Verbinding valt uit. Bbox2 herstart na enige minuten.

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Dit is eigenlijk maar normaal dat wat waarvoor je betaalt ook in orde moet gezet wordt tot het degelijk werkt.
ik heb nog voor een firma gewerkt en daar moest je bij de kleinste problemen uitrukken en zorgen dat het het opgelost was zelf al moest je er weken op zoeken ook bij sporadische fouten moest je de nodige meetapparatuur plaatsen tot je kon vaststellen waar de fout juist zat.
Maar blijkbaar is de concurrentie en het uurloon te hoog geworden om dit nog toe te laten!
En daarom dat die firma ook overgenomen werd door een andere waar er ook een andere filosofie op na gehouden wordt
en je zal al raden de welke $


mvg.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ondertussen al meer dan 48uur zonder disconnect, 't ziet er dus uit dat het probleem opgelost is 8) nu afwachten hoelang het duurt voor DLM ons weer op 50/6 zet

ondertussen ligt die voorlopige invoerkabel die ze getrokken hebben hier wel nog open en bloot... uiteindelijk is het mij ook niet duidelijk of die kabel iets te maken had met het probleem. mijn persoonlijk gevoel is dat er een beschadiging op die kabel (kortsluiting) zat waardoor de poort van de rop aangetast is geworden (2x).. zal uiteindelijk toch nog eens contact moeten opnemen, want die kabel kan natuurlijk zo niet blijven liggen. de technieker moet ook de gestabiliseerde voeding nog komen ophalen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

poort of volledige dslam zal eerder de reden zijn 'k heb gans dat probleem ook meegemaakt.
Ik kan trouwens niet meer zeggen hoeveel verschillende redens ze toen aan mij opgegeven hebben
maar ik ben het teslotte te weten gekomen van een oud collega die nog bij mij gewerkt heeft en waarvan zijn broer bij BGC werkt.
ze hebben ook de lijn naar mijn huis toe vervangen maar dat was simpel uit te voeren omdat er al een buis lag

Ik vertel je dit maar gewoon om te zeggen dat het soms heel moeilijk is om te weten waar het probleem eigenlijk zat
door het feit dat ze ondertussen al vanalles tegelijkertijd gedaan hebben.

Maar het belangrijkste is nog altijd dat het opgelost wordt !

mvg.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

nu toch al meer dan een week geen problemen meer ervaren. heb nog eens contact genomen met 't QTC omdat hun voorlopig invoerkabel hier nog altijd open & bloot op de grond lag. ze komen hem vrijdag ingraven, in afstand is het maar een 10tal meter, maar oprit & gazon zal dus open gelegd moeten worden
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Voor een deftige verbinding is dat wel de moeite :p ineens een buis laten steken voor toekomstige zever :p
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

vrijdag is belgacom hier de kabel onder de grond komen steken.... hij is niet meer zichtbaar, maar dat is het dan ook. zit denk ik nog geen 10cm diep :| vandaag is er dan nog een aannemer gepasseerd om de klinkers vast te metsen, deze heeft nota gemaakt dat kabel heel ondiep ligt. 't zal opletten worden bij toekomstige graafwerken...... lijn zelf is perfect stabiel nu
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

10 cm is inderdaad niet diep, hopelijk zorgt dat later niet voor problemen dan :eek: voorlopig is het alleszins van de baan :) theeft hen tijd genoeg gekost :P
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”