vanaf 10 december enorme toename datalimiet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

xenne schreef:
kal_el schreef:
proxiboyke schreef:net nog even gebeld
heb een andré aan de lijn gehad en die bevestigde dat de limieten omhoog gingen.
We zullen zien hé
ik heb een marcella aan de lijn gehad :roll:
wat zei ze? :wink:
Awel Marcella zei dat ze bij Maria om de hoek gehoord had van Julien van twee straten verder ... ge weet wel die met zijne tik aan zijn rechteroog ... dat Andreke van lucia gezegd heeft dat ... Telenet zijn dinges ging doen ...
kal_el
Starter
Starter
  • Citeer
  • Citeer

jep zoiets was het... alé ja, irma linkte mij wel aan julia die het had gehoord van een andere mariette, die het op haar beurt had gehoord van de vrouw van de neef van een telenet medewerker.

Got the point?
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
  • Citeer
  • Citeer

Ik heb het gezien in mijne ,: http://www.cyberglass.biz/customflash/g ... sperer.swf :en 't is just :wink:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
ik000ike
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 17 keer
  • Citeer
  • Citeer

telenet gaat de klanten iets nieuws bieden.
de mannen van op de bureau's bij telenet gebruiken dit al een tijdje denk ik.
omgekeerde van DSL
SamSung Galaxy S7 Edge

Base

Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

ik000ike schreef:omgekeerde van DSL
Heh heh heh... :lol:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer
  • Citeer
  • Citeer

ik000ike schreef:telenet gaat de klanten iets nieuws bieden.
de mannen van op de bureau's bij telenet gebruiken dit al een tijdje denk ik.
omgekeerde van DSL
LSDx ?
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer
  • Citeer
  • Citeer

'k Weet nog niet of ik de info moet geloven, maar let wel op wat je zegt het Proxiboyke :wink:
proxiboyke schreef:vanaf 10 december zal telenet het datavolume enorm verhogen.
Zou zelfs een pak hoger zijn dan dommel !!!
Dafke schreef:...
sais who?
proxiboyke schreef:iemand die ik ken bij telenet.
Het is heet van de naald !
proxiboyke schreef:zeg localhost wie denkte gij wel dagge zijt !!!
ik verspreid niets !!!!
deze info werd me telefonisch meegegeven.
Ik wil U gerust mijn gsmnr geven, normaal moet telenet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gemakkelijk kunnen weten bij wie ik ben terechtgekomen en wie me deze info heeft gegeven
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
  • Citeer
  • Citeer

wel zmd
ik heb dat inderdaad van iemand geehoord en ik heb dat proberen te verifiëren.
Dit werd me tot 2x toe positief bevestigd
Na de eerste bevestiging heb ik dit inderdaad heet van de naald op het forum gezet, maar beter niet gedaan want ge krijgt hier stank voor dank, tis verdomme net of dakket uit mijn duim gezogen heb.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
  • Citeer
  • Citeer

Nee proxiboyke, je misverstaat ons :o
Wij hebben graag dat jij dat ons meedeelt, heel graag zelfs. Maar het probleem is, in augustus zei je al dat de uploadspeed binnekort zou stijgen, enja... we kloppen nog steeds op ons kin. En het feit dat de limieten stijgen, dat is een feit. Daar is al sprake van sinds januari 2002, maar tot op heden alleen de up- en downloadlimiet zien samengevoegd worden :)
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer
  • Citeer
  • Citeer

Kijk 10 december is in 17 dagen als ik mij niet vergis. We zullen zien zekers, ..
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
  • Citeer
  • Citeer

ceurrrix schreef:Ik heb nog wat gezien in mijne ,: http://www.cyberglass.biz/customflash/g ... sperer.swf :wink:
Ik heb gezien dat iemand een voorstel gaat doen om een "betaalstaking te beginnen".Z'n uitleg is simpel
Als iedere ontevreden internetgebruiker zijn betaling ,wil uitstellen tot er overeenkomst is met degenen waarover men niet tevreden is,dan kan er heel snel (in 15 tot 60 dagen)een resultaat bereikt worden.
Natuurlijk moet er bekeken worden wat de gevolgen kunnen zijn van zulk een actie.
Zelf zie ik,:

1.De betrokkenen gaan altijd hun geld van de betaalstakers krijgen!!!!
2.Wat kunnen de gevolgen voor de betaalstakers zijn.
A,: Men kan U een aanmaning sturen,nadien een herhaling met hun “Rappelkost” en na 1 maand een dreigbrief dat men U gaat afsluiten.

Weet wel,als iedereen geregistreerd zou meedoen,met als doel,tot een serieuze overeenkomst te komen,
de onder A vermelde maatregelen geneutraliseerd kunnen worden.

Als de kandidaat betaal stakers op een goede manier worden ingelicht ,kunnen ze zich even registreren, en kan heel het verloop per persoon gevolgd worden.
De registratie zou garanderen dat de betaalstaker beschermd wordt tegen gevolgen zoals “rappelkosten” en andere onzin.
3.Wat kan er gebeuren ? ?
Vanaf de eerste dag van de betaalstaking worden er per dag,(ervan uitgaand dat er +/- 4 500 000 ontevreden internetgebruikers zijn)+/- 150 000 facturen niet betaald.

Vanaf de negende dag kunnen de betrokkenen beginnen met 150 000 aanmaningen per dag te versturen(kassa,kassa 150 000 x 7€/dag)

Na 30 dagen,terwijl ze die 150 000 rappelkosten/dag aan het versturen zijn,mogen ze beginnen met de 150 000 afsluitdreigbrieven te versturen.

15 dagen later kunnen ze dan beginnen om 150 000 abonnees /dag af te sluiten en 150 000 man per dag op de Preventellijst te zetten.

Ik wens de betrokkenen hierbij veel geluk toe

Als het zover zou komen ( want ondertussen word er onderhandeld)hebben de betrokkenen een duidelijk signaal gekregen.

Een vraag die we ons kunnen stellen

Gaan de betrokkenen na 45 dagen beginnen met 4 500 000 processen bij onze onderbezette rechtbanken en dan de nodige deurwaarders in beweging zetten ? ?
:roll: :roll:
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Recent bedankt: 12 keer
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Het kan makkelijker: laat iedereen betalen na de 2e betalingsherinnering en kijk hoe snel telenet dat beu wordt ;).

Maar je zal de mensen hiervoor nooit voldoende kunnen mobiliseren :). TIK zou het bijvoorbeeld wel kunnen maar dan mss met een 5.000 man.
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
  • Citeer
  • Citeer

Goztow schreef:Het kan makkelijker: laat iedereen betalen na de 2e betalingsherinnering en kijk hoe snel telenet dat beu wordt ;).

Maar je zal de mensen hiervoor nooit voldoende kunnen mobiliseren :). TIK zou het bijvoorbeeld wel kunnen maar dan mss met een 5.000 man.
Ik denk dat de mensen van http://www.geendatalimiet.be/ zitten te wachten om een actie te kunnen ondernemen .

Moest men Nu de actie van http://www.geendatalimiet.be/ herhalen,de resultaten zouden geen 60 000 maar 600 000 ontevredenen weergeven :eek:
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer

Geloof ik niks van. 't gros van de mensen ligt nog steeds niet wakker van die beperkingen.
De groep die tegen die limieten aanloop is wel ongetwijfeld aan het groeien, daar ben ik het mee eens. Maar om in 1 zucht x10 te doen ...
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer
  • Citeer
  • Citeer

ceurrrix schreef:
Goztow schreef:Het kan makkelijker: laat iedereen betalen na de 2e betalingsherinnering en kijk hoe snel telenet dat beu wordt ;).

Ik denk dat de mensen van http://www.geendatalimiet.be/ zitten te wachten om een actie te kunnen ondernemen .

Moest men Nu de actie van http://www.geendatalimiet.be/ herhalen,de resultaten zouden geen 60 000 maar 600 000 ontevredenen weergeven :eek:
ik denk dat geendatlimiet na al die jaren een beetje dood is.

Momenteel ben ik de enige die er nog inzit, en ik sta ook op non-actief.

Eigenlijk hou ik dus enkel maar het domein levend ...

PS. Als mensen iets deftig willen doen met het domein, stuur me dan maar een voorstel.
de koe zegt boe
Goztow
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

bambipower schreef:
ceurrrix schreef:

ik denk dat geendatlimiet na al die jaren een beetje dood is.

Momenteel ben ik de enige die er nog inzit, en ik sta ook op non-actief.

Eigenlijk hou ik dus enkel maar het domein levend ...

PS. Als mensen iets deftig willen doen met het domein, stuur me dan maar een voorstel.
Ik zou hem persoonlijk verkopen aan Dommel ;).

Euhm maar goed: er is zeker wel een mogelijkheid tot initiatief rondom die domeinnaam.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer
  • Citeer
  • Citeer

Ik zou hem persoonlijk verkopen aan Dommel Wink.
Dat zou ik zeker niet kunnen doen. Als ik geld zou verdienen aan dat domein, zou ik mijn ex-collega's tegen de borst stoten. Dat is niet echt de bedoeling.
Euhm maar goed: er is zeker wel een mogelijkheid tot initiatief rondom die domeinnaam.
Zeer zeker.
Mensen die zich geroepen voelen, zijn dus welkom. Ik sponser dan wel de hosting etc... en zal zeker bijdragen, waar mogelijk. Echter heb ik nu wel veel minder tijd als 2 jaar geleden.
de koe zegt boe
KiLLa
Plus Member
Plus Member
  • Citeer
  • Citeer

Ik wil gerust een degelijke website ineensteken waar een duidelijke vergelijking gemaakt wordt tussen de verschillende paketten van eenerzijds Telenet en Belgacom en anderzijds een heel deel andere providers. Als dan de website wat gepromoot wordt is dat heel slechte reclame voor Telenet en Belgacom
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
  • Citeer
  • Citeer

vandaag gebeld en dan zeiden ze van niet.
Toen ik vroeg wanneer mijn contract ten einde was zeiden ze me dat ik vrij was.
neergelegd en terug gebeld om te vragen van mijn contract tenslotte had ik in april 2 maand gratis gekregen gekregen, maar het bleek toch dat ik vrij was !
vraag me nie hoe het komt.
Toen ik vertelde om te vertrekken naar dommel omdat ik het zeker onrechtvaardig vind het verschil tussen telenetklanten en upcklanten werd ik doorgeschakeld naar klantenopvolging.
Daar wist men te vertellen dat er wat verwarring is omdat match3 of zoiets in aantocht is voor 2008.
Toen ik die evelyne zei : jamaar 1/1 of 31/12 is beiden 2008 zei ze dat het begin 2008 was en vandaar die verwarring.
Als compensatie heb ik 2 maand turbonet gratis gekregen tegen dan zou dat nieuw systeem op de markt moeten zijn.
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer
  • Citeer
  • Citeer

ze zijn kwistig met hun 2 maanden gratis precies :lol: 2 maanden gratis in april, nu weer 2 maanden gratis. straks heb je meer maanden gratis dan je betaald :lol: nou telenetters, ik zou z'n voorbeeld volgen, als het zo simpel is :lol:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
  • Citeer
  • Citeer

heb toch voor het zekerste een bevestigingsbrief gevraagd en die is onderweg.
Goztow
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Die mag je dan ook even inscannen en publiceren ;).
tomg1804
Pro Member
Pro Member
  • Citeer
  • Citeer

Goztow schreef:Die mag je dan ook even inscannen en publiceren ;).
Dat zal wel een bevestigingsbrief zijn voor zijn gratis maanden abonnement en niet ter bevestiging van een mogelijke limietsverhoging.
Dus: wat ben je in godsnaam met een scan daarvan?
Laatst gewijzigd door tomg1804 23 nov 2007, 14:57, in totaal 1 gewijzigd.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
  • Citeer
  • Citeer

Maar diezelfde proxiboyke zegt:
vandaag gebeld en dan zeiden ze van niet.
Toen ik vroeg wanneer mijn contract ten einde was zeiden ze me dat ik vrij was.
neergelegd en terug gebeld om te vragen van mijn contract tenslotte had ik in april 2 maand gratis gekregen gekregen, maar het bleek toch dat ik vrij was !
vraag me nie hoe het komt.
Toen ik vertelde om te vertrekken naar dommel omdat ik het zeker onrechtvaardig vind het verschil tussen telenetklanten en upcklanten werd ik doorgeschakeld naar klantenopvolging.
Daar wist men te vertellen dat er wat verwarring is omdat match3 of zoiets in aantocht is voor 2008.
Toen ik die evelyne zei : jamaar 1/1 of 31/12 is beiden 2008 zei ze dat het begin 2008 was en vandaar die verwarring.
Als compensatie heb ik 2 maand turbonet gratis gekregen tegen dan zou dat nieuw systeem op de markt moeten zijn.

jullie hebben wel 100% gelijk over het volgen van de markt !!! ze heeft me duidelijk gemaakt dat ze enkel belgacom volgen
Goztow
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

tomg1804 schreef:
Goztow schreef:Die mag je dan ook even inscannen en publiceren ;).
Dat zal wel een bevestigingsbrief zijn voor zijn gratis maanden abonnement en niet ter bevestiging van een mogelijke limietsverhoging.
Dus: wat ben je in godsnaam met een scan daarvan?
Dan weten alle telenet klanten dat ze hetzelfde grapje kunnen toepassen en 2 maanden gratis krijgen ;).
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: amedee
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Contacteer:
  • Citeer
  • Citeer

a3ke schreef:proxidingske zal gewoon éne van client retention aan de lijn gehad hebben , die beloven toch alles 8) :lol:
Ik las eerst iets anders dan "client" retention... :lol:
Soit, bij ons op 't forum heeft proxike al sorry gezegd en ik heb hem al lang vergeven. 'k Stel voor dat we hier hetzelfde doen.
Hij heeft ons toch een paar dagen schoon bezig gehouden, 't was toch plezant he?
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer
  • Citeer
  • Citeer

proxiboyke schreef:Als compensatie heb ik 2 maand turbonet gratis gekregen tegen dan zou dat nieuw systeem op de markt moeten zijn.
compensatie voor wat :???: hun belachelijke limieten :lol: en heb je nu nog geen nieuw jaarcontract aan uw been? na 2 keer 2 maanden gratis zou je dat toch kunnen verwachten :wink:
localhost schreef:Soit, bij ons op 't forum heeft proxike al sorry gezegd en ik heb hem al lang vergeven.
sorry voor wat? zijn het allemaal ingebeelde telefoontjes, lijdt hij aan een verregaande vorm van schizofrenie???
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
elldiablo
Pro Member
Pro Member
  • Citeer
  • Citeer

hehe telenet ... moet wel van alles doen om hun klanten te behouden (ook nieuwe) . Maar hoe ik telenet ken , zullen er nog zijn ..

Zei geven niet zomaar weg . Ik wil zien wat ze gaan doen , heb mijn twijfels dat ze boven dommel komen te staan .
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
  • Citeer
  • Citeer

die sorry was wel op een misse naam bedoeld hé dak op jullie tik poste.
En nee ik heb jullie niet beziggehouden !!!
Dit werd me 2x telefonisch door de klantendienst medegedeeld en dan mag je toch verwachten dat ze de waarheid vertellen aan de klantendienst.
Als het nu nog een kd zou zijn met Outsourcing zou ik het nog kunnen begrip voor opbrengen en dan nog
elldiablo
Pro Member
Pro Member
  • Citeer
  • Citeer

proxiboyke schreef:die sorry was wel op een misse naam bedoeld hé dak op jullie tik poste.
Dit werd me 2x telefonisch door de klantendienst medegedeeld en dan mag je toch verwachten dat ze de waarheid vertellen aan de klantendienst.
Als het nu nog een kd zou zijn met Outsourcing zou ik het nog kunnen begrip voor opbrengen en dan nog
hehe je hoeft u niet op te jagen :) mensen zegen van alles via forums

Nu gewoon is kijken , wat 10 dec gaat geven .
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
yama
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
  • Citeer
  • Citeer

elldiablo schreef:
proxiboyke schreef:die sorry was wel op een misse naam bedoeld hé dak op jullie tik poste.

Denk dat het dan zal sneeuwen :lol: .
Afbeelding
elldiablo
Pro Member
Pro Member
  • Citeer
  • Citeer

yama schreef:
elldiablo schreef:

Denk dat het dan zal sneeuwen :lol: .
lol
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 7 keer
  • Citeer
  • Citeer

localhost schreef:Soit, bij ons op 't forum heeft proxike al sorry gezegd en ik heb hem al lang vergeven. 'k Stel voor dat we hier hetzelfde doen.
Hij heeft ons toch een paar dagen schoon bezig gehouden, 't was toch plezant he?
Waarom denkt ge dat ik daar blijf komen?
Elke dag leute en plezier op het TIK forum. :lol:
yama
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
  • Citeer
  • Citeer

Petrikske schreef:
localhost schreef:Soit, bij ons op 't forum heeft proxike al sorry gezegd en ik heb hem al lang vergeven. 'k Stel voor dat we hier hetzelfde doen.
Waarom denkt ge dat ik daar blijf komen?
Elke dag leute en plezier op het TIK forum. :lol:
:twisted: :lol: :twisted: :lol:
Afbeelding
elldiablo
Pro Member
Pro Member
  • Citeer
  • Citeer

@UB mods: gelieve deze topic in de gaten te houden. Indien nodig, verwijs dan door naar het Tik-forum alwaar de "discussie" verder gezet kan worden. Ik denk niet dat het UB forum gebaat is met welles-nietes topics.

Eerts zeg je uw mening en dan vraagt ge aan de mods om deze topic door te wijzen :o) mm rare kerel

Ge had beter gewoon gezwegen , en dan een pm gestuurd naar de mods om te zeggen dat ze deze topic doorwijzen ! was beter geweest
Genghis
Pro Member
Pro Member
  • Citeer
  • Citeer

proxiboyke schreef:indien het niet waar is, vraag ik me dan af waarom ze zeggen van wel en zelfs hun naam durven zeggen ?
Hallo,

Ik ben de Jos, en als ge bij mij internet pakt, dan krijgde 500GB per maand limiet!

Ps: Op nen helpdesk is het ni abnormaal dat mensen met andere namen door het leven gaan dan da op hunne pas staat :wink: .
En u vraag mag dan wel 'terecht' zijn, maar dan vraag ik mij af WAAROM ze het dan ten eerste: WETEN en ten tweede aan de grote klok hangen. Reclame?
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer
  • Citeer
  • Citeer

Genghis schreef:
proxiboyke schreef:indien het niet waar is, vraag ik me dan af waarom ze zeggen van wel en zelfs hun naam durven zeggen ?
Hallo,

Ik ben de Jos, en als ge bij mij internet pakt, dan krijgde 500GB per maand limiet!

Ps: Op nen helpdesk is het ni abnormaal dat mensen met andere namen door het leven gaan dan da op hunne pas staat :wink: .
En u vraag mag dan wel 'terecht' zijn, maar dan vraag ik mij af WAAROM ze het dan ten eerste: WETEN en ten tweede aan de grote klok hangen. Reclame?
En wat is de snelheid van die lijn .. 14k?
KiLLa
Plus Member
Plus Member
  • Citeer
  • Citeer

Ofloo schreef:
Genghis schreef:
Hallo,

En wat is de snelheid van die lijn .. 14k?
Das beter dan de smallband van Telenet :lol:
thailand
Member
Member
  • Citeer
  • Citeer

Ik heb ook eens naar Telenet gebeld ivm de datalimiet.
De eerste persoon die ik aan de lijn kreeg wist het niet zeker.
Ze hebben me dan doorverbonden met de technische dienst en die persoon bevestigde mijn vraag.
JA ER KOMT EEN DATALIMIETSVERHOGING. maar hij wist echt niet wanneer juist.
Hij zei er ook bij dat ze de providers in de buurlanden gingen volgen.
Hopelijk spreekt hij de waarheid.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

thailand schreef:JA ER KOMT EEN DATALIMIETSVERHOGING. maar hij wist echt niet wanneer juist.
Hij zei er ook bij dat ze de providers in de buurlanden gingen volgen.
Hopelijk spreekt hij de waarheid.
Vraag dat eens op papier. Zij het in een e-mail, op ne fax, whatever. Ben eens curieus wat het antwoord daar op gaat zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”