Scarlet plat?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
ostendenoare
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 jan 2009, 15:02

Raar maar waar?
Hier in Gistel kon ik pas terug on line rond de middag (27 juli ).
Dat internet een dag uit ligt tot daar toe, maar zonder telefoon dat is niet te doen, ik weet natuurlijk ook dat de telefoon via de modem gaat, maar toch?
Toppunt is dat zondagavond op teletekst stond dat alle problemen opgelost waren, maar ja West Vlaanderen is het einde van de wereld en daar wonen enkel boertjes.
Dat is nu al de derde keer sinds het begin van mijn abo. bij scarlet in april van dit jaar.
Van tv vlaanderen kregen we wel compensatie voor de uitval van de Belgische zenders, hoe zit het bij scarlet?
Wat staat ons nog meer te wachten? Mijn abo. loopt nog 9 maand en ik denk er sterk aan van over te schakelen naar een andere provider, maar naar welke ????
Over de technieker die kwam voor de installatie niets dan lof uiterst bekwaam, snelheid is redelijk tot goed, maar de rest (tjonge tjonge tjonge)

Hopelijk komt er beterschap.
r
shevchenko
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 05 jun 2006, 10:26
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Gelukkig heb ik dit niet meer moeten meemaken.
Woon ook in Gistel en was het meer dan moe met die meerdere uitvallen van internet en de telefoon.
Ben nu overgestapt op diamond shake, en heb me nog geen niet beklaagd.
Ben altijd tevreden geweest met worldonline, tiscali en scarlet :lol: maar sinds vorig jaar is er duidelijk iets niet in orde.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Ik verbaas mij om de commotie rond dit gepland werk, dit stond aangekondigd op de site van scarlet. Het enige wat je Scarlet indeze kan verwijten is dat ze het grootser hadden moeten aankondigen, maar voor de rest 'kon' iedereen het weten.

Geplande werken moeten nu éénmaal gebeuren, iedereen loopt te klagen en te zagen dat de stroom er uit valt en dat de generatoren niet deftig werken, maar als er dan een geplande outage voorzien wordt om dit euvel op te lossen is het ook weer niet goed...

J.
Telecom professional
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

De werken waren voor aankomend weekend gepland! Ze hebben de downtime van voorbije weekend aangegrepen om die werken vervroegd uit te voeren.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Oops :oops:
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Voyager
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jun 2007, 18:29
Bedankt: 1 keer

Ligt scarlet weer plat?

Hun website is niet bereikbaar en ik kan geen adsl verbinding opstarten met hun server.
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Ik heb een kleine onderbreking gehad van een kleine 10 minuutjes met servers die in het dc hangen.
Voor de rest is alles terug up.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

Scarlet schreef:Our site is temporarily unavailable due to maintenance. Will be back online soon...
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

De site werkt nog steeds niet en de smtp servers zijn blijkbaar ook down.
Gelukkig is mijn adsl verbinding via het Belgacom netwerk, zodat ik nog online kan.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Is/was packet loss op de edge routers van Scarlet...
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”