Skynet leechtruc werkt niet meer ???

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Zou het kunnen dat Belgacom zone per zone op non-leechtruck zet ?
Een vriend van me beweert dat, hij en nog iemand uit 089 zone kunnen deze truck niet meer toepassen.
Klopt dit ?
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Coop schreef:Zou het kunnen dat Belgacom zone per zone op non-leechtruck zet ?
Een vriend van me beweert dat, hij en nog iemand uit 089 zone kunnen deze truck niet meer toepassen.
Klopt dit ?

Dat is goed mogelijk.

Ik heb het zoals eerder gepost zelf voor de eerste keer voorgehad op het einde van juni.

Nochtans gaat dit topic al veel langer mee en zijn er members die dit al veel langer hebben (soms met een regelmaat van de ene maand wel en de andere niet).

De gevallen die vergeten te disconnecten mogen we naturlijk niet meerekenen, want die zetten dan wel zichzelf in het zak (omdat blijkbaar in sommige gevallen het meerverkeer doorgerekend wordt naar de volgende maand).
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Regio Brussel: leechtruc werkt niet meer.
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Werkt deze nog in Limburg ?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik heb gisteren 15 GB binnengetrokken op 1 avond, dus ja. (Belgacom ADSL Go)
Dat het geen 36 uur is, is omdat ik 'm manueel verbroken heb toen.
Bijlagen
leecheuh.jpg
(55.17 KiB) 979 keer gedownload
Nightflyer
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 12 jun 2004, 09:25

Hier in West-Vlaanderen, werd ik ook tijdens een lopende verbinding op smallband gesmeten.

Beetje bij beetje wordt het dus overal aangepast.

Maar zie de positieve zijde: we hebben nu toch al een basislimiet van 12 GB :wink:
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

Nightflyer schreef:Hier in West-Vlaanderen, werd ik ook tijdens een lopende verbinding op smallband gesmeten.

Beetje bij beetje wordt het dus overal aangepast.

Maar zie de positieve zijde: we hebben nu toch al een basislimiet van 12 GB :wink:


:)
laurens7
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1085
Lid geworden op: 17 apr 2007, 13:54

Nightflyer schreef:Hier in West-Vlaanderen, werd ik ook tijdens een lopende verbinding op smallband gesmeten.

Beetje bij beetje wordt het dus overal aangepast.

Maar zie de positieve zijde: we hebben nu toch al een basislimiet van 12 GB :wink:

tis dat (sommigen zijn toch rap content,hier 150GB limiet(nachtsurfen).
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Waarom zou Belgacom dit ineens doen ? ze weten toch dat ze dat klanten kost.
Misschien onder druk van BIPT ?
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Klagen dat de leechtruck niet meer werkt heeft geen zin want er zijn andere providers genoeg die jullie niet zo leegpersen tot de laatste €.

:lol2:
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Belgacom is de leechers liever kwijt dan rijk. Niet rendabel genoeg. Dat ze dan naar Dommel gaan is de beste keuze voor Belgacom aangezien Dommel de enigste nog resterende wholesale klant van Belgacom is.

Al de rest zit op Bruo / Broba II en daar verdienen ze minder op. It does make you wonder wat er mis is met de wholesale bij Belgacom :?. De dag dat het BIPT ook wakker wordt en dat begint te onderzoeken kan het nog leuk worden. Gelukkig voor BGC is die dag ver verwijderd :roll:.
knalsite
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:16

meon schreef:Ik heb gisteren 15 GB binnengetrokken op 1 avond, dus ja. (Belgacom ADSL Go)
Dat het geen 36 uur is, is omdat ik 'm manueel verbroken heb toen.

Zal dan toch maar lokaal zijn, want ik woon ook in Limburg en heb vorige maand mogen ondervinden dat het gedaan is met de leechtrick.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Ondertussen is er bij Telenet ook al een tijdje een leechtruc.
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?t=7403
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
RedbullC
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 jul 2007, 13:14

Leechtruc werkt niet meer jammer genoeg :(

Ik dacht vorige maand nog , tja pech gehad, zelfs dacht ik nog eerst dat de router stuk was, maar toen ging ik naar verbindingstijden en zag ik dat de dagen ervoor gewoon 36u stond,

Dus dat word bye bye belgacom, daar komt dommel in zicht :twisted:

013-Herk-de-Stad no free leech :)
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

RedbullC schreef:Leechtruc werkt niet meer jammer genoeg :(

Ik dacht vorige maand nog , tja pech gehad, zelfs dacht ik nog eerst dat de router stuk was, maar toen ging ik naar verbindingstijden en zag ik dat de dagen ervoor gewoon 36u stond,

Dus dat word bye bye belgacom, daar komt dommel in zicht :twisted:

013-Herk-de-Stad no free leech :)


Kan niet begrijpen dat mensen wachten op zulk een acties om pas over te stappen op een betere ISP ala Dommel/EDPNet.

Belgacom is duurder, mag minder downloaden, en rekening houden met het einde van de maand is niet direct makkelijk, ook heb je geen newsserver meer tot de beschikking.
Dus waarom zo lang wachten ?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Coop schreef: ook heb je geen newsserver meer tot de beschikking.


Sinds wanneer ?

news.skynet.be werkt perfect, niet iedereen gebruikt usenet voor binaries he ;)

Ik usenet, dus ik ben !
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

text based gebruikt geen hond, ik heb het over the real stuff :)
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Coop schreef:text based gebruikt geen hond, ik heb het over the real stuff :)

Ooit al eens een discussiegroep opengedaan ?
If you can't beat them, confuse them.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Coop schreef:text based gebruikt geen hond, ik heb het over the real stuff :)


Oehla ... binaries zijn the real stuff ;)

Haha ... text based wordt nog wel degelijk veel gebruikt ( door ondergetekende dagelijks ).
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Dat is ongeveer hetzelfde als een forum ? of wat moet ik me daarbij voorstellen ?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Coop schreef:Dat is ongeveer hetzelfde als een forum ? of wat moet ik me daarbij voorstellen ?


Inderdaad ... nog van in de tijd van toen de dieren nog spraken ;)

http://groups.google.be/ kan je gebruiken om ze te volgen, maar heb ze gewoon in Thunderbird zitten.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Coop schreef:text based gebruikt geen hond, ik heb het over the real stuff :)
Duidelijk nog nooit op be.politics, be.tv, be.radio of be.providers geweest. Moet je eens doen, om je een breuk te lachen.

Google heeft een usenet interface for dummies (échte mannen gebruiken een GNKSA newsreader zoals Pan of Agent of Xnews of slrn EDIT: of Thunderbird). ;-)

http://groups.google.be/group/be.politics/topics
http://groups.google.be/group/be.tv/topics
http://groups.google.be/group/be.radio/topics
http://groups.google.be/group/be.providers/topics
http://groups.google.be/group/be.comp.os.windows/topics
http://groups.google.be/group/be.comp.os.linux/topics

En zo zijn er nog tienduizenden.

Even ernstig: ik vermoed dat een aantal van de userbase crew en van de top posters op dit forum zeker ook be.providers volgt. Da's eigenlijk de voorloper van Userbase, maar ergens in de vroege jaren '90 opgericht, toen we allemaal nog inbelden.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
propke
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 jun 2007, 00:32

Yensor schreef:werkt ook bij mij niet meer tijd voor over te stappe :)


Leechtruck werkt niet meer, ik raad je een betere provider aan :lol:
Laatst gewijzigd door propke op 05 aug 2007, 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Een tevreden DOMMEL klant

http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 3432 kbit/s or 429 kbyte/s
- Upload speed : 236 kbit/s or 30 kbyte/s
Sun Aug 5 2007 at 13:30:06 UTC+0200
propke
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 jun 2007, 00:32

Coop schreef:
RedbullC schreef:Leechtruc werkt niet meer jammer genoeg :(

Ik dacht vorige maand nog , tja pech gehad, zelfs dacht ik nog eerst dat de router stuk was, maar toen ging ik naar verbindingstijden en zag ik dat de dagen ervoor gewoon 36u stond,

Dus dat word bye bye belgacom, daar komt dommel in zicht :twisted:

013-Herk-de-Stad no free leech :)


Kan niet begrijpen dat mensen wachten op zulk een acties om pas over te stappen op een betere ISP ala Dommel/EDPNet.

Belgacom is duurder, mag minder downloaden, en rekening houden met het einde van de maand is niet direct makkelijk, ook heb je geen newsserver meer tot de beschikking.
Dus waarom zo lang wachten ?


Ik raad iedereen aan over te stappen naar Dommel, dan verliest belgacom macht, geld en klanten. Plus Dommel is een veel betere internet provider dan telenet en belgacom. Kan je direct een paar goede redenen geven waarom je dit moet doen:

1 Dommel is een goede internet provider nog beter dan belgacom
2 Dommel heeft 75 gig standaard ipv 12 gig (nacht 150 gig)
3 Dommel heeft geen smallband (8 kb) maar mediumband (128 kb)
4 Dommel kan je nog normaal surfen en downloaden als je over je limiet bent
5 Dommel is veel goedkoper dan belgacom nog geen 33 euro

Even melden dat ik geen medewerker ben van dommel maar gewoon een nieuwe klant dus iedereen krijgt deze luxe indien ze klant willen worden bij Dommel!!!!

Dit is mijn abbonementtype: http://www.dommel.com/nl/adsl/netconnect.php?cust=home
Een tevreden DOMMEL klant

http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 3432 kbit/s or 429 kbyte/s
- Upload speed : 236 kbit/s or 30 kbyte/s
Sun Aug 5 2007 at 13:30:06 UTC+0200
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

All hail dommel! :roll:
En wat als ik ga voor service? Dus gratis helpdesk dat bereikbaar is tot 22 uur, vrijwel letterlijk nooit uitval heeft, altijd consequent even snel is, ...
Ik zeg niet dat het niet goed is over te stappen, maar uw dommel-ophemeling overstroomt van het hoge slijm-gehalte.
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Ik ben ook zeer content van skynet, op de limieten na. Maar wat als zoals jij zegt iedereen overschakelt naar Dommel ?

Ik denk dat dommel dan toch in de problemen gaat komen.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Teebee schreef:Ik ben ook zeer content van skynet, op de limieten na. Maar wat als zoals jij zegt iedereen overschakelt naar Dommel ?

Ik denk dat dommel dan toch in de problemen gaat komen.


Da's geen reden om niet over te schakelen. Ze zullen er dan wel snel een mouw aan passen.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

't is dat. Er zitten daar heus geen kwibussen bij Dommel hoor :roll:
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Da's geen reden om niet over te schakelen. Ze zullen er dan wel snel een mouw aan passen.


Dat is niet altijd even evident hoor... Hun uitgaande mail server bvb heeft al langer problemen, hun ticket systeem wordt wel vaker over de reactietijd geklaagd (en er wordt continu gevraagd om toch eerder even te bellen). Als ze daar geen structurele aanpassingen doen, waarom zouden ze dan wél ineens structurele aanpassingen doen mocht hun netwerk te zwaar belast worden?
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Berichten: 468
Lid geworden op: 05 aug 2006, 12:05
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

Goendi schreef:Hun uitgaande mail server bvb heeft al langer problemen

Da is toch opgelost? Het enige (recente) probleem op het forum was van iemand die een verkeerde instelling had in outlook (iets ivm time-out) waardoor bij bijlages van 4MB hij een time-out foutmelding kreeg.
Goendi schreef:Als ze daar geen structurele aanpassingen doen, waarom zouden ze dan wél ineens structurele aanpassingen doen mocht hun netwerk te zwaar belast worden?

Maar heeft dommel niet een maand terug plots nen serieuse groep bijgehad? Want plots kwam er op het forum gelijk veel ex-RealDSL'ers af om te informeren of EDPnet/dommel te nemen. En realdsl'ers lijken mij een 'erger soort' (:wink:) dan Belgacom/Telenet klanten. Volgens mij denken ze trouwens dat ze klaar zijn voor een nieuwe golf klanten want ik heb ze via google zien adverteren op oa Tweakers.net: 'nooit meer smallband'

Enkel dat ticketsysteem loopt gelijk een beetje in het honderd, en dat zullen ze toch moeten uitbreiden. (ik heb zelf nog nooit naar mijn ISP moeten bellen, dus voor mij is dat geen punt :p)
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Da is toch opgelost? Het enige (recente) probleem op het forum was van iemand die een verkeerde instelling had in outlook (iets ivm time-out) waardoor bij bijlages van 4MB hij een time-out foutmelding kreeg.


Correctie: momenteel is het opgelost (en het ging niet enkel over verkeerde instelling, het gebeurd wel vaker dat er hier mensen posten dat ze de smtp niet kunnen bereiken, en al vaker waren dit algemenere problemen). Als dit zo vaak voorvalt (nog niet geweten bij Versatel bvb), dan kun je toch bedenkingen maken bij de oorzaak die hierachter schuilt. Ergens las ik dat het een overbelastingsprobleem was, dat men oplostte met bijkomende apparatuur te plaatsen. Maar dat heeft ook wel even geduurd... Als het om zo'n zaken gaat is reactiesnelheid belangrijk. Beeld je maar eens in dat men capaciteitsproblemen zou hebben... Dit impliceert dat meerdere klanten problemen zouden hebben met hun verbinding. Als zo'n probleem ook meerdere dagen duurt, dan zit je vlot in een straatje zonder einde. Nu, let's be real, om correct te zijn moet er wel bij gezegd worden dat ze hierop in het verleden al anticipeerden door additionele Juniper apparatuur te plaatsen. Ik zie hen niet zo direct effectief een dergelijk probleem hebben. Ik geef enkel aan dat de reactietijd mogelijk toch zou verschillen van anderen, en dat ik persoonlijk dit toch echt wel een minpunt vind. Liever een werkende internetverbinding met 12GB die ik toch niet gebruik, dan een met 75GB als die bij onderbrekingen er direct 10 dagen of langer tussenuit ligt.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Goendi schreef:Correctie: momenteel is het opgelost (en het ging niet enkel over verkeerde instelling, het gebeurd wel vaker dat er hier mensen posten dat ze de smtp niet kunnen bereiken, en al vaker waren dit algemenere problemen). Als dit zo vaak voorvalt (nog niet geweten bij Versatel bvb), dan kun je toch bedenkingen maken bij de oorzaak die hierachter schuilt. Ergens las ik dat het een overbelastingsprobleem was, dat men oplostte met bijkomende apparatuur te plaatsen. Maar dat heeft ook wel even geduurd... Als het om zo'n zaken gaat is reactiesnelheid belangrijk. Beeld je maar eens in dat men capaciteitsproblemen zou hebben... Dit impliceert dat meerdere klanten problemen zouden hebben met hun verbinding. Als zo'n probleem ook meerdere dagen duurt, dan zit je vlot in een straatje zonder einde. Nu, let's be real, om correct te zijn moet er wel bij gezegd worden dat ze hierop in het verleden al anticipeerden door additionele Juniper apparatuur te plaatsen. Ik zie hen niet zo direct effectief een dergelijk probleem hebben. Ik geef enkel aan dat de reactietijd mogelijk toch zou verschillen van anderen, en dat ik persoonlijk dit toch echt wel een minpunt vind. Liever een werkende internetverbinding met 12GB die ik toch niet gebruik, dan een met 75GB als die bij onderbrekingen er direct 10 dagen of langer tussenuit ligt.


De mailserver is dan ook niet bepaald de focus bij Dommel. Het aanbieden van veel throughput met veel volume wel. Hun netwerk zelf is er trouwens bij mijn weten nooit uitgegaan of heeft vertragingen ondervonden? Ze vragen dagdagelijks upgrades van de VPs aan Belgacom om het netwerk performant te houden.

Wie dus stabiele mail wil gaat bij Skynet (zeker niet bij Telenet momenteel :lol:), wie volume wil bij Dommel.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Hun netwerk zelf is er trouwens bij mijn weten nooit uitgegaan of heeft vertragingen ondervonden?


Ik meen me nochtans te herinneren dat ze eens een power failiure hadden, en een ddos aanval, waardoor ze er wel degelijk uitlagen.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

meon schreef:All hail dommel! :roll:
En wat als ik ga voor service? Dus gratis helpdesk dat bereikbaar is tot 22 uur, vrijwel letterlijk nooit uitval heeft, altijd consequent even snel is, ...
Ik zeg niet dat het niet goed is over te stappen, maar uw dommel-ophemeling overstroomt van het hoge slijm-gehalte.

Ik heb elders gelezen, in een posting van Dommel-klanten, dat Dommel maar 2 (TWEE) personen op z'n klantendienst heeft??? Sandra, en nog iemand anders. Hoe kan je met 2 personen op een klantendienst ooit 800.000 klanten bedienen? Laat staan 8.000?
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

localhost schreef:
meon schreef:All hail dommel! :roll:
En wat als ik ga voor service? Dus gratis helpdesk dat bereikbaar is tot 22 uur, vrijwel letterlijk nooit uitval heeft, altijd consequent even snel is, ...
Ik zeg niet dat het niet goed is over te stappen, maar uw dommel-ophemeling overstroomt van het hoge slijm-gehalte.

Ik heb elders gelezen, in een posting van Dommel-klanten, dat Dommel maar 2 (TWEE) personen op z'n klantendienst heeft??? Sandra, en nog iemand anders. Hoe kan je met 2 personen op een klantendienst ooit 800.000 klanten bedienen? Laat staan 8.000?

is het niet omgekeerd .... :? hoe kan met ooit 8.000 mensen bedienen,laat staan 800.000. (ze zullen wss nooit dit aantal halen) :-D
in ieder geval met 2 pers aan een helpdesk vind ik maar amateurisme...mijn gedacht!
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Ach, ik zou niet durven oordelen over het wel of niet genoeg zijn van hun helpdeskpersoneel. Ik heb hier nog geen klachten gelezen (ik lees wel niet alles) over lange wachttijden of problemen die systematisch echt niet goed afgehandeld worden. De twee (als het juist is) mensen van de helpdesk zitten ook dichter bij het bedrijf dan pakweg een ingehuurde zwerm helpdeskers van een grote ISP die hun checklists afratelen aan telefoon.

Ik ben blij dat ik de stap van Skynet naar Dommel gemaakt heb (een maand geleden) en heb tot nu toe zeker nog niet te klagen. Als Dommel wat het nu aanbiedt kan aanhouden (want er komen inderdaad wel heel wat nieuwe klanten binnen), heb ik persoonlijk geen enkele reden tot klagen en is er weer een klein beetje hemel op aarde bijgekomen :wink:
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Goendi schreef:
Da's geen reden om niet over te schakelen. Ze zullen er dan wel snel een mouw aan passen.


Dat is niet altijd even evident hoor... Hun uitgaande mail server bvb heeft al langer problemen, hun ticket systeem wordt wel vaker over de reactietijd geklaagd (en er wordt continu gevraagd om toch eerder even te bellen). Als ze daar geen structurele aanpassingen doen, waarom zouden ze dan wél ineens structurele aanpassingen doen mocht hun netwerk te zwaar belast worden?


Tja dat is ook toepasbaar op BGC ik ben eens verhuist het heeft 2maand geduurd en volgens vele zou de meer prijs gaan van BGC omdat ze zoveel "service" bieden.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

localhost schreef:Hoe kan je met 2 personen op een klantendienst ooit 800.000 klanten bedienen? Laat staan 8.000?


Hier is een beetje economische logica: naarmate je groeit steek je er volk bij...
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

deej schreef:
localhost schreef:Hoe kan je met 2 personen op een klantendienst ooit 800.000 klanten bedienen? Laat staan 8.000?


Hier is een beetje economische logica: naarmate je groeit steek je er volk bij...
Jaja weet ik wel, maar zelfs 2 is te weinig. 1 valt ziek en de ander is aan de lijn met een klant --> geen enkele andere klant kan nog geholpen worden.
Allé, als het waar is he, dat er maar 2 man op de klantendienst zit. Ik wil dat wel betwijfelen.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

localhost schreef:Ik heb elders gelezen, in een posting van Dommel-klanten, dat Dommel maar 2 (TWEE) personen op z'n klantendienst heeft??? Sandra, en nog iemand anders. Hoe kan je met 2 personen op een klantendienst ooit 800.000 klanten bedienen? Laat staan 8.000?


m.a.w. stay away from dommel FFS!! & BC/TN FTW!!!!

Tis niet moeilijk ,tis zelfs wreed gemakkelijk.

Bij twijfel ge je gewoon voor de ISP met de beste helpdesk.


Vraag me af welke ISP de beste helpdesk heeft.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”