Windows 8: Ervaringen

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Je moet eens voor de grap een niet digitaal ondertekende driver proberen te installeren onder win8 64bit. Niet eerst googelen he, want dan is de grap eraf....
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

Ik heb gisteren thuis weer gedowngrade naar Win7. De druppel: het is via RSAT voor Win8 onmogelijk om mijn lab met 2K8 R2 Hyper-V servers te beheren... Upgraden naar 2K12 Hyper-V ben ik de komende maand nog niet van plan, dus heb ik maar gewoon weer gedowngrade.

Ik mis de snelle opstarttijd van Win8 wel, maar voor de rest ben ik (en mijn vriendin!) eigenlijk blijer met Win7 dan Win8...
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
Bedankt: 29 keer
Contacteer:

ik heb hier op 2 laptops windows 8 aangekocht. (win 8 pro 29€)

op beide pc's problemen met wifi : Atheros ...

Als ik via wifi iets download verlies ik m'n verbinding niet maar dan wordt deze beperkt. Dit is ook zo nadat pc in slaapstand heeft gestaan.
Ik moet de Wifi dan uitschakelen en terug inschakelen. Na wat google werk en proberen met drivers van windows 7 werkt het nog steeds niet !
Ik heb al gezocht naar drivers op de site van Atheros maar ze hebben er nog altijd vrijgegeven. (hopelijk zijn ze hier wel mee bezig)
Ik mag hier wel niet met een steen werpen naar Microsoft want dit werd wel vermeld in de update manager voor het installen van windows 8

Voor het overige ben ik er zeer tevreden van. De snelheid is een duidelijk verschil, de startknop mis ik niet meer.

10/12/2012
Na wat zoeken ben ik een progje tegengekomen die andere drivers op de pc heeft gezet. wifi verbinding blijft nu werken. Super :-)
Laatst gewijzigd door hardyscript 10 dec 2012, 15:28, in totaal 1 gewijzigd.
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

windows 8 op een paar jaar oude laptop geinstalleerd zonder problemen. Het betreft een core duo P8600 CPU.
Weliswaar eerst op een ssd (vertex2), maar deze gaf al vrij snel de geest. Een computer die vasthing, met een harde reboot nadien, en dan niets meer. SSD is dus voor de vuilbak. Ligt denk ik niet aan win8, maar aan de SSD. De tweede maal dezelfde setup uitgevoerd op een gewone HDD en het opstarten is misschien niet zo vlot als de SSD, maar wel voldoende snel.

Office 2007 erbij gezet, samen met een paar andere programma's die ik dagdagelijks gebruik.
VLC is er daar een van en speelt dus alles vlot af. Een extra plug-in voor media af te spelen heb je dan niet meer nodig.
Teamviewer staat er op, en zo kan ik van eender waar via remote desktop werken.
Easus todo backup doet dienst als backupprogramma.

enig minpuntje zover zijn de werking van java en flash code in de nieuwe desktop modus.

Verder word er in de loop van volgende maand een ACER ICONIA TAB W700 geleverd om dan ook de touch screen mogelijkheden te kunnen benutten.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

waar kan ik een snelkoppeling maken om een programma snel te openen? mij al suf gezocht op internet
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

De naam van de applicatie in het start menu beginnen typen. Vervolgens er rechts op klikken en 'Vastmaken aan Start' kiezen.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster

ik bedoel dat je met 'CTR+ALT+W' vb. je programma eender waar kan openen...
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

CTRL+ALT+W doet zelfs niks bij mij, zeker dat het niet de sneltoets van Launchy of iets dergelijks was? Daarmee kan je eender waar je programma openen.
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Zou hij vroeger ooit eens geen sneltoets hebben ingesteld voor die applicatie .... om dat in stellen gewoon eigenschappen nemen van het icoontje en dan staat er daar ergens sneltoets
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster

Is een vb toetsencombinatie.

In win7 kon je sneltoets koppelen aan prog, nu niet meer

[Afbeelding Post made via mobile device ]
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

Voor apps niet (waarschijnlijk omdat je iets gelijkaardig van eender waar met de zoekcharm kan doen, Windows toets + Q dus. Nadeel, je moet de naam beginnen typen), voor programma's lukt dit toch nog steeds o.O?
Tochwel.JPG
(53.65 KiB) 2 keer gedownload
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer
Contacteer:

owkeej.... Ik ben intussen ook op de win 8 boot gesprongen.

Het is wel aanpassen op verschillende punten, maar al bij al valt het beter mee dan wat de reviews allemaal te vertellen hadden. Ik heb echter wel een clean win 7 install gedaan met meteen erna de upgrade op m'n laptop.

- Veel sneller booten dan win 7? Nee
- Missen van startknop? Ja
- Makkelijk werken metro? Ja
- Problemen met drivers? Nee
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

- Bij mij boot de W8 duidelijk sneller dan W7, maar zeker niet in de helft van de tijd, dat ook weer niet!
- De start knop mis ik niet staat nu gelijk aan W8 startscherm en het is in feite de omgekeerde volgorde van vroeger.
Vroeger moest je met W7 eerst in het desktop scherm klikken op de startknop om in het startmenu te komen
en nu bij W8 start je op in het Startscherm(menu) en moet je klikken op desktoptegel
om weer in vertrouwde omgeving van W7 te komen
- Ook geen enkel probleem gehad met drivers en zelf niet voor de printer
niettegenstaande de aansturing van scanners en printers verandert is in W8 en er normaal gezien andere drivers zouden verwacht worden !
iceke
Elite Poster
Elite Poster

Makkelijker werken met metro ?
krant 1 : scrollwiel op te bladeren.
krant 2 : slepen om te bladeren.
krant 3 : klikken op pijltjes om te bladeren.
app 4-99 : geen print mogelijkheden
app 100 : kan geen mappen aanmaken om mails in te slepen, geen verzendbevesiging enz....
app 101 : ik ben het beu om steeds over en weer te zappen tussen metro en desktop.
app 102 : classic start button zodat ik snel app 1-101 kan vergeten.
(op een exacte copy van android/ios apps zat ik echt niet te wachten)
jackho
Elite Poster
Elite Poster

je ziet hoe meningen kunnen verschillen en moest dit niet waar zijn dan zou er maar één OS bestaan.
ieder zal dat toch voor zijn eigen moeten uitmaken, dat zal zich wel uiten in de toekomst of W8 een succes wordt !

Ik ben er in ieder geval niet ontevreden over en alles kan beter dat weten we ondertussen al :wink:
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Mja, je spreekt dan ook over Apps. Win8 vind ik zeer goed, maar ik gebruik dus nooit Apps. Dat vind ik de grote faal van Microsoft. Ze pushen al die Apps ook op de desktop, en dan denken veel gebruikers dat ze nu ineens moeten gaan mailen met die Mail app, of surfen met die IE app, enz... Maar waarom zou je dat doen als je in een simpele windowed omgeving (de Desktop) net hetzelfde kunt doen.

Als je dat Start scherm gewoon ook ziet als vervanging voor het Start menu vroeger + Gadgets, dan valt het allemaal heel goed mee, zeker als je dan ook nog eens toetsen gebruikt ipv overal te willen klikken (want die muis-naar-hoekje is ook niet alles).
jackho
Elite Poster
Elite Poster

Je moet het ruimer bekijken het doel is dat je startscherm op al je devices het zelfde zouden uitzien.
Als je bvb een gecombineerde tablet/toetesenbord hebt (zoals surface) dan kan je werken als gewone laptop dan in het desktopvenster en als je hem dan wilt ergens anders gebruiken als tablet dan kan je het startscherm met tegels gebruiken .
Dit scherm ziet er dan ook zo uit op je andere gesynchroniseerde devices.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

Tomby schreef:Mja, je spreekt dan ook over Apps. Win8 vind ik zeer goed, maar ik gebruik dus nooit Apps. Dat vind ik de grote faal van Microsoft. Ze pushen al die Apps ook op de desktop, en dan denken veel gebruikers dat ze nu ineens moeten gaan mailen met die Mail app, of surfen met die IE app, enz... Maar waarom zou je dat doen als je in een simpele windowed omgeving (de Desktop) net hetzelfde kunt doen.
Omdat je gegevens dan gesynchroniseerd worden. Als je op een tablet of eender welke andere Windows 8 computer met dezelfde microsoft account (of gmail account omgezet naar MS account) inlogt dan heb je daar meteen toegang tot je mail en je andere apps. Qua apps maakt het platform dan bij de overgrote meerderheid nog niet eens uit (X86 of arm). Daarom dat die dus wel degelijk nut hebben, maar het is voor de gebruiker natuurlijk nog steeds mogelijk om hier geen gebruik van te maken. Sinds wanneer klagen mensen dat ze keuze hebben? :)
iceke
Elite Poster
Elite Poster

Versta me niet verkeerd, ik vind de desktop omgeving best meevallen. ttz, heel wat vernieuwingen zijn nuttig.
De metro interface zuigt, + alles wat hier aangehaald wordt past helemaal nog niet in het plaatje...
Mijn gmail account synct nu toch ook m'n agenda/favorieten en docs.... daar heb ik dus geen metro voor nodig.
Soit, we zien wel wat de toekomst brengt, laat die win8 tablets maar komen...
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

Tuurlijk, maar het verschil is dat het nu gewoon in het OS ingebakken zit en je geen afzonderlijke tools nodig hebt om je gmail account te syncen. Het voordeel dat er dan bij komt is dat uw instellingen mee syncen (bureaubladachtergrond, instellingen, ...), uw apps (al zullen ze niet allemaal automatisch installeren denk ik, dit om tijd te besparen bij het inloggen. Je indeling van het start menu synct hij dan weer wel.) en gewoon al u gekoppelde accounts. Aan men Windows 8 zitten nu men Linkedin, men 2 Live adressen, men Xbox live account, men Facebook, men Gmail, men Twitter account allemaal samen, met elk hun syncinstellingen (contactpersonen uit elk netwerk, agenda enkel van men Live adres en Facebook). Deze verhuizen vanzelf inclusief hun instellingen mee als ik op een ander Windows 8 toestel inlog. Best handig in mijn ogen (ook naar men Windows Phone). Maar het is zoals ge zegt, ieder zijn ding, voor zij die het niet willen is er nog steeds de desktop (die ik zelf ook nog veel gebruik, verschillende internet tabs naast elkaar bijvoorbeeld is een dik gemis) en valt rond de Win8 interface rond te werken :) wat ik buiten de 50/50 schermverdeling ook mis is de ad-hoc netwerkfunctie, waarom die er uit is, tis mij een raadsel.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

MClaeys schreef:uw apps (al zullen ze niet allemaal automatisch installeren denk ik, dit om tijd te besparen bij het inloggen. Je indeling van het start menu synct hij dan weer wel.)
Volgens mij synct hij die 2 niet. Ik kan het niet testen wegens geen tablet, maar heb hier wel 4 Win8 PCs en weet dus wel een beetje hoe de syncing daar werkt.
* Je kan in de Store wel naar My Apps of zo gaan, en dan kun je ze idd ook ergens anders downloaden, maar ze staan er inderdaad niet default op. Dat zou overigens maar stom zijn, want wie wil er nu 2 tablets met identiek dezelfde apps op ?
* Start scherm wordt bij mijn weten niet gesynct en ook voor dezelfde reden. Overigens bestaat het Start scherm grotendeels uit échte applicaties die moeten geïnstalleerd zijn, dus die kan hij sowieso niet syncen, of 't zou moeten dat ze op beide PCs (of Pro tablet) geinstalleerd staan.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

Dat zeg ik toch, dat hij de apps niet automatisch installeert?
Maar qua indeling dacht ik het wel, op mijn twee systemen is dat identiek (wel beide dezelfde apps). Heb ze niet speciaal hetzelfde ingedeeld, misschien onderbewust :P
Bij de tablet (niet van mij) was het zo dat bij het wijzigen van mijn achtergrond dit meteen aangepast was op de tablet, was wel grappig maar verder niet erg nuttig natuurlijk.

Sent from my Lumia 900 using Board Express
Mortov Molotov
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 17 keer

Ik heb drie maand gebruik gemaakt van de Enterprise evaluation RTM op mijn laptop (Asus k52Jc)

Positieve indrukken:
  • - start sneller op
    - geen aero meer op desktop, dus ook geen gruwelijk lelijk basic theme meer in battery mode om stroom te sparen
    - start screen is echt wel een enorme verbetering tov. start menu (ik gebruikte in win7 enkel nog software dat vastgemaakt was aan taakbalk, aan het start menu, op de desktop of - als 't echt niet anders kon - via windows search)
    - met een simpele hack kan je meteen je desktop app laden zodra je opstart; al maakte ik hier geen gebruik van
    - WIN+X power user menu ROCKS
    - File Explorer: ribbon ROCKS, nieuwe methode van kopiëren ROCKS (cfr. niet meer alles afblazen van zodra één bestand niet meewil)

Negatieve indrukken
  • - van zodra je iets meer wil doen met een app, lijkt klassieke x86 software toch beter te zijn
    • ° om te beginnen: Control panel (desktop) vs PC Settings (Metro)
      ° Thunderbird, PostBox en zelfs windows live mail is toch VEEL BETER en VEELZIJDIGER dan de Metro email app?!
      ° zie je software zoals VirtualBox, DFend Reloaded, DoxBox, Scrivener al even veelzijdige functies hebben als Metro app? Ik niet, voorlopig
      ° Wat dus als MS het in z'n bol krijgt om Desktop Mode volledig af te schaffen? Of minder toegankelijk te maken? Wordt niet zo leuk werken, vrees ik...
    - ik maak eigenlijk nooit gebruik van metro apps, ben exclusief desktop gebruiker
    • ° kranten lees ik vb via rss in bookmarks toolbar in firefox; alle nieuws op één plaats (maar dus opnieuw: op de desktop)
      ° syncen van settings tussen verschillende devices is vooral handig als je metro-apps gebruikt (quod non bij mij)
      ° ik heb android al, metro UI lijkt mij een aardige aanvulling als je een windows 8 phone hebt
    - en last but not least (en toegegeven: zwakker rationeel argument, GROOT persoonlijk argument): eyecandy
    • ° Win8 heeft zeker zijn eigen eyecandy die zeer goed is
      ° maar ik MIS aero ZO ERG :D (tenzij op laptops, cfr. supra). Waarom kan dit in GODSNAAM niet als een eenvoudige instelling van de desktop doorgevoerd worden?!
      ° en finaal, heeft niks met Win8 rechtstreeks te maken, maar de UI van Office 2013, met al die vlak gemaakte icoontjes, s**** :-D

Bij deze twijfel ik nog enorm om over te stappen; ik heb nog tot eind januari 2013 tijd :-)
Laatst gewijzigd door TiTanium 22 dec 2012, 16:44, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Gebruik geen rode tekst in je berichten. (Dit is gereserveerd voor de moderators)
Van vele Nederlandstalige forumgangers wort de spellingchecker niet vaak bijgewerkd, waardoor de correctie van DT-fouten niet langer word ondersteunt ;)
jackho
Elite Poster
Elite Poster

Ik ben overgestapt en heb er nog geen seconde spijt van gehad.

Er zullen altijd tegenstanders en voorstanders zijn of het nu windos 7 , 8 is of windows 100 zal worden, speelt geen rol.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

Mortov Molotov schreef: - van zodra je iets meer wil doen met een app, lijkt klassieke x86 software toch beter te zijn
- ik maak eigenlijk nooit gebruik van metro apps, ben exclusief desktop gebruiker
Dat zijn natuurlijk gewoon 2 non-issues. Ik heb het eerder hierboven al eens gepost, denk ik: er is nagenoeg geen reden om Metro-versies te gebruiken van applicaties waarvan je een regular desktop-versie hebt (i.e. alles dus). Zelfs de hierboven aangehaald sync-support tussen apps op verschillende devices, vind ik de moeite niet waard (en kan trouwens ook in desktop - alleen moeten de applicatie-bouwers dat dan zelf supporteren maar dat moeten ze wellicht ook als ze een app aanbieden).
En Microsoft ooit eens heel de desktop afschaffen: dat geloof je toch zelf niet ? Metro is een tablet-omgeving. Er zal gewoon altijd nog een markt en publiek zijn voor de desktop-omgeving, al is het maar voor applicaties die alle belang hebben met windows en high-precision muis-besturing. Ik denk bvb aan een Photoshop, muzieksoftware, of simpelweg omwille van backward compatibility voor de vele (tien/honderd)duizenden Windows-applicaties die nu al bestaan.
jackho
Elite Poster
Elite Poster

Op mijn desktop en laptop werk ik ook altijd in de desktop-interface van Windows 8 en heel zelden in de metro-interface enkel eigellijk om het één en ander uit te testen.
iceke
Elite Poster
Elite Poster

en dat komt omdat de ontwikkelaars gewoon gecopypaste hebben van hun ios app, en wij dus nu niet kunnen copypasten,printen enz...

't grappige is dat ik hier heel veel mensen voordelen aanhalen die al in windows 7 zaten maar pas nu ontdekten..
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Gisteren eens getest op een touchpc.
Wat ik opmerk is, dat je toch nog altijd een computermuis nodig hebt. Vind dit best zonde, als je op een tile blijft duwen zou de submenu van zijn eigen moeten open gaan, dat doet het niet. Nu ja met een touchscreen pc vind ik dit best een flater :(
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

Je moet de tile een beetje naar beneden trekken en lossen. Is eigenlijk een vlottere en snellere beweging dan even ingedrukt houden, maar ge moet het wel weten :).
In de desktopmodus is het wel zo dat je het contextmenu oproept door even in te drukken.
TiTanium
Moderator
Moderator

Ha ja, ok merci :)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
regeri
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

Sinds vandaag ook overgestapt op de betaalversie van windows 8 pro. Online bestelt voor 30 euro.
Nu kom ik een probleem tegen en dat is dat grabit niet meer werkt :cry: .
Als ik grabit installeer doet hij het maar als ik een bestand wil downloaden blijft de gehele pc( laptop) volledig hangen. Ik kan niks meer. Wel dmv de powerknop de latop uitzetten en weer aan maar bij als ik dan weer grabit start , helaas pindakaas.
Iemand ook dit probleem?
Live life to the Max
TiTanium
Moderator
Moderator

Als een comptabiliteitsmodus veranderd naar windows 7?
Ik gebruik newsleecher en deze werkt wel goed onder de 8.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Voor de mensen die een Windows 8 willen maar mer een Startmenu zoals in Windows 7 moeten hier eens naar kijken.
http://forums.mydigitallife.info/thread ... -Windows-8
TiTanium
Moderator
Moderator

Ik heb ondertussen mijn startknop verwijderd in den 8. Eens je die metro gewoon en gesorteerd hebt tot het essentiële is dit toch prettig werken. Ik heb mij de vorige keer uitgeleefd met alles dat toch niet goed genoeg was (xbox video, muziek) te verwijderen.
Ik heb dan men live-tiles (hoofdgroep). Heb een groep "games", een groep "programma's". De meeste belangrijkste zaken zitten in de hoofdgroep.
Hetgeen waar ik toch wel aan geërgerd heb is dat het "mooie" aan de "glazen" effecten verdwenen zijn in de 8. Als je dan een pc hebt die dat zonder verpinken allemaal uitvoert is dit toch wel een item dat ik mis. Die vensters nu zijn lelijk.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

Ja hallo : http://tweakers.net/nieuws/86754/window ... nuari.html . Wie dus nog van plan is te upgraden, doet het maar beter snel. Snap wel totaal hun strategie niet nu, no way dat na 31/1 nog iemand zoveel gaat geven voor de upgrade, zeker wetende hoeveel het nu kost.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

Zucht,
Bij de release hebben ze dit meteen gemeld dat dit tijdelijk was. Wie persé naar Windows 8 wou upgraden kreeg dus de kans dit tijdelijk tegen een lage prijs te doen. Wie nog twijfelde zal blijven twijfelen en dus gaat de prijs nu naar de prijzen die ze altijd hebben gehanteerd.
Veel verkopen gaan ze hier niet met mislopen hierdoor, zij die het wilden hebben het al gekocht.

Sent from my Lumia 900 using Board Express
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

Bij mijn weten hebben ze bij de release helemaal geen upgrade prijzen gegeven. Iedereen wist inderdaad wel al dat die $29.99 tijdelijk was, maar dat het ineens zoveel de hoogte in gaat, verschiet ik toch van.
mipa
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

Ik was zodanig verschoten van de promo (en dan nog eens de PRO versie)
dat ik meteen een upgrade heb gekocht :-D

5 jaar hebben ze gelachen met mijn Vista-PC maar middels de hybride-boot van Win8
en een SSD start die oude bak sneller op dan de gemiddelde Win7 PC :beerchug:
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Tomby schreef:Ja hallo : http://tweakers.net/nieuws/86754/window ... nuari.html . Wie dus nog van plan is te upgraden, doet het maar beter snel.
Als je van plan bent om pas later te upgraden, kan je dus nu al best de licentie kopen ..
- ik neem aan dat die code niet vervalt, dus nu kopen en later installeren zou geen probleem mogen zijn?
- ik neem aan dat je dezelfde code maar op één PC/laptop kan/mag gebruiken?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

Tomby schreef:Bij mijn weten hebben ze bij de release helemaal geen upgrade prijzen gegeven. Iedereen wist inderdaad wel al dat die $29.99 tijdelijk was, maar dat het ineens zoveel de hoogte in gaat, verschiet ik toch van.
Tuurlijk wel, exacte prijzen hebben ze niet gezegd maar wel dat het naar dezelfde prijzen zou gaan dan Windows 7. Die prijzen waren bekend dus het liet zich wel raden :)

@Philippe_d
De code mag maar op 1 computer gebruikt worden inderdaad, maar vervalt niet.
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”