Awel Marcella zei dat ze bij Maria om de hoek gehoord had van Julien van twee straten verder ... ge weet wel die met zijne tik aan zijn rechteroog ... dat Andreke van lucia gezegd heeft dat ... Telenet zijn dinges ging doen ...xenne schreef:wat zei ze?kal_el schreef:ik heb een marcella aan de lijn gehadproxiboyke schreef:net nog even gebeld
heb een andré aan de lijn gehad en die bevestigde dat de limieten omhoog gingen.
We zullen zien hé
vanaf 10 december enorme toename datalimiet
Ik heb het gezien in mijne ,: http://www.cyberglass.biz/customflash/g ... sperer.swf :en 't is just 

Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =

-
- Pro Member
- Berichten: 290
- Lid geworden op: 17 mei 2005, 15:13
- Locatie: West-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 17 keer
telenet gaat de klanten iets nieuws bieden.
de mannen van op de bureau's bij telenet gebruiken dit al een tijdje denk ik.
omgekeerde van DSL
de mannen van op de bureau's bij telenet gebruiken dit al een tijdje denk ik.
omgekeerde van DSL
SamSung Galaxy S7 Edge
Base
Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
Base
Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
LSDx ?ik000ike schreef:telenet gaat de klanten iets nieuws bieden.
de mannen van op de bureau's bij telenet gebruiken dit al een tijdje denk ik.
omgekeerde van DSL
-
- Elite Poster
- Berichten: 1538
- Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
- Locatie: Gent
- Bedankt: 5 keer
'k Weet nog niet of ik de info moet geloven, maar let wel op wat je zegt het Proxiboyke

proxiboyke schreef:vanaf 10 december zal telenet het datavolume enorm verhogen.
Zou zelfs een pak hoger zijn dan dommel !!!
Dafke schreef:...
sais who?
proxiboyke schreef:iemand die ik ken bij telenet.
Het is heet van de naald !
proxiboyke schreef:zeg localhost wie denkte gij wel dagge zijt !!!
ik verspreid niets !!!!
deze info werd me telefonisch meegegeven.
Ik wil U gerust mijn gsmnr geven, normaal moet telenet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gemakkelijk kunnen weten bij wie ik ben terechtgekomen en wie me deze info heeft gegeven
-
- Pro Member
- Berichten: 355
- Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
wel zmd
ik heb dat inderdaad van iemand geehoord en ik heb dat proberen te verifiëren.
Dit werd me tot 2x toe positief bevestigd
Na de eerste bevestiging heb ik dit inderdaad heet van de naald op het forum gezet, maar beter niet gedaan want ge krijgt hier stank voor dank, tis verdomme net of dakket uit mijn duim gezogen heb.
ik heb dat inderdaad van iemand geehoord en ik heb dat proberen te verifiëren.
Dit werd me tot 2x toe positief bevestigd
Na de eerste bevestiging heb ik dit inderdaad heet van de naald op het forum gezet, maar beter niet gedaan want ge krijgt hier stank voor dank, tis verdomme net of dakket uit mijn duim gezogen heb.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Nee proxiboyke, je misverstaat ons :o
Wij hebben graag dat jij dat ons meedeelt, heel graag zelfs. Maar het probleem is, in augustus zei je al dat de uploadspeed binnekort zou stijgen, enja... we kloppen nog steeds op ons kin. En het feit dat de limieten stijgen, dat is een feit. Daar is al sprake van sinds januari 2002, maar tot op heden alleen de up- en downloadlimiet zien samengevoegd worden
Wij hebben graag dat jij dat ons meedeelt, heel graag zelfs. Maar het probleem is, in augustus zei je al dat de uploadspeed binnekort zou stijgen, enja... we kloppen nog steeds op ons kin. En het feit dat de limieten stijgen, dat is een feit. Daar is al sprake van sinds januari 2002, maar tot op heden alleen de up- en downloadlimiet zien samengevoegd worden

Ik heb gezien dat iemand een voorstel gaat doen om een "betaalstaking te beginnen".Z'n uitleg is simpelceurrrix schreef:Ik heb nog wat gezien in mijne ,: http://www.cyberglass.biz/customflash/g ... sperer.swf
Natuurlijk moet er bekeken worden wat de gevolgen kunnen zijn van zulk een actie.Als iedere ontevreden internetgebruiker zijn betaling ,wil uitstellen tot er overeenkomst is met degenen waarover men niet tevreden is,dan kan er heel snel (in 15 tot 60 dagen)een resultaat bereikt worden.
Zelf zie ik,:
1.De betrokkenen gaan altijd hun geld van de betaalstakers krijgen!!!!
2.Wat kunnen de gevolgen voor de betaalstakers zijn.
A,: Men kan U een aanmaning sturen,nadien een herhaling met hun “Rappelkost” en na 1 maand een dreigbrief dat men U gaat afsluiten.
Weet wel,als iedereen geregistreerd zou meedoen,met als doel,tot een serieuze overeenkomst te komen,
de onder A vermelde maatregelen geneutraliseerd kunnen worden.
Als de kandidaat betaal stakers op een goede manier worden ingelicht ,kunnen ze zich even registreren, en kan heel het verloop per persoon gevolgd worden.
De registratie zou garanderen dat de betaalstaker beschermd wordt tegen gevolgen zoals “rappelkosten” en andere onzin.
3.Wat kan er gebeuren ? ?
Vanaf de eerste dag van de betaalstaking worden er per dag,(ervan uitgaand dat er +/- 4 500 000 ontevreden internetgebruikers zijn)+/- 150 000 facturen niet betaald.
Vanaf de negende dag kunnen de betrokkenen beginnen met 150 000 aanmaningen per dag te versturen(kassa,kassa 150 000 x 7€/dag)
Na 30 dagen,terwijl ze die 150 000 rappelkosten/dag aan het versturen zijn,mogen ze beginnen met de 150 000 afsluitdreigbrieven te versturen.
15 dagen later kunnen ze dan beginnen om 150 000 abonnees /dag af te sluiten en 150 000 man per dag op de Preventellijst te zetten.
Ik wens de betrokkenen hierbij veel geluk toe
Als het zover zou komen ( want ondertussen word er onderhandeld)hebben de betrokkenen een duidelijk signaal gekregen.
Een vraag die we ons kunnen stellen
Gaan de betrokkenen na 45 dagen beginnen met 4 500 000 processen bij onze onderbezette rechtbanken en dan de nodige deurwaarders in beweging zetten ? ?


Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =

- Goztow
- Administrator
- Berichten: 15063
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
- Bedankt: 1450 keer
- Recent bedankt: 12 keer
Het kan makkelijker: laat iedereen betalen na de 2e betalingsherinnering en kijk hoe snel telenet dat beu wordt
.
Maar je zal de mensen hiervoor nooit voldoende kunnen mobiliseren
. TIK zou het bijvoorbeeld wel kunnen maar dan mss met een 5.000 man.

Maar je zal de mensen hiervoor nooit voldoende kunnen mobiliseren

Ik denk dat de mensen van http://www.geendatalimiet.be/ zitten te wachten om een actie te kunnen ondernemen .Goztow schreef:Het kan makkelijker: laat iedereen betalen na de 2e betalingsherinnering en kijk hoe snel telenet dat beu wordt.
Maar je zal de mensen hiervoor nooit voldoende kunnen mobiliseren. TIK zou het bijvoorbeeld wel kunnen maar dan mss met een 5.000 man.
Moest men Nu de actie van http://www.geendatalimiet.be/ herhalen,de resultaten zouden geen 60 000 maar 600 000 ontevredenen weergeven

Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =

- meon
- Administrator
- Berichten: 16757
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Geloof ik niks van. 't gros van de mensen ligt nog steeds niet wakker van die beperkingen.
De groep die tegen die limieten aanloop is wel ongetwijfeld aan het groeien, daar ben ik het mee eens. Maar om in 1 zucht x10 te doen ...
De groep die tegen die limieten aanloop is wel ongetwijfeld aan het groeien, daar ben ik het mee eens. Maar om in 1 zucht x10 te doen ...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 248 keer
ik denk dat geendatlimiet na al die jaren een beetje dood is.ceurrrix schreef:Ik denk dat de mensen van http://www.geendatalimiet.be/ zitten te wachten om een actie te kunnen ondernemen .Goztow schreef:Het kan makkelijker: laat iedereen betalen na de 2e betalingsherinnering en kijk hoe snel telenet dat beu wordt.
Maar je zal de mensen hiervoor nooit voldoende kunnen mobiliseren. TIK zou het bijvoorbeeld wel kunnen maar dan mss met een 5.000 man.
Moest men Nu de actie van http://www.geendatalimiet.be/ herhalen,de resultaten zouden geen 60 000 maar 600 000 ontevredenen weergeven
Momenteel ben ik de enige die er nog inzit, en ik sta ook op non-actief.
Eigenlijk hou ik dus enkel maar het domein levend ...
PS. Als mensen iets deftig willen doen met het domein, stuur me dan maar een voorstel.
de koe zegt boe
- Goztow
- Administrator
- Berichten: 15063
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
- Bedankt: 1450 keer
- Recent bedankt: 12 keer
Ik zou hem persoonlijk verkopen aan Dommelbambipower schreef:ik denk dat geendatlimiet na al die jaren een beetje dood is.ceurrrix schreef:Ik denk dat de mensen van http://www.geendatalimiet.be/ zitten te wachten om een actie te kunnen ondernemen .Goztow schreef:Het kan makkelijker: laat iedereen betalen na de 2e betalingsherinnering en kijk hoe snel telenet dat beu wordt.
Maar je zal de mensen hiervoor nooit voldoende kunnen mobiliseren. TIK zou het bijvoorbeeld wel kunnen maar dan mss met een 5.000 man.
Moest men Nu de actie van http://www.geendatalimiet.be/ herhalen,de resultaten zouden geen 60 000 maar 600 000 ontevredenen weergeven
Momenteel ben ik de enige die er nog inzit, en ik sta ook op non-actief.
Eigenlijk hou ik dus enkel maar het domein levend ...
PS. Als mensen iets deftig willen doen met het domein, stuur me dan maar een voorstel.

Euhm maar goed: er is zeker wel een mogelijkheid tot initiatief rondom die domeinnaam.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 248 keer
Dat zou ik zeker niet kunnen doen. Als ik geld zou verdienen aan dat domein, zou ik mijn ex-collega's tegen de borst stoten. Dat is niet echt de bedoeling.Ik zou hem persoonlijk verkopen aan Dommel Wink.
Zeer zeker.Euhm maar goed: er is zeker wel een mogelijkheid tot initiatief rondom die domeinnaam.
Mensen die zich geroepen voelen, zijn dus welkom. Ik sponser dan wel de hosting etc... en zal zeker bijdragen, waar mogelijk. Echter heb ik nu wel veel minder tijd als 2 jaar geleden.
de koe zegt boe
Ik wil gerust een degelijke website ineensteken waar een duidelijke vergelijking gemaakt wordt tussen de verschillende paketten van eenerzijds Telenet en Belgacom en anderzijds een heel deel andere providers. Als dan de website wat gepromoot wordt is dat heel slechte reclame voor Telenet en Belgacom
-
- Pro Member
- Berichten: 355
- Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
vandaag gebeld en dan zeiden ze van niet.
Toen ik vroeg wanneer mijn contract ten einde was zeiden ze me dat ik vrij was.
neergelegd en terug gebeld om te vragen van mijn contract tenslotte had ik in april 2 maand gratis gekregen gekregen, maar het bleek toch dat ik vrij was !
vraag me nie hoe het komt.
Toen ik vertelde om te vertrekken naar dommel omdat ik het zeker onrechtvaardig vind het verschil tussen telenetklanten en upcklanten werd ik doorgeschakeld naar klantenopvolging.
Daar wist men te vertellen dat er wat verwarring is omdat match3 of zoiets in aantocht is voor 2008.
Toen ik die evelyne zei : jamaar 1/1 of 31/12 is beiden 2008 zei ze dat het begin 2008 was en vandaar die verwarring.
Als compensatie heb ik 2 maand turbonet gratis gekregen tegen dan zou dat nieuw systeem op de markt moeten zijn.
Toen ik vroeg wanneer mijn contract ten einde was zeiden ze me dat ik vrij was.
neergelegd en terug gebeld om te vragen van mijn contract tenslotte had ik in april 2 maand gratis gekregen gekregen, maar het bleek toch dat ik vrij was !
vraag me nie hoe het komt.
Toen ik vertelde om te vertrekken naar dommel omdat ik het zeker onrechtvaardig vind het verschil tussen telenetklanten en upcklanten werd ik doorgeschakeld naar klantenopvolging.
Daar wist men te vertellen dat er wat verwarring is omdat match3 of zoiets in aantocht is voor 2008.
Toen ik die evelyne zei : jamaar 1/1 of 31/12 is beiden 2008 zei ze dat het begin 2008 was en vandaar die verwarring.
Als compensatie heb ik 2 maand turbonet gratis gekregen tegen dan zou dat nieuw systeem op de markt moeten zijn.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
ze zijn kwistig met hun 2 maanden gratis precies
2 maanden gratis in april, nu weer 2 maanden gratis. straks heb je meer maanden gratis dan je betaald
nou telenetters, ik zou z'n voorbeeld volgen, als het zo simpel is 



Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Pro Member
- Berichten: 355
- Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
heb toch voor het zekerste een bevestigingsbrief gevraagd en die is onderweg.
Dat zal wel een bevestigingsbrief zijn voor zijn gratis maanden abonnement en niet ter bevestiging van een mogelijke limietsverhoging.Goztow schreef:Die mag je dan ook even inscannen en publiceren.
Dus: wat ben je in godsnaam met een scan daarvan?
Laatst gewijzigd door tomg1804 23 nov 2007, 14:57, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Maar diezelfde proxiboyke zegt:
vandaag gebeld en dan zeiden ze van niet.
Toen ik vroeg wanneer mijn contract ten einde was zeiden ze me dat ik vrij was.
neergelegd en terug gebeld om te vragen van mijn contract tenslotte had ik in april 2 maand gratis gekregen gekregen, maar het bleek toch dat ik vrij was !
vraag me nie hoe het komt.
Toen ik vertelde om te vertrekken naar dommel omdat ik het zeker onrechtvaardig vind het verschil tussen telenetklanten en upcklanten werd ik doorgeschakeld naar klantenopvolging.
Daar wist men te vertellen dat er wat verwarring is omdat match3 of zoiets in aantocht is voor 2008.
Toen ik die evelyne zei : jamaar 1/1 of 31/12 is beiden 2008 zei ze dat het begin 2008 was en vandaar die verwarring.
Als compensatie heb ik 2 maand turbonet gratis gekregen tegen dan zou dat nieuw systeem op de markt moeten zijn.
jullie hebben wel 100% gelijk over het volgen van de markt !!! ze heeft me duidelijk gemaakt dat ze enkel belgacom volgen
- Goztow
- Administrator
- Berichten: 15063
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
- Bedankt: 1450 keer
- Recent bedankt: 12 keer
Dan weten alle telenet klanten dat ze hetzelfde grapje kunnen toepassen en 2 maanden gratis krijgentomg1804 schreef:Dat zal wel een bevestigingsbrief zijn voor zijn gratis maanden abonnement en niet ter bevestiging van een mogelijke limietsverhoging.Goztow schreef:Die mag je dan ook even inscannen en publiceren.
Dus: wat ben je in godsnaam met een scan daarvan?

- localhost
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
- Twitter: amedee
- Locatie: Sint-Niklaas
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Ik las eerst iets anders dan "client" retention...a3ke schreef:proxidingske zal gewoon éne van client retention aan de lijn gehad hebben , die beloven toch alles![]()

Soit, bij ons op 't forum heeft proxike al sorry gezegd en ik heb hem al lang vergeven. 'k Stel voor dat we hier hetzelfde doen.
Hij heeft ons toch een paar dagen schoon bezig gehouden, 't was toch plezant he?
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
compensatie voor watproxiboyke schreef:Als compensatie heb ik 2 maand turbonet gratis gekregen tegen dan zou dat nieuw systeem op de markt moeten zijn.



sorry voor wat? zijn het allemaal ingebeelde telefoontjes, lijdt hij aan een verregaande vorm van schizofrenie???localhost schreef:Soit, bij ons op 't forum heeft proxike al sorry gezegd en ik heb hem al lang vergeven.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
hehe telenet ... moet wel van alles doen om hun klanten te behouden (ook nieuwe) . Maar hoe ik telenet ken , zullen er nog zijn ..
Zei geven niet zomaar weg . Ik wil zien wat ze gaan doen , heb mijn twijfels dat ze boven dommel komen te staan .
Zei geven niet zomaar weg . Ik wil zien wat ze gaan doen , heb mijn twijfels dat ze boven dommel komen te staan .
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
-
- Pro Member
- Berichten: 355
- Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
die sorry was wel op een misse naam bedoeld hé dak op jullie tik poste.
En nee ik heb jullie niet beziggehouden !!!
Dit werd me 2x telefonisch door de klantendienst medegedeeld en dan mag je toch verwachten dat ze de waarheid vertellen aan de klantendienst.
Als het nu nog een kd zou zijn met Outsourcing zou ik het nog kunnen begrip voor opbrengen en dan nog
En nee ik heb jullie niet beziggehouden !!!
Dit werd me 2x telefonisch door de klantendienst medegedeeld en dan mag je toch verwachten dat ze de waarheid vertellen aan de klantendienst.
Als het nu nog een kd zou zijn met Outsourcing zou ik het nog kunnen begrip voor opbrengen en dan nog
hehe je hoeft u niet op te jagenproxiboyke schreef:die sorry was wel op een misse naam bedoeld hé dak op jullie tik poste.
En nee ik heb jullie niet beziggehouden !!!
Dit werd me 2x telefonisch door de klantendienst medegedeeld en dan mag je toch verwachten dat ze de waarheid vertellen aan de klantendienst.
Als het nu nog een kd zou zijn met Outsourcing zou ik het nog kunnen begrip voor opbrengen en dan nog

Nu gewoon is kijken , wat 10 dec gaat geven .
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
- yama
- Premium Member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
elldiablo schreef:hehe je hoeft u niet op te jagenproxiboyke schreef:die sorry was wel op een misse naam bedoeld hé dak op jullie tik poste.
En nee ik heb jullie niet beziggehouden !!!
Dit werd me 2x telefonisch door de klantendienst medegedeeld en dan mag je toch verwachten dat ze de waarheid vertellen aan de klantendienst.
Als het nu nog een kd zou zijn met Outsourcing zou ik het nog kunnen begrip voor opbrengen en dan nogmensen zegen van alles via forums
Nu gewoon is kijken , wat 10 dec gaat geven .
Denk dat het dan zal sneeuwen


lolyama schreef:elldiablo schreef:hehe je hoeft u niet op te jagenproxiboyke schreef:die sorry was wel op een misse naam bedoeld hé dak op jullie tik poste.
En nee ik heb jullie niet beziggehouden !!!
Dit werd me 2x telefonisch door de klantendienst medegedeeld en dan mag je toch verwachten dat ze de waarheid vertellen aan de klantendienst.
Als het nu nog een kd zou zijn met Outsourcing zou ik het nog kunnen begrip voor opbrengen en dan nogmensen zegen van alles via forums
Nu gewoon is kijken , wat 10 dec gaat geven .
Denk dat het dan zal sneeuwen.
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 5117
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
- Bedankt: 151 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Waarom denkt ge dat ik daar blijf komen?localhost schreef:Soit, bij ons op 't forum heeft proxike al sorry gezegd en ik heb hem al lang vergeven. 'k Stel voor dat we hier hetzelfde doen.
Hij heeft ons toch een paar dagen schoon bezig gehouden, 't was toch plezant he?
Elke dag leute en plezier op het TIK forum.

- yama
- Premium Member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
Petrikske schreef:Waarom denkt ge dat ik daar blijf komen?localhost schreef:Soit, bij ons op 't forum heeft proxike al sorry gezegd en ik heb hem al lang vergeven. 'k Stel voor dat we hier hetzelfde doen.
Hij heeft ons toch een paar dagen schoon bezig gehouden, 't was toch plezant he?
Elke dag leute en plezier op het TIK forum.





@UB mods: gelieve deze topic in de gaten te houden. Indien nodig, verwijs dan door naar het Tik-forum alwaar de "discussie" verder gezet kan worden. Ik denk niet dat het UB forum gebaat is met welles-nietes topics.
Eerts zeg je uw mening en dan vraagt ge aan de mods om deze topic door te wijzen :o) mm rare kerel
Ge had beter gewoon gezwegen , en dan een pm gestuurd naar de mods om te zeggen dat ze deze topic doorwijzen ! was beter geweest
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Hallo,proxiboyke schreef:indien het niet waar is, vraag ik me dan af waarom ze zeggen van wel en zelfs hun naam durven zeggen ?
Ik ben de Jos, en als ge bij mij internet pakt, dan krijgde 500GB per maand limiet!
Ps: Op nen helpdesk is het ni abnormaal dat mensen met andere namen door het leven gaan dan da op hunne pas staat

En u vraag mag dan wel 'terecht' zijn, maar dan vraag ik mij af WAAROM ze het dan ten eerste: WETEN en ten tweede aan de grote klok hangen. Reclame?
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5271
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
En wat is de snelheid van die lijn .. 14k?Genghis schreef:Hallo,proxiboyke schreef:indien het niet waar is, vraag ik me dan af waarom ze zeggen van wel en zelfs hun naam durven zeggen ?
Ik ben de Jos, en als ge bij mij internet pakt, dan krijgde 500GB per maand limiet!
Ps: Op nen helpdesk is het ni abnormaal dat mensen met andere namen door het leven gaan dan da op hunne pas staat.
En u vraag mag dan wel 'terecht' zijn, maar dan vraag ik mij af WAAROM ze het dan ten eerste: WETEN en ten tweede aan de grote klok hangen. Reclame?
Das beter dan de smallband van TelenetOfloo schreef:En wat is de snelheid van die lijn .. 14k?Genghis schreef:Hallo,proxiboyke schreef:indien het niet waar is, vraag ik me dan af waarom ze zeggen van wel en zelfs hun naam durven zeggen ?
Ik ben de Jos, en als ge bij mij internet pakt, dan krijgde 500GB per maand limiet!
Ps: Op nen helpdesk is het ni abnormaal dat mensen met andere namen door het leven gaan dan da op hunne pas staat.
En u vraag mag dan wel 'terecht' zijn, maar dan vraag ik mij af WAAROM ze het dan ten eerste: WETEN en ten tweede aan de grote klok hangen. Reclame?

Ik heb ook eens naar Telenet gebeld ivm de datalimiet.
De eerste persoon die ik aan de lijn kreeg wist het niet zeker.
Ze hebben me dan doorverbonden met de technische dienst en die persoon bevestigde mijn vraag.
JA ER KOMT EEN DATALIMIETSVERHOGING. maar hij wist echt niet wanneer juist.
Hij zei er ook bij dat ze de providers in de buurlanden gingen volgen.
Hopelijk spreekt hij de waarheid.
De eerste persoon die ik aan de lijn kreeg wist het niet zeker.
Ze hebben me dan doorverbonden met de technische dienst en die persoon bevestigde mijn vraag.
JA ER KOMT EEN DATALIMIETSVERHOGING. maar hij wist echt niet wanneer juist.
Hij zei er ook bij dat ze de providers in de buurlanden gingen volgen.
Hopelijk spreekt hij de waarheid.
- cloink
- Elite Poster
- Berichten: 3695
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 152 keer
- Contacteer:
Vraag dat eens op papier. Zij het in een e-mail, op ne fax, whatever. Ben eens curieus wat het antwoord daar op gaat zijn.thailand schreef:JA ER KOMT EEN DATALIMIETSVERHOGING. maar hij wist echt niet wanneer juist.
Hij zei er ook bij dat ze de providers in de buurlanden gingen volgen.
Hopelijk spreekt hij de waarheid.