven dat er ook goede straling zou KUNNEN bestaan, maar dan moet je dus inderdaad de hoeveelheid juist kennen,
alsook de frequentie/type van straling, en daar doet men (afaik?) niet echt onderzoek naar, en al helemaal niet wanneer ze beslissen bv 2.4ghz te gebruiken voor wifi e.d.

ik denk dat ik het al gezegd had ergens in deze draad, maar soit: het is net zoals alles, een beetje is gezond, veel is ongezond,
en niet elk type is evenwaardig.
net zoals een wijntje zo nu en dan gezond is, maar constant wijn weer slecht is.

naar radioactiviteit zijn er zelfs onderzoeken gedaan die lijken te ondersteunen dat het zelfs gezond zou zijn om bestraald te worden in een kleine dosis,
maar naar straling veroorzaakt door radiogolven / EM, en dan per type (3G, Wifi, Radio, ...) is nog niet (lang) genoeg gedaan om iets sluitends te geven,
laat staan dat je kan zeggen of een individu er al dan niet last van heeft (hell, dat kunnen dokters vaak niet eens zeggen van wél reeds gekende ziektes)
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster

Maar wie kan nu bepalen welke straling slecht of goed is. We weten er niets van! Misschien is alle straling voortkomende uit 3G of WiFi wel gezond omdat het vermogen laag is . Misschien is het alleen schadelijk als je vlak naast een gsm antenne staat, en dan bedoel ik 1 meter van dat ding op de mast. Zolang we er niets van weten moeten we er niet teveel over palaveren vind ik. Kan jij nu zwart op wit bewijzen dat een gsm van 2 watt een ganse dag aan uw oor slecht is?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Sylvester schreef:Zolang we er niets van weten moeten we er niet teveel over palaveren vind ik.
Ondertussen hebben jullie hier wel zo maar eventjes zeven pagina's vol geluld... euh... gepalaverd.

MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster

Inderdaad....
Misschien was het menselijk ras al lang uitgestorven zonder WIFI, GSM, elektrosmog, enz...
Dankzij deze golven worden onze cellen dagelijks geregenereerd .... denk ik, .... hoop ik.... :eek:
Splitter
Elite Poster
Elite Poster

als we zonder die dingen uit zouden sterven, dan zouden we nooit geraakt zijn tot het uitvinden ervan...
wat me wel niet zou verbazen is dat, moest het internet ineens niet meer werken, er overal oorlog zou uitbreken door de afkick verschijnselen :p
dat, of ineens een nieuwe, wereldwijde, babyboom
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

AnD schreef:Nog iets interessant, vooral voor ub4b.

http://journals.plos.org/plosone/articl ... ne.0129496
Wifi pulsed beacons met een frequentie van ongeveer 10 Hz.

Niemand heeft tot nu toe de challenge aangedurfd waarbij ik een wifi naast uw bed zet, met een door ons bepaald beacon interval en voor de rest geen straling. Louter dus de SSID broadcast.
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Niemand heeft tot hiertoe de challenge aangedurfd door te zeggen wat er wel zou moeten gebeuren als er een wifi naast een bed staat.
:banana:
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster

Niemand heeft tot hiertoe de challenge aangedurfd door te zeggen wat er wel zou moeten gebeuren als er een wifi naast een bed staat.
Om experimentator effecten en placebo uit te sluiten, wordt de pulstrein niet vooraf kenbaar gemaakt.
Als wifi in jullie ogen niet schadelijk is, heb je dan ook niks te verliezen. We blijven onder de wettelijke norm, en zeker ver onder de nieuwe Schauvliege norm.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Bij mij staat er tijdelijk een standaard wifi router met 2 SSID's naast mijn bed sinds een paar weken, nog geen effect ondervonden. Als je gaat zitten tweaken natuurlijk zou ik het niet weten.
Mijn pa had er vroeger last van (volgens eigen zeggen), dat was toen met die oude ADSL routers (die met blauw deksel). Nu niet meer (er hangen nochtans meer SSID's in huis rond nu). Moeilijk iets over te zeggen dus.
Splitter
Elite Poster
Elite Poster

ik geef ub4b nog steeds gelijk dat je idd best niet kan zeggen wat het (verwachte) gevolg is van een experiment,
gezien je dan automatisch de uitkomst zou veranderen...
en persoonlijk ga ik me niet aanbieden als testsubject omdat ik zelf geloof in het feit dat EM/RF straling gevolgen kan hebben (al hou ik me onbeslist over dewelke)

gezien hij over de 10hz band praat, mogelijk interessante studies/links:
It is clear from these experiments that brain waves do in fact lock on to artificially produced ELFs in the 6 - 10 Hertz range. It is equally clear that the 10 second transmission was not sufficient to alter subjects moods to any consistent degree.
=> https://borderlandsciences.org/journal/ ... Waves.html
Real 10 Hz rTMS induced an overall increase in delta power.
This increase prevailed throughout the sample, whereas effects on the power of the alpha, beta and theta EEG bands were highly variable. Sham
stimulation had no substantial effects on the EEG power spectrum. Furthermore, no changes in EEG asymmetry were detected. Real 10 Hz rTMS
applied at 2000 stimuli and 110% intensity may induce significant changes in resting EEG in healthy subjects.
=> http://www.dgbp.eu/fileadmin/user_uploa ... _NL_07.pdf
NASA 10 Hz PEMF – 8 hours per day for 17-21 days resulted in “significant down-regulation of 175 maturation and regulatory genes and up-regulation of 150 genes associated with growth and cellular proliferation.”
=> https://earthpulse.net/ (commercieel, dus onbetrouwbaar?)
heist_175
Elite Poster
Elite Poster

ub4b schreef:Als wifi in jullie ogen niet schadelijk is, heb je dan ook niks te verliezen.
Als je blijft weigeren om te zeggen wat er moet gebeuren...
Ik heb al 4 jaar een wifi router (bbox2) naast mijn bed staan (daar staat de NTP2007). Dus niets met foefelarij van "pulstreinen", maar gewoon standaard wifi. Die zendt 2 SSID's uit: de mijne en de FON.

Nu mag jij uitleggen wat er gaat gebeuren met een -opnieuw- standaard wifi router naast mijn bed.
Je verstopt u achter "experimentator effecten en placebo" wat natuurlijk in experimenten van toepassing is, maar je vergeet dat -opnieuw- standaard wifi op honderden, duizenden plaatsen op maar enkele meters van slaapkamers etc staat. Schadelijke gevolgen van wifi had op die manier al lang ontdekt geweest.

Let wel:
- standaard wifi
- korte termijn effecten

De impact na 20 of 50 jaar, die kunnen we nog niet kennen wegens onbestaande 50 jaar geleden...
heist_175
Elite Poster
Elite Poster

10hz band
Standaard wifi werkt op 2,4Ghz en op 5Ghz.
Geen idee wat 10Hz hier komt doen?

Een auto is schadelijk, je moet de uitlaatgassen maar eens inademen :bang:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

heist_175 schreef:Geen idee wat 10Hz hier komt doen?
10Hz is het beacon interval wat volgens ub4b voor problemen zorgt. 10Hz wil zeggen 10 maal per seconde.

Het gaat hem dus niet over de carrier frequentie maar het effectief signaal erop... vergelijk het een beetje met FM waarbij de carrier ergens tussen 87.5 en 108 MHz, maar waarop hier een audiosignaal zit wat dan weer ongeveer tot 18 KHz gaat.

Als ik echter verder ga zoeken over 10 Hz beacon intervals dan kom ik bij het volgende
Most of the routers out of the box has the default Beacon Interval function value set at 100 ms
Maw. 100 ms, dus 10x per second... ofwel 10 Hz is de standaard setting van haast iedere wireless router... maw. volgens ub4b zou iedereen ziek, gek of wat dan ook moeten worden.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

r2504 schreef:maw. volgens ub4b zou iedereen ziek, gek of wat dan ook moeten worden.
Zou hier de verklaring gezocht moeten worden voor de onzin die er op Twitter en FB geschreven wordt? :angel:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Splitter
Elite Poster
Elite Poster

r2504 schreef: Maw. 100 ms, dus 10x per second... ofwel 10 Hz is de standaard setting van haast iedere wireless router... maw. volgens ub4b zou iedereen ziek, gek of wat dan ook moeten worden.
mwa, "iedereen" zal waarschijnlijk wel overdreven zijn, maar goed, internet is nu eenmaal de plaats om te overdrijven...
hou ook rekening mee dat degene die zouden geaffecteerd zijn, dat in verschillende mate kunnen hebben, pas na x jaar, etc etc
heist_175 schreef: Schadelijke gevolgen van wifi had op die manier al lang ontdekt geweest.
niet mee eens.
simpele uitleg: ik ben nu, na 7! jaar eruit dat ik een soort nikkel-allergie heb (dat geen contactallergie is),
die onstaan is nadat ik een ring 2! jaar droeg (en ben blijven dragen dus...)
waardoor ik vermoeid ben, random uitslag krijg op elleboog/hand/been (niet gelijktijdig), en bijna constant "vervel" aan mijn vingers.
dokters hebben dat in die 7 jaar NIET gevonden, ondanks talloze testen, dus de kwaliteit van dokters en onderzoeken kan je tegenwoordig écht wel relativeren.
(3 huisartsen, 'alternatieve' arts, reumatoloog, neuroloog, ... en de daarbijhorende dingen zoals eeg's, mri's, bloedwerk, ...)

iemand die bij mij aankomt van "als het slecht voor je was, wisten we het al lang" steek ik gelijk in het kamp bij de politiekers die zeggen "het leven wordt niet duurder" of "wij helpen de middenstand" - namelijk: zeveraars :)
heist_175
Elite Poster
Elite Poster

simpele uitleg
Inderdaad, te simpele uitleg.
Wifi staat werkelijk overal.
Thuis, liefst nog met enkele AP's. Stations, werkplek, ... Dus het is niet 1 iemand die een ring draagt en na 7 jaar ontdekt dat het irriterend werkt(e).
Het is bijna gans de bevolking (lichtjes overdreven), in heel wat landen. Honderden miljoenen mensen gebruiken wifi. Opnieuw: in steden heb je 15-20 SSID op 1 locatie.

Als morgen Apple met een nikkel-telefoon uitkomt, dan zal die allergie veel sneller vastgesteld worden.
Want het is niet 1 gebruiker, maar miljoenen.
het kamp bij de politiekers die zeggen "het leven wordt niet duurder"
Dat kan je feitelijk vaststellen, dus veel discussie is daar niet over.
Splitter
Elite Poster
Elite Poster

je kan feitelijk vaststellen dat het leven wél duurder geworden is (vergelijk prijsstijging brood maar met stijging gemiddeld loon, is niet in verhouding om te zeggen dat het leven niet duurder geworden is)

en dat je het sneller kan vaststellen: niet altijd waar, als niet gekend is WAT het veroorzaakt (symptomen die niet gelinkt worden eraan dus) of WAAROM (wegens te weinig studie of eventuele alternatieven)

maargoed, eindeloze discussie gezien er geen sluitende onderzoeken gedaan zijn, maar weet wel: roken was de eerste 20 a 30 jaar ook NIET schadelijk...
ondertussen weten we beter.
ik stel voor deze thread gewoon actief te houden en over een jaar of 10 nog eens uit het stof te halen, kijken of er al wat meer conclusies getrokken kunnen worden ipv "het zou al bewezen moeten zijn" vs "je weet maar nooit"

waar het in essentie om ging was iemand die zei gevoelig hieraan te zijn, en ik vind niet dat wij dat kunnen afdoen als onmogelijk
(dat deden ze vroeger ook met depressie en cvs bv)
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster

heist_175 schreef:
10hz band
Standaard wifi werkt op 2,4Ghz en op 5Ghz.
Geen idee wat 10Hz hier komt doen?

Een auto is schadelijk, je moet de uitlaatgassen maar eens inademen :bang:
Die 2.4 Ghz of 5 Ghz is de carrier wave. Een access point zonder associated clients stuurt per seconde 10 keer een beacon "ik ben hier":

heist_175
Elite Poster
Elite Poster

waar het in essentie om ging was iemand die zei gevoelig hieraan te zijn, en ik vind niet dat wij dat kunnen afdoen als onmogelijk
De essentie was ook dat de mevrouw in kwestie op kosten van de staat gaat luieriken omdat ze allergisch is aan iets dat niet bewezen is.

Ik ben allergisch aan **** (zelf in te vullen), laat me op kosten van de staat thuis in de tuin werken :bang:
Splitter
Elite Poster
Elite Poster

ik vind dit MINDER irritant dan:

- mensen die enkel klagen "ik heb pijn aan mijn knie" en ziekekas krijgen
- asielzoekers/illegalen die van het ocmw alles krijgen (woonst, internet, leefloon, ...)
- mensen die wél iets hebben en niets krijgen
- ...

voorbeeld van een ocmw technische dienst medewerker: vertelde me dat ze, zolang ze niet genaturaliseerd zijn, niet enkel inwoonst krijgen,
maar ook mogen gaan KIEZEN voor bv een nieuwe wasmaschine as de huidige (nieuw of niet) hen niet AANSTAAT

voorbeeld van een belgische spanjaard die ging vragen voor steun: medewerker zei "ah, u krijgt alles"... tot hij een belgische id voorlegde en ineens geen recht meer had op diezelfde zaken

voorbeeld van mijn moeder: ze zou met haar weduwepensioen en MS "teveel" verdienen en krijgt dus niks... zou ze echter haar pensioen afstaan, krijgt ze meer als nu... redenering van de staat? weduwepensioen = vervanginkomen = u heeft nergens recht op, anders zou u niet meer willen gaan werken...
terwijl ze dus letterlijk gewoon niet meer kan gaan werken

geloof me vrij, er zijn zaken die veel "erger" zijn dan iemand die een tegemoetkoming krijgt omdat ze gevoelig is van straling,
en ik mag vermoeden dat ze toch wel x aantal zaken heeft aangehaald waar de rechter de logica van inzag om het haar te geven.
onthou ook: deze persoon leeft op een boerderij, buiten de stad, zonder elektriciteit.
je gaat me niet zeggen dat jij voor 900 euro / maand de "luxe" van elektriciteit laat vallen voor een fabeltje, of wel?
(geen licht, geen internet, geen pc, geen tv, geen radio, geen gsm, ...)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Splitter schreef:simpele uitleg: ik ben nu, na 7! jaar eruit dat ik een soort nikkel-allergie heb (dat geen contactallergie is),
Maar de nikkel werd waarschijnlijk opgenomen door je lichaam... WIFI is een niet ioniserende straling en stapelt zich dus niet op in je lichaam.

Of je dus 1 uur of 100 uur in WIFI zit maakt geen verschil... moest je er last van hebben zal het dan ook verdwijnen na enkele minuten bij het wegnemen van de bron.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster

ik vind dit MINDER irritant dan:

- mensen die enkel klagen "ik heb pijn aan mijn knie" en ziekekas krijgen
- asielzoekers/illegalen die van het ocmw alles krijgen (woonst, internet, leefloon, ...)
- mensen die wél iets hebben en niets krijgen
- ...

voorbeeld van een ocmw technische dienst medewerker: vertelde me dat ze, zolang ze niet genaturaliseerd zijn, niet enkel inwoonst krijgen,
maar ook mogen gaan KIEZEN voor bv een nieuwe wasmaschine as de huidige (nieuw of niet) hen niet AANSTAAT

voorbeeld van een belgische spanjaard die ging vragen voor steun: medewerker zei "ah, u krijgt alles"... tot hij een belgische id voorlegde en ineens geen recht meer had op diezelfde zaken

voorbeeld van mijn moeder: ze zou met haar weduwepensioen en MS "teveel" verdienen en krijgt dus niks... zou ze echter haar pensioen afstaan, krijgt ze meer als nu... redenering van de staat? weduwepensioen = vervanginkomen = u heeft nergens recht op, anders zou u niet meer willen gaan werken...
terwijl ze dus letterlijk gewoon niet meer kan gaan werken

geloof me vrij, er zijn zaken die veel "erger" zijn dan iemand die een tegemoetkoming krijgt omdat ze gevoelig is van straling,
en ik mag vermoeden dat ze toch wel x aantal zaken heeft aangehaald waar de rechter de logica van inzag om het haar te geven.
onthou ook: deze persoon leeft op een boerderij, buiten de stad, zonder elektriciteit.
je gaat me niet zeggen dat jij voor 900 euro / maand de "luxe" van elektriciteit laat vallen voor een fabeltje, of wel?
(geen licht, geen internet, geen pc, geen tv, geen radio, geen gsm, ...)
Ik had zelf een concurrent die wel een heel bedenkelijke manier had om het sociaal systeem uit te melken:

1. hij is psychiatrisch ziek, wil iets bijverdienen maar als hij zich als zelfstandige vestigt is hij zijn riziv uitkering kwijt
2. in de plaats start zijn vrouw een bijberoep, zij betaalt de minimale socio bijdrage, en hij kan van zijn volle uitkering blijven graaien en eet zo van twee walletjes
3. er komt kritiek in de sector, en hij zwaait dan met een papierke dat hij toestemming heeft van zijn controle arts om zijn vrouw te mogen helpen (dit systeem noemt de toegelaten arbeid, maar hij melkt dit systeem dus uit, want dit is bedoeld om voor een werkgever te werken, en niet voor de eigen vrouw, waarvan de inkomsten terug naar hem vloeien, zo betalen ze ook geen patronale lasten op zijn arbeid, en hij werkt gratis voor zijn vrouw)
4. omdat de kritiek en invallen erger worden, sluit hij een dealtje met de staat (met riziv) dat hij pro rata een deel afstaat van zijn uitkering om zijn vrouw te mogen helpen

Dit koppel verkoopt de duurste spullen in hifi land (lees 80.000 euro voor een paar boxen) en dit soort mag ongestoord verder gaan.

Mijn vriendin heeft CVS/fybromyalgie en is door de overheid na een volledige burnout op rustpensioen gezet (ze is letterlijk gecrashed en kon dagen niks meer zeggen, heeft in ziekenhuis gelegen, .....). Als zij meer dan 970 euro zou willen bijverdienen, mag ze haar pensioen integraal afgeven. Mijn vriendin komt met haar pensioen net rond en het is vaak zoeken om de eindjes aan mekaar te knopen. Ze heeft haar eigen huis en een kleine wagen nog af te betalen, hierna schiet er niet zoveel meer over. Luxe kan ze haar zich niet permiteren, zelfs op restaurant gaan (zelfde de goedkopere) gaat al niet.

Dat de overheid met twee maten en twee gewichten werkt is duidelijk.

We wijken nu wel af van de wifi discussie, maar er zijn mensen die werkelijk ziek zijn, en waarbij de overheid verwacht dat de zwakke zwak blijft, en dan zijn er de nepzieken zoals mijn voormalige concurrent die allerlei systemen uitbuit om toch maar van twee walletjes te kunnen eten.
Splitter
Elite Poster
Elite Poster

r2504 schreef: Of je dus 1 uur of 100 uur in WIFI zit maakt geen verschil... moest je er last van hebben zal het dan ook verdwijnen na enkele minuten bij het wegnemen van de bron.
maar goed... hoe neem je (in het dagelijkse leven dus) de bron weg als het gaat over wifi e.d?
enkel zoals hier dus gedaan werd: zorgen dat je ver genoeg weg woont om niet constant in de wifi van de buren te zitten.
en moesten de symptomen dan weg zijn, allemaal goed en wel, maar als je dan nog terug moet gaan werken zit je er dus wéér in.

ik blijf iedereen die zegt dat er geen bewijs is gelijk geven, maar iedereen die roept dat de uitkering onterecht is,
wil ik wel eens uitdagen om op het platteland te gaan wonen gedurende een maand, zonder elektra,
dat doe je toch echt niet zomaar imho.

moest het nu zo zijn dat er een uitkering is wegens ziek worden van straling, en je blijft in de stad wonen met je eigen gsm e.d,
dan is er inderdaad gewoon sprake van aanstellerij - maar is dat nog steeds zo als je zelfs geen elektriciteit hebt/wil hierdoor?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Ik sluit niet uit dat er een soort "allergische reactie" is... maar daarvoor zijn er nu éénmaal enorm strenge normen (gebaseerd op totaal niets) die dit moeten beperken.

Hetzelfde heb je voor tal van andere dingen... geur, uitlaatgassen, geluid, bepaalde producten, ...

Het probleem is dat een bepaalde groep een obsessie heeft en dit wil veralgemenen (zonder enige basis).
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster

r2504 schreef:moest je er last van hebben zal het dan ook verdwijnen na enkele minuten bij het wegnemen van de bron.
Helaas werkt het zo eenvoudig niet. Anderzijds kan ik afleiden dat het neurologisch principe van entrainment jou nog niet bekend is.
Garpenlov
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 50 keer

Wifi straling heeft heel mijn dorp uitgemoord. Waarom doet er niemand iets tegen? :(
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
Splitter
Elite Poster
Elite Poster

Garpenlov schreef:Wifi straling heeft heel mijn dorp uitgemoord. Waarom doet er niemand iets tegen? :(
je moet proberen te vluchten met een bootje en veel aandacht trekken, daarna krijg je gelijk hulp :p
Garpenlov
Premium Member
Premium Member

Splitter schreef:je moet proberen te vluchten met een bootje en veel aandacht trekken, daarna krijg je gelijk hulp :p
Ik ga van België naar België vluchten, Gratis huisje met wifi!
Splitter
Elite Poster
Elite Poster

enkel als je geen belgische id hebt! anders neem je de facto afstand van je recht op gratis dingen,
maar je mag in ruil daarvoor wel extra betalen voor alles - zonder dat je daar wat voor hoeft te doen!

(enneh, nu zijn we echt wel helemaal van het topic af :p)
Garpenlov
Premium Member
Premium Member

En toch zit er meer waarheid achter dan de originele topic!
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

ub4b, gij zit precies toch tussen rare "concurrentie " als ik al uw berichten lees. ...
J.

ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster

ub4b, gij zit precies toch tussen rare "concurrentie " als ik al uw berichten lees. ...
J.
het is slechts één sociaal geval levend van het profitariaat, maar hij doet dezelfde merken, die merken hebben we nu allemaal buitengegooid
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

@ub4b

Zoals telefonisch reeds gezegd wil ik anders wel graag eens deelnemen aan jouw test, mits enkele voorwaarden:
- Het mag geen (gedrags)veranderingen geven aan huisdieren (katten, hond en boeroendoek)
- Het mag niet schadelijk zijn voor mij en mijn vriendin op zowel korte als lange termijn. Eens een paar nachtjes amper tot niet slapen en wat hoofdpijn heb ik er wel voor over om dit experiment te beproeven. Echter niet voor de rest van mn leven :-)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Volgens ub4b is zijn test net wel schadelijk... al zie ik niet in waarom 10 beacons per seconde (want dat blijkt z'n scenario te zijn) schadelijk zou zijn... net omdat dat de standaard instelling is van haast ieder WIFI AP !
heist_175
Elite Poster
Elite Poster

Dat is net het punt waar hij niet op wil antwoorden.
Wifi staat overal, vaak veel AP's op een kleine oppervlakte, ook niet al te ver van mensen verwijderd.
Schadelijke gevolgen op korte/middellange termijn hadden al lang gespot geweest of argwaan gewekt.
Garpenlov
Premium Member
Premium Member

Bluetooth geeft je blauwe tanden. -ub4b
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

Verenigingen tegen met het internet verbonden vuilnisbakken
Acht verenigingen hebben een open brief naar de Brusselse gemeenteraad gestuurd om hun bezorgdheid te uiten over de toegenomen elektromagnetische vervuiling in de stad. Concreet is er ongerustheid over de nieuwe slimme vuilnisbakken en de gratis wifi op belangrijke pleinen.

Volledig artikel: http://www.brusselnieuws.be/nl/nieuws/v ... lnisbakken
Ah, waar is de popcorn als je deze nodig hebt... :lol:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”