Geplaatst: 15 jul 2008, 14:51
Heeft Brico ook al een samenwerking met Dommel? Dat wist ik niet eens.
Users United
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/viewtopic.php?t=19709
Sorry...Fireblade schreef:Heeft Brico ook al een samenwerking met Dommel? Dat wist ik niet eens.
Lol, had hier bijna naar de brico gebelt om te checke.Gent32m schreef:Sorry...Fireblade schreef:Heeft Brico ook al een samenwerking met Dommel? Dat wist ik niet eens.
Ik blijf die Brico en Makro maar met elkaar verwarren. Hoe dat komt, weet ik niet... Enfin, het foutje in mijn comment is ondertussen al rechtgezet
Morgen 1 gaan halen sé!frado schreef:http://www.laptopshop.be/product/54068/siemens-gigaset-home-box.html
terug op voorraad
Oke dat liep dus niet als verwacht. Dus Ik had eergisteren eentje gereserveerd zodat het gisteren in de winkel zou aankomen. Kreeg een bevestigingsmail dat ik het gisteren na 13u zou kunnen ophalen.broli schreef:
Morgen 1 gaan halen sé!
De DOMMEL-vloek! Slaat vroeg of laat toe bij elke Dommelgebruiker en is 2x zo krachtig als de betrokken persoon ook lid is op UB!Dus nu vraag ik me eigenlijk af wth er mis is gegaan. Het wordt een hele circus met die boxe te vinden en te kopen. Elke winkel die dit verkoopt krijgt opeens last van "onverwachte probleem dat we nooit voorhadden"-syndroom.
Ik kan alleen voor onszelf spreken, wij waren exclusieve launch partner en verkopen de Home Boxen sinds begin mei. In al die tijd hebben wij de Home Box onafgebroken op voorraad gehad, tot twee weken terug, toen hebben we door een onverwachte stockbreuk bij de leverancier en iets trager dan verwachte uitlevering van de producent, exact 5 of 6 dagen zonder gezeten. Maar sinds 11/7 hebben wij de Home Box terug zeer royaal op voorraad, nu nog steeds!broli schreef:
Dus nu vraag ik me eigenlijk af wth er mis is gegaan. Het wordt een hele circus met die boxe te vinden en te kopen. Elke winkel die dit verkoopt krijgt opeens last van "onverwachte probleem dat we nooit voorhadden"-syndroom.
laat het dan tot uw huis leveren? tis toch gratisbroli schreef:Wel laptopshop heeft ze ook op voorraad. Maar voor 1 of ander reden krijgen ze het niet binnen in hun shop in mijn buurt. Had dinsdag besteld en zou dan woensdag in hun shop klaar staan. Maar gebeurde nooit. Ook niet donderdag of vrijdag. Na meerdere keren bellen zou het product door een onverklaarbare reden blijven "hangen" in hun magazijn. Als Loveno in men buurt was zou ik er al 1 hebben.
Lol. Je ziet het probleem niet echt in. Ze claimen dat het de volgende dag in de winkel aankomt als je het reserveert. Dus ik dacht, yay een pak sneller dan 3 dagen op overschijving wachten en dan verzending.frado schreef: laat het dan tot uw huis leveren? tis toch gratis
- 1 lenen (=vragen om mee te gaan) van iem die 1 heeft?sehzades schreef:Hoe kan ik als een privé-persoon makkelijk aan een makrokaart geraken?
ge moest met bancontact/mr cash betaald hebben hé;)broli schreef:Lol. Je ziet het probleem niet echt in. Ze claimen dat het de volgende dag in de winkel aankomt als je het reserveert. Dus ik dacht, yay een pak sneller dan 3 dagen op overschijving wachten en dan verzending.frado schreef: laat het dan tot uw huis leveren? tis toch gratis
Blijkt dat ze zich niet altijd aan hun claims houden .
Hebt gij soms contacten bij dommel? Kunt gij achterhalen waarom ik van maandag tot vrijdag iedere dag naar ze heb liggen bellen , soms 3 uur aan een stuk en er niemand de telefoon op neemt voor die doos te activeren? 070 en 0800 nummers werken alle 2 ni. GreetzLoveno schreef:Ik kan alleen voor onszelf spreken, wij waren exclusieve launch partner en verkopen de Home Boxen sinds begin mei. In al die tijd hebben wij de Home Box onafgebroken op voorraad gehad, tot twee weken terug, toen hebben we door een onverwachte stockbreuk bij de leverancier en iets trager dan verwachte uitlevering van de producent, exact 5 of 6 dagen zonder gezeten. Maar sinds 11/7 hebben wij de Home Box terug zeer royaal op voorraad, nu nog steeds!broli schreef:
Dus nu vraag ik me eigenlijk af wth er mis is gegaan. Het wordt een hele circus met die boxe te vinden en te kopen. Elke winkel die dit verkoopt krijgt opeens last van "onverwachte probleem dat we nooit voorhadden"-syndroom.
Balans: op een kleine drie maanden tijd maar een dag of 5 zonder gezeten, voor de rest altijd op voorraad gehad en kan dus steeds direct afgehaald of verzonden worden ... echt niet zo moeilijk dus om de box te vinden hoor
Hebt gij contactpersonen bij dommel voor de activatie van da product da gij verkoopt? Hun activatienummer is namelijk onbemand. Kan toch ni da ze homeconnect dozen blijven leveren en niemand aansluiten. Iemand moet toch contact hebben met dommel om te achterhalen waarom er niemand aan de telefoon zit daar aan de 0800 activatienummer die in de doos vermeld staat?Turbocom schreef:
Steeds voorraad betaald voor 16 uur de dag nadien in huis !
http://www.tns.be/contents/nl/d66.html
ja maar dat is geen waar . Heb hem daar besteld en ik mocht 1 week wachten. Dat van die altijd voorraad en biinnen 48u geleverd is een statement dat ze nooit altijd kunnen nalevenTurbocom schreef:
Steeds voorraad betaald voor 16 uur de dag nadien in huis !
http://www.tns.be/contents/nl/d66.html
en atm heb je nog geen internet verbinding mss? Best bellen rond de middag naar de 070InnerDrive schreef:Hebt gij soms contacten bij dommel? Kunt gij achterhalen waarom ik van maandag tot vrijdag iedere dag naar ze heb liggen bellen , soms 3 uur aan een stuk en er niemand de telefoon op neemt voor die doos te activeren? 070 en 0800 nummers werken alle 2 ni. GreetzLoveno schreef:Ik kan alleen voor onszelf spreken, wij waren exclusieve launch partner en verkopen de Home Boxen sinds begin mei. In al die tijd hebben wij de Home Box onafgebroken op voorraad gehad, tot twee weken terug, toen hebben we door een onverwachte stockbreuk bij de leverancier en iets trager dan verwachte uitlevering van de producent, exact 5 of 6 dagen zonder gezeten. Maar sinds 11/7 hebben wij de Home Box terug zeer royaal op voorraad, nu nog steeds!broli schreef:
Dus nu vraag ik me eigenlijk af wth er mis is gegaan. Het wordt een hele circus met die boxe te vinden en te kopen. Elke winkel die dit verkoopt krijgt opeens last van "onverwachte probleem dat we nooit voorhadden"-syndroom.
Balans: op een kleine drie maanden tijd maar een dag of 5 zonder gezeten, voor de rest altijd op voorraad gehad en kan dus steeds direct afgehaald of verzonden worden ... echt niet zo moeilijk dus om de box te vinden hoor
Ik raad voorlopig iedereen sterk af om die doos te kopen , ge kunt er niks mee. Ge zit me die doos bij u thuis en ge moet da laten actieveren en dommel is een bedrijf waar gewoon niemand de telefoon op neem...
was al van gisteren op de site veranderd zeUloga schreef:De 070 is niet meer, op hun site is alles veranderd naar een gewoon regionaal (+32) nummer
een 011-nummer bedoel je, +32 is niet regionaal maar nationaal, +32 is ons landnummer...Uloga schreef:De 070 is niet meer, op hun site is alles veranderd naar een gewoon regionaal (+32) nummer
laptopshop is waarschijnlijk NIET de dommel 'pakket' dus nutteloos.. aangezien er geen activatie cd of code bijzit..chaoske schreef:Bedankt voor de hulp guys
Vanaf midden september hoop ik me bij de (gelukkige ) homeconnect gebruikers te voegen.
PS: via laptopshop werd deze router aan 111 € inc. verzending verkocht en via lenovo e.d. wordt de router aan 129 € verkocht, maar mét 1 maand "gratis" dommel.. hmm
PS2: misschien niet het correcte topic, maar even tussendoor vragen kan nooit kwaad:
-> ik verhuis naar een appt. op het 1e verdiep, op het gelijkvloers ligt een telefoonkabel die -ooit- gewerkt heeft, maar dus nu op non-actief staat. Ik kan & mag die kabel doortrekken naar ons appt., maar hoe weet dommel dan dat ze net -die- non-actieve lijn moeten activeren? (ik heb geen tel.nummer of iets dergelijk.. ?)
Alvast bedankt voor enige hulp..
Ja hoor, geen enkel probleemchaoske schreef:Net gezien dat de XS762 router een USB-poort heeft om een printer / HD aan te hangen.
Is het ook mogelijk hier een USB-hub op aan te sluiten zodat je printer + HD kan aansluiten?
Is mss wa laat, maar toch nog ff meegeven:area32 schreef:- 1 lenen (=vragen om mee te gaan) van iem die 1 heeft?sehzades schreef:Hoe kan ik als een privé-persoon makkelijk aan een makrokaart geraken?
- Op de parking gaan staan en ....
Off-topic: wist je dat ze daar op hun prijskaartjes een code zetten, en in die code staat vervat wat de verkoper zijn marge daar op is. Als jij dus advies komt vragen geven ze niet wat het beste voor u is, maar datgene waar de verkoper de meeste marge op heeft.Gent32m schreef:Persoonlijk houd ik meer van een Vandenborre winkel
Klopt, Krefel heeft ook zo'n systeemrds schreef:Off-topic: wist je dat ze daar op hun prijskaartjes een code zetten, en in die code staat vervat wat de verkoper zijn marge daar op is. Als jij dus advies komt vragen geven ze niet wat het beste voor u is, maar datgene waar de verkoper de meeste marge op heeft.Gent32m schreef:Persoonlijk houd ik meer van een Vandenborre winkel