Nieuwe Scarlet Abonnementen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
DoubleD
Plus Member
Plus Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 08 maa 2009, 17:16

Scarlet internet is terug veranderd naar 30 GB.

http://www.scarlet.be/nl/onze-pakketten ... ternet.php
:|

En heb even scarlet one gechecked om de one te "bestellen"..

Kreeg op den duur dit:

Wij zijn op dit ogenblik bezig met de overdracht van uw ADSL lijn naar ons nieuwe netwerk.
Gedurende deze migratie zal het tijdelijk niet mogelijk zijn de nieuwe Scarlet One te bestellen.
Wij raden u aan binnen enkele weken opnieuw te proberen.
Alvast hartelijk dank voor uw interesse en uw begrip.
RL
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 15 okt 2008, 23:28
Contacteer:

RL schreef: En als je de digitale tv er niet bij pakt krijg je 10 Euro korting. Dat heeft verder geen invloed op de andere zaken.
Bij mij komen ze op 20 oktober langs om mijn One op VDSL2 over te zetten zonder digitale tv. Enige wat er voor mij verandert is de snelheid en die 10 euro korting. Ik ben dan wel het onbeperkt bellen in de piekuren kwijt maar ik kan dat voor 5 euro weer terugkrijgen. Ik vind dit dus geen slechte zaak.
VDSL2 is hier vanochtend aangesloten. De installateur vertelde dat 12mbit de minimumsnelheid is en dat zonder tv het zelfs zou kunnen oplopen tot 20mbit omdat er 8mbit gereserveerd is voor tv. Hij maakt in ieder geval een verbinding op 20mbit zei hij.
Ik heb in de praktijk een snelheid van 1400 kB/sec dus dat is wat lager maar op zich kan ik daar wel mee leven na jaren 3,3mbit gehad te hebben
:beerchug:
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

RL schreef:
RL schreef: En als je de digitale tv er niet bij pakt krijg je 10 Euro korting. Dat heeft verder geen invloed op de andere zaken.
Bij mij komen ze op 20 oktober langs om mijn One op VDSL2 over te zetten zonder digitale tv. Enige wat er voor mij verandert is de snelheid en die 10 euro korting. Ik ben dan wel het onbeperkt bellen in de piekuren kwijt maar ik kan dat voor 5 euro weer terugkrijgen. Ik vind dit dus geen slechte zaak.
VDSL2 is hier vanochtend aangesloten. De installateur vertelde dat 12mbit de minimumsnelheid is en dat zonder tv het zelfs zou kunnen oplopen tot 20mbit omdat er 8mbit gereserveerd is voor tv. Hij maakt in ieder geval een verbinding op 20mbit zei hij.
Ik heb in de praktijk een snelheid van 1400 kB/sec dus dat is wat lager maar op zich kan ik daar wel mee leven na jaren 3,3mbit gehad te hebben
:beerchug:

Ik kan niet wachten, ze belden voor een afspraak op vrijdag 6nov ik wou deze op woensdag 4nov namiddag zetten maar ze wouden/konden niet en sindsdien niets meer gehoord! ik zit ook op 3.5+- lijn dus het zou idd tof zijn!
Afbeelding
MisterX334
Plus Member
Plus Member
Berichten: 188
Lid geworden op: 23 jan 2009, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

RL schreef:
RL schreef: En als je de digitale tv er niet bij pakt krijg je 10 Euro korting. Dat heeft verder geen invloed op de andere zaken.
Bij mij komen ze op 20 oktober langs om mijn One op VDSL2 over te zetten zonder digitale tv. Enige wat er voor mij verandert is de snelheid en die 10 euro korting. Ik ben dan wel het onbeperkt bellen in de piekuren kwijt maar ik kan dat voor 5 euro weer terugkrijgen. Ik vind dit dus geen slechte zaak.
VDSL2 is hier vanochtend aangesloten. De installateur vertelde dat 12mbit de minimumsnelheid is en dat zonder tv het zelfs zou kunnen oplopen tot 20mbit omdat er 8mbit gereserveerd is voor tv. Hij maakt in ieder geval een verbinding op 20mbit zei hij.
Ik heb in de praktijk een snelheid van 1400 kB/sec dus dat is wat lager maar op zich kan ik daar wel mee leven na jaren 3,3mbit gehad te hebben
:beerchug:
Kan toch niet , Scarlet one is max 12mb,
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Modem kan inderdaad wel syncen op 20 of 25 mbit, maar je internet snelheid is gecapt op 12. 1400 kB/s komt daarmee trouwens quasi perfect mee overeen.
MisterGasman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 07 jan 2008, 23:36

Idd, ik ben ook enkele dagen geleden overgezet naar VDSL2.
Duurde wel even want installateur moest nog aan centrale de lijn overschakelen (moest normaal gezien al voor hem gedaan zijn).
Ook moet er natuurlijk een ethernet kabel van de modem naar je tv worden gelegd. Omdat onze tv in het midden van living wordt gezet (op wieletjes), was een kabel geen (mooie) optie. Gelukkig had hij zo een stopcontact systeem mee waarmee je gewoon ethernet kabel in de ene stekker steekt, en de andere aan de tv stekker als output. geen kabel nodig dus. Was wel bijna 100 euro, maar de moeite waard.

De VDSL2 download speed is zoals bij eerdere posts vermeld gelimiteerd naar 12 mbit (upload tot 1mbit). De overige 9 is voor de digi-TV (totaal dus 21-22mbit). Als je nu tv kijkt of niet, je blijft max 12 halen.
Nu, als je een programma op tv wil opnemen (belgacom digibox heeft 150 GB record space) zal je download snelheid nog es met 9 mbit dalen (3 mbit indien geen HD kanaal). Hou daar wel rekening mee.

Ik ben zeer tevreden nu, downloaden aan 1450 KB/s. Digitale TV , haarscherp beeld, met recorder in digibox. :beerchug:
RL
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 15 okt 2008, 23:28
Contacteer:

TomG schreef:Modem kan inderdaad wel syncen op 20 of 25 mbit, maar je internet snelheid is gecapt op 12. 1400 kB/s komt daarmee trouwens quasi perfect mee overeen.
Je hebt inderdaad gelijk. Die 1400-1450 kB/sec is gewoon 12mbit. Dus het verhaal van die installateur was onzin maar ik ben hier toch wel tevreden mee.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Worden de "no limit" klanten nu binnekort ook op een 30GB abonnement gezet? Belgacom moest de voorwaarden voor bestaande klanten wel 3 jaar houden na de overname, maar het is toch niet echt duidelijk of dit abonnement nu voor of na de overname werd geintroduceerd...
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Het 'no limit abbo' is iets dat er gekomen is na de overname van Scarlet dor Belgacom.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

fluppie schreef:Het 'no limit abbo' is iets dat er gekomen is na de overname van Scarlet dor Belgacom.
Daar vreesde ik eigenlijk ook wel voor. We zullen wel zien hoe lang het nog blijft duren. Zou me niet verbasen als we binnekort op een 30GB limiet worden gezet. Alvast maar eens uitkijken welke andere providers er nog zijn.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Eigenlijk zeer slim van Belgacom. Eerst bestaande klanten laten overstappen, nadat het overgenomen is, op een tijdelijk interessant product. Dan dat product afschaffen en ze laten migreren naar een minderwaardig product. Wat wel is, als iedereen daar op gezet wordt, denk ik dat er velen gaan vertrekken.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Lord Utopia schreef:Eigenlijk zeer slim van Belgacom. Eerst bestaande klanten laten overstappen, nadat het overgenomen is, op een tijdelijk interessant product. Dan dat product afschaffen en ze laten migreren naar een minderwaardig product. Wat wel is, als iedereen daar op gezet wordt, denk ik dat er velen gaan vertrekken.
Inderdaad, ik denk dat dit de alternatieve providers zwaar onder druk heeft gezet. Niemand kon namelijk concurreren met FUP voor 19 euro. En in de alternatieve providers zit ook niet meer veel leven op het moment. Dommel zijn uitbreidingen voor de cityconnect-plannen staan precies in de koelkast en zelfs de oude promo's die al een half jaar zijn vervallen staan nog online.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Het zal toch opletten zijn voor Belgacom,de Scarlet klanten zijn meestal prijsbewuste consumenten,die graag een vergelijking prijs/kwaliteit maken,en verdomd goed weten welke providers er nog actief zijn hier.
Indien ze inderdaad hun klanten trachten op te zadelen met een iets minderwaardig produkt,zal het overgrote deel vlug vertrekken.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

fluppie schreef:...,zal het overgrote deel vlug vertrekken.
Na uitdoen van hun jaar contract. Een grote instroom vandaag kan een kleine uitstroom teweeg brengen volgend jaar. Als ze over een halfjaar wat extra promoties doen met nieuwe jaar contracten kan men de uitstroom ook verder inperken enz, enz, (want mensen worden zo verder vastgehouden onder contract) ... de winst op korte en middellange termijn is ingezet.

Als je televisie wil combineren met internet en telefonie zijn er niet zoveel alternatieven op de markt (Belgacom zelf en Telenet) en beiden zijn veel hoger geprijsd dan Scarlet.
Dommel is nog altijd geen volwaardig alternatief wegens geen TV aanbod + de peperdure maandelijkse kost. Base/Tele2, Mobistar, EDPnet en al hun resellers worden op dit moment volledig uit de markt gespeeld. Zij moeten dringend een akkoord gaan afsluiten voor een digitaal tv aanbod via de ether (vergelijkbaar met Digitenne in Nederland) of met TV Vlaanderen in zee gaan voor een pakket formule.

Dus kleintjes deze aardbol er is werk aan de winkel in plaats van te treuren :beerchug:
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

TV Vlaanderen is ook een intressant alternatief,voor 9€ in de maand heeft u inderdaad ook dig.TV,maar die schotel houd echt wel veel mensen tegen ze,(hier bij mij thuis willen ze ook geen 'lelijke schotel' tegen hun gevel).
Ik weet echter niet of er daar nog een mouw kan aangepast worden.
Ook het openzetten van de kabel zou een goede zaak zijn,maar Telenet heeft daar een'álleenrecht' voor nog vele jaren (messchien kan de EU hier iets aan doen?
dejean
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 25 jan 2006, 22:23
Locatie: Kapelle op den Bos
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 11 keer

Muziekbos schreef:
fluppie schreef:...,zal het overgrote deel vlug vertrekken.
Na uitdoen van hun jaar contract. Een grote instroom vandaag kan een kleine uitstroom teweeg brengen volgend jaar. Als ze over een halfjaar wat extra promoties doen met nieuwe jaar contracten kan men de uitstroom ook verder inperken enz, enz, (want mensen worden zo verder vastgehouden onder contract) ... de winst op korte en middellange termijn is ingezet.

Als je televisie wil combineren met internet en telefonie zijn er niet zoveel alternatieven op de markt (Belgacom zelf en Telenet) en beiden zijn veel hoger geprijsd dan Scarlet.
Dommel is nog altijd geen volwaardig alternatief wegens geen TV aanbod + de peperdure maandelijkse kost. Base/Tele2, Mobistar, EDPnet en al hun resellers worden op dit moment volledig uit de markt gespeeld. Zij moeten dringend een akkoord gaan afsluiten voor een digitaal tv aanbod via de ether (vergelijkbaar met Digitenne in Nederland) of met TV Vlaanderen in zee gaan voor een pakket formule.

Dus kleintjes deze aardbol er is werk aan de winkel in plaats van te treuren :beerchug:
ik ben ook echt benieuwd wat er met " de kleintjes " zal gebeuren. Voor doorsnee gebruiker ( met lage volumes < 30 GIB ) brengen ze geen enkele toegevoegde waarde meer.
Heel erg jammer dat ze niet meer competitief zijn tov een telenet of belgacom (scarlet ) abonnement.
En de marketeers bij de groten zullen alles doen om aantrekkelijke " packs " te verhandelen. Opzeggen wordt hierdoor veel veel moeilijker en de gebruiker accepteert dit en dat weten ze daar zeer goed.
Ik hoop dat de kleintjes zoals edpnet snel een goede deal kunnen maken met tv vlaanderen of nieuwe DVBT Norkring , en dit samen met een interessant VOIP abonnementje.
Gebruikersavatar
bvanaerde
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mei 2009, 11:33
Locatie: Belgium
Contacteer:

Kunnen ze dan zomaar de No Limit klanten overzetten op een nieuw tarief? Ik dacht dat daarvoor toch een goedkeuring van de klant zelf voor vereist is.
Maw: men kan niemand van een bestaand tarief afgooien. Zo zijn er bv. nu toch nog altijd Telenet klanten die het Mono-tarief hebben.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

bvanaerde schreef:Kunnen ze dan zomaar de No Limit klanten overzetten op een nieuw tarief? Ik dacht dat daarvoor toch een goedkeuring van de klant zelf voor vereist is.
Maw: men kan niemand van een bestaand tarief afgooien. Zo zijn er bv. nu toch nog altijd Telenet klanten die het Mono-tarief hebben.
Dat kan men zeker. Bij telenet heeft men altijd de klanten op het oude tarief gelaten omdat dit voor hun voordeliger was (slechtere specs, duurdere prijzen). En wanneer men u verplicht op een ander abonnement zet heb je natuurlijk ook het recht om je contract (vroegtijdig) te beëindigen...
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

dejean schreef:
Muziekbos schreef:
fluppie schreef:...,zal het overgrote deel vlug vertrekken.
Na uitdoen van hun jaar contract. Een grote instroom vandaag kan een kleine uitstroom teweeg brengen volgend jaar. Als ze over een halfjaar wat extra promoties doen met nieuwe jaar contracten kan men de uitstroom ook verder inperken enz, enz, (want mensen worden zo verder vastgehouden onder contract) ... de winst op korte en middellange termijn is ingezet.

Als je televisie wil combineren met internet en telefonie zijn er niet zoveel alternatieven op de markt (Belgacom zelf en Telenet) en beiden zijn veel hoger geprijsd dan Scarlet.
Dommel is nog altijd geen volwaardig alternatief wegens geen TV aanbod + de peperdure maandelijkse kost. Base/Tele2, Mobistar, EDPnet en al hun resellers worden op dit moment volledig uit de markt gespeeld. Zij moeten dringend een akkoord gaan afsluiten voor een digitaal tv aanbod via de ether (vergelijkbaar met Digitenne in Nederland) of met TV Vlaanderen in zee gaan voor een pakket formule.

Dus kleintjes deze aardbol er is werk aan de winkel in plaats van te treuren :beerchug:
ik ben ook echt benieuwd wat er met " de kleintjes " zal gebeuren. Voor doorsnee gebruiker ( met lage volumes < 30 GIB ) brengen ze geen enkele toegevoegde waarde meer.
Heel erg jammer dat ze niet meer competitief zijn tov een telenet of belgacom (scarlet ) abonnement.
En de marketeers bij de groten zullen alles doen om aantrekkelijke " packs " te verhandelen. Opzeggen wordt hierdoor veel veel moeilijker en de gebruiker accepteert dit en dat weten ze daar zeer goed.
Ik hoop dat de kleintjes zoals edpnet snel een goede deal kunnen maken met tv vlaanderen of nieuwe DVBT Norkring , en dit samen met een interessant VOIP abonnementje.
Die DVBT norkring stelt nog niet veel voor,alleen de VRT en nog wat radiozenders,en dat was het.Messchien moeten we nog wat geduld hebben daarmee.
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Als je op VDSL2 wordt aangesloten met Scarlet One, kun je dan aan de volledige 12mbps downloaden en tegelijkertijd ook tv kijken zonder snelheidsverlies dus? Waarschijnlijk wel omdat de modem hoger synct dan 12mbps en het gecapt wordt, maar ik vraag het even voor de zekerheid. :angel:
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

dean3009 schreef:Als je op VDSL2 wordt aangesloten met Scarlet One, kun je dan aan de volledige 12mbps downloaden en tegelijkertijd ook tv kijken zonder snelheidsverlies dus? Waarschijnlijk wel omdat de modem hoger synct dan 12mbps en het gecapt wordt, maar ik vraag het even voor de zekerheid. :angel:

Als ik het mij goed herinner was het 12Mbps voor internet & 8 voor Digi TV!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Ja, zelfde systeem als BGC TV.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
MisterX334
Plus Member
Plus Member
Berichten: 188
Lid geworden op: 23 jan 2009, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Heb al 2 keer een mail gestuurd naar de klantendienst , maar ik krijg nooit antwoord, weet iemand hoe dit komt?
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

Omdat scarlet momenteel onderbemand is! Ze zijn meer mensen aan het aanvaarden.
Dus momenteel gaat telefonische ondersteuning voor op die mails.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Afbeelding
dejean
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 25 jan 2006, 22:23
Locatie: Kapelle op den Bos
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 11 keer

MisterX334 schreef:Heb al 2 keer een mail gestuurd naar de klantendienst , maar ik krijg nooit antwoord, weet iemand hoe dit komt?

... ik wil scarlet ook contacteren via email, maar nergens email adres van klantendienst te vinden. Kan jij mij daarmee helpen ?
thx
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

dejean schreef:
MisterX334 schreef:Heb al 2 keer een mail gestuurd naar de klantendienst , maar ik krijg nooit antwoord, weet iemand hoe dit komt?

... ik wil scarlet ook contacteren via email, maar nergens email adres van klantendienst te vinden. Kan jij mij daarmee helpen ?
thx

Scarlet helpdesk medewerkers hebben geen aparte e-mail adressen/telefoon nummers!

De enige mogelijkheid voor een mail te sturen is via mijn.scarlet.be -> klantendienst -> Zoek waar je info over wil (vb scarlet one) -> en dan onderaan "Contacteer ons"
Afbeelding
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Blijkbaar moet je die Scarlet Box zelf betalen: http://www.scarlet.be/nl/tarieven-one.php
Ze zouden dit wel wat duidelijker mogen weergeven :?
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

dean3009 schreef:Blijkbaar moet je die Scarlet Box zelf betalen: http://www.scarlet.be/nl/tarieven-one.php
Ze zouden dit wel wat duidelijker mogen weergeven :?
Er zijn genoeg acties geweest waar je deze dan gratis kreeg.
Afbeelding
MisterX334
Plus Member
Plus Member
Berichten: 188
Lid geworden op: 23 jan 2009, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

effe een vraagje tussendoor, ik heb nu bij scarlet een fup.
Stel ik stap over naar scarlet 1 , dan heb ik 30GB download volume.
Wat gebeurt als ik die overschrijd, wordt ik dan op smallband gezet.
En wat verstaat Scarlet onder smallband?
Alvast bedankt
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

smalband ofwel 1 euro per 1 GB. Smalband = 64 kbps.
MisterX334
Plus Member
Plus Member
Berichten: 188
Lid geworden op: 23 jan 2009, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Bedankt :-D
MisterX334
Plus Member
Plus Member
Berichten: 188
Lid geworden op: 23 jan 2009, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

even nog een vraagje , wij willen hier thuis dus overschakelen naar Scarlet one, hoeveel tv's kunnen we hier dan op aan schakelen?
We hebben thuis hier 2 normale SDTV's en 1 HDTV (waarop ik momenteel al Ketnet HD en EEN HD en nog een paar zender van de vrt ontvang)
Alvast Bedankt
Monkey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 24 feb 2007, 14:06

indien je aansluitbaar bent... is 2 TV's maximum ... e
MisterX334
Plus Member
Plus Member
Berichten: 188
Lid geworden op: 23 jan 2009, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Je^, ben aansluitbaar voor 2 TV's .
Maar moet ik dan een tweede digicorder huren, of kan ik gewoon de ingebouwde DVB-C tuner van mijn TV gebruiken?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

2 TV's op BGC TV = 2 decoders.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
dendemen2004
Plus Member
Plus Member
Berichten: 167
Lid geworden op: 17 maa 2007, 11:54
Locatie: 3910 / Neerpelt
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Nu is Scarlet Internet weer onbeperkt (Fair Use Policy) :lol: Wat zijn ze toch allemaal aan het doen xd
proximusboy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18

niks er staat duidelijk bij dat het een promo is
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
Noli
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 nov 2009, 02:45

Kan er iemand bevestigen dat als je van een bestaand Scarlet One abonnement overstapt naar het One abonnement zonder digitale TV (dus in feite Scarlet Internet & Telefonie), of je dan je downloadlimiet van 100gb behoudt?

Bedankt.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Als je op je oude one abbo de 100gb had,en u stapt over naar de nieuwe one,met dig. tv,dan behoud u inderdaad uw 100gb.
RL
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 15 okt 2008, 23:28
Contacteer:

Noli schreef:Kan er iemand bevestigen dat als je van een bestaand Scarlet One abonnement overstapt naar het One abonnement zonder digitale TV (dus in feite Scarlet Internet & Telefonie), of je dan je downloadlimiet van 100gb behoudt?

Bedankt.
Wat fluppie zegt is juist. Ik ben zelf ook overgestapt van de oude naar de nieuwe formule met behoud van 100GB. Ik heb de digitale tv niet genomen zodat mijn abonnementskosten naar 40€ daalden.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”