Pagina 4 van 26
Geplaatst: 25 dec 2003, 10:19
door metal
dat is zeker lang en heel lang. dat ze ma zorge dat ze tusse kerst en nieuwjaar open zijn want ik zal is gaan beginne te spamme met men mails. hoe durve ze iemand op 5kb/sec te zette.
Geplaatst: 25 dec 2003, 11:04
door Gast
Tja, ongelimiteerd, snel, superservice en dat alles tegen lage prijs: Sprookjes bestaan niet!
Geplaatst: 25 dec 2003, 17:21
door The Oddity
metal,
als je me pakt op mijn woord, doe het dan goed.
Ik heb gezegd dat er een verbetering was naar een snelheid die surfbaar was. Ik heb niet gezegd dat die snelheid mega stabiel is, en dat iedereen die heeft etc etc. Volgens hetgeen wij zien in onze speedtest is er sinds een tijdje voor 5/12 een verbetering van de snelheid: van ondraagelijk naar surfbaar. +- 2Mbps connectie..
Wat betreft die synchronisatiesnelheid: mits enige moeite zou je die hier in ons forum wel kunnen vinden
. Wat betreft dat spammen: zeer volwassen. Wat denkt ge, dat ze u met opzet op 5Kbyte/s zetten?? Pff
Freak,
40u online: 40*60*60 = 144000seconden
4Mbps: 4096Kbps => 4096/8= 512Kbyte/s.
144000s*512Kbyte/s = 73.728.000Kbyte (+- 70Gb).
Dit alles aan theorethische maxima. Kortom wil dus zeggen dat 30Gb erdoorsleuren op 40u, zeker mogelijk is. Wetende dat ze toen nog niet zo'n zware problems op het Scarletnetwerk waren.
Ik wil maar zeggen, al heb je die login gebruikt op een andere a2f lijn ofzo.. je hebt er blijkbaar mee verbruikt.. of iemand anders had jouw login:pwd... maar stats veranderen.. denk je nu echt dat ze zich daarmee gaan bezig houden??
Nuja, dit kan een JA/NEE spelletje worden. Zij houden hun been stijf en jij het uwe, maar een feit is.. dat gij weinig kunt bewijzen en zij redelijk wat...allez ja, ik wil maar zeggen dat je niet hard staat.
Wat betreft die snelheid: iedereen zal wel synchen aan 4Mbits, dus daar hebben ze al een punt. Maar de max.snelheid ligt nog aan net geen 3Mbits. Nu af en toe zien we een uitloper van 3Mbps à 4Mbps..maar dat is het dan ook. Zéér weinig. En dan hebben we nog de 8Mbitters, die ook ofwel héél zeldzaam zijn, ofwel allemaal met problems zitten
.
Enfin, ja, zoals reeds gezegd, over al deze punten is dus een msg naar Webvisie en we wachten nog steeds op antwoord...voorlopig kunne we ook niet meer doen dan wachten.
The_Borg, ivm die facturen.. heb je ze daar al over gebeld? En wat is het probleem juist?
Ivm die omschakeling is idd weinig gecommuniceerd voor zover wij weten. Staat niet zo véél op hun site. Een medewerker heeft hier een enkele keer daarover iets gepost...ivm stats voor een gemeente, check de snelheids topic.
Geplaatst: 27 dec 2003, 03:13
door C-Phest
The Oddity schreef:144000s*512Kbyte/s = 73.728.000Kbyte (+- 70Gb).
Dit alles aan theorethische maxima. Kortom wil dus zeggen dat 30Gb erdoorsleuren op 40u, zeker mogelijk is.
Ik ben er ten tijde van limiet-loos EDPNET (toen nog 1Mbit) wel eens in geslaagd om 150GB te ritsen op 1 maand
Als je nu aan 600KB/s zou downloaden (en dat kan vanaf -laten we het braaf houden- snelle universiteitsservers) , en dit 24u per dag 30 dagen lang heb je een goeie anderhalve Terrabyte gedownload (1500 GB). Je staat er soms van versteld wat je zoal binnen haalt hoor. Installeer maar eens een downloadmeter op je pc (DU Meter of zo) en hou die een tijdje in't oog.
Geplaatst: 30 dec 2003, 17:12
door Styno
The Oddity,
is er al antwoord gekomen op je vraag van een week geleden?
a super curious
Styno
[mod="The Oddity"]
Post verplaatst, gaan de andere topic, beetje proper houden
(zoveel mogelijk enkel speedtests.[/mod]
Geplaatst: 30 dec 2003, 19:28
door The Oddity
Styno,
Ik heb gemerkt dat ons contact vrij kort na het versturen van die msg op ons IRC kanaal geweest is.. maar blijkbaar was er weinig -wakker- volk, hij is nadien nog een paar geweest maar zeer kort.
Ik weet dus nog niks.. ik wacht dus nog. Is ondertussen 2e msg onderweg, om eens af te spreken op irc ofzo. Nuja, dat bericht is nog niet gelezen.. vermoedelijk door deze drukke dagen...
Nu, vanals we iets weten, mag je er zeker van zijn, dat hier een newsupdate komt.
Geplaatst: 31 dec 2003, 16:25
door Styx
Ik kijk juist op status.adsl2fit.be en daar staat er netjes dat er vanaf 05/01/2004 geen compensatie forms meer aanvaard worden ... nu ik heb de mijne al op 22/11/2003 gefaxed ... en sindsdien is het heel stil geworden rond die compensatie ... enig idee ?
Geplaatst: 01 jan 2004, 16:14
door Blino
Sinds vandaag is het compensatieformulier niet meer beschikbaar.
Leuk, ik heb er een paar weken al achter gevraagd via mail (en sindsdien nog een paar keer) en tot op vandaag niets van gehoord. Ik ga ervan uit dat ik er niet mee op moet rekenen. En ondertussen zitten we nog altijd "maar" aan 2MBits...
chosen provider
Geplaatst: 01 jan 2004, 17:30
door newcomer
Dag allemaal,
I just started to work in Antwerpen and dutch evening courses are planned for the end of january, so i do hope my dutch will get better by then.
I have to make a decision for an ISP provider before the 6th of january.
I am mostly interested in the upload transfer rate and the limitless of the volume transfered. I was "routed" to ADSL2FIT but heared some long dowtime that occurs frequently. Could anyone please tell me the accurasy of those allegations and what to expect? in english please
Dank u well aan allemaal,
Scott
Geplaatst: 01 jan 2004, 17:45
door Sasuke
Scott,
Adsl2fit is an ISP that offers bandwidth from the Scarlet DSL network. It does this at competitive prices and with conditions no other ISP's have.
According to the website the "small" subscription will give a downstream limited at 4Mbit and an upstream limited at 512kbit. They do not charge your used traffic. This is a great offer and I have taken this ISP as well.
But, starting mid september till half/end of november there have been problems on the Scarlet network due to bandwidth resources ... I will not go into the technical/commercial details of the cause of these problems, but it is suffice to say that all the scarlet customers (several ISP's) had an ISDN-like connection for more than a month. But ... since november these problems have been solved and there has been no more downtime ever since. The only remaining issue is that allthoug they offer 4MBit you only have a 2Mbit connection at the moment. Even their 8Mbit subscriptions suffer from these problems.
If you think that 2Mbit is enough (like I do) then I would definitely go for ADSL2FIT, but be warned ... it is not an ISP for absolute newbies as they do not have a big helpdesk. Then again, if you know your way around a computer and do not mind to do some troubleshooting yourself (this forum is a BIG help too) then I would definitely recommend ADSL2FIT !!
Hope to have been of service,
Siske
Geplaatst: 01 jan 2004, 18:24
door newcomer
Hi siske,
Yes indeed, 2Mbits is enough for me and I do thing that it is less important than the upload and limiteless volume of data, besides A2F is maybe working to provide the 4Mbits in the futur.
Just one more question, I heard that previously some suscribers have experienced some very low download (regular phoneline modem). But that's may be history too, and last but not least, do you think that policy of limitless transfer is going to last and it's not just meant to gain more customers and eventually A2F will just do like ohter ISP do ( 10 or 15 Gb/month).
Haartelijk bedankt, I really appreciate
Geplaatst: 01 jan 2004, 19:14
door Sasuke
Well ... it all depends on how the Scarlet network is going to evolve. You should adsl2fit as an independant reseller of Scarlet DSL ... except with their own conditions. As far as I know they are working to get the downstream back up to it's normal speed. And those very low downstream problems you have heard of are of that period I previously spoke of. They are solved and were due to problems on the scarlet network, not ADSL2FIT.
We (userbase crew and users) have a good contact with the staff from adsl2fit via the userbase IRC channel. I do not think they use this "no limit" condition to gain subscribers and change it afterwards. I don't think they will even be able to if they want to continue their business anyway.
BTW, I forgot to mention that with a standard subscription adsl2fit does not provide you with either an e-mail address nor any webspace... keep that in mind! You can allways get a free e-mail box somewhere and use that one in combination with the SMTP server from adsl2fit to send your e-mail.
Sincerely,
Siske
Geplaatst: 01 jan 2004, 19:17
door inter
31/12/2003 9:02:18 Compensatieformulieren zullen niet langer beschikbaar zijn vanaf 01/01/04
1)Dit is toch wel heel drastisch, op zo'n korte periode afsluiten.
2)Er waren nog altijd vragen ivm de compensaties.
3)De mensen die er een hadden aangevraagd hebben gewoon nog niks van antwoord ontvangen!
Mensen die bv op reis waren/zijn kunnen niks meer aanvragen?
Service 0/10 !
Geplaatst: 01 jan 2004, 19:28
door Gast
Siske,
I really don't need an email box at all since I use my companie's one. But glad to hear A2F provide a SMTP server, didn't know that.
Just forgot to mention a detail, I work in antwerp but I settled in brussels, do it change anything at all?
If not I'll definetly subscribe to A2F and hope there are fast for the procedure of connecting someone to their services. I already have a phone line.
Tot sinds
Geplaatst: 01 jan 2004, 19:46
door Vesoa
Well they are not really fast to connect you
i think the waiting time at adsl2fit is the biggest of all providers in belgium, it can take more then a month!
Geplaatst: 01 jan 2004, 19:57
door Gast
oops,
That is really too long for me, the best I can wait is 2 weeks!
It would be petty to go to another ISP, cause A2F is the one that suites me
We'll see, I'll give them a call asap.
Geplaatst: 01 jan 2004, 20:11
door Fr3aK
Als iemand het compensatieformulie wil hebben, PM me, kheb het ier staan maar je moet wel kunnen bewijzen dat je a2f hebt
BTW: khoop dat de compensatie-actie zelf nog ni voorbij is want ik heb het nog niet kunnen opsturen omdat ze telkens zeggen dat ik men laatste factuur niet heb betaald
Greetz
Geplaatst: 01 jan 2004, 22:46
door Gast
Hi,
Is there any problem with filesharing progs for A2F users, like some ports being blocked or so. I am sure you know what I mean here.
Any known prob for people living in Brussels?
Sorry for asking so many questions but have to be sure before I jump in and become A2F subscriber.
besten,
[mod="Sub Zero"]No crossposting. I deleted the other post.[/mod]
Geplaatst: 01 jan 2004, 22:48
door Sub Zero
ADSL2Fit does not block ports, not even 25 (smtp), like other ISP's do.
You have to be carefull with P2P-programs. Because when A2F recieves a complaint from the RIAA or another organisation that you use your internet for illegal purpose, they will disconnect you. So if you should share movies or something else and they find out, they will suspend you untill you sign a contract that you will never do it again. The lesson is : never get caught
Cheers
Geplaatst: 01 jan 2004, 22:51
door Gast
look sub,
I only use edonkey or emule to download stuff you know, I dont serve just get these stuffs from people.
Dont tell me you can't download movies with A2F, can you????
Geplaatst: 01 jan 2004, 22:55
door Sub Zero
I never said that... I said :"Don't let them catch you serving stuff". You can download as much as you want, don't worry.
Geplaatst: 02 jan 2004, 11:56
door The_Borg
The_Borg, ivm die facturen.. heb je ze daar al over gebeld? En wat is het probleem juist?
Ivm die omschakeling is idd weinig gecommuniceerd voor zover wij weten. Staat niet zo véél op hun site. Een medewerker heeft hier een enkele keer daarover iets gepost...ivm stats voor een gemeente, check de snelheids topic.
Wel, voor de facturen mocht ik altijd eerst netjes per MAIL een ingescand afschrift van mijn rekening sturen om zelf te bewijzen dat ik wel degelijk mijn facturen iedere keer op tijd betaal. Spijtig genoeg waren ze bij webvisie wel zo slim van eerst mijn lijn af te sluiten zodat ik gvd niet eens een mail kan sturen. Wanneer ik dan bel naar de helpdesk, vanwege mijn zoveelste schorsing van mijn lijn, weten ze mij daar vriendelijk te zeggen dat ze de lijn terug ff open stellen zodat ik toch maar die mail kan versturen.
Dit gebeurde vooral voor dat de go4all abos overgeschakeld werden naar adsl2fit. Nu is het probleem nog veel leuker. Nu wordt af en toe mijn lijn eens afgesloten, maar dat ben ik al gewoon. Na 1 of 2 dagen vinden ze in hun rommelige boekhouding dan toch een betalingsbewijs en dan zetten ze de lijn blijkbaar terug open. Dan zie ik mooi op de statuspagina verschijnen dat mijn lijn wegens 'niet betaalde facturen' is afgesloten geweest.
Ik ben van nature iemand met weinig geduld, maar wat ik met die amateurs allemaal al heb meegemaakt gaat toch echt wel te ver.
Geplaatst: 02 jan 2004, 12:00
door CueBoy
The_Borg schreef: Nu wordt af en toe mijn lijn eens afgesloten, maar dat ben ik al gewoon. Na 1 of 2 dagen vinden ze in hun rommelige boekhouding dan toch een betalingsbewijs en dan zetten ze de lijn blijkbaar terug open. Dan zie ik mooi op de statuspagina verschijnen dat mijn lijn wegens 'niet betaalde facturen' is afgesloten geweest.
Je vraagt toch telkens een creditnota voor die paar dagen zonder internet, mag ik hopen...
(anders laten ze je nog betalen voor een -weliswaar kleine- periode waarin je afgesloten geweest bent)
Geplaatst: 02 jan 2004, 14:00
door alfadude
It's simple, yes you can.
Why else would I need an unlimited connection.
You just have to be carefull.
Geplaatst: 02 jan 2004, 15:04
door Limburg
Hier zie ik de bui ook weer hangen, de betaling is 2 weken geleden van mijn rekening afgeschreven, maar in mijn status staat de faktuur nog steeds als 'niet betaald'. Mogelijk zijn ze op wintersportvakantie gegaan en hebben de betalingen nog niet geboekt.
Geplaatst: 02 jan 2004, 17:08
door The_Borg
Webvisie.simple.service = StrSucked
Zelfs voor mensen die niet programmeren moet dit vrij simpel te verstaan zijn
Geplaatst: 02 jan 2004, 17:10
door The_Borg
Het is van het zelfde bij mij, ik heb hier ook 'zogezegd' een factuur nog niet betaald dat al een maand geleden betaald is geweest.
Btw, nu is mijn snelheid vandaag ook weer om over naar huis te schrijven van de ene dag op de andere:
Your current download speed: 34kbit/s or 4kbyte/s
Your current upload speed: 39kbit/s or 5kbyte/s
Ik denk dat ze bij Webvisie de point van de Assymetric in ADSL nog niet goed door hebben. Eén tip: Leer Engels mannen!
Geplaatst: 02 jan 2004, 23:59
door byter
ya facturen is een ramp precies
2 weken geleden betaald ..voldaan "nee" ...en volgende week schakel ik normaal over ..zou dom als ik daardoor zonder i-net kom :/
heb ze al geprobeerd te bereiken ...maar atm is het geen vette
Geplaatst: 03 jan 2004, 02:24
door Sandman
byter, ik ben van genk en schijn wel goed door te komen, hoe proberen jullie op het moment door te raken? de foon zou weer werken vanaf maandag, maar mijn mails worden nog altijd mooi be-antwoord. (en redelijk snel, tussen de 1à minuten en de 4 uur, zelfs mailtje sturen om 17uur, en om 20u30 ne reply hebben op 30/12.
En ja ik ben wel dealer, maar dat was via een email-adres en een ander ip-adres dan gebruikelijk, dus net alsof ik normale klant ben.
Ik hoor ook soms 'wij komen nooit binnen op de telefoon'. IK raak 85% van de gevallen bij mijn eerste foontje binnen, (neen ik heb geen speciaal nummer waar ik naartoe bel) en 14% van de gevallen 5 minuten erna bij mn 2e foontje.
Ik ben bij andere helpdesken veel langer aan het lijntje gehouden eer ik een deftig antwoord of medewerking kreeg. een minpunt zijn wel de beperkte beluren, en het feit dat het een 903 nummer is. Alhoewel de betalende helpdesken een trend an het worden zijn... :s.
Een collega van mij, heeft ook voor zijn pczaak een betaalnummemer... , laat de klanten maar bellen dus...
Geplaatst: 03 jan 2004, 09:00
door Gast
Mooi Sandman
Gij bent wel echt een pro ADSL2Fit
Als dealer heb je misschien een bal voor maar las gewone klant vallen we meestal buiten den boot
Ik zelf spreek uit ondervinding emails duurt soms twee weken vooraleer ik antwoord krijg en alleen na sturen van aangetekende brief lukt het sneller
Moest iedereen eens eerlijk hier alles posten wat goed of misloopt dan zouden we een juister beeld krijgen
Wat uw collega betreft met zijn betaalnummer als dat gebruikt wordt voor bestellingen zal hij op termijn toch de gevolgen van dragen of zijn klanten zijn dommerikken
Eigelijk zou jij userbase moeten sponseren want u maakt via uw link gratis reclame voor uw zaak
Geplaatst: 03 jan 2004, 11:52
door Sandman
@ Guest.
Ja ik ben zelf tevreden over A2F. Ik ben er ook eerlijk over dat ik ze verdeel, dus val me daar niet op aan, waar ik het over had waren de replies op mails die ik verstuur op andere locaties (ja, ik ga regelmatig aan huis bij mijn klanten) waarbij ik vaak het emailadres van de klant gebruik/mag gebruiken, hierbij staat dus vaak geen verwijzing naar mij waarop men al sowieso kan uitfilteren. Bellen doe ik ook niet altijd met mijn gsm maar met wisselende nummers.
Wat de link betreft, er stond eerst de naam vermeld, nu, na inspraak van de crew enkel een link, verder heb ik hier op het forum nooit de naam van mijn firma vermeld of eender wat.
Ik weet dat ik niet 100% objectief ben, maar probeer het zoveel mogelijk te zijn. Mocht ik buiten de schreef gaan, mogen ze me erover aanspreken, maar dat zal denk ik zelden gebeuren.
Als U problemen heeft, zal ik altijd mee helpen ze op te lossen.
MVG,
Joost
Edit: Sponsoring wordt aan gewerkt. [miereneukmode] En de mensen bij A2F zijn niet mijn collega's, zakenrelatie is juister woord [/miereneukmode]
Geplaatst: 03 jan 2004, 13:44
door byter
heb ze zo net ff gemaild ..normaal antwoorden ze vrij vlot (vlotter dan ik bij een ander isp gewoon ben) maar ivm met mijn factuur lijken ze mij te negeren
btw ff een vraagje ..op de statuspagina zie ik net iets extra's ..troubleticket
waar dient dit precies voor? (srry als het al ergens staat/gevraagd is)
Geplaatst: 03 jan 2004, 13:49
door Sub Zero
Die troubletickets... Dat zal waarschijnlijk een uitbreiding zijn op hun systeem (waar ze aan werkten) dat je troubletickets voor jou persoonlijk online kan volgen. Dan moet je niet bellen ofzo om te weten hoe ver ze staan, maar je kan ze in real time volgen op je status.a2f. Ik denk wel dat het dit zal zijn.
Cheers
Geplaatst: 03 jan 2004, 17:07
door Sandman
het trouble ticket is een soort werkdocument. Als A2F een probleem merkt, of jijzelf een probleem meldt, wordt daar een troubleticket van opgesteld, waarna men aan de hand van dit document je probleem probeert op te lossen.
-> doordat zo een document in principe eenvormig is, kunnen verschillende personen er 1 opstellen en gemakkelijk aflezen.
Denk ik.
Geplaatst: 03 jan 2004, 17:11
door The_Borg
Hahaha, nog zoiets, aangetekende brief. Na een aanmaning om mijn modem te betalen (die was natuurlijk al lang per rembours betaald), stuurde ik toch maar een aangetekende brief met een ingescand bewijsje. Ik deed dit om de nogal duidelijke reden dat ik verdere problemen wou vermijden.
Gedurende een maand heb ik niks meer gehoord dus dacht ik, fijn het is blijkbaar geregeld. Welgeteld 2 maanden later kreeg ik terug een aanmaning, en jawel voor diezelfde modem. Ik bel naar de helpdesk en daar wisten ze mij doodleuk te zeggen dat ze nooit een brief hadden gekregen. Nu kan je veel zeggen, maar een aangetekende brief is een aangetekende brief, geen gezever dan he.
Dus ik stuur per mail NOGMAALS het bewijsje door en per helpdesk verzekerden ze mij dat het allemaal in orde zou komen en dat er een foutje in hun afpunting gebeurd was. Ik was al behoorlijk ontevreden over het amateuristisch gedrag, tot nog een maand later en dan werd ik werkelijk pissed.
Weeeeeeeeral kreeg ik een aanmaning om datzelfde rotding dat ze een Eicon USB ADSL modem durven noemen, te betalen. Na 3 scheldtelefoontjes van mijnerzijde en 10 keer een spammail met daar een attachke aan van da bewijs is het uiteindelijk dan toch goed gekomen. Dan vraag ik mij toch af hoe professioneel ze daar bezig zijn.
Btw, het waren niet eens een aanmaningen he, maar een brief met daarin dat ze gerechtelijke stappen gingen ondernemen wanneer de factuur niet betaald zou zijn. Volgens mijn beperkte en bescheiden kennis van Belgisch Handelsrecht is het nog altijd zo dat ge minstens 2 aanmaningen moet sturen vooraleer gerechtelijke stappen te zetten, dus zeer legaal waren ze ook al niet bezig. (lawyers in here, correct me if I'm wrong
)
Geplaatst: 03 jan 2004, 20:56
door The Oddity
Enfin,
Ik ben hier terug. Ik moet met spijt mededelen dat ik nog geen nieuws heb van A2F. Hun tweede bericht is nog steeds niet gelezen. Vermoed dat dit komt door de gepasseerde periode, want anders verloopt dit vlugger. Allez, ik geef ze nog een beetje geduld, maar ga vanaf maandag toch ferm op de gaspedaal beginnen staan.
Wat betreft die betalingen, ga daar toch nog eens over luisteren, wanneer die exact voldaan gezet worden op de statuspage. Verder zou ik zeggen, onthou wat ik reeds gezegd heb, over het disconnecten hoger in deze topic.
The_Borg, ik ga eens luisteren bij een volgend gesprek hoe en wat en wat hier in de toekomst kan aan verbeterd worden.
Wat betreft die compensatieformulieren, ze hebben nu toch eigenlijk wel een redelijke tijd online gestaan, ergens versta ik wel dat ze er een eind-datum opzetten want anders blijven ze bezig. De ene stuurt het vandaag op de andere binnen 3maand... maar ik ga eens luisteren naar concrete zaken errond. Ik vermoed alle formulieren die bewezen kunnen worden dat ze vroeger getekend EN verstuurd zijn, dat die zonder probleem verwerkt worden.. ook na afsluitdatum.
Geplaatst: 04 jan 2004, 04:21
door C-Phest
Voor degenen die twijfelen of hun compensatiekeuze bij A2F verwerkt is:
Ik ga net kijken op mijn status pagina en daar staat 31/12/2003 9:48:33 Formulier Compensatiekeuze
Dit is een link naar een document voor domeinaanvraag (wat mijn keuze was) die je moet invullen met dus de bijkomende info zoals welke naam, etc ...
Ik neem aan dat iedereen die (op tijd) zijn formulier destijds opgestuurd heeft deze link nu in zijn status pagina zou moeten hebben.
Geplaatst: 04 jan 2004, 10:43
door Sasuke
Yup, op 09/12/2003 heb ik ook dit formulier compensatiekeuze gekregen. Heb dit ingevuld en zoals door hen gevraagd getekend en teruggefaxed. Hopelijk duurt dit weer geen 2 maanden vooraleer dit in orde komt
Wat betreft die facturen, ook mijn laatste factuur staat op "niet voldaan". Dus ik vermoed dat zij gewoon hun facturen nog niet hebben ingeboekt. Als ze ons nu afsluiten terwijl we toch betaald hebben denk ik dat we best eens even samenzitten en bv een klacht + bewijzen sturen aan TestAankoop.
BTW: Heb zonet de laatste TA gelezen en daar staat een providertest in. Ook Adsl2Fit Medium word erin vermeld. Komen er niet zo goed uit ... TA raad zelfs eerder LaTribu aan ....
Grtz, Siske
Geplaatst: 04 jan 2004, 15:56
door verdachte
Inderdaad... Test Aankoop heeft zopas een nieuwe providertest gedaan... Deze test kan men gratis raadplegen als men zich inschrijft voor de providertest van test-aankoop... m.a.w. regelmatig snelheids- en surftesten doen voor de statistieken op hun website... Dan kan je gratis alles raadplegen, terwijl je anders op hun magazine geabboneerd moet zijn...
Voor de resultaten en inschrijvingen surf naar...
www.providertest.be ....
Wist niet goed of ik nieuwe topic moest starten.. Modjes zullen dit wel verplaatsen zeker....?
Geplaatst: 05 jan 2004, 03:35
door Somatik
CueBoy schreef:The_Borg schreef: Nu wordt af en toe mijn lijn eens afgesloten, maar dat ben ik al gewoon. Na 1 of 2 dagen vinden ze in hun rommelige boekhouding dan toch een betalingsbewijs en dan zetten ze de lijn blijkbaar terug open. Dan zie ik mooi op de statuspagina verschijnen dat mijn lijn wegens 'niet betaalde facturen' is afgesloten geweest.
Je vraagt toch telkens een creditnota voor die paar dagen zonder internet, mag ik hopen...
(anders laten ze je nog betalen voor een -weliswaar kleine- periode waarin je afgesloten geweest bent)
hehe, been there tried that, mijn verhaal staat hier in de vorige threads, ik heb het al lang opgegeven... (2weken zonder inet omdat ze de betaling niet vinden, ondertussen 2x het bewijs gefaxt)
Mja, die service bij a2f trekt op niks, en The Oddity mag ze nog 10 keer verdedigen en zeggen van belgacom/scarlet hier en de post daar, ik blijf erbi, it is niet de mannier om klanten te behaldelen. Dingen beloven en niet doen, slechte administratie, ik zie hier genoeg ontevreden reacties. En al die andere mensen die de weg tot hier (nog) niet gevonden hebben...
Mometeel, ben ik tevreden met de aansluiting, daar kan ik niet over klagen
upload van 50KBps en download van 270KBps (3u snachts)
Ik hoop gewoon dat er geen problemen meer komen en dat ze mijn betalingen in het vervolg terugvinden... dan is a2f de ideale provider