Agree! Ik heb ook geen 24 mailboxen nodig als ik ADSL2+ wil .GeertAki schreef:Trouwens, als edpnet hun abo 5 euro goedkoper kan maken per maand als je geen webspace en emailadressen e.d. moet hebben: you're welcome, want dat soort "gratis" zaken gebruik ik toch niet. Ik wil enkel kunnen connecten en service bij problemen, that's it.
Belgacom is heus niet veel duurder
- deej
- Elite Poster
- Berichten: 3322
- Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
- Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
mijn punt exact, je krijgt geen service want als er iets aan hun netwerk scheelt dat aan hun ligt dient het ook door hun betaalt te worden, .. dus daarom ook mijn vraag waarom geen abonnement dat die dienst niet bevat aangezien ze tot het overname punt toch moeten onderhouden zie ik dit niet als een extra service.kindtje schreef:Is toch maar normaal dat ze hun eigen fouten zelf betalen.
Ik heb in al die jaren 1 keer gebeld. Reden was dat er werken geweest waren in de straat (van Belgacom) en ze een kabel hadden geraakt. Dan is het toch niet meer dan normaal dat het inbegrepen is in de prijs.
Dus voor mij hoeft die "service" niet en moeten ze het ook niet in de prijs verrekenen oid.
En zij verhalen dit weer op een verzekering van degene die de schade toegebracht heeft, dit is onderhoud geen service ! Eigenlijk zijn het pannes en voor pannes als ik het goed voor heb kan men zich verzekeren omdat het niet voorzien is. Of koopt een bedrijf als Belgacom apparatuur zonder garanties, .. elk defect met financieel verlies, wordt verhaalt op de verkoper, bij ons in het bedrijf gebeurd dit ook als een productie proces te lijden heeft door defect van bepaalde apparatuur zullen de kosten/verlies ook verzekert zijn.
Als de fouten van de klant ook niet zouden moeten betaald worden is het service, maar dit is niet zo dus.
Volgens mij is hun service wat ze op website aanbieden en dergelijke, maar ik vind toch dat een klant dit zelf zou moeten kiezen of ze dit willen of niet, ik vind het vreemd dat klanten globaal moeten opdraaien, voor een service die misschien door enkele gebruikt wordt.
Hetzelfde geld voor nieuwsservers, niet alle klanten zijn opgezet met non-binaries, of 5 mailboxen die niemand gebruikt, webspace waar je geen dynamische sites kan opzetten, enz..
uiteindelijk moeten die klanten zelfs bij een alternatieve provider nogmaals geld uitgeven, wat volgens mij gewoon geld verkwisting is.
Dus daarom mijn vraag waarom, is er geen abonnement waar geen services bij zijn juist een storingsnummer ingeval er iets mis is van hun zijde. Een provider met de omvang van BGC of telenet hebben toch een grote diversiteit van clienteel, waarom richten deze zich niet tot al deze klanten ipv een specifieke groep. Langs de andere kant waarom hebben providers als EDPnet hier niet aangedacht.
PS ik zeg nu BGC maar dit geld net zo goed voor Telenet, of andere providers
-
- Elite Poster
- Berichten: 1621
- Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
- Twitter: goendi
- Locatie: Antwerpen
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Vind ik geen slecht idee.Dus daarom mijn vraag waarom, is er geen abonnement waar geen services bij zijn juist een storingsnummer ingeval er iets mis is van hun zijde. Een provider met de omvang van BGC of telenet hebben toch een grote diversiteit van clienteel, waarom richten deze zich niet tot al deze klanten ipv een specifieke groep. Langs de andere kant waarom hebben providers als EDPnet hier niet aangedacht.