Pagina 4 van 14
Geplaatst: 02 okt 2008, 11:58
door Grumpy
Net contact gehad met de Dommel helpdesk:
Deze persoon verzekerde mij dat morgen (03/10/2008) de grote dag is van veranderingen
(bij de banken"fortis en dexia ......" ook)
Het komt er gewoon op neer dat wie geduldig is wordt beloond, gelukkig hebben wij (dommel Clients) een zeer dikke huid.
Het gaat tenslotte over een paar €'s die we sparen, als we bij de concurrent zitten (Teleprul en Belgamus) ben je een dief van je eigen portefeuille.
Dus........ geld sparen en problemen
ontvangen
Groeten van een "geduldig" mannetje
Grumpy.
Geplaatst: 02 okt 2008, 12:06
door xenne
Grumpy schreef:Net contact gehad met de Dommel helpdesk:
Deze persoon verzekerde mij dat morgen (02/10/2008) de grote dag is van veranderingen
we zijn vandaag 2 oktober
Geplaatst: 02 okt 2008, 16:04
door Grumpy
Nog meer nieuws via het net opgepikt.
POSTED: [dommel.com servicecenter]
onderwerp: homelink 2.0 and cityconnect
1/ we are pleased to announce that we are ready to start delivering cityconnect accounts in oostende and hasselt as of today.
2/ homelink 2.0, the new version of the homeconnect software will be released at the latest on friday. this version will fix all of the bugs and missing features that exist in the current version. your version will be updated automatically once the 2.0 version is available.
-----------------------------
1/ vanaf heden kunnen we cityconnect aansluitingen opleveren in hasselt en oostende.
2/ ten laatste op vrijdag zal de 2.0 versie van de homelink software beschikbaar gesteld worden. deze versie zal alle bugs en ontbrekende features uit de huidige versie oplossen. uw versie zal zich automatisch updaten vanaf het moment dat de 2.0 versie beschikbaar is.
voor iedereen die er echt mee begaan is, geduld is een schone zaak.
Alleen staat er weer geen datum of jaartal bij.
De groeten van Grumpy.
Geplaatst: 02 okt 2008, 16:13
door broli
^Ja captain obvious dat wist nu iedereen al.
Geplaatst: 02 okt 2008, 16:21
door guess_who
In de update van morgen zal u de kans krijgen om een tweede nummer aan te vragen, verhuis aanvragen, doorschakeling, etc..
heb ik zojuist gekregen via ticket
Geplaatst: 02 okt 2008, 17:03
door Fireblade
amaai, direct alles in een. Als Dommel hiermee alle problemen oplost, kan ik het hen wel nog vergeven (dat we zolang mochten wachten). Als er na morgen nog problemen zijn, dan vraag ik me af wat voor tamzakken die softwareontwikkelaars zijn, en of die wel genoeg opleiding hebben gehad.
Geplaatst: 02 okt 2008, 17:18
door JanY
Er zullen zowiso nog softwarefouten inzitten. Dit heeft niets te maken met de kwaliteit van hun programmeurs.
Software kan je immers onmogelijk testen op alle specifieke situaties.
Geplaatst: 02 okt 2008, 17:21
door Fireblade
Dat begrijp ik, maar het aantal fouten zou toch wel tot een minimum moeten gereduceerd zijn he nu..?
Geplaatst: 02 okt 2008, 18:06
door sn00zerman
guess_who schreef:In de update van morgen zal u de kans krijgen om een tweede nummer aan te vragen, verhuis aanvragen, doorschakeling, etc..
heb ik zojuist gekregen via ticket
2de nummer ? Is die ook gratis, of moet hiervoor betaald worden ?
Zou handig zijn, dan kan ik m'n fax voorzien van een eigen nr.
greetz,
Kris
Geplaatst: 02 okt 2008, 18:09
door Yogi
sn00zerman schreef:guess_who schreef:In de update van morgen zal u de kans krijgen om een tweede nummer aan te vragen, verhuis aanvragen, doorschakeling, etc..
heb ik zojuist gekregen via ticket
2de nummer ? Is die ook gratis, of moet hiervoor betaald worden ?
Zou handig zijn, dan kan ik m'n fax voorzien van een eigen nr.
greetz,
Kris
volgens mij wel, ge kon toch ook 2 gesprekken tegelijktijdig doen? (of gaat dat nu al?)
Geplaatst: 02 okt 2008, 20:48
door ttts
Yogi schreef:sn00zerman schreef:guess_who schreef: ...
...
volgens mij wel, ge kon toch ook 2 gesprekken tegelijktijdig doen? (of gaat dat nu al?)
Gesprekken voeren?
Gaat dat dan met homeconnect ?
Geplaatst: 02 okt 2008, 21:22
door belgianguy
Yogi schreef:volgens mij wel, ge kon toch ook 2 gesprekken tegelijktijdig doen? (of gaat dat nu al?)
De keren dat VOIP eens wil werken kan je nu inderdaad al twee gesprekken tegelijkertijd doen. Sluit een tweede toestel aan op de router en dan kan je meteen aan de slag.
Geplaatst: 02 okt 2008, 21:22
door belgianguy
Yogi schreef:volgens mij wel, ge kon toch ook 2 gesprekken tegelijktijdig doen? (of gaat dat nu al?)
De keren dat VOIP eens wil werken kan je nu inderdaad al twee gesprekken tegelijkertijd doen. Sluit een tweede toestel aan op de router en dan kan je meteen aan de slag.
Geplaatst: 02 okt 2008, 21:26
door nonkie
Je valt in herhaling.
Grapje!
Geplaatst: 02 okt 2008, 21:33
door Stumpy81
Misschien komen ze dan ook eens met een mogelijkheid tot aanvragen van een domein? Of ben ik nu weer te hoopvol?
Geplaatst: 02 okt 2008, 21:48
door Grumpy
Stumpy81 schreef:Misschien komen ze dan ook eens met een mogelijkheid tot aanvragen van een domein? Of ben ik nu weer te hoopvol?
Neen, dat gaat allemaal gebeuren, zo werd mij verteld.
Maar in welk jaar
En alles tegelijk
Wat ik daar straks al vertelde geld nog steeds:
Geduld is voor de durvers.
of was het iets anders......
nou ja geduld is geduld.
Groetjes Grumpy.
Geplaatst: 02 okt 2008, 21:50
door Fireblade
ALLE bugs en ontbrekende features.. dus ik vermoed van wel.
Geplaatst: 02 okt 2008, 22:25
door broli
Dommel zal zich morgen weer gaan bewijzen. De aftelling is begonnen.
Geplaatst: 03 okt 2008, 00:20
door Zambo
Geplaatst: 03 okt 2008, 07:31
door malinwa001
het is vrijdag nu toch hé
Geplaatst: 03 okt 2008, 07:32
door decat
vrijdag 7h30 ja
Geplaatst: 03 okt 2008, 07:41
door ceurrrix
xenne schreef:turboke schreef:Sorry, maar ik zie toch een licht, aan het einde van de tunnel.........
't is goed dat ze zooo snel antwoorden. misschien moet ik mijn oude tickets van begin augustus nog eens sturen
het lijkt dé moment
Yep ,ze hebben precies een liefhebber gevonden ,om zich met de ticketjes bezig te houden.
Ik heb gisteren een antwoord gekregen op het ticket van 10/9
Ticket schreef:Vandaag kreeg ik een profactuur nr.133545 in mijn brievenbus.
Ten bedrage van 251.70 euro voor een pakket "early cancelation fee"
Bij mijn weten,heb ik nooit zoiets besteld.
Ik weiger zoiets dan ook te betalen.
Meent u er recht op te hebben,gelieve mij dan te dagvaarden bij de bevoegde rechtbank
Hun antwoord schreef:
Geachte,
Jammer genoeg is het, met onze scherpe prijzen, niet mogelijk om een compensatie te voorzien in dit soort gevallen.
Het spijt ons ten zeerste dat u dit moest ondervinden, maar we doen ons uiterste best om gelijkaardige situaties naar de toekomst toe te vermijden.
Met dank voor uw begrip!
Wat bedoelen ze daar nu mee,als antwoord op m'n ticket
Op 25/9 stuurden ze nog een deletion warning: invoice #133545
Aangezien we nog geen betaling mochten ontvangen voor deze fakuur, zullen alle diensten die hierin opgenomen werden binnen 24 uur van onze servers en databases worden verwijderd.
Indien u de betaling reeds heeft uitgevoerd, gelieve ons een bewijs van betaling door te faxen op +32 70 224 305 om verwijdering te vermijden.
en dreigen ze, dat ze me gaan verwijderen van de lijn waar al een week Scarlet op draait
Hoe Dom-mel moet je daar voor zijn ? ?
OFF-TOPIC
Geplaatst: 03 okt 2008, 07:55
door staartmees
Zeg Ceurrix, wat is nu het verband met de update van HomeConnect? of gewoon weer wat off-topic zeveren zoals gewoonlijk.
Geplaatst: 03 okt 2008, 09:03
door xenne
malinwa001 schreef:het is vrijdag nu toch hé
nog de hele dag
Geplaatst: 03 okt 2008, 09:24
door decat
tot 23h59,59s
misschien dat ze dan juist hun update leveren
Geplaatst: 03 okt 2008, 09:46
door sn00zerman
belgianguy schreef:Yogi schreef:volgens mij wel, ge kon toch ook 2 gesprekken tegelijktijdig doen? (of gaat dat nu al?)
De keren dat VOIP eens wil werken kan je nu inderdaad al twee gesprekken tegelijkertijd doen. Sluit een tweede toestel aan op de router en dan kan je meteen aan de slag.
zelfs meer dan 2 gesprekken hé, je kan inderdaad met 2 telefoons tegelijk naar verschillende nummers bellen, en je kan daar bovenop met X-lite op je PC ook nog eens naar een ander nummer bellen. Zelfs vanop 2 PC's tegelijk naar verschillende nummers.
(Heb het hier geprobeerd, 4 gesprekken tegelijkertijd, nu alleen nog een optie om die nadien "samen te voegen", zodat je een conference call hebt)
groeten,
Kris
Re: OFF-TOPIC
Geplaatst: 03 okt 2008, 09:51
door Gent32m
** Offtopic **
staartmees schreef:Zeg Ceurrix, wat is nu het verband met de update van HomeConnect? of gewoon weer wat off-topic zeveren zoals gewoonlijk.
+1
Ceurrix, we weten nu ondertussen al dat je niet liever doet dan kritiek op Dommel geven (geen enkel probleem, ieder zijn mening). Maar blijf a.u.b. wel on topic. Als je niets zinnigs te vertellen hebt, zwijg dan of ga naar het praatcafé van userbase (om te zeveren).
** Offtopic **
Iemand de update al ?
Ben beniewd wie hier als eerste gaat reageren...
En wat er nu allemaal precies in die update zit (en ook werkt)
Geplaatst: 03 okt 2008, 10:04
door Stumpy81
Nog niets hier! Maja ze hebben nog bijna 14u he
Geplaatst: 03 okt 2008, 11:02
door FullHD
11u01. Niets.
Ik start elk half uur die Homelink eens op. Ben ik nu een freak of wat?
Geplaatst: 03 okt 2008, 11:04
door JanY
Overal behalve hier zouden ze je inderdaad zo noemen
Geplaatst: 03 okt 2008, 11:06
door icekiller2k6
alle mensen tickets & telefoneren..
zit op unief anders zou ik het ook doen
Geplaatst: 03 okt 2008, 11:10
door Yogi
lol, de update zal der wel komen..., ge moet dommel niet elk half uur gaan lastig valle ^^
Geplaatst: 03 okt 2008, 11:20
door droopy
Ok aangezien ik graag advocaat van de duivel ben:
/ evil mode on
wedden dat ze het ofwel niet doen ofwel pas ergens vanavond als iedereen thuis is en men niet meer kan bellen bij problemen tot maandag. En dan zal het wel ergens verkeerd lopen
/ evil mode off
Geplaatst: 03 okt 2008, 11:58
door Stumpy81
of helemaal niet natuurlijk
Ocharme die drommelse dommels
Geplaatst: 03 okt 2008, 12:00
door DarthStijn
Net even naar dommel gebeld, me een beetje van den domme gehouden
Mijn grootste probleem was dat ik niet naar andere dommelnummers kon bellen.
Wonder boven wonder, ik kwam reeds na 2 seconden binnen op de helpdesk!!!
Verder zei men me aan de overkant dat vandaag de werken aan de switch afgerond worden en dat vandaag de software update komt.
Zou straf zijn moest het nu niet vandaag allemaal gebeuren...
We wachten af!
Geplaatst: 03 okt 2008, 12:03
door icekiller2k6
DarthStijn schreef:Net even naar dommel gebeld, me een beetje van den domme gehouden
Mijn grootste probleem was dat ik niet naar andere dommelnummers kon bellen.
Wonder boven wonder, ik kwam reeds na 2 seconden binnen op de helpdesk!!!
Verder zei men me aan de overkant dat vandaag de werken aan de switch afgerond worden en dat vandaag de software update komt.
Zou straf zijn moest het nu niet vandaag allemaal gebeuren...
We wachten af!
niet gevraagd wanneer precies?
Geplaatst: 03 okt 2008, 12:31
door FullHD
12u30. Voorlopig nog niets.
Geplaatst: 03 okt 2008, 12:32
door ThaMan
DarthStijn schreef:Net even naar dommel gebeld
Met GSm dan, want hier al de 5de dag op een rij dat ik niet kan bellen of opgebeld worden.. Ik wacht af.
Geplaatst: 03 okt 2008, 12:34
door DarthStijn
Met de vaste lijn naar de 7777 nummer.
Gisteren had ik ook problemen met telefoneren, maar vandaag werkt het weer.
Geplaatst: 03 okt 2008, 12:40
door turboke
Geduld is een mooie zaak, heren.....En positief blijven denken....