Pagina 4 van 5

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 17 aug 2011, 22:06
door satsurfer
honda4life schreef:Is herladen via reseller ook voordeliger bij deze.
Als iemand nog een goede suggestie (of koopje) heeft voor een ATA waar je ook je analoge telefoonlijn aan kan koppelen mag dat altijd (en liefst meer dan 1 SIP-acount) voor een beginnende VoIP'er.
Siemens Gigaset A580 IP bij weepee of C610 IP elders (iets duurder, maar mooier, ook pas op markt)
analoog + voip. (6 sip accounts)
krisken schreef:In combinatie met een PSTN lijn denk ik dat je snel gaat uitkomen bij de fritz...en daar kent Philippe alles van!
Honda4life schreef: 'beginnende voip'er'.....ik ken zijn budget niet of wat hij wil uitgeven, maar niet iedereen wil 250 € geven aan een voip router + nog speciale handsets (à la Fritzfon MT-C) à 70 €/stuk kopen als je het volledige pakket wilt :-D
Voor 65 € kan je al héél behoorlijk voip'en, vind ik persoonlijk. (nee, ik heb geen aandelen in siemens) :|

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 17 aug 2011, 22:09
door honda4life
Nu had ik eerder gedacht aan een SPA3000 van Linksys.
Ik zoek zowat een tussenoplossing tussen "er eens mee spelen" en "misschien wel gaan gebruiken".
Zo'n grote bellers zijn wij hier niet hoor met het hele gezin :wink: (kan er eerder m'n vriendin een dienst met bewijzen).

Terugverdientijd is vrij lang zolang die 2 oudere concervatievelingen zweren bij een "vaste" lijn :nono:

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 17 aug 2011, 22:47
door satsurfer
honda4life schreef:Nu had ik eerder gedacht aan een SPA3000 van Linksys.
Ik zoek zowat een tussenoplossing tussen "er eens mee spelen" en "misschien wel gaan gebruiken".
Zo'n grote bellers zijn wij hier niet hoor met het hele gezin :wink: (kan er eerder m'n vriendin een dienst met bewijzen).

Terugverdientijd is vrij lang zolang die 2 oudere concervatievelingen zweren bij een "vaste" lijn :nono:
bedoel je niet linksys SPA-3102?

ligt snelheid internet bij U niet aan de lage kant? zeker als ge downt, terwijl je aan het bellen bent.

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 18 aug 2011, 09:46
door honda4life
Router heeft goede QoS, en nog wel wat settings voor VoIP dus ik denk niet dat dit echt een probleem is ;)

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 24 aug 2011, 09:22
door visserronald
Zijn er behalve wim.pi al meer die ervaringen hebben met VoipBusterPro?
Over twee weken zijn mijn freedays bij Poivy afgelopen, en ik denk aan een overstap naar VoipBusterPro.
Ik ga het alleen gebruiken om vaste lijnen te bellen.
De te bellen landen zijn in mijn geval België, Nederland en Polen.
Mocht hier inderdaad niets voor aangerekend worden, er vanuit gaande dat ik niet over de FUP heen ga, dan ben ik voor € 15,00 p/jaar klaar.

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 24 aug 2011, 12:55
door tonym
Wij bellen privé al een paar jaar met VoipStunt à 10€ met 4ma freedays.
Daarna het krediet opgebruiken (=11uur naar Europese vaste lijnen)
Dit werkt zonder probleem en we betalen op die manier ook ong. 20€/j.
Ik ga er van uit dat dit met VoipBusterPro vergelijkbaar zal zijn.
We gaan overigens ook voor VoipBusterPro op het einde van ons krediet.

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 24 aug 2011, 13:03
door 2Flip
Niet vergeten bij VoipBusterPro: All calls are subjected to a 3,9 euro cent connection fee.
Volgens Wim.pi wordt deze niet aangerekend tijdens de freedays; indien dit het geval is zal VBP iig ook justvoip vervangen bij ons :-)

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 24 aug 2011, 22:53
door philippe_d
visserronald schreef:Zijn er behalve wim.pi al meer die ervaringen hebben met VoipBusterPro?
Over twee weken zijn mijn freedays bij Poivy afgelopen, en ik denk aan een overstap naar VoipBusterPro.
Ik zou zeggen: doen !
Dan weet je het zelf of de "connection fee" aangerekend wordt (volgens mij alleen voor betalende gesprekken).
Je kan er niet veel bij verliezen hé ? In het slechtste geval gaat je 15€ geen volledig jaar mee ...
Dan kan je nog altijd terugkeren naar PoivY, VoipStunt, Justvoip etc ...

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 25 aug 2011, 08:34
door visserronald
Ik ga het inderdaad gewoon proberen.
Ik heb er een goed gevoel over, en mocht het toch niet zo zijn als ik nu inschat, dan kan ik inderdaad terug.
Ik zal mijn bevindingen begin september nog wel posten.

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 06 sep 2011, 11:53
door jorgo
Kan je ondertussen je ervaringen met voipbusterpro al eens delen, visserronald?
Ik twijfel nog tussen JustVoip en voipbusterpro. Met de eerste heb ik goede ervaring, maar de 365 freedays van voipbusterpro spreken me wel aan om over te stappen.

Alvast bedankt

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 06 sep 2011, 17:49
door TiTanium
Vroeger maakte ik gebruik van voipbusterpro en heb hier nooit problemen mee ondervonden. Ik belde er toen gratis mee naar verschillende landen :)

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 06 sep 2011, 17:56
door satsurfer
wat is nu het probleem met voipbuster pro of gewone voipbuster....het ene is gewoon abbo, het andere 'pré-paid'....maar het gaat wel allemaal degelijk via dezelfde gateway.....

Je stelt jezelf toch ook niet de vraag....ik heb telenet of telenet 24/24 :-D

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 06 sep 2011, 17:59
door TiTanium
Ik heb bizz-abonnement. Ik bel gratis naar de vaste lijnen via men gsm. Dat is ook de reden waarom ik geen gebruik meer maak van voip.
Moet ik toch eens naar nederland bellen dan haal ik men voipbusterpro terug van onder het stof. Sta nog belwaarde op zelfs na jaren van geen gebruik :)

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 06 sep 2011, 22:32
door thvranken
2Flip schreef:Niet vergeten bij VoipBusterPro: All calls are subjected to a 3,9 euro cent connection fee.
Volgens Wim.pi wordt deze niet aangerekend tijdens de freedays; indien dit het geval is zal VBP iig ook justvoip vervangen bij ons :-)
Ik kan bevestigen dat tijdens de freedays bij het bellen naar de gratis bestemmingen er geen connection fee aangerekend wordt bij het bellen vanaf een SIP apparaat bij VoipbusterPro.

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 11 sep 2011, 22:11
door visserronald
Vandaag is PoivY bij mij verlopen.
Een account aangemaakt bij VoipBusterPro.
Krediet aangeschaft, inclusief bankkosten € 17,83.
Zojuist voor het eerst met VoipBusterPro gebeld naar NL vaste lijn.
In totaal een dikke 18 minuten, en er wordt niets berekend.

Ik onderschrijf dus wat eerder wim.pi en thvranken al stelden.

VoipBusterPro gaat bij mij ook alleen gebruikt worden om naar freedays bestemmingen te bellen (vaste lijnen dus).
Voor € 17,83 ben ik dan een heel jaar onder de pannen, wat deze vaste lijnen betreft.

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 11 sep 2011, 22:17
door satsurfer
ik gebruik mijn voipbuster soms met een sip client op mijn smartphone. zelfde account die ingelogd staat bij mijn fritzbox. DIt gaat perfect.

Doe ik dit met Jumblo, dan geeft hij melding dat ik onvoldoende belkrediet heb. Toch bizar?

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 11 sep 2011, 22:45
door kaas2
Ik gebruik regelmatig sip client (mobile voip) met jumblo, zonder problemen. Gebruik de app zelfs om belkrediet te checken, mobile voip geeft direct weer.

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 11 sep 2011, 22:48
door satsurfer
kaas2 schreef:Ik gebruik regelmatig sip client (mobile voip) met jumblo, zonder problemen. Gebruik de app zelfs om belkrediet te checken, mobile voip geeft direct weer.
Dat werkt ook, maar ik snap niet waarom het bij Jumblo niet werkt op 2 locaties met 1 account & bij voipbuster wél....

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 12 sep 2011, 08:50
door tonym
satsurfer schreef:ik gebruik mijn voipbuster soms met een sip client op mijn smartphone. zelfde account die ingelogd staat bij mijn fritzbox. DIt gaat perfect.

Doe ik dit met Jumblo, dan geeft hij melding dat ik onvoldoende belkrediet heb. Toch bizar?
Dit gebeurt bij VoipStunt ook, ttz. een tweede gebruiker belt tijdens freedays niet gratis.
Er komt een mededeling bij dat een tweede gebruiker op dezelfde account buiten "fair use" valt.

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 12 sep 2011, 12:07
door jorgo
Nu het toch over sip clients gaat.. Gebruikt er iemand CSipSimple op android 2.3.4? Ik ervaar crashes, slecht geluid, oproepen die niet gemaakt kunnen worden, ...
Allemaal zaken die ik met CSipSimple op android 2.1 niet had :?

Ook de ingebouwde android sip client werkt hier niet, heeft er iemand die wel werkend?

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 12 sep 2011, 13:34
door satsurfer
ik heb 2.1.3 android. geen probs. (toch niet crashen)misschien richten op forum van csipsimple? id. geen probs. (toch niet crashen)misschien richten op forum van csipsimple?

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 18 sep 2011, 10:38
door Ramaht
Android 2.3.5 en geen enkel probleem met csipsimple, werkt perfect.
Heeft wel native sip, maar niet zoveel mogelijkheden als bij csip dus is de keuze snel gemaakt.


Sedert een paar dagen hebben wij nu een account bij voipblazer, vooral dan bedoeld om naar gsm's te bellen met onze gsm's.
€0.023 mobiel en 0.006 landline, + connectiekost van €0.4 ma bon is te verwaarlozen imo. Vrouwtje zit in NL voor een paar dagen, en moet zeggen dat't prima werkt over wifi van't hotel. Zonet belde ze terug ff, en je merkte wel dat't wifi netwerk van het hotel dan minder belast was.

Nog beetje verder met experimenteren met heel de boel, maar misschien dat we onze vastelijn wel buiten kletsen als't zo vlot blijft verlopen met het voip-verhaal.

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 28 sep 2011, 20:19
door jorgo
Heeft iemand ervaring met cosmovoip.com, megavoip.com of voipblazer.com?

Deze (nieuwe) betamax klonen bieden mobiele gesprekken in België aan tegen 2 cent per minuut, waardoor EasyVoip niet meer goedkoper is nu.

Je kan bij alle drie in euro betalen, wat in vergelijking met EasyVoip nu de dollar gezakt is goedkoper uitkomt. De connection fee is gelijk bij alle drie, namelijk 0.039 EURO.

Thamar, jij bent blijkbaar wel te spreken over voipblazer?

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 28 sep 2011, 21:05
door Ramaht
Zit een klein beetje vertraging op de lijn met voipblazer, nu 'k moet zeggen dat mijn vrouw en ik er wel op letten of er echo opzit. Maar van de andere kant van de lijn hebben we nog geen klachten gehoord eerlijkgezegd.
Nu ik gebruik wel "maar" de gsm-codec, zie het nut niet in van HD-bellen ;)

En m'n vrouwtje gebruikt de app van betamax zelf op haar iphone, ze heeft er ook geen klagen over.

Wat ook best handig is, je kan via de site van voipblazer je nummer meegeven waarmee je belt. Dus mensen krijgen geen bizar nummer te zien als je belt...
Wij delen overigens een voip-account, nog geen problemen mee gehad. Standaard wordt haar nummer gepusht, maar via csipsimple kan ik bij mij instellen dat mijn nummer doorkomt dus lijkt het alsof elk gewoon met zijn gsmnr belt.


[edit]
Net even de belgeschiedenis bekeken, en blijkbaar heeft vrouwtje er al duchtig gebruik van gemaakt.
Gisteren 15m30s en 17m20s naar gsm's. Samen goed voor de volle 75cent :D

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 28 sep 2011, 21:36
door satsurfer
thamar schreef:Zit een klein beetje vertraging op de lijn met voipblazer, nu 'k moet zeggen dat mijn vrouw en ik er wel op letten of er echo opzit. Maar van de andere kant van de lijn hebben we nog geen klachten gehoord eerlijkgezegd.
Nu ik gebruik wel "maar" de gsm-codec, zie het nut niet in van HD-bellen ;)
betamax klonen bieden toch de mogelijkheid niet om HD te bellen (behalve weepee)
thamar schreef:Wat ook best handig is, je kan via de site van voipblazer je nummer meegeven waarmee je belt. Dus mensen krijgen geen bizar nummer te zien als je belt...
dat kan je toch al altijd (als ik van mijn fritzbox bel en 1 X ingesteld bij betamax client)

CSIPsimple toont niet jouw geografisch/Gsmnr. :-(
met internetcalls (Csipsimple) naar fritzbox bellen.....een ander nr. dan mijn geografisch nr.

Bel ik via weepee naar fritzbox, dan komt er onbekend nr...
thamar schreef:Wij delen overigens een voip-account, nog geen problemen mee gehad. Standaard wordt haar nummer gepusht, maar via csipsimple kan ik bij mij instellen dat mijn nummer doorkomt dus lijkt het alsof elk gewoon met zijn gsmnr belt.
Hoe stel jij dat in? Ik stel in +32********, maar ander nr.!
Als je account deelt, dan betaal je wel gesprekskosten bij de 2de registratie van zelfde sipaccount (dus geen freedays)

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 28 sep 2011, 23:01
door DaNi0
Net getest met CSipSimple naar de vaste lijn en hij toont wel degelijk de Caller ID die ik ingesteld heb. Ik heb m'n Caller ID geverifieerd op de website van VoipBlazer, en dan deze onder Called ID in CSipSimple ingevuld onder vorm +32********. De Caller ID werkt echter niet wanneer ik SMS'en stuur! Zowel met CSipSimple, de web app en de softphone niet.

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 28 sep 2011, 23:05
door Ramaht
Heb zowiezo geen freedays bij voipblazer. En voor ons is het primair te doen om de gsm-gesprekken, hebben nog scarlet one maar misschien dat in de toekomst telefonie wel buitenvliegt...



Om je nummer te veranderen bij voipblazer.
- my account
- personal details
- phonenumbers
Daar kan je een nummer toevoegen, wel verifiëren.


Bij csipsimple kan je instellen bij oproepsopties & nummerweergave welk nummer er moet getoond worden.
Heb het hier uitvoerig getest, je moet soms wel een paar minuten geduld hebben eens je het ingesteld hebt bij VB maar de weergave verloopt goed.
Als ik nu bij csip niks instel bij nummerweergave dan verschijnt het nummer van mijn vrouw (omdat dit als standaard ingesteld staat bij de useropties van VB), als ik mijn nummer ingeef dan verschijnt mijn nummer. Let wel, mijn nummer heb ik ook geverifieerd in de useropties.

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 28 sep 2011, 23:10
door satsurfer
@ DaNi0 & Thamar..

Ik heb dit ook al lang geleden ingesteld bij al mijn betamaxclients....werkt perfect vanaf mijn fritzbox.

Bij 3CX (softphone windows) en Csipsimple (Android 2.3.4) wordt geen caller-Id meegestuurd, alhoewel ik het instel zoals hierboven beschreven :-(

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 28 sep 2011, 23:22
door DaNi0
Van welke Betamax kloon/klonen maak je gebruik om dit te testen? Klopt het dat het met je Fritzbox wél gaat?

Heb jij toevallig al eens de Caller ID geprobeerd met SMS'jes van VoipBlazer, thamar?

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 28 sep 2011, 23:28
door satsurfer
idd. standaard bel ik via voipbuster uit + jumblo.
internetcalls bijna op 0 €, maar daar staan ook mijn geografische nr. 's in.....

Via 3CX (softphone) + Csipsimple no clip outgoing

van mijn vaste telefoon (voipbuster) naar GSM: caller id
van mijn vaste telefoon (fritz-voipbuster) naar Csipsimple: no caller id

van vaste telefoon naar Csipsimple (mijn geografisch edpnet SIP nr.): een onbekend heel lang nr.

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 11 nov 2011, 22:12
door liegebeestig
Nog ivm Voipbusterpro: betaal je nu 15 euro voor 365 freedays, of iets meer dan 17 euro? Als ik aangeef dat ik met mastercard wil betalen, dan zegt ie gewoon dat er 15 euro van mijn kredietkaart zal afgaan. Iemand anders meldde echter hier dat het ong. 17 euro was?

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 12 nov 2011, 00:03
door thvranken
jorgo schreef:Heeft iemand ervaring met cosmovoip.com, megavoip.com of voipblazer.com?

Deze (nieuwe) betamax klonen bieden mobiele gesprekken in België aan tegen 2 cent per minuut, waardoor EasyVoip niet meer goedkoper is nu.

Je kan bij alle drie in euro betalen, wat in vergelijking met EasyVoip nu de dollar gezakt is goedkoper uitkomt. De connection fee is gelijk bij alle drie, namelijk 0.039 EURO.

Thamar, jij bent blijkbaar wel te spreken over voipblazer?
Wij zijn omwille van de gunstigere tarieven voor bellen naar Belgische GSM's ook overgeschakeld van EasyVoip naar MegaVoip. Buiten het verschil in prijs geen andere verschillen op te merken.

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 12 nov 2011, 00:09
door thvranken
liegebeestig schreef:Nog ivm Voipbusterpro: betaal je nu 15 euro voor 365 freedays, of iets meer dan 17 euro? Als ik aangeef dat ik met mastercard wil betalen, dan zegt ie gewoon dat er 15 euro van mijn kredietkaart zal afgaan. Iemand anders meldde echter hier dat het ong. 17 euro was?
Boven op de 15 euro komt nog de BTW en een transactiekost, wat het geheel ergens op de 17 euro brengt.

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 12 nov 2011, 01:36
door DaNi0
MegaVoip ondersteunt geen local resellers, waar dit bij VoipBlazer wel het geval is. De prijzen tussen de twee zijn identiek voor België de laatste keer dat ik keek.

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 12 nov 2011, 01:40
door ubremoved_15739
Gisteren een VoipBusterPro account aangemaakt en opgeladen met een kredietkaart:
  • Belkrediet: 10.00 euro
  • 365 "Freedays": 5.00 euro
  • handling fee: 0.60 euro
  • BTW: 2.34 euro
  • Totaal: 17.94 euro
Voor uitgaande oproepen binnen de limieten van "Freedays" wordt geen connectiekost in rekening gebracht (cfr infra). 8)
Het belkrediet van 10.00 euro vervalt niet en kan vrij aangewend worden.
Diegenen waar het belprofiel binnen de voorwaarden van "Freedays" blijft, kunnen:
  • het eerste jaar bellen naar de vermelde bestemmingen (zoals alle vaste lijnen in België)
  • voor 5.00 euro (excl. BTW, handling fee)
  • ongeacht het tijdstip van de oproepen
  • en heeft dan nog 10.00 euro belkrediet (excl. BTW, handling fee) over.
Afbeelding
Nog 364 dagen te gaan ... :wink:

Ook belangrijk (en ook geldig voor andere betamax clonen met "Freedays"):
13.7. It is NOT possible to make more than one free call at the same time. In case of simultaneous free calls only one call will be free and other calls will be charged at the standard rates.
Bron: VoipBusterPro, terms of use.


==> Betreffende de hier op het forum vaak gestelde vragen ivm connectiekosten. <==
Are there any other charges to pay ?

There are no monthly subscription, registration or administration charges. The advertised tariff for each destination is all-inclusive. If you make a phone-to-phone call you will be charged a 5 eurocent starting fee.
Bron: VoipBusterPro, FAQ [payment]

Deze "phone-to-phone" gesprekken slaan volgens mij enkel en alleen op gesprekken tot stand gebracht via de webinterface zoals weergegeven in onderstaand plaatje (of op een vergelijkbaar manier via de downloadbare applicatie).
Gebruikmakend van een SIP device (zoals een VoIP telefoon) zijn er mijn inziens nooit connectiekosten bij VoipBusterPro.
Ook bij andere betamax clonen (zoals Jumblo, Poivy,etc.) wordt er een connectiekost in rekening gebracht bij het gebruik van "phone-to-phone"!! Niets nieuws onder de zon dus.
Uiteraard zijn er ook betamax clonen (zoals MegaVoip) die voor ieder gesprek een connectiekost in rekening brengen, en niet enkel voor "phone-to-phone". Doch dan staat dit ook expliciet vermeldt bij de tarieven.

Afbeelding

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 12 nov 2011, 09:43
door VOiD
Belt er hier iemand internationaal met Betamax ? De laatste dagen is het weer huilen met de pet op, geen spraak, gehakkel etc. Kwaliteitsverschil met andere aanbieders is dag en nacht (Weepee, 3stars).

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 12 nov 2011, 09:53
door powaq
Ik heb gisteren ook een VoipBusterPro account aangemaakt (wel nog niet opgeladen) vooral voor gebruik met m'n smartphone om naar vaste lijnen te bellen (1,5 euro per maand ipv 10euro per maand voor Mobistar AtHome lijkt me geen slechte deal!).
Nu heb ik gisteren MobileVOIP geïnstalleerd op m'n iPhone maar ik kan blijkbaar niet inloggen op ViopBusterPro. Ik krijg altijd de error "Uw login gegevens worden niet ondersteund op MobileVOIP". Customer service zegt dat ik de app moet verwijderen en opnieuw installeren. Dat heb ik gedaan, maar het gaf geen verschil. Ik zit wel juist op iOS 5.0.1, misschien dat MobileVOIP nog niet compatibel is met 5.0.1...

Spijtig dat er ook zo weinig SIP clients zijn voor iOS en allen met enorm lelijke en ongebruiksvriendelijke UIs.

Iemand anders met dezelfde ervaring met MobileVOIP?

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 12 nov 2011, 10:15
door philippe_d
eternum schreef:Ook belangrijk (en ook geldig voor andere betamax clonen met "Freedays"):
13.7. It is NOT possible to make more than one free call at the same time. In case of simultaneous free calls only one call will be free and other calls will be charged at the standard rates.
Bron: VoipBusterPro, terms of use.
Bedankt voor de uitgebreid info.
We hebben het hier op het Forum al over gehad hoe het zit als je op meerdere plaatsen gelijktijdig geregistreerd bent. Er werd toen beweerd dat er maar één van beide locaties gebruik zou kunnen maken van de Freedays. De tweede locatie zou dan buiten de FUP vallen.
Volgens de hierboven genoemde FUP regel kan je dus wel degelijk gelijktijdig aangemeld zijn, en zullen beide locaties gebruik maken van de Freedays, uitgezonderd als ze (toevallig) gelijktijdig aan het uitbellen zijn. Bij normaal gebruik zal dit eerder uitzonderlijk zijn.
VOiD schreef:Belt er hier iemand internationaal met Betamax ? De laatste dagen is het weer huilen met de pet op, geen spraak, gehakkel etc. Kwaliteitsverschil met andere aanbieders is dag en nacht (Weepee, 3stars).
Waarom zou er een verschil zijn tussen internationaal bellen en lokaal bellen ?? Voor Betamax zijn gesprekken naar België ook "internationaal".
Persoonlijk nog niets ondervonden hier (België, Duitsland, Nederland, Hong Kong, US, Polen ...). Zijn er bepaalde landen waar je problemen mee hebt? Exotische bestemmingen ?

Re: Uitgaande VoIP providers

Geplaatst: 12 nov 2011, 10:25
door VOiD
Philippe,

Ik spreek over Haiti (via powervoip), redelijk exotisch ja :-D

Geplaatst: 12 nov 2011, 10:32
door Goztow
Philippe, ik dacht dat je bij een betamax provider nooit op twee plaatsen tegelijk kan aangemeld zijn? Als ik bijvoorbeeld op mijn software van jumblo aanmeld, dan wordt mijn Siemens sip automatisch afgemeld. Althans, dat dacht ik? Is dit niet zo?