Beste vriend, jij gaat mij niet vertellen wat ik moet doen of laten hoor...hollebollegijs schreef:je moet daar niet te zwaar aan tillen.
wat hij vertelde is al langer geweten. dat is geen nieuws. het enige wat ik wilde zeggen, dat zijn opmerking, niets te maken met de mijne. that's all.
dus doet da vingerke maar weg.
April is belgacom maand. wanneer en wat?
- MacE501
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 10 keer
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Jajong, als we Budget en Light buiten schot laten, aja, die hun volume moet ook stijgen natuurlijk. Van 400 MB naar 1 GB en van 1 GB naar 2 GB.hollebollegijs schreef: en wees er maar zeker van dat er op korte termijn ook wijzigingen zullen gebeuren op vlak van internet.
-
- Elite Poster
met alle respect, maar ik ben je vriend niet. en ik wil het ook nooit zijn.MacE501 schreef:Beste vriend, jij gaat mij niet vertellen wat ik moet doen of laten hoor...hollebollegijs schreef:je moet daar niet te zwaar aan tillen.
wat hij vertelde is al langer geweten. dat is geen nieuws. het enige wat ik wilde zeggen, dat zijn opmerking, niets te maken met de mijne. that's all.
dus doet da vingerke maar weg.
(sorry voor de offtopic opmerking).
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Elite Poster
op schrijffouten moet je hier niet letten. die maakt hier iedereen, ook jij. maar zelden dat er iemand op kraait. alleen kleine kinderen doen dat.KK schreef:En weer die arrogantie van hollebollegijs... Tja, als je hier zelf komt verkondigen dat april Belgacom maand is, en er verschijnt tijdens die maand meer negatief als positief nieuws over Belgacom, dan moet je ook maar tegen de kritiek kunnen.
Ik denk trouwens dat dat vingertje bedoeld was om je duidelijk te maken dat verwijten hier niet welkom zijn. Trouwens, 'onnozelaar' is met dubbele n
en ik zeg het hier voor de laatste keer. iedereen denkt alleen maar aan wijzigingen op vlak van internet, maar belgacom is meer dan dat alleen hoor, veel meer. en vele denken alleen maar aan de residentiele markt terwijl ik het over de markt in het algemeen heb, ook de professionele markt. dat vergeten er veel.
op een ander topic heb ik diverse dingen vermeld die belgacom in april gelanceerd heeft, vooral op de professionele markt er zal nog meer volgen de volgende maanden.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Dat zijn dus allemaal dingen voor een 'marginale minderheid' (om het in Belgacom termen uit te drukken). De overgrote meerderheid (lees: residentiële klanten) heeft daar dus niks aan, dus ik zie nog altijd geen reden om april Belgacom maand te noemen.
- MacE501
- Pro Member
Da's wederzijds hoor, vriend. En deze laatste "vriend" is nog ironischer dan de eerste.hollebollegijs schreef:met alle respect, maar ik ben je vriend niet. en ik wil het ook nooit zijn.
(sorry voor de offtopic opmerking).
- MacE501
- Pro Member
Hou ons vooral op de hoogte, vriend.hollebollegijs schreef:op een ander topic heb ik diverse dingen vermeld die belgacom in april gelanceerd heeft, vooral op de professionele markt er zal nog meer volgen de volgende maanden.
- AgentVortex
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Ik vind da onze "vriend" Hollebollegijs een vrij groot frank bakkes begint te krijgen ...
Ne minimum aan beleefdheid en respect is toch de standaard, niet ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Dat mag ook wederzijds hoor ...AgentVortex schreef: Ne minimum aan beleefdheid en respect is toch de standaard, niet ?
-
- Elite Poster
respect moet van 2 kanten komen !!!!!!!!!!!!!!!!!!AgentVortex schreef:Ik vind da onze "vriend" Hollebollegijs een vrij groot frank bakkes begint te krijgen ...
en daarbij, ik ben hier niemands vriendin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
En ik die dacht dat ge mijn bitch waardhollebollegijs schreef:en daarbij, ik ben hier niemands vriendin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- MacE501
- Pro Member
Eigenlijk krijg ik het vliegend bloebersch**t van dit soort "provider teasers"... doet me steeds denken aan een ezel die een wortel voor z'n neus wordt gehouden.hollebollegijs schreef:op een ander topic heb ik diverse dingen vermeld die belgacom in april gelanceerd heeft, vooral op de professionele markt er zal nog meer volgen de volgende maanden.
-
- Erelid
Zouden de SDSL-snelheden dan eindelijk stijgen?
-
- Elite Poster
mag ik u erop wijzen dat belgacom al fast internet acces aanbied tot 100 Mb. Wel over het Explore platform.Lord Utopia schreef:Zouden de SDSL-snelheden dan eindelijk stijgen?
-
- Erelid
Ja, Telenet ook en de prijs is niet min.hollebollegijs schreef:mag ik u erop wijzen dat belgacom al fast internet acces aanbied tot 100 Mb. Wel over het Explore platform.Lord Utopia schreef:Zouden de SDSL-snelheden dan eindelijk stijgen?
-
- Elite Poster
maar 2000 € de maand voor de 100Mb.KK schreef:Ik wed dat je de prijzen daarvan hier niet durft vermelden uit schaamtehollebollegijs schreef:mag ik u erop wijzen dat belgacom al fast internet acces aanbied tot 100 Mb. Wel over het Explore platform.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
In Nederland kan je 100/100 lijntjes krijgen voor een 130EUR/maand. Niet overal, ok... Maar toch al in en heleboel grote steden.hollebollegijs schreef:maar 2000 € de maand voor de 100Mb.KK schreef:Ik wed dat je de prijzen daarvan hier niet durft vermelden uit schaamtehollebollegijs schreef:mag ik u erop wijzen dat belgacom al fast internet acces aanbied tot 100 Mb. Wel over het Explore platform.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Denk dat voor de meesten hier op het forum " Juli " belgacom maand zal worden ......
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Elite Poster
adsl2+ abo voor belgacom????Patje schreef:Denk dat voor de meesten hier op het forum " Juli " belgacom maand zal worden ......
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Had zoiets in gedacht, al kan het adsl2+ bij een andere isp zijn.hollebollegijs schreef:adsl2+ abo voor belgacom????Patje schreef:Denk dat voor de meesten hier op het forum " Juli " belgacom maand zal worden ......
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
kijk, iedereen zit hier te kappen op de dure prijzen van belgacom en hun voorhistorische lijnen, maar hoe komt het dan dat het aantal belgacom adsl klanten maar blijft stijgen jaar na jaar.
heb juist nog een rapport gelezen op hun website.
-
- Erelid
Jajong, ik heb nog geen tv kunnen kijken zonder dat ik een reclame heb gezien van de duopolisten.Rafken schreef:kijk, iedereen zit hier te kappen op de dure prijzen van belgacom en hun voorhistorische lijnen, maar hoe komt het dan dat het aantal belgacom adsl klanten maar blijft stijgen jaar na jaar.
Tja iedereen moet aan de Belgacom kassa voorbij komen. En men doet daarenboven nog aan koppelverkoop daar je enkel maar Belgacomtv kan krijgen bij een Belgacom abonnement voor internet.Lord Utopia schreef:Jajong, ik heb nog geen tv kunnen kijken zonder dat ik een reclame heb gezien van de duopolisten.Rafken schreef:kijk, iedereen zit hier te kappen op de dure prijzen van belgacom en hun voorhistorische lijnen, maar hoe komt het dan dat het aantal belgacom adsl klanten maar blijft stijgen jaar na jaar.
reclame is één factor, is dat niet genoeg dan huren ze een of ander agressief callcenter in. En anders heeft Belgacom wel zelf een paar uitzonderlijk praatvaardige telefonisten.Lord Utopia schreef:Jajong, ik heb nog geen tv kunnen kijken zonder dat ik een reclame heb gezien van de duopolisten.Rafken schreef:kijk, iedereen zit hier te kappen op de dure prijzen van belgacom en hun voorhistorische lijnen, maar hoe komt het dan dat het aantal belgacom adsl klanten maar blijft stijgen jaar na jaar.
Een tweede zaak is dat er zowiezo altijd geld vloeit naar Belgacom. Blijkbaar vergt het netwerk dat ze gekregen hebben van onze overheid bijzonder veel onderhoud en dit moet betaald worden door alle adsl klanten. Hierdoor verliezen alternatieve operatoren een groot deel van hun inkomsten aan hun grootste concurrent. Echt concurreren op de prijs werkt dan niet echt meer omdat mensen pas denken aan overschakelen als het verschil bijna de helft bedraagt.
Voor werknemers is het ook niet altijd gemakkelijk om uit te leggen dat ze niet bij Belgacom of Telenet willen maar bij een andere operator, of ze zijn al tevreden dat ze internet krijgen van hun werkgever. (hoewel je dit ook kan laten uitbetalen)
En zowiezo: het is maar 40€ hé. Mensen zijn gewend van grotere facturen te betalen en gaan dan eerder kijken voor hun gsm factuur te minderen dan hun internetfactuur. Bovendien krijgt niet iedereen de vrijheid om tijdens iedere koffiepauze rond te neuzen op het internet voor wat informatie op te doen. Als ze al een koffiepauze krijgen...
-
- Elite Poster
je kan belgacom tv krijgen zonder adsl abonnement bij belgacom. momenteel heb je enkel een lijn nodig. maar dat zal op termijn ook wel verdwijnen.Zambo schreef:Tja iedereen moet aan de Belgacom kassa voorbij komen. En men doet daarenboven nog aan koppelverkoop daar je enkel maar Belgacomtv kan krijgen bij een Belgacom abonnement voor internet.Lord Utopia schreef:Jajong, ik heb nog geen tv kunnen kijken zonder dat ik een reclame heb gezien van de duopolisten.Rafken schreef:kijk, iedereen zit hier te kappen op de dure prijzen van belgacom en hun voorhistorische lijnen, maar hoe komt het dan dat het aantal belgacom adsl klanten maar blijft stijgen jaar na jaar.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ik denk dat het eerder te doen is om een TV abo met ADSL van een andere ISP niet zonder ADSL.hollebollegijs schreef: je kan belgacom tv krijgen zonder adsl abonnement bij belgacom. momenteel heb je enkel een lijn nodig. maar dat zal op termijn ook wel verdwijnen.
In mijn geval zou BCTV willen zeggen, geen Dommel en dus 10 Euro/maand meer voor internet alsook veel lagere specs van het internet aanbod (ik gebruik momenteel een 50Gb/maand met verschillende PC's en heb ook poort 25 nodig.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
Belgacom nog 3 dagen te gaan om de belofte van aprilmaand = Belgacommaand te verwezelijken. En hiermee bedoel ik geen schandalen/onderzoeken of (ethisch twijfelachtige) megalonen voor de baas. Maar effectief een verbetering in de prijzen politiek en volume aanbod van uw abonnementen (dus enkel prijsverlagingen)
Er zijn maar 3 dingen die mij interesseren wat Belgacom betreft:
- openstellen ADSL2+ netwerk voor andere providers
- openstellen VDSL2 netwerk voor andere providers
- HDTV content via Belgacom TV, zonder enige verplichting voor telefonie of internet.
Een Dommel ADSL2+/VDSL internet aansluiting met Belgacom TV zie ik wel zitten, maar internet heeft prioriteit dus zolang Belgacom zich houdt aan koppelverkoop komt BelgacomTV nooit bij mij binnen.
- HDTV content via Belgacom TV, zonder enige verplichting voor telefonie of internet.
Een Dommel ADSL2+/VDSL internet aansluiting met Belgacom TV zie ik wel zitten, maar internet heeft prioriteit dus zolang Belgacom zich houdt aan koppelverkoop komt BelgacomTV nooit bij mij binnen.
- MacE501
- Pro Member
Amen to that!verb schreef:Een Dommel ADSL2+/VDSL internet aansluiting met Belgacom TV zie ik wel zitten, maar internet heeft prioriteit dus zolang Belgacom zich houdt aan koppelverkoop komt BelgacomTV nooit bij mij binnen.
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
+1verb schreef:Een Dommel ADSL2+/VDSL internet aansluiting met Belgacom TV zie ik wel zitten, maar internet heeft prioriteit dus zolang Belgacom zich houdt aan koppelverkoop komt BelgacomTV nooit bij mij binnen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Ik denk/vrees dat de verwachtingen van de 'gemiddelde' gebruiker op dit forum zo hoog zijn, dat we nog wel een hele reeks 'xxxx wordt de Belgacom maand' zullen moeten meemaken vooraleer iedereen zijn zin krijgt.verb schreef:Er zijn maar 3 dingen die mij interesseren wat Belgacom betreft:
-
- Elite Poster
iedereen denkt alleen aan wijziginen in het internetaanbod van belgacom.Uzzi schreef:Ik denk/vrees dat de verwachtingen van de 'gemiddelde' gebruiker op dit forum zo hoog zijn, dat we nog wel een hele reeks 'xxxx wordt de Belgacom maand' zullen moeten meemaken vooraleer iedereen zijn zin krijgt.verb schreef:Er zijn maar 3 dingen die mij interesseren wat Belgacom betreft:
dat de meeste alleen hier voor interesse hebben, geen probleem. maar belgacom is meer dan dat alleen. En naast de negatieve commentaar die in de pers verschenen is, zijn er vele dingen gelanceerd. Rafken, ikzelf en anderen hebben dit allemaall al meermaals vernoemd hoor.
-
- Erelid
hollebolle, nu verander je weer
je had paar posts terug DUIDELIJK gezegd dat er ook iets ging veranderen in het internetaanbod. Is dat zo uw tactiek? Zand in de ogen strooien? De ene keer is het dat, de andere keer is het veel meer.
je had paar posts terug DUIDELIJK gezegd dat er ook iets ging veranderen in het internetaanbod. Is dat zo uw tactiek? Zand in de ogen strooien? De ene keer is het dat, de andere keer is het veel meer.
-
- Elite Poster
heb nooit gezegd dat dit in april ging zijn!Lord Utopia schreef:hollebolle, nu verander je weer
wel op korte termijn en dat is iets anders.
- X-2datop
- Pro Member
- Contacteer:
Hey bolle, volgens mij zegt ge hier toch duidelijk dat het nog deze maand is ? Of lezen we dat verkeerd ?hollebollegijs schreef:mannekes,
we zijn 7 april, nog 23 dagen te gaan deze maand, dus een beetje geduld kan geen kwaad.
Langs de andere kant, who cares ... als het komt, komt het hé. Een wijze man zei ooit: "Expect the worst, then you don't get dissapointed."
Grtz,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !