Pagina 4 van 9

Geplaatst: 22 nov 2007, 21:33
door Zambo
xenne schreef:
kal_el schreef:
proxiboyke schreef:net nog even gebeld
heb een andré aan de lijn gehad en die bevestigde dat de limieten omhoog gingen.
We zullen zien hé
ik heb een marcella aan de lijn gehad :roll:
wat zei ze? :wink:
Awel Marcella zei dat ze bij Maria om de hoek gehoord had van Julien van twee straten verder ... ge weet wel die met zijne tik aan zijn rechteroog ... dat Andreke van lucia gezegd heeft dat ... Telenet zijn dinges ging doen ...

Geplaatst: 22 nov 2007, 22:09
door kal_el
jep zoiets was het... alé ja, irma linkte mij wel aan julia die het had gehoord van een andere mariette, die het op haar beurt had gehoord van de vrouw van de neef van een telenet medewerker.

Got the point?

Geplaatst: 22 nov 2007, 22:33
door ceurrrix
Ik heb het gezien in mijne ,: http://www.cyberglass.biz/customflash/g ... sperer.swf :en 't is just :wink:

Geplaatst: 22 nov 2007, 22:35
door ik000ike
telenet gaat de klanten iets nieuws bieden.
de mannen van op de bureau's bij telenet gebruiken dit al een tijdje denk ik.
omgekeerde van DSL

Geplaatst: 22 nov 2007, 22:36
door cloink
ik000ike schreef:omgekeerde van DSL
Heh heh heh... :lol:

Geplaatst: 22 nov 2007, 22:41
door Lord Utopia
ik000ike schreef:telenet gaat de klanten iets nieuws bieden.
de mannen van op de bureau's bij telenet gebruiken dit al een tijdje denk ik.
omgekeerde van DSL
LSDx ?

Geplaatst: 22 nov 2007, 23:26
door MRC101
'k Weet nog niet of ik de info moet geloven, maar let wel op wat je zegt het Proxiboyke :wink:
proxiboyke schreef:vanaf 10 december zal telenet het datavolume enorm verhogen.
Zou zelfs een pak hoger zijn dan dommel !!!
Dafke schreef:...
sais who?
proxiboyke schreef:iemand die ik ken bij telenet.
Het is heet van de naald !
proxiboyke schreef:zeg localhost wie denkte gij wel dagge zijt !!!
ik verspreid niets !!!!
deze info werd me telefonisch meegegeven.
Ik wil U gerust mijn gsmnr geven, normaal moet telenet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gemakkelijk kunnen weten bij wie ik ben terechtgekomen en wie me deze info heeft gegeven

Geplaatst: 22 nov 2007, 23:36
door proxiboyke
wel zmd
ik heb dat inderdaad van iemand geehoord en ik heb dat proberen te verifiëren.
Dit werd me tot 2x toe positief bevestigd
Na de eerste bevestiging heb ik dit inderdaad heet van de naald op het forum gezet, maar beter niet gedaan want ge krijgt hier stank voor dank, tis verdomme net of dakket uit mijn duim gezogen heb.

Geplaatst: 22 nov 2007, 23:42
door Lord Utopia
Nee proxiboyke, je misverstaat ons :o
Wij hebben graag dat jij dat ons meedeelt, heel graag zelfs. Maar het probleem is, in augustus zei je al dat de uploadspeed binnekort zou stijgen, enja... we kloppen nog steeds op ons kin. En het feit dat de limieten stijgen, dat is een feit. Daar is al sprake van sinds januari 2002, maar tot op heden alleen de up- en downloadlimiet zien samengevoegd worden :)

Geplaatst: 23 nov 2007, 00:12
door Ofloo
Kijk 10 december is in 17 dagen als ik mij niet vergis. We zullen zien zekers, ..

Geplaatst: 23 nov 2007, 00:58
door ceurrrix
ceurrrix schreef:Ik heb nog wat gezien in mijne ,: http://www.cyberglass.biz/customflash/g ... sperer.swf :wink:
Ik heb gezien dat iemand een voorstel gaat doen om een "betaalstaking te beginnen".Z'n uitleg is simpel
Als iedere ontevreden internetgebruiker zijn betaling ,wil uitstellen tot er overeenkomst is met degenen waarover men niet tevreden is,dan kan er heel snel (in 15 tot 60 dagen)een resultaat bereikt worden.
Natuurlijk moet er bekeken worden wat de gevolgen kunnen zijn van zulk een actie.
Zelf zie ik,:

1.De betrokkenen gaan altijd hun geld van de betaalstakers krijgen!!!!
2.Wat kunnen de gevolgen voor de betaalstakers zijn.
A,: Men kan U een aanmaning sturen,nadien een herhaling met hun “Rappelkost” en na 1 maand een dreigbrief dat men U gaat afsluiten.

Weet wel,als iedereen geregistreerd zou meedoen,met als doel,tot een serieuze overeenkomst te komen,
de onder A vermelde maatregelen geneutraliseerd kunnen worden.

Als de kandidaat betaal stakers op een goede manier worden ingelicht ,kunnen ze zich even registreren, en kan heel het verloop per persoon gevolgd worden.
De registratie zou garanderen dat de betaalstaker beschermd wordt tegen gevolgen zoals “rappelkosten” en andere onzin.
3.Wat kan er gebeuren ? ?
Vanaf de eerste dag van de betaalstaking worden er per dag,(ervan uitgaand dat er +/- 4 500 000 ontevreden internetgebruikers zijn)+/- 150 000 facturen niet betaald.

Vanaf de negende dag kunnen de betrokkenen beginnen met 150 000 aanmaningen per dag te versturen(kassa,kassa 150 000 x 7€/dag)

Na 30 dagen,terwijl ze die 150 000 rappelkosten/dag aan het versturen zijn,mogen ze beginnen met de 150 000 afsluitdreigbrieven te versturen.

15 dagen later kunnen ze dan beginnen om 150 000 abonnees /dag af te sluiten en 150 000 man per dag op de Preventellijst te zetten.

Ik wens de betrokkenen hierbij veel geluk toe

Als het zover zou komen ( want ondertussen word er onderhandeld)hebben de betrokkenen een duidelijk signaal gekregen.

Een vraag die we ons kunnen stellen

Gaan de betrokkenen na 45 dagen beginnen met 4 500 000 processen bij onze onderbezette rechtbanken en dan de nodige deurwaarders in beweging zetten ? ?
:roll: :roll:

Geplaatst: 23 nov 2007, 09:01
door Goztow
Het kan makkelijker: laat iedereen betalen na de 2e betalingsherinnering en kijk hoe snel telenet dat beu wordt ;).

Maar je zal de mensen hiervoor nooit voldoende kunnen mobiliseren :). TIK zou het bijvoorbeeld wel kunnen maar dan mss met een 5.000 man.

Geplaatst: 23 nov 2007, 11:58
door ceurrrix
Goztow schreef:Het kan makkelijker: laat iedereen betalen na de 2e betalingsherinnering en kijk hoe snel telenet dat beu wordt ;).

Maar je zal de mensen hiervoor nooit voldoende kunnen mobiliseren :). TIK zou het bijvoorbeeld wel kunnen maar dan mss met een 5.000 man.
Ik denk dat de mensen van http://www.geendatalimiet.be/ zitten te wachten om een actie te kunnen ondernemen .

Moest men Nu de actie van http://www.geendatalimiet.be/ herhalen,de resultaten zouden geen 60 000 maar 600 000 ontevredenen weergeven :eek:

Geplaatst: 23 nov 2007, 12:11
door meon
Geloof ik niks van. 't gros van de mensen ligt nog steeds niet wakker van die beperkingen.
De groep die tegen die limieten aanloop is wel ongetwijfeld aan het groeien, daar ben ik het mee eens. Maar om in 1 zucht x10 te doen ...

Geplaatst: 23 nov 2007, 13:08
door bambipower
ceurrrix schreef:
Goztow schreef:Het kan makkelijker: laat iedereen betalen na de 2e betalingsherinnering en kijk hoe snel telenet dat beu wordt ;).

Maar je zal de mensen hiervoor nooit voldoende kunnen mobiliseren :). TIK zou het bijvoorbeeld wel kunnen maar dan mss met een 5.000 man.
Ik denk dat de mensen van http://www.geendatalimiet.be/ zitten te wachten om een actie te kunnen ondernemen .

Moest men Nu de actie van http://www.geendatalimiet.be/ herhalen,de resultaten zouden geen 60 000 maar 600 000 ontevredenen weergeven :eek:
ik denk dat geendatlimiet na al die jaren een beetje dood is.

Momenteel ben ik de enige die er nog inzit, en ik sta ook op non-actief.

Eigenlijk hou ik dus enkel maar het domein levend ...

PS. Als mensen iets deftig willen doen met het domein, stuur me dan maar een voorstel.

Geplaatst: 23 nov 2007, 13:27
door Goztow
bambipower schreef:
ceurrrix schreef:
Goztow schreef:Het kan makkelijker: laat iedereen betalen na de 2e betalingsherinnering en kijk hoe snel telenet dat beu wordt ;).

Maar je zal de mensen hiervoor nooit voldoende kunnen mobiliseren :). TIK zou het bijvoorbeeld wel kunnen maar dan mss met een 5.000 man.
Ik denk dat de mensen van http://www.geendatalimiet.be/ zitten te wachten om een actie te kunnen ondernemen .

Moest men Nu de actie van http://www.geendatalimiet.be/ herhalen,de resultaten zouden geen 60 000 maar 600 000 ontevredenen weergeven :eek:
ik denk dat geendatlimiet na al die jaren een beetje dood is.

Momenteel ben ik de enige die er nog inzit, en ik sta ook op non-actief.

Eigenlijk hou ik dus enkel maar het domein levend ...

PS. Als mensen iets deftig willen doen met het domein, stuur me dan maar een voorstel.
Ik zou hem persoonlijk verkopen aan Dommel ;).

Euhm maar goed: er is zeker wel een mogelijkheid tot initiatief rondom die domeinnaam.

Geplaatst: 23 nov 2007, 13:35
door bambipower
Ik zou hem persoonlijk verkopen aan Dommel Wink.
Dat zou ik zeker niet kunnen doen. Als ik geld zou verdienen aan dat domein, zou ik mijn ex-collega's tegen de borst stoten. Dat is niet echt de bedoeling.
Euhm maar goed: er is zeker wel een mogelijkheid tot initiatief rondom die domeinnaam.
Zeer zeker.
Mensen die zich geroepen voelen, zijn dus welkom. Ik sponser dan wel de hosting etc... en zal zeker bijdragen, waar mogelijk. Echter heb ik nu wel veel minder tijd als 2 jaar geleden.

Geplaatst: 23 nov 2007, 13:47
door KiLLa
Ik wil gerust een degelijke website ineensteken waar een duidelijke vergelijking gemaakt wordt tussen de verschillende paketten van eenerzijds Telenet en Belgacom en anderzijds een heel deel andere providers. Als dan de website wat gepromoot wordt is dat heel slechte reclame voor Telenet en Belgacom

Geplaatst: 23 nov 2007, 14:17
door proxiboyke
vandaag gebeld en dan zeiden ze van niet.
Toen ik vroeg wanneer mijn contract ten einde was zeiden ze me dat ik vrij was.
neergelegd en terug gebeld om te vragen van mijn contract tenslotte had ik in april 2 maand gratis gekregen gekregen, maar het bleek toch dat ik vrij was !
vraag me nie hoe het komt.
Toen ik vertelde om te vertrekken naar dommel omdat ik het zeker onrechtvaardig vind het verschil tussen telenetklanten en upcklanten werd ik doorgeschakeld naar klantenopvolging.
Daar wist men te vertellen dat er wat verwarring is omdat match3 of zoiets in aantocht is voor 2008.
Toen ik die evelyne zei : jamaar 1/1 of 31/12 is beiden 2008 zei ze dat het begin 2008 was en vandaar die verwarring.
Als compensatie heb ik 2 maand turbonet gratis gekregen tegen dan zou dat nieuw systeem op de markt moeten zijn.

Geplaatst: 23 nov 2007, 14:26
door xenne
ze zijn kwistig met hun 2 maanden gratis precies :lol: 2 maanden gratis in april, nu weer 2 maanden gratis. straks heb je meer maanden gratis dan je betaald :lol: nou telenetters, ik zou z'n voorbeeld volgen, als het zo simpel is :lol:

Geplaatst: 23 nov 2007, 14:30
door proxiboyke
heb toch voor het zekerste een bevestigingsbrief gevraagd en die is onderweg.

Geplaatst: 23 nov 2007, 14:54
door Goztow
Die mag je dan ook even inscannen en publiceren ;).

Geplaatst: 23 nov 2007, 14:56
door tomg1804
Goztow schreef:Die mag je dan ook even inscannen en publiceren ;).
Dat zal wel een bevestigingsbrief zijn voor zijn gratis maanden abonnement en niet ter bevestiging van een mogelijke limietsverhoging.
Dus: wat ben je in godsnaam met een scan daarvan?

Geplaatst: 23 nov 2007, 14:56
door Lord Utopia
Maar diezelfde proxiboyke zegt:
vandaag gebeld en dan zeiden ze van niet.
Toen ik vroeg wanneer mijn contract ten einde was zeiden ze me dat ik vrij was.
neergelegd en terug gebeld om te vragen van mijn contract tenslotte had ik in april 2 maand gratis gekregen gekregen, maar het bleek toch dat ik vrij was !
vraag me nie hoe het komt.
Toen ik vertelde om te vertrekken naar dommel omdat ik het zeker onrechtvaardig vind het verschil tussen telenetklanten en upcklanten werd ik doorgeschakeld naar klantenopvolging.
Daar wist men te vertellen dat er wat verwarring is omdat match3 of zoiets in aantocht is voor 2008.
Toen ik die evelyne zei : jamaar 1/1 of 31/12 is beiden 2008 zei ze dat het begin 2008 was en vandaar die verwarring.
Als compensatie heb ik 2 maand turbonet gratis gekregen tegen dan zou dat nieuw systeem op de markt moeten zijn.

jullie hebben wel 100% gelijk over het volgen van de markt !!! ze heeft me duidelijk gemaakt dat ze enkel belgacom volgen

Geplaatst: 23 nov 2007, 14:58
door Goztow
tomg1804 schreef:
Goztow schreef:Die mag je dan ook even inscannen en publiceren ;).
Dat zal wel een bevestigingsbrief zijn voor zijn gratis maanden abonnement en niet ter bevestiging van een mogelijke limietsverhoging.
Dus: wat ben je in godsnaam met een scan daarvan?
Dan weten alle telenet klanten dat ze hetzelfde grapje kunnen toepassen en 2 maanden gratis krijgen ;).

Geplaatst: 23 nov 2007, 16:05
door localhost
a3ke schreef:proxidingske zal gewoon éne van client retention aan de lijn gehad hebben , die beloven toch alles 8) :lol:
Ik las eerst iets anders dan "client" retention... :lol:
Soit, bij ons op 't forum heeft proxike al sorry gezegd en ik heb hem al lang vergeven. 'k Stel voor dat we hier hetzelfde doen.
Hij heeft ons toch een paar dagen schoon bezig gehouden, 't was toch plezant he?

Geplaatst: 23 nov 2007, 16:21
door xenne
proxiboyke schreef:Als compensatie heb ik 2 maand turbonet gratis gekregen tegen dan zou dat nieuw systeem op de markt moeten zijn.
compensatie voor wat :???: hun belachelijke limieten :lol: en heb je nu nog geen nieuw jaarcontract aan uw been? na 2 keer 2 maanden gratis zou je dat toch kunnen verwachten :wink:
localhost schreef:Soit, bij ons op 't forum heeft proxike al sorry gezegd en ik heb hem al lang vergeven.
sorry voor wat? zijn het allemaal ingebeelde telefoontjes, lijdt hij aan een verregaande vorm van schizofrenie???

Geplaatst: 23 nov 2007, 16:41
door elldiablo
hehe telenet ... moet wel van alles doen om hun klanten te behouden (ook nieuwe) . Maar hoe ik telenet ken , zullen er nog zijn ..

Zei geven niet zomaar weg . Ik wil zien wat ze gaan doen , heb mijn twijfels dat ze boven dommel komen te staan .

Geplaatst: 23 nov 2007, 19:39
door proxiboyke
die sorry was wel op een misse naam bedoeld hé dak op jullie tik poste.
En nee ik heb jullie niet beziggehouden !!!
Dit werd me 2x telefonisch door de klantendienst medegedeeld en dan mag je toch verwachten dat ze de waarheid vertellen aan de klantendienst.
Als het nu nog een kd zou zijn met Outsourcing zou ik het nog kunnen begrip voor opbrengen en dan nog

Geplaatst: 23 nov 2007, 20:37
door elldiablo
proxiboyke schreef:die sorry was wel op een misse naam bedoeld hé dak op jullie tik poste.
En nee ik heb jullie niet beziggehouden !!!
Dit werd me 2x telefonisch door de klantendienst medegedeeld en dan mag je toch verwachten dat ze de waarheid vertellen aan de klantendienst.
Als het nu nog een kd zou zijn met Outsourcing zou ik het nog kunnen begrip voor opbrengen en dan nog
hehe je hoeft u niet op te jagen :) mensen zegen van alles via forums

Nu gewoon is kijken , wat 10 dec gaat geven .

Geplaatst: 23 nov 2007, 22:02
door yama
elldiablo schreef:
proxiboyke schreef:die sorry was wel op een misse naam bedoeld hé dak op jullie tik poste.
En nee ik heb jullie niet beziggehouden !!!
Dit werd me 2x telefonisch door de klantendienst medegedeeld en dan mag je toch verwachten dat ze de waarheid vertellen aan de klantendienst.
Als het nu nog een kd zou zijn met Outsourcing zou ik het nog kunnen begrip voor opbrengen en dan nog
hehe je hoeft u niet op te jagen :) mensen zegen van alles via forums

Nu gewoon is kijken , wat 10 dec gaat geven .

Denk dat het dan zal sneeuwen :lol: .

Geplaatst: 23 nov 2007, 23:36
door elldiablo
yama schreef:
elldiablo schreef:
proxiboyke schreef:die sorry was wel op een misse naam bedoeld hé dak op jullie tik poste.
En nee ik heb jullie niet beziggehouden !!!
Dit werd me 2x telefonisch door de klantendienst medegedeeld en dan mag je toch verwachten dat ze de waarheid vertellen aan de klantendienst.
Als het nu nog een kd zou zijn met Outsourcing zou ik het nog kunnen begrip voor opbrengen en dan nog
hehe je hoeft u niet op te jagen :) mensen zegen van alles via forums

Nu gewoon is kijken , wat 10 dec gaat geven .

Denk dat het dan zal sneeuwen :lol: .
lol

Geplaatst: 24 nov 2007, 00:07
door Petrikske
localhost schreef:Soit, bij ons op 't forum heeft proxike al sorry gezegd en ik heb hem al lang vergeven. 'k Stel voor dat we hier hetzelfde doen.
Hij heeft ons toch een paar dagen schoon bezig gehouden, 't was toch plezant he?
Waarom denkt ge dat ik daar blijf komen?
Elke dag leute en plezier op het TIK forum. :lol:

Geplaatst: 24 nov 2007, 00:11
door yama
Petrikske schreef:
localhost schreef:Soit, bij ons op 't forum heeft proxike al sorry gezegd en ik heb hem al lang vergeven. 'k Stel voor dat we hier hetzelfde doen.
Hij heeft ons toch een paar dagen schoon bezig gehouden, 't was toch plezant he?
Waarom denkt ge dat ik daar blijf komen?
Elke dag leute en plezier op het TIK forum. :lol:
:twisted: :lol: :twisted: :lol:

Geplaatst: 24 nov 2007, 03:40
door elldiablo
@UB mods: gelieve deze topic in de gaten te houden. Indien nodig, verwijs dan door naar het Tik-forum alwaar de "discussie" verder gezet kan worden. Ik denk niet dat het UB forum gebaat is met welles-nietes topics.

Eerts zeg je uw mening en dan vraagt ge aan de mods om deze topic door te wijzen :o) mm rare kerel

Ge had beter gewoon gezwegen , en dan een pm gestuurd naar de mods om te zeggen dat ze deze topic doorwijzen ! was beter geweest

Geplaatst: 26 nov 2007, 19:12
door Genghis
proxiboyke schreef:indien het niet waar is, vraag ik me dan af waarom ze zeggen van wel en zelfs hun naam durven zeggen ?
Hallo,

Ik ben de Jos, en als ge bij mij internet pakt, dan krijgde 500GB per maand limiet!

Ps: Op nen helpdesk is het ni abnormaal dat mensen met andere namen door het leven gaan dan da op hunne pas staat :wink: .
En u vraag mag dan wel 'terecht' zijn, maar dan vraag ik mij af WAAROM ze het dan ten eerste: WETEN en ten tweede aan de grote klok hangen. Reclame?

Geplaatst: 26 nov 2007, 23:27
door Ofloo
Genghis schreef:
proxiboyke schreef:indien het niet waar is, vraag ik me dan af waarom ze zeggen van wel en zelfs hun naam durven zeggen ?
Hallo,

Ik ben de Jos, en als ge bij mij internet pakt, dan krijgde 500GB per maand limiet!

Ps: Op nen helpdesk is het ni abnormaal dat mensen met andere namen door het leven gaan dan da op hunne pas staat :wink: .
En u vraag mag dan wel 'terecht' zijn, maar dan vraag ik mij af WAAROM ze het dan ten eerste: WETEN en ten tweede aan de grote klok hangen. Reclame?
En wat is de snelheid van die lijn .. 14k?

Geplaatst: 27 nov 2007, 00:13
door KiLLa
Ofloo schreef:
Genghis schreef:
proxiboyke schreef:indien het niet waar is, vraag ik me dan af waarom ze zeggen van wel en zelfs hun naam durven zeggen ?
Hallo,

Ik ben de Jos, en als ge bij mij internet pakt, dan krijgde 500GB per maand limiet!

Ps: Op nen helpdesk is het ni abnormaal dat mensen met andere namen door het leven gaan dan da op hunne pas staat :wink: .
En u vraag mag dan wel 'terecht' zijn, maar dan vraag ik mij af WAAROM ze het dan ten eerste: WETEN en ten tweede aan de grote klok hangen. Reclame?
En wat is de snelheid van die lijn .. 14k?
Das beter dan de smallband van Telenet :lol:

Geplaatst: 27 nov 2007, 08:41
door thailand
Ik heb ook eens naar Telenet gebeld ivm de datalimiet.
De eerste persoon die ik aan de lijn kreeg wist het niet zeker.
Ze hebben me dan doorverbonden met de technische dienst en die persoon bevestigde mijn vraag.
JA ER KOMT EEN DATALIMIETSVERHOGING. maar hij wist echt niet wanneer juist.
Hij zei er ook bij dat ze de providers in de buurlanden gingen volgen.
Hopelijk spreekt hij de waarheid.

Geplaatst: 27 nov 2007, 09:28
door cloink
thailand schreef:JA ER KOMT EEN DATALIMIETSVERHOGING. maar hij wist echt niet wanneer juist.
Hij zei er ook bij dat ze de providers in de buurlanden gingen volgen.
Hopelijk spreekt hij de waarheid.
Vraag dat eens op papier. Zij het in een e-mail, op ne fax, whatever. Ben eens curieus wat het antwoord daar op gaat zijn.