Zo kom je altijd toe...
zeker als je negeert, dat je teveel betaald, voor wat je internet maar gebruikt.
En dan krijg je een eindeloze discussie, als dit telkens genegeerd wordt
maar ik ben wel tevreden dat jij tevreden bent met je hoge prijs

Als ik je andere posts lees lijkt het alsof TN heilig is en niets fout doet. Blijkbaar last van een identiteitscrisisRikkyrocker schreef:Geldwolven in Mechelen zijn ze zeker,de andere net hetzelfde.
Je moest eens weten,hoeveel mails ik gestuurd heb naar Telenet over hun vrij downloaden techniek.En geld gewin.
Ja,en nie te lang meer wachten he' .Doe het best aangetekend.fiestaboyke schreef:Maar kan het? gratis opzeggen en laten beeindigen op 10 december?
Ze geraken toch moeilijk weg,niewaariceke schreef:Ze hebben die periode niet verlengt, ze hadden hem verkeerdelijk verkort
En daar hebt u zich speciaal voor komen registreren, om ons te wijzen op het geweldig aanbod van euphony. Dat men met allerlei fishy verkoopstechnieken bij iedereen probeert aan te smeren, om dan 0,0 support te leveren en zakken te vullen met comissie.sd solutions schreef:waarom niet gewoon de nieuwe digitale tv van euphony nemen, zeker zelfde kwaliteit maar meer opties en leuke freebees voor het moment, internet is wel trager dan telenet maar uw beelkwaliteit en leuke opties op hun digitale tv maken dit ruimschoots goed
Als ik dus morgen de brief verstuur vul ik bij datum deactivering 19/12 in ?iceke schreef:Volgens mij zit je altijd vast aan een maand vanaf dat ze de brief ontvangen hebben, in de praktijk dus een maand plus 4 dagen ?